Onko teillä muilla näin?
Jotenkin eläämääni tuli toivottomuus!
Olimme niin lähellä...mulla oli jo kolmas kerta...valtava pettymys...tyhjyys, miten jaksaa Suomen eteen tehdä töitä?
EN PÄÄSE VAALEISTA IRT I !!
44
1460
Vastaukset
- eduskuntavaalit
on tulossa. porukka vaihtoon
- TAO
On meitä muitakin.
Esimerkiksi minä menen Pahvisaulin kanssa huomenna naimisiin. SAA ONNITELLA. - ÄITI PORVOOSTA.
Saulikin om Euroopassa ja näiden kaunaisten kanssa pitäisi jatkaa.
Kaikki vietiin vääryydellä!- valehtelulla
ja viekkaudella saatiin tällainen tulos. Voi, kun kaikki olisi toisin. Mutta eduskuntavaaleissa tehdään jotain mullistavaa. Silloin ei punainen enää sanele!
- vittuuuntunuttt...
Tänään uutisissa sanottiin, että Saulin kannatus oli korkeimmillaan heti toisen kierroksen jälkeen ja jatkui tasaisena loppuun asti.
Mutta miten Halonen voitti ennakkoäänissä niin runsaasti? - Jyrki boy
Kanerva teki esityön ja J.K upottaa loputkin kokkarien kannatuksesta.
Ja oikeastaan niiden kökkärien, ruiskukkatyyppinen puolueen kaventuminen
on ihan oikein. - eipä olisi uskonut,
että politiikkaan voi näinkin tunteella reagoida, mutta itku on ollut lähellä..
JA SITTEN TAAS MUUTAMA ILKKUMISVIESTI VASEMMALTA, KIITOS!
- MUIDEN TUNTEITA KUN EI TARVITSE KUNNIOITTAA, IHAN OMAN PRESIDENTIN ESIMERKIN TAPAAN..
Mitenkähän se olisi, jos kaikki vastuu "hyvinvoinnista" olisi siellä vasemmalla, jäisikö tyhjännauramiset vähemmälle.. - liian
vittuuuntunuttt... kirjoitti:
Tänään uutisissa sanottiin, että Saulin kannatus oli korkeimmillaan heti toisen kierroksen jälkeen ja jatkui tasaisena loppuun asti.
Mutta miten Halonen voitti ennakkoäänissä niin runsaasti?nopeasti. Sillä edellisen lopulliset vaalit kestivät kolme vkoa ja ennakkoäänestys alkoi viikkoa myöhemmin kuin nyt.Tällä kertaa se alkoi
heti esivaalien jälkeen. Kansa rynnisti liian aikaisin uurnille. Halonen itse allekirjoitti lain, että lopullinen vaali kestää vain kaksi viikkoa. Ehkä omaksi edukseen, koska ei olisi tainnut jaksaa pitempään. Jos nyt olisi ollut kolmen vkon vaalit, Sauli todennäköisesti olisi kirinyt voittoon. Aika loppui kesken ja kenen ansiosta? - kalpee
liian kirjoitti:
nopeasti. Sillä edellisen lopulliset vaalit kestivät kolme vkoa ja ennakkoäänestys alkoi viikkoa myöhemmin kuin nyt.Tällä kertaa se alkoi
heti esivaalien jälkeen. Kansa rynnisti liian aikaisin uurnille. Halonen itse allekirjoitti lain, että lopullinen vaali kestää vain kaksi viikkoa. Ehkä omaksi edukseen, koska ei olisi tainnut jaksaa pitempään. Jos nyt olisi ollut kolmen vkon vaalit, Sauli todennäköisesti olisi kirinyt voittoon. Aika loppui kesken ja kenen ansiosta?Ai siihen oli tehty muutoksia!
Kiitos kun valaisit. - esim.
vittuuuntunuttt... kirjoitti:
Mutta miten Halonen voitti ennakkoäänissä niin runsaasti?Laitoksissa olevien ääni saattakin olla avustajan ääni ja onhan niitä muitakin, joitten äänillä operoidaan.
