... huono voittaja. Arvoton presidentti ei voi olla arvojohtaja.
Mieluummin hyvä häviäjä kuin
30
826
Vastaukset
- tuo taitaa
olla totta...
huumorikin alkaa jo tulla korvista ulos, vaikka siihen tarrautuu itse kukin meistä lähes itsesuojeluvaistonsa takia..- Jurppii vieläkin.
Mutta eipä noi "voittajatkaan" kovin iloiselta vaikuta. Miksihän?
- uhoamista..
Jurppii vieläkin. kirjoitti:
Mutta eipä noi "voittajatkaan" kovin iloiselta vaikuta. Miksihän?
tai sitten nimittelyä on ollut tämä vastapuolen kaartin kommentointi... miksiköhän ei ole tullut nähtyä ainuttakaan, (siis ihan oikeasti!), ainuttakaan oman ehdokkaan puolustuspuheenvuoroa, jossa olisi jokseenkin asialliset faktat ja aito ylpeys omasta puolestaan - vain vastahyökkäyksiä, muiden vikojen etsintää.. Tarja on hyvä tai paras.. siinä kaikki. Antaapa nyt olla. Mulle riitti. Ei tämä etene. En jaksa jauhaa enää.. saakoon vasen laita rauhassa jatkaa nimittelyuhoamistaan, kun asiaperusteluita ei kuitenkaan ole näköpiirissä. Hävettää vaan lopulta meidän kaikkien puolesta etc.
Hyvää elämää, allihopa!
- ottaa
vitutuksen päälle,ja raskaasti,että mä nautin,ootte te luuseri porukkaa käpykaartilaiset.
- Fiksut pärjää aina
Mutta mites on sun laitas? Mites punakaartilaisilla pyyhkii?
- capt.cöpenick evp
"Jaana". Kaksi vaihtoehtoa sinulla vain, joko jurnuttaa 6 vuotta tai hyväksyä tosiasiat.
Kun näitä häviötään itkevien kannanottoja näen, sitä vakuuttuneemmaksi tulen;
On oikein, ettei tuollaisten paskiaisten ehdokas päässyt maan johtoon.- Murto-osa
kannattajista käy täällä kirjoittelemassa. Älä siis leimaa kaikkia muutamien takia paskiaisiksi.
- jaana jupunen
Palkansaajana on mukava tyhjentää kassat ja syyttää sitten demsuja kaikesta. Huono presidentti, huono puhemies, huono valtiovarainministeri, huono Suomen pankin johtaja.... Mutta omat rahani lisääntyvät, pumpataan lisää rahaa valtion kassasta.
- samuli
Olen ollut hyvin asiapohjalla ja saanut vastaukseksi halveksuntaa Halosen kannatajilta. Olen hyväksynyt Halosen presidentiksi ja annan hänelle tukeni, kuten Niinistö kiitoskirjeessään pyysi. Enkä vain sen pyynnön takia, vaan omasta halusta. Miksi kutsut meitä paskiaisiksi? Lokaa on tullut puolin jos toisin, mutta en usko, että täällä suomi24-palstoilla kovin paljon kummankaan väkeä käy. Samat tyypit kirjoittelevat eri juttuja. En koe olevani paskiainen, vaikka äänestin Niinistöä.
- capt.cöpenick evp
Murto-osa kirjoitti:
kannattajista käy täällä kirjoittelemassa. Älä siis leimaa kaikkia muutamien takia paskiaisiksi.
Käytännössä vai kourallinen on tyyppejä, jotka eivät pysty hyväksymään
demokraattisilla vaaleilla tapahtuneen vaalin tulosta.
Ilohan niitä on mätkiä. "Pääosa" ei narise täällä listaamassa
Suomen Tasavallan presidentin puutteita.
On todennäköistä, että seuraavat pressanvaalit ovat v.2012. - näreet
capt.cöpenick evp kirjoitti:
Käytännössä vai kourallinen on tyyppejä, jotka eivät pysty hyväksymään
demokraattisilla vaaleilla tapahtuneen vaalin tulosta.
Ilohan niitä on mätkiä. "Pääosa" ei narise täällä listaamassa
Suomen Tasavallan presidentin puutteita.
On todennäköistä, että seuraavat pressanvaalit ovat v.2012.Olin Saulin kannattaja, mutta lähetin Tarjalle muijan kanssa onnittelukortin. t.jutilat
- capt.cöpenick evp
samuli kirjoitti:
Olen ollut hyvin asiapohjalla ja saanut vastaukseksi halveksuntaa Halosen kannatajilta. Olen hyväksynyt Halosen presidentiksi ja annan hänelle tukeni, kuten Niinistö kiitoskirjeessään pyysi. Enkä vain sen pyynnön takia, vaan omasta halusta. Miksi kutsut meitä paskiaisiksi? Lokaa on tullut puolin jos toisin, mutta en usko, että täällä suomi24-palstoilla kovin paljon kummankaan väkeä käy. Samat tyypit kirjoittelevat eri juttuja. En koe olevani paskiainen, vaikka äänestin Niinistöä.
Erikseen. Jotenkin näillä muutamilla "Halosen vihaajilla" on se ikävä vaikutus, että
ärsytyskynnys alenee.
