Miksi te vihaatte Keskustaa

PimpMyParty

Keskusta on minun puolueeni. Olen ylpeä puolueeni historiasta ja siinä vaikuttaneista henkilöistä.

Keskusta ei ole riidanhaluinen eikä haasta riitaa toisten puolueiden ihmisitä vastaan.

Keskustalla on agraariset juuret, mutta ei se minua kaupunkilaista haittaa.

Keskusta on konservatiivinen eikä ota harha-askeleita jokaisen muoti-ilmiön tahdissa. Siksikö te monet vihaatte puoluettani?

PimpMyParty! Tule sinäkin mukaan keskustalaiseen sallivaan ja kansakuntaa säilyttävään konservativismiin!

26

1057

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Halosen Tarsa

Ole urhea, kyllä se sinullekin joskus mopo ostetaan.

• PimpMyParty

Minulla on ollut nuorena monta mopoa. Nykyisin myös Harley Davidson "fatboy" vaikka itse atleetti olenkin. 140 kg penkiltä, näin harrastelupohjalta.

Olen myös yhden kerhon jäsen.

Näin talvella tykkään laitella noita autoja.

• vaan
        PimpMyParty kirjoitti:

Minulla on ollut nuorena monta mopoa. Nykyisin myös Harley Davidson "fatboy" vaikka itse atleetti olenkin. 140 kg penkiltä, näin harrastelupohjalta.

SETA:n,noilla kilomäärillä kannata leuhkia,meikä saahien irti vasta 200 kiloisilla.

• Mustafa
        PimpMyParty kirjoitti:

Mina itse viritta. Otta kiertokanki ja hio liika pois. Kulke 200 eika nyki kun kiihdutta.

• JormaKKorhonen

>> Miksi te vihaatte Keskustaa

• PimpMyCitypikkiqParty

hyvä Korhonen

• PimpMyParty

Puolueeni on Suomen suurin. Varmaan tiedät.

Tule sinäkin meidän puolueeseen!

Keskusta on sopiva myös hieman vanhemmille, mutta sielultaan nuorekkailla ihmisille.

Tervetuloa joukkoon!

• Mustafa
        PimpMyParty kirjoitti:

Keskusta on sopiva myös hieman vanhemmille, mutta sielultaan nuorekkailla ihmisille.

Tervetuloa joukkoon!

Minu kotimaa ei yhtan keskustalaine van Hutu ja Tuzi.

• kelpaa..

mikään muu kuin suurin ja paras puolue ja sen keskustelupalsta.
        Eihän demareitakaan vihata vaikka joskus ei voi olla nauramatta.

nami nami nami nami pusi pusi pusi kusi iso hali...

• JormaKKorhonen
        PimpMyParty kirjoitti:

Tervetuloa joukkoon!

...oli, eli kuvaa mennyttä aikaa. Sitä sinun pitäisi käyttää. Preesens, eli on-verbi kuvaa olevaa tilannetta. Tänään (vai eilenkö?) julkistetun Taloustutkimuksen mielipidemittauksen mukaan sdp:tä kannatti 26,3 % suomlalaista ja kepua vain vähän yli 22 %.

Ero on niin suuri, että ei mene minkäänlaisen virhemarginaalin piikkiin. Mittauksen mukaan kokoomus oli vain runsaan prosentin kepua pienempi, ja "se soattaa hyvinnii olla tovellisuuvessa toesinnii", sanoisi savolainen ja kenties oikeassa olisi.

• PimpMyParty
        JormaKKorhonen kirjoitti:

...oli, eli kuvaa mennyttä aikaa. Sitä sinun pitäisi käyttää. Preesens, eli on-verbi kuvaa olevaa tilannetta. Tänään (vai eilenkö?) julkistetun Taloustutkimuksen mielipidemittauksen mukaan sdp:tä kannatti 26,3 % suomlalaista ja kepua vain vähän yli 22 %.

Ero on niin suuri, että ei mene minkäänlaisen virhemarginaalin piikkiin. Mittauksen mukaan kokoomus oli vain runsaan prosentin kepua pienempi, ja "se soattaa hyvinnii olla tovellisuuvessa toesinnii", sanoisi savolainen ja kenties oikeassa olisi.