- edelliset
liian kirjoitti:
nopeasti. Sillä edellisen lopulliset vaalit kestivät kolme vkoa ja ennakkoäänestys alkoi viikkoa myöhemmin kuin nyt.Tällä kertaa se alkoi
heti esivaalien jälkeen. Kansa rynnisti liian aikaisin uurnille. Halonen itse allekirjoitti lain, että lopullinen vaali kestää vain kaksi viikkoa. Ehkä omaksi edukseen, koska ei olisi tainnut jaksaa pitempään. Jos nyt olisi ollut kolmen vkon vaalit, Sauli todennäköisesti olisi kirinyt voittoon. Aika loppui kesken ja kenen ansiosta?presidentinvaalit käytiin pitemmän kaavan mukaan. Kahden ehdokkaan välinen taisto kesti kolme viikkoa ja ennakkoäänestys alkoi myöhemmin. En tiedä, miksi lakimuutos. Mielestäni vaalit olisivat saaneet kestää kauemmin, koska äänestäjät olisivat saaneet enemmän "irti" ehdokkaista. Ja Saulillá oli nyt valtava loppukiri, ties vaikka...
- Palvelutalossa on ..
esim. kirjoitti:
Laitoksissa olevien ääni saattakin olla avustajan ääni ja onhan niitä muitakin, joitten äänillä operoidaan.
Isäni. Ja hän oli äänestänyt Halosta!!
Ihminen joka on joutunut kommunistien leirille?
Kertoi ylpeänä äänestäneensä naista!
Emme raaskineet kertoa totuutta, että minkälaista naista.. - VAPAA SANA
Jyrki boy kirjoitti:
Kanerva teki esityön ja J.K upottaa loputkin kokkarien kannatuksesta.
Ja oikeastaan niiden kökkärien, ruiskukkatyyppinen puolueen kaventuminen
on ihan oikein.Ketä teillä on Halonen, Lipponen, Heinäluoma, Liikanen...
- jo ainakin
neljäs kerta. Demarit osaavat tuon oman edun tavoittelun ja ovat tarpeeksi röyhkeitä valehdellakseen ja manipuloidakseen uskottavasti tyhmää kansaa. Yritetään kestää tämä 6v ja uskotaan sekä toivotaan vielä auringon paistamista risukasaan eli saadaan vasemmistopressojen aika historiaan.
- JAKORASIA.
Ei tollaista ruikutusta jaksa lukea. Tarja voitti
ja vaalit on pidetty.Piste!!
Kyllä voisi käynti psykiatrilla auttaa ja mielialalääkitys. HAH HAH HAAAAAHAH HAH HAA...!! - mene
JAKORASIA. kirjoitti:
Kyllä voisi käynti psykiatrilla auttaa ja mielialalääkitys. HAH HAH HAAAAAHAH HAH HAA...!!psykiatrille, hoitoon, ota lääkkeesi.
Näes totalitarismissa passitetaan kaikki toisinajattelit hoitoon. - eikö psykiatria
mene kirjoitti:
psykiatrille, hoitoon, ota lääkkeesi.
Näes totalitarismissa passitetaan kaikki toisinajattelit hoitoon.olekin tietynlainen totalitarismia palveleva haara.. jos on liikaa vallitsevaa ideologiaa vastaan nousevaa "kapinaa", lääkityksellä saadaan asia kuntoon ja mieliala oikealle tolalle..tai sopivan apaattiseksi.
Mikä on psykiatrian ideologinen tausta lopulta - kuinka ihminen "hoidetaan" terveeksi - kuka määrittelee tämän yksilön terveyden ja yht.kuntakelpoisuuden.. - tänne kun
JAKORASIA. kirjoitti:
Kyllä voisi käynti psykiatrilla auttaa ja mielialalääkitys. HAH HAH HAAAAAHAH HAH HAA...!!et jaksa lukea. Pysy siellä Kallion nakkikioskilla, jos vaikka Tarjaa taas näkyisi. Ehkä jopa tarjoasi hodarin sinullekin, jos joku maksaisi.
