Huhuu.
missä olet s...
67
2933
Vastaukset
- missään
missä minä näkisin sinua :(
- aina minä
olen näkymättömissä, verhon takana, tai seinän takana.
- unohtaa
minut.. No.. ei se mitään... ei siihen maailma kaadu.
- ..?
aina minä kirjoitti:
olen näkymättömissä, verhon takana, tai seinän takana.
Onko se tuo theDragonLord, joka kirjoittelee minä-muodossa?
- aina minä
..? kirjoitti:
vaan minä olen minä.
- ... ... ...
aina minä kirjoitti:
vaan minä olen minä.
Nainen/mies, ikä?
- ...............
..? kirjoitti:
Taidat itse kirjotella sinä=minä muodossa!
- aina minä
... ... ... kirjoitti:
Nainen/mies, ikä?
minä en nyt jaksa kertoa itsestäni olen jo ajatellut liikaa itseäni. Minua hiukan kiinnostaa tietää kuka kyselee???
- ...............
............... kirjoitti:
Taidat itse kirjotella sinä=minä muodossa!
Hahaa! Älä ärsytä minua tänään, olen vasta tullut töistä. Odottelen huumorikukkasta, jos se tänään tulee.
- . .. . .
aina minä kirjoitti:
minä en nyt jaksa kertoa itsestäni olen jo ajatellut liikaa itseäni. Minua hiukan kiinnostaa tietää kuka kyselee???
jos sen halusit kuulla.
- kun niin
Hahaa! Älä ärsytä minua tänään, olen vasta tullut töistä. Odottelen huumorikukkasta, jos se tänään tulee.
monesti kirjoitat tälle palstalla, että nytkin kirjoittaisit... Mutta osuinpa sitten väärään! Sorry! :)
- ...............
kun niin kirjoitti:
monesti kirjoitat tälle palstalla, että nytkin kirjoittaisit... Mutta osuinpa sitten väärään! Sorry! :)
Mutta kirjoitanko minä, minä muodossa? No tämä ei ole se kieli mitä käytän. Saattaa löytyä niitä sun näitä virheitä.
Et sinä väärään osunut, ihan oikeen osuit.
Että sorry minun puolelta sinulle.
- haluan että
tulisit.
- . ... ..
sun olla niin ihana..........
- .. .. .. . ..
. ... .. kirjoitti:
sun olla niin ihana..........
testi tämä on, kun et inahdakaan?
- kunn
etsin sua täältä välillä. Taidan lopettaa etsimisen tähän, ei tässä ole mitään järkeä. Sä olet tainnut tajuta sen mua aikaisemmin? :D No ei ole ihme...
- juntti
tapellaan häh?
- määääää
oon.
- minä
minä kävin täällä.
- ...............
minä kirjoitti:
minä kävin täällä.
Niin kävin muuten minäkin. Nyt lähden pois!
- tietää.