Luotan vain vaalien mittaukseen ja merkittävimmät vaalit Suomessa ovat eduskuntavaalit.

Jos olet sosialidemokraatti, niin voi olla vaikeaa tulla Keskustaan. Olet silti tervetullut.

Sain sen käsityksen, että olet iäkäs mutta kovin sivistynyt. Ihmettelen, miksi sitten olet edelleen sosialidemokraatti? Keskustalaisuus on sivistystä yhteiskunnan kaikkiin suuntiin ja henkisesti kasvaneet henkilöt yleensä siirtyvät Keskustaan.

Hyvä että kannatat jotakin yhteiskunnallista aatetta, sillä niin moni vaan on tai tavoittelee tuulta tai kuuta taivaalta.

Mutta tervetuloa silti Keskutaan. Ei meillä mitään vakoiltavaa ole ja kaikki saavat puhua ja esittää asioita, joita pitävät tärkeänä. Itsekin tavallisena kansalaisena olen saanut monta asiaa eteenpäin. Noita autojuttuja. Siksi pidän Keskustasta.

• miten on ?
        PimpMyParty kirjoitti:

Luotan vain vaalien mittaukseen ja merkittävimmät vaalit Suomessa ovat eduskuntavaalit.

Jos olet sosialidemokraatti, niin voi olla vaikeaa tulla Keskustaan. Olet silti tervetullut.

Sain sen käsityksen, että olet iäkäs mutta kovin sivistynyt. Ihmettelen, miksi sitten olet edelleen sosialidemokraatti? Keskustalaisuus on sivistystä yhteiskunnan kaikkiin suuntiin ja henkisesti kasvaneet henkilöt yleensä siirtyvät Keskustaan.

Hyvä että kannatat jotakin yhteiskunnallista aatetta, sillä niin moni vaan on tai tavoittelee tuulta tai kuuta taivaalta.

Mutta tervetuloa silti Keskutaan. Ei meillä mitään vakoiltavaa ole ja kaikki saavat puhua ja esittää asioita, joita pitävät tärkeänä. Itsekin tavallisena kansalaisena olen saanut monta asiaa eteenpäin. Noita autojuttuja. Siksi pidän Keskustasta.

Voiko niillä ajaa ?

• PimpMyParty
        miten on ? kirjoitti:

Voiko niillä ajaa ?

Automerkeistä voi keskustella muualla.

En niinkään kiinnitä merkkiin huomiota vaan siihen, miten tyylikkäästi ja siististi työn osaa tehdä.

Olen nähnyt läheltä tosi upeita virityksiä.

Kaikilla katsastetuilla autoilla voi ajaa.

• PimpYours
        PimpMyParty kirjoitti:

Tervetuloa joukkoon!

Maksoitko jäsenmaksun ? Bandidos vai Hell's Angels ?

• minkä värinen ?
        PimpMyParty kirjoitti:

Automerkeistä voi keskustella muualla.

En niinkään kiinnitä merkkiin huomiota vaan siihen, miten tyylikkäästi ja siististi työn osaa tehdä.

Olen nähnyt läheltä tosi upeita virityksiä.

Kaikilla katsastetuilla autoilla voi ajaa.

Millä palstalla niistä keskustellaan ?

• PimpMyParty
        minkä värinen ? kirjoitti:

Millä palstalla niistä keskustellaan ?

Ilmeisesti ei kannata jatkaa keskustelua kanssasi.

• JormaKKorhonen
        PimpMyParty kirjoitti:

Eduskuntavaalit pidetään vain joka neljäs vuosi, mutta todellisuutta eletään päivittäin, joka hetki. Sinä puhut kolmen vuoden takaisesta tilanteesta, minä nykytodellisuudesta, joka mitä todennäköisimmin on todellista myös vuoden kuluttua.

Siitä keskustalaisuudesta: Otapa käteesi ämpäri ja laita siihen vaikkapa vettä ja kermaa - kun sivistyneenä miehenä en viitsi ottaa kenties konkreettisemmin havainnollistavia esimerkkejä.