Taidat tietää noista mielialalääkkeistä enemmänkin... omakohtaisia kokemuksiako.
- liian varmoja
voitostanne, kun nyt ette toivu pettymyksestä. Huomasin kyllä tällä palstalla ennen vaaleja monesta kirjoittajasta, että he uskoivat vilpittömästi ja jopa kiihkomielisellä mielellä Niinistön voittoon.
Elämää ei koskaan kannata rakentaa yhden kortin varaan. Aina on oltava vaihtoehto, joka toteutuessaan on tyydyttävä. Kyllä Ritva Santavuorikin oli järkyttynyt tänä aamuna "jälkiviisaissa". Mikähän saa ihmisen noin yksioikoisesti ajattelemaan asioista. Elikkä, millainen luonne ihmisellä on, joka on sitä mieltä, että kukaan ei voi olla toista mieltä.
Totuushan on, että elämä jatkuu, kuten on viimeiset kuusi vuotta jatkunut. Jos siihen ei sovellu, on vika omassa päässä.- ominaisuus
tehdä surutyötä, kun asia johon kovasti uskoo kaatuu petokseen ja kuitenkaan ei voi tehdä asialle mitään. Jos vastaavaa olisi tapahtunut toisinpäin. Suomessa olisi jo vähintään yleislakko ja täysi hulina päällä. Oikeistolaiset reagoivat vähän eri tavoin. Sivistynyttä ja arvioivaa sekä spekuloivaa keskustelua, jota vasemmisto ei oikein ymmärrä kuten täälläkin on nähty.
- SEKÄ EDELLISESTÄ
ominaisuus kirjoitti:
tehdä surutyötä, kun asia johon kovasti uskoo kaatuu petokseen ja kuitenkaan ei voi tehdä asialle mitään. Jos vastaavaa olisi tapahtunut toisinpäin. Suomessa olisi jo vähintään yleislakko ja täysi hulina päällä. Oikeistolaiset reagoivat vähän eri tavoin. Sivistynyttä ja arvioivaa sekä spekuloivaa keskustelua, jota vasemmisto ei oikein ymmärrä kuten täälläkin on nähty.
että myös siitä, että koko kansalta meni maine. Ei tässä enää Euroopassakaan kehtaa sanoa olevansa suomalainen. Sveitsiläinen vuokraemäntä oli kauhuissaan, kun kuuli, että Suomessa on jonkunlainen kommunistinen pressa.
Menin googleen ja näppäsin siihen HALONEN IGLA ja neljännellä kohdalla pomppasi meidän presidenttimme luva silmieni eteen: lesbian and gay international homo- ja lesbo...Onko siellä kaikki presidentitkin edustettuina, luulisin, että vaan meidän Tarja.
Mieli on todella matala ja hävettää koko kansan puolesta.
- rukka sua
Käy lähimmässä kapakassa ja ota semmoinen p...eet olalle känni.
- sitten auttaa
Onpa omituisia ohjeita. Kyllä mieltä askarruttavat on vain puhuttava ja käydä siten läpi. Aivan kuin surutyö. Ei sitä tyhmempi ymmärrä.
- nyt täällä
sitten auttaa kirjoitti:
Onpa omituisia ohjeita. Kyllä mieltä askarruttavat on vain puhuttava ja käydä siten läpi. Aivan kuin surutyö. Ei sitä tyhmempi ymmärrä.
kuulkaa rinki, eikä paskanheitto kauheasti häiritse, kun on jo oppinut mekanismin.. miten tää logiikka täällä oikein toimii..
Eli iloitkaa nyt (p...le) ihan kunnolla keskenänne, ja antakaa meidän muiden keskenämme surra ja purkaa PAHA OLO JA PETTYMYS omaan presidenttiimme kohdistuneesta likaisesta vaalikampanjasta!