Antaa olla. Jokainen olkoon juuri sen kokoinen kuin on. Sähän tiedät sen, että mä olen itse keskimääräistä naista pidempi. Noni... miksi tyytyisin keskimittaiseen mieheen? Ei mitään järkeä. Ole sen kokoinen kuin olet. Ihan hyvän kokoinen olet. Moni 160 senttinen varmasti pitää. Mutta mä, 180 senttinen, en pidä. Sori nyt vain. Ei ole tarkoitus loukata. Mä olin niin helvetin tyhmä, kun "ahdistelin" sua silloin. En mä halua tuon pituista kundia, haluan pidemmän! Ja vitut mistään hiustenväristä. Riittää ainoastaan, että on pitkä. Muuta en ulkonäöltä vaadi (neutraalisti siedettävien kasvojen lisäksi). Et sä voi kilpailla niiden mun miesihanteiden kanssa. Enkä mäkään niiden sun naisihanteiden... Pidä kaikki pikkublondis. Miksi kusettaa itselleen? Joku pikkublondi voi tulevaisuudessa näyttää ihan yhtä räväkästi kiinnostuneisuutensa suhun kuin mäkin näytin. Eihän sitä koskaan tiedä, mitä tulevan pitää. Unohda mut, koska mä en ole nainen-sua-varten ja mä tunnen alemmuutta siitä, että jouduin kyyristelemään. Tai eihän oikeastaan kukaan mua pakottanut siihen, mutta jotenkin olisi muuten ollut niin epämiellyttävää olla.... tai oikeastaan oli epämiellyttävää olla, koska eihän kyyristelykään mitään niin kamalan kivaa ole. Tiedän, että ei saisi kyyristellä kun selkä vääntyy, mutta mulla se käy milteinpä sellaisena refleksinä. Olen väsynyt tähän. Jos en löydä itselleni riittävän isokokoista miestä, jään sitten yksin!! Ole sentään kiitollinen omaan tilanteeseesi. Sulle niitä pikkublondeja riittää. Niitä on hirveästi Suomessa. Mutta sen sijaan mulle ei taida millään löytyä pitkää, ihanaa miestä. Kun kirjoitan näin yleisesti ottaen, varmistan sen ettet sä ota tätä itseesi. Ja yleisesti ottaen tätä asiaa tarkoitankin: miehet eivät ole riittävän pitkiä mulle. Siis kun ajattelee näin keskimääräisiä miehiä. Jään erakoksi. Ei siinä muu auta. Kun ei vain pysty tuntemaan sukupuolista vetoa sellaiseen tasan 180 senttiseen. Ihan sama... Jos joku mieluinen mies mut joskus huolii, saa kyllä olla varma siitä että omistaa mut ihan 100 prosenttisesti. Vaikka eihän ihmisiä tietenkään varsinaisesti "omisteta", mutta tarkoitan tässä sitä että omistaudun hänelle (kuka sitten onkaan) täysin. En katso edes vastakkaista sukupuolta silmiin siitä lähtien, jos vain saan pitää niin ihanan miehen itselläni. Mutta jos sellainen pitkä herrasmies onkin vaihtelunhaluinen ja kyllästyy ajan kanssa muhun, niin sitten helvetti soikoon jään yksin!! Mitä sitä sitten surra, kun ei tilanteelle mahda mitään. Mutta sen sijaan jos sulle tulee jonkun sun pikkublondin kanssa vaikeuksia, voit aina vaihtaa uuteen, koska tää maa on niitä täynnä. Mutta mä en voi vaihtaa sitä pitkää miestä, koska sellainen tyyppi on hyvin hyvin harvinainen. Sulla on paljon helpompi tilanne kuin mulla. Kateeksi vain käy, että joillakin on paremmat mahdollisuudet seurustella. No, ei voi mitään. Pakko tyytyä siihen mitä on annettu. Ehkä saan elämäni aikana sentään kerran tai kaksi seurusteltua. Parempi sekin olisi kuin ei mitään.
- riittämään
tämä niinsanottu pelleily.
