Huomio huomio hoo !!!
Tämä on PROVOKAATIO, nyt teidän paukapäiden on PROVOSOIDUTTAVA aivan hirvittävästi. Kirjoitatte tulikivenkatkuisia VASTAPROVOKAATIOITA, joille sitten naureskelen itsetyytyväisenä.
PROVO
7
191
Vastaukset
erittäin kipakka ja närkästynyt vastaus provoosi. Kehtaatko vielä jatkaa?
- PROVOKANTTORI
Äärimmäisen innostuneena herättämääni huomioon, yritän keksiä näppäriä vastaväitteitä, joilla tyrmäisin kaikki ajatuksesi, siinä kuitenkaan täysin onnistumatta.
PROVOKANTTORI kirjoitti:
Äärimmäisen innostuneena herättämääni huomioon, yritän keksiä näppäriä vastaväitteitä, joilla tyrmäisin kaikki ajatuksesi, siinä kuitenkaan täysin onnistumatta.
vähän ruutia kun uskalsit sentään tulla vastaamaan kun jo aloitin kiukkuisen keskustelun siitä miten täällä provotaan muttei sitten uskalleta vastata. Mutta olen siitä huolimatta erittäin tuohtunut!!!!
- PROVOKANTTORI
tuputuu kirjoitti:
vähän ruutia kun uskalsit sentään tulla vastaamaan kun jo aloitin kiukkuisen keskustelun siitä miten täällä provotaan muttei sitten uskalleta vastata. Mutta olen siitä huolimatta erittäin tuohtunut!!!!
Helpottuneena huomaan, että provokoitunut henkilö sympatiseeraa minua rivien välissä. Tämä auttaa minua kokoamaan ajatukseni ja palaamaan alkuperäisen provoni ydinideaan, josta keksinkin muutamia näppäriä lisäherkkuporvoja.
PROVOKANTTORI kirjoitti:
Helpottuneena huomaan, että provokoitunut henkilö sympatiseeraa minua rivien välissä. Tämä auttaa minua kokoamaan ajatukseni ja palaamaan alkuperäisen provoni ydinideaan, josta keksinkin muutamia näppäriä lisäherkkuporvoja.
asennoitua sinuun hieman alentuvasti jotten menettäisi omia kasvojani koska alennuin vastaamaan provoosi. Tässä on nyt se vaara että joku voi pian sanoa että minun tulisi hankkia itselleni elämä.
- konttorin tyhjäntoimittaja
*provosoituu hirveästi mutta kun on tyhjäntoimittaja niin ei saa mitään aikaiseksi vastaprovokaatioksi*
valittamaan sinulle miten täällä saa kaikenlaiset provokaattorit mellastaa eikä sefu tee mitään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511417- 639810
- 1445559
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792583