Väitän että viimeaikaisen pilakuvakohun takana on raadollisempi syy, vittuuntuminen ja kosto.
Länsimaat ns. länsimaisine arvoineen ovat vuosikymmeniä puuttuneet islamilaisten maiden tekemisiin ja sisäisiin asioihin, jyränneet mennen tullen paikallisen väestön oikeuden omaan riippumattomuuteensa.
Omia toimenpiteitä on kutsuttu vapauden ja arvojen puolustamiseksi, demokratiaksi ja toisen osapuolen tekemisiä kärkevimmillään terrorismiksi.
Rahaa ja poliittista tukea on jaettu säkkikaupalla sotaaa käyvälle miehittäjävaltiolle, Israelille, palestiinalaisten vaipuessa yhä syvemmälle.
PILAKUVAKOHU ON KORTIN KÄÄNTÄMISTÄ
Nyt tietoisesti muslimiryhmittyvät ovat alkaneet toimimaan länsimailta opituin metodein; puututaan suvereenin maan sisäisiin asioihin, boikotoidaan, asetetaan talouspakotteita ja mikä olennaisinta: leimataan kaikki maan asukkaat muutaman henkilön tekemisten takia, ei (länsimaiseen tyyliin) nähdä yksilöitä.
Nassen resepti on: käytetään omaa harkintaa, työnnetään auktoriteetit ja uskonnot sinne mihin aurinko ei paista, (hevonvi*un) perseeseen.
kortti kääntyy
17
1259
Vastaukset
- hattiwatti
Olen täysin samaa mieltä ettei pilakuvat voi noin kauheaa älämölöä nostattaa, taustalla on jokin paljon suurempi tekijä.
Saas nähdä kuinka isoksi juttu leviää..
Tässä islami-muu mailma (krisset?) sotaa odotellessa...- hattiwatti
Niin olen siis pitempään ollut sitä mieltä että seuraava maailmansota on uskontojen sota.
Järjettömiä määriä ihmisiä kuolee.. ja sen jälkeen ihmiset ehkä vihdoin älyää, että hei, noihin peikkoihin uskominen olikin tyhmä homma. Realismi valtaa maailmaa ja kielletään nuo höpöihin uskomiset kokonaan..
Olen tässä huolestuneena katsellut Islami-heppujen Tanskan-lippujen polttamista ja riehumista. Mutta ehkä pitäisikin vaan heittää lisää bensaa tuleen; Koraaneja liekkeihin ja sitten väistyä takavasmmalle odottelemaan että Olemattomiin Uskovat saavat tappaa toisensa...
- mä vaa
toi sun teoria voi hyvinkin pitää paikkaansa.
toisaalta tää kohu saattaa kääntää länsimaat entistä enemmän kriittisemmiks muslimeita kohtaan.sitäkö muslimit haluaa?huono taktiikka. - M@k3
Että eläminen muslimi valtiossa täytyy olla todella kurjaa ja kun ihmisillä on kurjaa niin sitä täytyy purkaa johonkin.
Aivopestyt eivät kuitenkaan kykene näkemään että heidän kurjuutensa johtuu aivopesusta, vaan he etsivät jotain muuta syytä. - outob
suurin osa noista mieltään osoittavista (siis pilakuvaprotestista kyse)ihmisistä eivät edes tiedä, miksi osoittavat mieltään. Kunhan huutavat ja meuhkaavat, koska johtajansa (imaami, mullah tai mikä lie) on niin määrännyt.
Uskovaisellahan, varsinkaan muslimilla, ei ole juuri omaa tahtoa. Oma ajattelu ja tahto on ns. pannassa, koska panee kyseenalaistamaan ja lopulta estää uskomisen. - squirrel
Pasi Heikura sanoo latteusselityskirjassaan seuraavaa:
VAPAUTTAA JONKIN MAAN KANSA
Edistyneiden kansojen velvollisuus sivistymättömämpiä kansoja kohtaan. Jos takapajuisen maan B kansa on "julman diktaattorin" tai "häikäilemättömän demokratian" alistama, suurvallan A "velvollisuus" on "vapauttaa" kansa hallitsijastaan. Näin alistettu kansa voi alkaa hallita itseään ja siinä samalla nauttia luonnonvaroistaan(esim. öljy,timantit,öljy)suurvallan A avuliaiden suuryritysten auttamana.
Koska näin on, löytyy sanoistasi viisautta. - siino
Sehän se tarkoitus on ollut. Taitaa olla islamin poijjaat itse piirtäneet pilakuvat provosoidakseen itselleen sopivat hyökkäyskohteet.