Ei ole tietenkään sun vikasi, että mä olen vähemmistön makuun. Mutta siitä huolimatta mua alkaa jo tympiä tämä! Mitä tässä saadaan? Siis mitä tässä kumpikaan meistä saa? Saadaan kuulla se, ettemme ole toisillemme fyysisesti mieluisia. Mainitsemattakaan sitten siitä luonteesta! Se vasta iso este olisikin. Mutta joka tapauksessa, en halua kuulla keneltäkään lauseita "sillä mitä kukaan koolleen mahtaa". Nuo lauseet eivät ole minua varten. Jos tarkkoja ollaan, niin ne eivät ole oikeastaan ketään ihmistä varten, sillä eihän kenenkään kuulu saada kritiikkiä koostaan! Hitto soikoon sua, etkö tosiaan olisi voinut paremmin valita sanasi? Mutta kuitenkin.. se on nyt ollutta ja mennyttä. Sulla on täysi oikeus omaan makuusi. Aivan kuten jokaikisellä ihmisellä myös. Ei pidä olla niin huonoa itsetuntoa, että kiinnostuu kenestä tahansa, joka osoittaa kiinnostustaan. Täytyy pistää itse selvä raja sille, minkälaisen naisen haluaa ja minkälaisen ei. Mä en ainakaan itse näin isokokoisena naisena haluaisi sua, s***. Ja en usko olevani väärässä, jos mä sanon että asian voi myös kääntää toistekin päin. Älä ole tyhmä. Kyllä jokainen haluaa löytää itsellensä sopivan kokoisen kumppanin, eikä ottaa vastaan sitä joka itseään vain tyrkyttää. Olin tyhmä kun tyrkytin itseäni sulle. En osannut ajatella sitä, että enhän oikeasti sua halua. En millään tavoin. En edes kaverina, koska ei meillä ole mitään keskusteltavaa. Sen verran erilaiset intressit meillä on. Ja miten mä sitten muka himoitsisin sua, kun ethän sä ole kuin maksimissaan sentti kolmekymmentä milliä mua pidempi. Jos edes sitäkään. Ties vaikka sä olisit sen 1cm 30mm mua lyhyempi! Täysin sama. En mä tuon kokoista miestä halua. Olin tyhmä kun haukuin aikaisemmin sun miehisyyttäs. Sen voin sanoa, että ulkonäkö ei liittynyt siihen mitenkään, vaan toi sun lapsellinen käytökses. Sitä siis tarkoitin, mutta ehkä ymmärsit väärin kun tunnet itsesi niin hemmetin pieneksi ja yrität ihmisille vakuutella jotain (esim. ne sun kengät). Ei sun tarvitsisi todellisuudessa vakuutella kenellekään yhtään mitään, jokainen ihminen on hyvä juuri sellaisenaan (jos tavallisista ihmisistä puhutaan siis). Mä en jaksa enempää tätä samaa jankkaamista. Mulla ei ole mitään sua vastaan, mutta mä en halua tuon kokoista kundia. Ymmärrätkö, että keskimääräistä pidempää naista ei miellytä keskimääräisen pituinen mies? Olin tyhmä, kun häiritsin sua. Niin helvetin tyhmä! En osannut ajatella asiaa loppuun. No nyt sitten tajuan, mitä mä haluan. Ja säkin varmasti tajuat puolestasi sen, mitä sä todella haluat. Kunhan lakkaat kiinnostumasta jokaisesta vastaantulijasta, joka vilkaiseekin sua. Silloin sun ei tarvi enää käyttää niitä ylisuuria kenkiä, joilla meinaat kompastua. - sanoa.
riittämään kirjoitti:
tämä niinsanottu pelleily.
