ihan hyvä paikka vaikka itse asun täällä oulussa, olen monta kertaa käynyt yksin pörräämässä stadissa ja ei mulla ole mitään huonoa sanottavaa stadista eikä Helsinkiläisistä! olis vain aikaa ja rahaa niin tulen uudestaan! Terveiset sinne kaikille!
Helsinki
onkyllä
4
485
Vastaukset
- jpph68
Kiitos vaan sinne Ouluun! Kyllähän tänne kaikkea mahtuu, kuten muualle myös, mutta mukava paikka ja tervetuloa uudelleen vaan kovasti!
- SESEse
pörräys on autosta niin älä koskaan tuu enää uudestaan!
- eiole
mutta kuljen julkisilla! Ja tulen kyllä sinnepäin tässä kun ehtii! ja terveisii kaikille jotka mut tuntee..............????
- viihtyäkin
tuuhan taas ja oikeen ajan kanssa kattelemaan kaikkee
hauskaa ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3611476- 639950
- 1505629
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633