MUTT LAITA NYT YKSI ILKKUMISVIESTI PERÄÄN, NIIN PÄÄSET TAAS OMASTA ILONPURKAUKSESTASI EROON..
(HEHEHHEHE ym.mämmiä)
- valitat?
Valita Jurvan kuntaan.
- "HYLÄTTY"
On onneksi vielä tallella ihmisiä jotka sallivat tunneilmaisun. Kiitos siitä te annoitte ainakin minulle voimaa, että en ole yksin!
Sitten te joilla ei riittänyt sympatiaa kohtaani, ja tarjositte lääkkeitä ja känniä avukseni...
Näinkö te toimitte muidenkin läheistenne kanssa joita on elämä murjonut? - ole yksin
"HYLÄTTY" kirjoitti:
On onneksi vielä tallella ihmisiä jotka sallivat tunneilmaisun. Kiitos siitä te annoitte ainakin minulle voimaa, että en ole yksin!
Sitten te joilla ei riittänyt sympatiaa kohtaani, ja tarjositte lääkkeitä ja känniä avukseni...
Näinkö te toimitte muidenkin läheistenne kanssa joita on elämä murjonut?Olen koko viikon istunut koneen ääressä iltaisin ja on meitä ollut suuri määrä, jotka purkavat pettyneitä tunteitaan. On ollut paljon myös noita ilkkujia, kun Halonen voitti. He tietävät miten ala-arvoisin keinoin tuo voitto tuli ja yrittävät kieltää sen itseltäänkin. Olen oppinut täällä, etten provosoidu mutta kyllä joskus tulee annettua takaisin.
Tukekaamme toisiamme ja toivokaamme kaikesta huolimatta hyvää tulevaisuutta. - "HYLÄTTY"
ole yksin kirjoitti:
Olen koko viikon istunut koneen ääressä iltaisin ja on meitä ollut suuri määrä, jotka purkavat pettyneitä tunteitaan. On ollut paljon myös noita ilkkujia, kun Halonen voitti. He tietävät miten ala-arvoisin keinoin tuo voitto tuli ja yrittävät kieltää sen itseltäänkin. Olen oppinut täällä, etten provosoidu mutta kyllä joskus tulee annettua takaisin.
Tukekaamme toisiamme ja toivokaamme kaikesta huolimatta hyvää tulevaisuutta.(((((( KIITOS JA HYVÄÄ YÖTÄ ))))))
Niin kauan, kun meillä on päättäjiä, jotka myös ovat eläneet, ja ihmisiä joilla tunne ja järki ovat sopusoinussa meillä on vielä toivoa !!! - ME TÄSTÄ
"HYLÄTTY" kirjoitti:
(((((( KIITOS JA HYVÄÄ YÖTÄ ))))))
Niin kauan, kun meillä on päättäjiä, jotka myös ovat eläneet, ja ihmisiä joilla tunne ja järki ovat sopusoinussa meillä on vielä toivoa !!!YLI pääsemme..
pettymyksen tunteelle vaan ei meistä kukaan mahda mitään, kun se näin niukin luvuin tappioksemme kääntyi. Mutta näinhän tuli koettua, että meitä samanhenkisiä ihmisiä on ympäri maata paljon - ja se luo tulevaisuuden uskoa eteenpäin..
(JA pilkat eivät osu, kun tarpeksi moni meistä kykenee osoittamaan aitoa myötätuntoa toista ihmistä kohtaan)
VAAN NYT - HYVÄÄ YÖTÄ MYÖS!
- aliisa
Vaikka toisaalta se, että kuka on meidän presidenttinämme ei juuri vaikuta elämäämme mitenkään, mutta Saulin häviö oli kuitenkin kauhea pettymys minulle. Vieläkin tuntuu pahalta, vaikka vaaleista on kohta viikko. Silloin vaalipäivänä tuntui kaikista pahimmalta, ja toivoin sen olevan vain pahaa unta.