Ei ole tietenkään sun vikasi, että mä olen vähemmistön makuun. Mutta siitä huolimatta mua alkaa jo tympiä tämä! Mitä tässä saadaan? Siis mitä tässä kumpikaan meistä saa? Saadaan kuulla se, ettemme ole toisillemme fyysisesti mieluisia. Mainitsemattakaan sitten siitä luonteesta! Se vasta iso este olisikin. Mutta joka tapauksessa, en halua kuulla keneltäkään lauseita "sillä mitä kukaan koolleen mahtaa". Nuo lauseet eivät ole minua varten. Jos tarkkoja ollaan, niin ne eivät ole oikeastaan ketään ihmistä varten, sillä eihän kenenkään kuulu saada kritiikkiä koostaan! Hitto soikoon sua, etkö tosiaan olisi voinut paremmin valita sanasi? Mutta kuitenkin.. se on nyt ollutta ja mennyttä. Sulla on täysi oikeus omaan makuusi. Aivan kuten jokaikisellä ihmisellä myös. Ei pidä olla niin huonoa itsetuntoa, että kiinnostuu kenestä tahansa, joka osoittaa kiinnostustaan. Täytyy pistää itse selvä raja sille, minkälaisen naisen haluaa ja minkälaisen ei. Mä en ainakaan itse näin isokokoisena naisena haluaisi sua, s***. Ja en usko olevani väärässä, jos mä sanon että asian voi myös kääntää toistekin päin. Älä ole tyhmä. Kyllä jokainen haluaa löytää itsellensä sopivan kokoisen kumppanin, eikä ottaa vastaan sitä joka itseään vain tyrkyttää. Olin tyhmä kun tyrkytin itseäni sulle. En osannut ajatella sitä, että enhän oikeasti sua halua. En millään tavoin. En edes kaverina, koska ei meillä ole mitään keskusteltavaa. Sen verran erilaiset intressit meillä on. Ja miten mä sitten muka himoitsisin sua, kun ethän sä ole kuin maksimissaan sentti kolmekymmentä milliä mua pidempi. Jos edes sitäkään. Ties vaikka sä olisit sen 1cm 30mm mua lyhyempi! Täysin sama. En mä tuon kokoista miestä halua. Olin tyhmä kun haukuin aikaisemmin sun miehisyyttäs. Sen voin sanoa, että ulkonäkö ei liittynyt siihen mitenkään, vaan toi sun lapsellinen käytökses. Sitä siis tarkoitin, mutta ehkä ymmärsit väärin kun tunnet itsesi niin hemmetin pieneksi ja yrität ihmisille vakuutella jotain (esim. ne sun kengät). Ei sun tarvitsisi todellisuudessa vakuutella kenellekään yhtään mitään, jokainen ihminen on hyvä juuri sellaisenaan (jos tavallisista ihmisistä puhutaan siis). Mä en jaksa enempää tätä samaa jankkaamista. Mulla ei ole mitään sua vastaan, mutta mä en halua tuon kokoista kundia. Ymmärrätkö, että keskimääräistä pidempää naista ei miellytä keskimääräisen pituinen mies? Olin tyhmä, kun häiritsin sua. Niin helvetin tyhmä! En osannut ajatella asiaa loppuun. No nyt sitten tajuan, mitä mä haluan. Ja säkin varmasti tajuat puolestasi sen, mitä sä todella haluat. Kunhan lakkaat kiinnostumasta jokaisesta vastaantulijasta, joka vilkaiseekin sua. Silloin sun ei tarvi enää käyttää niitä ylisuuria kenkiä, joilla meinaat kompastua.Jos siis vain saa!!!!
Tietenkin voin keksiä, että... "oho, olen 162 ja olen juuri blondannut hiukseni. Kutistuin siinä, kun valvoin kokonaiset kaksi yötä putkeen. Miellytänkö mä nyt sua, miellytänkö??"
Eeeiii.. en jaksa tuollaista paskaa. On olemassa ihan luonnon vaaleita, 162 senttisiä naisia, jotka tykkäävät juhlimisesta ja kevyiden asioiden puhumisesta. Noni. Siinä se nyt nähtiin. - hankkia
sanoa. kirjoitti:
Jos siis vain saa!!!!
Tietenkin voin keksiä, että... "oho, olen 162 ja olen juuri blondannut hiukseni. Kutistuin siinä, kun valvoin kokonaiset kaksi yötä putkeen. Miellytänkö mä nyt sua, miellytänkö??"