- Canopus
Voi olla islamilaisessa valtiossa aika hiljasta, jos ne hyökkää johonkin ei-islamilaiseen valtioon. Monellako islamilaisella valtiolla on ydinase?
- SEEMOS
Canopus kirjoitti:
Voi olla islamilaisessa valtiossa aika hiljasta, jos ne hyökkää johonkin ei-islamilaiseen valtioon. Monellako islamilaisella valtiolla on ydinase?
Ja ilmeisesti Iranilla lähivuosina
- Canopus
SEEMOS kirjoitti:
Ja ilmeisesti Iranilla lähivuosina
Jep. Pakistan olis pitänyt heti muistaakin. No tuosta Iranista nyt ei tiedä. Voi olla, että USA puuttu peliin ennen kun saavat pommin valmiiks. Muita islamilaisia valtioita ei taida sitten Pakistanin lisäks löytyä, mutta taitaa Pakistanilla olla niita ydinaseita sellanen määrä, että sillä hoidellaan jo muutama valtio. Tosin ainoa rajote voi olla ohjusten kantama.
- m.l
muslimeja on nöyryytetty vuosikymmeniä, siellä kytee helvetinmoinen vittuuntuminen. Kiitos mm.amerikan presidenteille.
- mä vaa
"mm.amerikan presidenteille."
vaikka toi jenkkien pressa aika kova äijjä onkin nii ketä muita tai mitä asioita nimeäisit muslimien pahoinvointiin? - m.l
mä vaa kirjoitti:
"mm.amerikan presidenteille."
vaikka toi jenkkien pressa aika kova äijjä onkin nii ketä muita tai mitä asioita nimeäisit muslimien pahoinvointiin?ja välinpitämättömyys toista ihmistä, kansaa ja kulttuuria kohtaan. Köyhä ja halveksittu ihminen, jolla ei ole mitään menetettävää, on vittumainen neuvottelukumppani.
- mä vaa
m.l kirjoitti:
ja välinpitämättömyys toista ihmistä, kansaa ja kulttuuria kohtaan. Köyhä ja halveksittu ihminen, jolla ei ole mitään menetettävää, on vittumainen neuvottelukumppani.
nyt ruvetaa lähestyy kliimaksii.
mistä tuo johtuu? - m.l
mä vaa kirjoitti:
nyt ruvetaa lähestyy kliimaksii.
mistä tuo johtuu?kun jossain taas rajähtää. EVVVK.
- Reiska
Jyllans Postenilla on natsisympatioita, se on "muukalais"vastainen ksenofobinen lehti, ja se tyri pahasti Tanskan ulkomaankauppaa.
Sen lisäksi että Tanskan teollisuus ja ulkomaankappa ovat nyt kovin mielissään, Tanskassa on kymmeniä tuhansia muslimeja jotka ovat varmaan myös riemuissaan.
Näin iskivät "Sananvapaus" ja uskontorasismi omaan nilkkaan.
Siitä vaan. Onnellinen Tanskan kansa iloitsee kaiken kattavasta vapaudestaan?
Asiahan oli selvä provokaatio, ja Tansklan kannalta varsin typerä kaiken lisäksi.
Ehkä arvoisat FIN-krisselit haluaisitte julkaista ao. kuvat Kotimaa- tai Kirkko ja Kortonki-lehdissänne? Voisitte samalla saarnata kristillistä sananvapautta.
Muuten harkitsen vakavasti olemista samaa mieltä Nassen kanssa aggression ja väkivallan eskaloitumisesta. Viestihän osoittaa Nassenilta ymmärtämystä muslien asiaa kohtaan.
Pääasiahan on, että syy on meissä kristityissä. Joko meidän teoissamme tai tekemättäjättämisissämme.
Vai olisiko niin, että omaan pahaan oloonsa syyllistä hakeva löytää sen, milloin muslimeista, milloin kristityistä, ateisteista, fasisteista tai kommunisteista; milloin syy löytyy saatanasta milloin Jumalasta. Kenelle paha on Israel, kenelle USA. NL otti ja hävisi, voi voi kun meni yksi pahan valtakunta pois käytöstä. Tärkeintä on löytää syyllinen pahaa itsensä ulkopuolelta, silloin ei tarvitse katsoa peiliin eikä tehdä parannusta.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403701Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal333274- 692898
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912740- 351768
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811729- 241569
- 281527
- 291509
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231494