Sekoita ainekset hyvin. Sitten otat ämpärin sangasta kiinni ja pyörit vinhasti niin, että ämpäri nousee jokseenkin vaakatasoon. Pyörit niin kauan kuin pääsi kestää.

Sitten katsot, mitä on tapahtunut. Kas, kerma on noussut pintaan ja vesi painunut pohjaan. Sen se keskipakoisvoima tekee.

Niin myös politiikassa. Pintaan nousee kerma, ja se keskipakoisvoimaa ihannoiva keskusta painuu pohjalle.

No, ehkä tämä oli hieman ontuva esimerkki. Mutta eihän tarvita mitään tuollaisia esimerkkejä osoittamiseksi, että kepu on varsin kepulipuolue. Riittää, kun pitää silmänsä auki ja tarkkailee ympärilleen. Tehköön niin jokainen, jolla siihen on rohkeutta! Totuus saattaa tehdä monelle kipeää, mutta se myös kasvattaa!

Silti haluan toistaa sen, minkä jo eilen (tai toissapäivänä?) sanoin: vaikka usein vaikutat yksinkertaiselta ja kyllästyttävältä jankuttajalta, taidat sittenkin olla jossain määrin viisaasti ovela veikko. Jos kepu ylipäätään voi saada joitain sympatioita ja jopa kannatusta ei-kepulaisilta, sinun metodisi on tuhatverroin parempi ja tuloksellisempi kuin jonkin CITY-Keskustan!

Pidä linjasi, mutta pidä välillä taukoakin, ettei meihin tule yököttävää kyllästymisreaktiota!

• politiikkaa..

Eduskuntavaalit pidetään vain joka neljäs vuosi, mutta todellisuutta eletään päivittäin, joka hetki. Sinä puhut kolmen vuoden takaisesta tilanteesta, minä nykytodellisuudesta, joka mitä todennäköisimmin on todellista myös vuoden kuluttua.

Siitä keskustalaisuudesta: Otapa käteesi ämpäri ja laita siihen vaikkapa vettä ja kermaa - kun sivistyneenä miehenä en viitsi ottaa kenties konkreettisemmin havainnollistavia esimerkkejä.

Sekoita ainekset hyvin. Sitten otat ämpärin sangasta kiinni ja pyörit vinhasti niin, että ämpäri nousee jokseenkin vaakatasoon. Pyörit niin kauan kuin pääsi kestää.

Sitten katsot, mitä on tapahtunut. Kas, kerma on noussut pintaan ja vesi painunut pohjaan. Sen se keskipakoisvoima tekee.

Niin myös politiikassa. Pintaan nousee kerma, ja se keskipakoisvoimaa ihannoiva keskusta painuu pohjalle.

No, ehkä tämä oli hieman ontuva esimerkki. Mutta eihän tarvita mitään tuollaisia esimerkkejä osoittamiseksi, että kepu on varsin kepulipuolue. Riittää, kun pitää silmänsä auki ja tarkkailee ympärilleen. Tehköön niin jokainen, jolla siihen on rohkeutta! Totuus saattaa tehdä monelle kipeää, mutta se myös kasvattaa!

Silti haluan toistaa sen, minkä jo eilen (tai toissapäivänä?) sanoin: vaikka usein vaikutat yksinkertaiselta ja kyllästyttävältä jankuttajalta, taidat sittenkin olla jossain määrin viisaasti ovela veikko. Jos kepu ylipäätään voi saada joitain sympatioita ja jopa kannatusta ei-kepulaisilta, sinun metodisi on tuhatverroin parempi ja tuloksellisempi kuin jonkin CITY-Keskustan!

Pidä linjasi, mutta pidä välillä taukoakin, ettei meihin tule yököttävää kyllästymisreaktiota!

nami pusi pusi nami nami naami nami nami nami
        nami naminaminaminaminaminami pruit pruit...

• PimpMyCityParty
        PimpYours kirjoitti:

Maksoitko jäsenmaksun ? Bandidos vai Hell's Angels ?

Keskusta on paras.