Eeeiii.. en jaksa tuollaista paskaa. On olemassa ihan luonnon vaaleita, 162 senttisiä naisia, jotka tykkäävät juhlimisesta ja kevyiden asioiden puhumisesta. Noni. Siinä se nyt nähtiin.parempi itsetunto jostain, että tajuaisit etteivät vaihtoehdot ihmisellä rajoitu ollenkaan siihen, kuinka moni häntä katsoo. Sun täytyisi luottaa, että sä voit aivan yhtälailla valita naises, eikä pelkästään niin että nainen valitsisi sut. Enää en edes jaksa ajatella sua, ei löydy minkäänlaista mielenkiintoa, joten nyt sulla ei ole tietääkseni ketään hanakkaa "mä haluun sut" -naista kimpussasi. Mua ei yksinkertaisesti viehätä vääränlaiset tyypit kauaa. Pitäisikö sitten esittää miellyttääkseni sua? Ei kai... et kai sentään sitä vaadi? Miksi kenenkään täytyisi palvoa ketään? En ymmärrä. Sehän on mielistelyä! Mikset voi valita sitä joka sinua itseäsi eniten miellyttää, eikä sitä joka on jaksanut kauemmiten nuolla persettäsi. Ihan tiedoksi vain, mä en jaksa enää leikkiä tätä "oot ihanaaaa" -leikkiä. Se leikki loppui nyt tähän.
- toi keskustelu..
sanoa. kirjoitti:
Jos siis vain saa!!!!
Eeeiii.. en jaksa tuollaista paskaa. On olemassa ihan luonnon vaaleita, 162 senttisiä naisia, jotka tykkäävät juhlimisesta ja kevyiden asioiden puhumisesta. Noni. Siinä se nyt nähtiin.minä olen sitä mieltä, että on todellakin oma valinta minkä kokoinen itse on....
mulle on ihan päivänselvää minkälaisista tykkään..mielipide on että kelpaa tai ei..se pätee myös kavereissa..harvemmin multa saa osakseen todellista ihailua... mutta mielipide on mikä on ja sitä ei voi muuttaa. - ......
hankkia kirjoitti:
parempi itsetunto jostain, että tajuaisit etteivät vaihtoehdot ihmisellä rajoitu ollenkaan siihen, kuinka moni häntä katsoo. Sun täytyisi luottaa, että sä voit aivan yhtälailla valita naises, eikä pelkästään niin että nainen valitsisi sut. Enää en edes jaksa ajatella sua, ei löydy minkäänlaista mielenkiintoa, joten nyt sulla ei ole tietääkseni ketään hanakkaa "mä haluun sut" -naista kimpussasi. Mua ei yksinkertaisesti viehätä vääränlaiset tyypit kauaa. Pitäisikö sitten esittää miellyttääkseni sua? Ei kai... et kai sentään sitä vaadi? Miksi kenenkään täytyisi palvoa ketään? En ymmärrä. Sehän on mielistelyä! Mikset voi valita sitä joka sinua itseäsi eniten miellyttää, eikä sitä joka on jaksanut kauemmiten nuolla persettäsi. Ihan tiedoksi vain, mä en jaksa enää leikkiä tätä "oot ihanaaaa" -leikkiä. Se leikki loppui nyt tähän.
ettet sano nyt mitään. Sanot ilmeisesti vain silloin kun sua kehutaan. Tämä on nyt jonkinlainen piilosilla leikki... joko et ole koneen äärellä tai jos olet, haluat leikkiä ettei sua kiinnosta. Suahan ei kiinnosta suora puhe, niinhän se meni?
- ......
toi keskustelu.. kirjoitti:
minä olen sitä mieltä, että on todellakin oma valinta minkä kokoinen itse on....
mulle on ihan päivänselvää minkälaisista tykkään..mielipide on että kelpaa tai ei..se pätee myös kavereissa..harvemmin multa saa osakseen todellista ihailua... mutta mielipide on mikä on ja sitä ei voi muuttaa."minä olen sitä mieltä, että on todellakin oma valinta minkä kokoinen itse on...."