Sitten mätkitään silmät kii, tavallaan pudotaan "epädemokraattisten voimien" kanssa
samalle tasolle.
Kun näin monta yötä on nukuttu, tosiasiat pitäisi voida hyväksyä.
UKK:lla oli elinikäisiä, katkeria vihamiehiä viimeiseen henkäykseensä saakka.
Huolimatta demarikärjen visioista, pidän Kekkosta niissä oloissa suurena valtiomiehenä.
Eli kaikkia ei voi miellyttää. - no juu juu
capt.cöpenick evp kirjoitti:
Erikseen. Jotenkin näillä muutamilla "Halosen vihaajilla" on se ikävä vaikutus, että
ärsytyskynnys alenee.
Sitten mätkitään silmät kii, tavallaan pudotaan "epädemokraattisten voimien" kanssa
samalle tasolle.
Kun näin monta yötä on nukuttu, tosiasiat pitäisi voida hyväksyä.
UKK:lla oli elinikäisiä, katkeria vihamiehiä viimeiseen henkäykseensä saakka.
Huolimatta demarikärjen visioista, pidän Kekkosta niissä oloissa suurena valtiomiehenä.
Eli kaikkia ei voi miellyttää.Mutta .....
- nyt puuttuu
no juu juu kirjoitti:
Mutta .....
se suuri valtiomies tästä maasta hamaan kaukaisuuteen asti!!
- punavalta jatkuu
nyt puuttuu kirjoitti:
se suuri valtiomies tästä maasta hamaan kaukaisuuteen asti!!
No voi sun p...
- valitettavasti
jaana jupunen kirjoitti:
Palkansaajana on mukava tyhjentää kassat ja syyttää sitten demsuja kaikesta. Huono presidentti, huono puhemies, huono valtiovarainministeri, huono Suomen pankin johtaja.... Mutta omat rahani lisääntyvät, pumpataan lisää rahaa valtion kassasta.
On ollut jo pitkään.
- mikäs hyvä
tuo oli, koko kansa nauraa sulle!
- ei nyt
sentään koko kansa, se on jossain muualla kuin täällä sontaa jauhamassa.
- jaana jupunen
Oleks mä kuuluisa?
- Täällä?
ei nyt kirjoitti:
sentään koko kansa, se on jossain muualla kuin täällä sontaa jauhamassa.
Onko sekin maalaisten hommia?
- koko kansan
jaana jupunen kirjoitti:
Oleks mä kuuluisa?
mielessä tällä hetkellä, ajattele sitä!!
- jaana j
koko kansan kirjoitti:
mielessä tällä hetkellä, ajattele sitä!!
:) :)
Tarkentaisitko mitä tarkoitat presidentti Tarja Halosen "arvottomuudella"?
Toisaalta, mitäpä järkeä olisi lähteä puskahuutelijoiden kuoroon...vaikuttaa, että
se äänestysikä "jaanalla" on vielä edessäpäin.- ja mitä sitten mikäkin tark...
Ymmärsitkö viestin väärin. Taitaa olla kapteenilla äänestysikä jo takanapäin.
- Kapteeniiiiiiiii....
ja mitä sitten mikäkin tark... kirjoitti:
Ymmärsitkö viestin väärin. Taitaa olla kapteenilla äänestysikä jo takanapäin.
Älä nyt leikistä suutu.
- yrjöttää
selityksiä. Mikäli olet hyvä häviäjä. Lopeta solvaamasta äänestäjiä, jotka olivat enemmistönä. Etkö kunnioita Suomen kansan tahtoa. Kuulut varmaankin joukkoon joille on tärkeintä, että vain itsekkyys johtaa parhaaseen tulokseeen. Sinulle varmaankin tärkeimmät arvot ovat nämä. Mitä yhteistä on Sauli Niinistöllä ja rautakangella. Molemmat ovat yhtä jäykkiä, hikoilevat vasta kolmenkymmenen asteen pakkasessa sekä nauravat erittäin harvoin, eivätkä anna periksi eikä kummallakaan ole inhimillistä tuntoa kun niitä nipistetään.
- niin surullista..
miksi uhoat? Voitittehan ? Kunnioitatko itse vastapuolen pettymystä ?
- sama täällä taas
niin surullista.. kirjoitti:
miksi uhoat? Voitittehan ? Kunnioitatko itse vastapuolen pettymystä ?
meitin pittää saara myös pääministerin paikka ja kokoomuksen ryhmyrin paikka ja keskustan puheenjohtajan paikka ja kaikki paikat ja virat ja toimet
- ehdotamma
sama täällä taas kirjoitti:
meitin pittää saara myös pääministerin paikka ja kokoomuksen ryhmyrin paikka ja keskustan puheenjohtajan paikka ja kaikki paikat ja virat ja toimet
Arja "täystuho" Alhova.
jomppanen
Inari
- Oletkos miettinyt, että ....
Jos 60 000 Tarjan äänestäjää olisi äänestänyt Saulia, Sauli olisi nyt presidentti.
Vaan nyt, entinen meno jatkukoon!
Rikastuvatko rikkaat? Köyhtyvätkö köyhät? Kuka pitää huolta vähempiosaisista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu152256- 1662209
- 1121748
- 1451701
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4741360- 921205
- 551001
Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa417920- 49911
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä236864