• PimpParty
        PimpMyParty kirjoitti:

Ilmeisesti ei kannata jatkaa keskustelua kanssasi.

yritystä sisko yritystä

• sinä taasen
        kelpaa.. kirjoitti:

mikään muu kuin suurin ja paras puolue ja sen keskustelupalsta.
        Eihän demareitakaan vihata vaikka joskus ei voi olla nauramatta.

nami nami nami nami pusi pusi pusi kusi iso hali...

Lasol-Lassi

• PimpMyParty

No. Minä taidan lopettaa tältä illalta, koska ihmiset eivät halua edes perustellaa sitä, miksi vihaavat puoluettani.

Minä en vihaa muitakaan puolueita, mutta saan oman puolueeni kautta monia meidän asioita ajetuksi ihan eduskunnassa saakka.

Hyvää iltaa kaikille. Ja tulkaa Keskustaan - se on luonnollisempi voima kuin keskipakoisuus. Laidoilta on vaara tipahtaa. Keskellä on turvallisempaa.

PimpMyParty! Keskusta on suurin puolue ja sen voi käydä laskemassa vaikka täysistunnosta eduskunnassa.

• aivan mainio

Sopii sinuun:

"Pidä linjasi, mutta pidä välillä taukoakin, ettei meihin tule yököttävää kyllästymisreaktiota!"

Bannauksesi oli kuin lomaa. Kyllästymispiste alkaa olla jälleen saavutettu.

• JormaKKorhonen
        aivan mainio kirjoitti:

Sopii sinuun:

"Pidä linjasi, mutta pidä välillä taukoakin, ettei meihin tule yököttävää kyllästymisreaktiota!"

Bannauksesi oli kuin lomaa. Kyllästymispiste alkaa olla jälleen saavutettu.

...että "joka tietoa lisää, se tuskaa lisää", mutta vanhana opettajana ja vastuuni tuntevana valistuneena seniorikansalaisena pidän sitä velvollisuutenani, sillä vaikka "totuus tekee kipeää, se myös kasvattaa".

Mutta melko heikkolahjaisten oppilaiden valistaminen on kyllä kivireen vetämistä, joten vaikka melkoinen teräsvaari olenkin, pakko minun on taas huilia viikonlopun yli. Koettakaa pärjätä, vaikka vaikeaa se ilman minua onkin!

• vaikenta..

...että "joka tietoa lisää, se tuskaa lisää", mutta vanhana opettajana ja vastuuni tuntevana valistuneena seniorikansalaisena pidän sitä velvollisuutenani, sillä vaikka "totuus tekee kipeää, se myös kasvattaa".

Mutta melko heikkolahjaisten oppilaiden valistaminen on kyllä kivireen vetämistä, joten vaikka melkoinen teräsvaari olenkin, pakko minun on taas huilia viikonlopun yli. Koettakaa pärjätä, vaikka vaikeaa se ilman minua onkin!

lienee kehittää selityksiä siitä, mikä SDP:ssa olisi parempaa.

--Onhan se kiva,naminai nami nami naaami nami
        pusi pusi iso hali pusi kusi.

• haiset jo

Kapi vanhana kapiaisena luulee, että mielipidetiedustelut muka olisivat sivistysvaltiossa jotenkin laki. Ei nyt sentään. Vaalit pidetään neljän vuoden välein, ja vain sillä tuloksella on tasavallassamme merkitystä. Suomen kansa on valinnut Suomen suurimmaksi puolueeksi viimeksi toimitetussa eduskuntavaalissa keskustan ja se pätee myös kapin tapaisesti ajattelevien kapiaisten Suomessa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      13
      11325
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      37
      3853
    3. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      109
      3019
    4. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      120
      2380
    5. Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?

Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin
      Maailman menoa
      81
      2045
    6. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      196
      1761
    7. Sofia Virralle täydet 12 pistettä!

Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.
      Maailman menoa
      299
      1006
    8. Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?

Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta
      Kuhmo
      17
      780
    9. Toisten elämän moralisointi

Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte
      Tunteet
      143
      725
    10. Missä milloin

Missä milloin nähdään?
      Ikävä
      53
      699
    Aihe