Ai jaa, ihminen sitten pystyykin näppäilemään koneelle haluamansa pituuden vai? - ....
toi keskustelu.. kirjoitti:
minä olen sitä mieltä, että on todellakin oma valinta minkä kokoinen itse on....
mulle on ihan päivänselvää minkälaisista tykkään..mielipide on että kelpaa tai ei..se pätee myös kavereissa..harvemmin multa saa osakseen todellista ihailua... mutta mielipide on mikä on ja sitä ei voi muuttaa."mutta mielipide on mikä on ja sitä ei voi muuttaa"
No tajua sitten ajoissa häipyä väärästä paikasta. Ethän sä siinä mitään hyödy... - sitä..
...... kirjoitti:
"minä olen sitä mieltä, että on todellakin oma valinta minkä kokoinen itse on...."
Ai jaa, ihminen sitten pystyykin näppäilemään koneelle haluamansa pituuden vai?vaan muuta, ruuminrakennetta....
oliskohan lapsuusajan ruokavaliolla ja elämäntavoilla kuitenkin HIUKAN vaikustusta asiaan...no enivei mä olen ainakin ihan tyytyväinen lopputulokseen. - sinne
.... kirjoitti:
"mutta mielipide on mikä on ja sitä ei voi muuttaa"
No tajua sitten ajoissa häipyä väärästä paikasta. Ethän sä siinä mitään hyödy...jää missä viihtyy. Pitääkö kaikki valita?
Onko joku nyt muka viisaampi ku minä? - .....
sitä.. kirjoitti:
vaan muuta, ruuminrakennetta....
oliskohan lapsuusajan ruokavaliolla ja elämäntavoilla kuitenkin HIUKAN vaikustusta asiaan...no enivei mä olen ainakin ihan tyytyväinen lopputulokseen.onko laiheliini vai ihrakasa, pääasia sulle on että on pikkutytön pituinen. Ei se mitään, jokaisella on oikeus omaan makuunsa.
- taas kiristämään
.... kirjoitti:
"mutta mielipide on mikä on ja sitä ei voi muuttaa"
No tajua sitten ajoissa häipyä väärästä paikasta. Ethän sä siinä mitään hyödy...pikkusen liikaa.
- viesti
..... kirjoitti:
onko laiheliini vai ihrakasa, pääasia sulle on että on pikkutytön pituinen. Ei se mitään, jokaisella on oikeus omaan makuunsa.
ihan väärälle.
- ......
sinne kirjoitti:
jää missä viihtyy. Pitääkö kaikki valita?
Onko joku nyt muka viisaampi ku minä?että aion nuolla jatkossakin sun persettäs... Voi sentään, ehkä siihenkin rooliin pikkuhiljaa väsyy.
Ja et ole kommenttiesi perusteella viisas, et! Ymmärrä se tosiasia, ettei kukaan jaksa sua nöyristellä koko aikaa. - ........
taas kiristämään kirjoitti:
pikkusen liikaa.
ei kukaan pakota sua olemaan mun koneella. Lähde sitten, kun ehdit poistaa ne asetukset.
- ........
viesti kirjoitti:
ihan väärälle.
Liittyykö naisen lihavuus/laihuus sun miehisyyden tuntoosi? Ei! Sen sijaan pituus liittyy, kun tunnet itsesi niin helvetin pieneksi.
- ...............
...... kirjoitti:
että aion nuolla jatkossakin sun persettäs... Voi sentään, ehkä siihenkin rooliin pikkuhiljaa väsyy.
Ja et ole kommenttiesi perusteella viisas, et! Ymmärrä se tosiasia, ettei kukaan jaksa sua nöyristellä koko aikaa.Mikään kun ei ole ikuista niin miksi tämä olis.
Kyllä hakkerit pikaa paljon asioita, mutta en olis uskonut että näinkin.
- hohhoijaa.
Mitä sä luulet oikein hyötyväsi tästä piiloleikistä?? Tule esiin ja sano, ettet aio enää häiritä mua.
- ...............
Ettekö todella ole tuon tyytyväisempiä elämäänne ja kroppaanne. Jos ei kerran kiinosta niin anna olla, laita konekiinni kukaan ei häiritse. Vain sinun ajatuksesi ei jätä sinua rauhaan. Siinä se suora vastaus minkä jo tiedätkin!
- ...
Ettekö todella ole tuon tyytyväisempiä elämäänne ja kroppaanne. Jos ei kerran kiinosta niin anna olla, laita konekiinni kukaan ei häiritse. Vain sinun ajatuksesi ei jätä sinua rauhaan. Siinä se suora vastaus minkä jo tiedätkin!
vinkistä theDragonLord. Vinkkisi helpotti oloani :)
- ...............
... kirjoitti:
vinkistä theDragonLord. Vinkkisi helpotti oloani :)
Itse olen 183cm ihan tyytyväinen itseeni, siis aina välillä, mutta niinkuin kaikki muutkin en aina...
- ...
Itse olen 183cm ihan tyytyväinen itseeni, siis aina välillä, mutta niinkuin kaikki muutkin en aina...
rekisteröinyt itsellesi nimimerkkiä thDragonLord?
- ...
... kirjoitti:
rekisteröinyt itsellesi nimimerkkiä thDragonLord?
piti laittaa "theDragonLord". Oletko? Kerro.
- ...............
... kirjoitti:
piti laittaa "theDragonLord". Oletko? Kerro.
En vaan viitsi sitä aina käyttää, tulee liikaan valituksia jos sitä jatkuvasti käyttäisin.
Vaikka ei se nyt minua paljoo haittais. Sheriffi
joutus tekeen niin paljon extraa. - erääksi
En vaan viitsi sitä aina käyttää, tulee liikaan valituksia jos sitä jatkuvasti käyttäisin.
Vaikka ei se nyt minua paljoo haittais. Sheriffi
joutus tekeen niin paljon extraa.S:llä alkavaksi ja syyttänyt häntä turhaan.
- ...............
erääksi kirjoitti:
S:llä alkavaksi ja syyttänyt häntä turhaan.
Täällä kun ei tiedä kuka kirjoittaa millonkin. Toinen pulma on että tällaseen jää kiinni.
Rupee jotenkin kiintyyn ihmisiin, ehkä luulee sitä rakkaudeksi. (turva rakkautta)
Pyydän anteeksi käytöstäni. Toivottavasti hän myös antaa sinulle anteeksi. Onnea! - ....
Täällä kun ei tiedä kuka kirjoittaa millonkin. Toinen pulma on että tällaseen jää kiinni.
Rupee jotenkin kiintyyn ihmisiin, ehkä luulee sitä rakkaudeksi. (turva rakkautta)
Pyydän anteeksi käytöstäni. Toivottavasti hän myös antaa sinulle anteeksi. Onnea!en todellakaan erehdy luulemaan keskustelupalstalla viestittelyä miksikään rakkaudeksi !
Mutta mukavaa ajanvietettä tämä kyllä oli. Sai aina jännittää, mitä seuraavaksi "hän" vastaa.
No nyt se on ohi. Pakkohan se olla joku muu, sillä ei kukaan jaksa tarkkailla toisen konetta 24/7. Lopetan tämän jauhamisen tähän ja nautin vapaudestani (josta en ollut aiemmin vain tietoinen :D)
Kiitos sinulle dragonlord, kun tunnustit - ...............
.... kirjoitti:
en todellakaan erehdy luulemaan keskustelupalstalla viestittelyä miksikään rakkaudeksi !
Mutta mukavaa ajanvietettä tämä kyllä oli. Sai aina jännittää, mitä seuraavaksi "hän" vastaa.
No nyt se on ohi. Pakkohan se olla joku muu, sillä ei kukaan jaksa tarkkailla toisen konetta 24/7. Lopetan tämän jauhamisen tähän ja nautin vapaudestani (josta en ollut aiemmin vain tietoinen :D)
Kiitos sinulle dragonlord, kun tunnustitSekoitit minun ajatus mailmaa, kuka nyt hoitas sen homman. Sellaen se kiintymys on.
Kiitos sinulle ja onnea! - ja onnittelet?
Sekoitit minun ajatus mailmaa, kuka nyt hoitas sen homman. Sellaen se kiintymys on.
Kiitos sinulle ja onnea!Täh...
- ...
ja onnittelet? kirjoitti:
Täh...
Ei se tarkoita vielä, että olisi mitään kiintynyt, jos ajatusmaailma menee hetkellisesti sekaisin. Sehän voi mennä mistä tahansa -myös jostain ikävästä asiasta. "En saa olla rauhassa" -ajatus pistää päänupin 'sekaisin' ja se ei todellakaan ole merkki mistään kiintymyksestä! Nyt ymmärsit väärin.
- ...............
ja onnittelet? kirjoitti:
Täh...
No pääni sekvuudesta, nyt pitää hommata joku toinen joka osaa hommansa.
- ...............
No pääni sekvuudesta, nyt pitää hommata joku toinen joka osaa hommansa.
Kirjaimetkin tippuu, lauseet eivät pysykasassa.
- '''''
Kirjaimetkin tippuu, lauseet eivät pysykasassa.
tehnyt sulle dragonlord? Kerro ihmeessä, niin voin ottaa paremmin kantaa.
- on täällä
.... kirjoitti:
en todellakaan erehdy luulemaan keskustelupalstalla viestittelyä miksikään rakkaudeksi !
Kiitos sinulle dragonlord, kun tunnustitpaljon,mutta minä myös otan välillä vapautta :)
- ...............
''''' kirjoitti:
tehnyt sulle dragonlord? Kerro ihmeessä, niin voin ottaa paremmin kantaa.
Ellei olisi miksi kysyisit, siksi vastaan ei se ollut mitään. Et sinä ole tehnyt mitään loukkaavaa minulle.
- .......
on täällä kirjoitti:
paljon,mutta minä myös otan välillä vapautta :)
että tämä kuvitelma on vaivannut päätäni. Ehkä tästä viisastun.
- ....
Ellei olisi miksi kysyisit, siksi vastaan ei se ollut mitään. Et sinä ole tehnyt mitään loukkaavaa minulle.
oletko enää dragonlord vai onko nyt joku toinen huuhaalainen tänne kirjoittamassa?
- joku muu
....... kirjoitti:
että tämä kuvitelma on vaivannut päätäni. Ehkä tästä viisastun.
on todella muu kuin dragon lord, toista sukupuoltakin.
- ............
joku muu kirjoitti:
on todella muu kuin dragon lord, toista sukupuoltakin.
Olen siis luullut jotain naista hakkerikseni! Oikein hienoa......
- pitkän ajan
............ kirjoitti:
kuluessa asiat selviävät.
- ...............
............ kirjoitti:
Taisit mennä halvalla. No ei todella ollut nainen jos nyt ylipäätään oli hakkeri.
- nyt sotket????
Taisit mennä halvalla. No ei todella ollut nainen jos nyt ylipäätään oli hakkeri.
hä??????????????
- ...............
Olisi kiva saada ennenkuin rupean mitään päiväkirjojani tai vastaavia kirjoittamaan koneelleni!
- sotkee
nyt sotket???? kirjoitti:
hä??????????????
yksi sun toinen.....
- sä olet söde
Pyydän anteeksi käytöstäni. Toivottavasti hän myös antaa sinulle anteeksi. Onnea!minimissään ,loisto jäbä
ihan siis piti ns naurahtaa tässä
piristi
tätä valvomista tuurilla rahtusen tätä yötyötä
- ...............
Se pikku muna on vain tässä chattiohjelmalla. Mutta jää teoistaan kiinni, sitä on jo pidetty silmällä. 2viikkoo.
- Spion
IPno:140.113.31.2 tämä yrittää koneellesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511437- 639870
- 1475580
- 1443784
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603