Myös se, että vaalien seuraaminen oli mukavaa ajanvietettä ja toi piristystä arkeen oli mukavaa. Nyt kun vaalit ovat ohi on niin tyhjä olo. En millään tahdo hyväksyä sitä, että Halonen on seuraavat kuusi vuotta presidenttinä. Sauli kun olisi ansainnut voiton, kun pelasi koko ajan rehtiä ja rehellistä peliä. Menetimme elämämme tilaisuuden saada hyvä ja edustava presidentti Suomelle ja se tuntuu niin erityisen pahalta.
Saulikaan ei enää luvannut asettua ehdolle kuuden vuoden päästä enkä nyt muutenkaan jaksa ajatella vielä niin pitkälle. Ei voi muuta sanoa, kuin että kyllä suomen kansa on tyhmää, tai no puolet siitä. Toiset puolet oli fiksua kansaa, mutta valitettavasti se ei aivan riittänyt.
Pitää nyt yrittää unohtaa vaalit. Vaikka se vaikeaa onkin. Seuraavaksi keskityn Torinon olympialaisiin vaikka toki taas joutuu pettymään. Ainakin jääkiekossa :(- Urheiluhullu.
Mulla oli samat fiilarit vaalien jälkeen ja sitten aattelin,että onhan ne Olympialaiset!!
Jos osaisi ne kanssa ottaa vähemmän toivein, koska ainahan tulee takkiin meikäläisille, mutta jos ottaisi nekin kisat vähän rennommin ja hälläväliä fiilikselä!!!Jooko? - lukaisin
äsken tämä ketjun kaikki viestit ja alkoi taas itkettämään, nyyh nyyh. Oliko ne pressan vaalit äsken vain mitkä ne lie olleet? Minäkin näin jonkun pahvimiehen kuvan. Rakastun välittömästi ja ihan silmittömästi. Kysyin kaveriltani tästä pahvimiehestä että kuka se on. Sanoi että sitä voi äänestää ja se on seuraava presidentti. Minä kävin äänestämässä ja luulin että saan sen presidentiksi mutta kaveri sanoi että ei siitä tullutkaan.
Olen itkenyt koko ajan kun et tiedä mihin se pahvinen kuvakin on kadonnut enkä edes tiedä mistä etsiä. Voisiko joku mulle kertoa mistä minä löytäisin sen ihanan oman presidenttini? Minä kuolen pian ikävään. Lohduttakaa minua, pyydän. - kirjakaupassa
lukaisin kirjoitti:
äsken tämä ketjun kaikki viestit ja alkoi taas itkettämään, nyyh nyyh. Oliko ne pressan vaalit äsken vain mitkä ne lie olleet? Minäkin näin jonkun pahvimiehen kuvan. Rakastun välittömästi ja ihan silmittömästi. Kysyin kaveriltani tästä pahvimiehestä että kuka se on. Sanoi että sitä voi äänestää ja se on seuraava presidentti. Minä kävin äänestämässä ja luulin että saan sen presidentiksi mutta kaveri sanoi että ei siitä tullutkaan.
Olen itkenyt koko ajan kun et tiedä mihin se pahvinen kuvakin on kadonnut enkä edes tiedä mistä etsiä. Voisiko joku mulle kertoa mistä minä löytäisin sen ihanan oman presidenttini? Minä kuolen pian ikävään. Lohduttakaa minua, pyydän.Osta kirja "viiden vuoden yksinäisyys", joka on Sauli Niinistön kirjoittama. Hänen kuvansakin kannessa...siten saat hänet elämääsi.
- ...
Sossut senkuin jatkavat gallup propagandaansa: SDP:n kannatus on kuulemma noussut. Ei näköjään haittaa vaikka Sorsat ja Liikaset on maanpettureiksi todistettu ja vaaleissa törkeästi toimittu.
Millään ei tässä sossulandiassa näyttäisi olevan mitään merkitystä.
Suomea vedetään juuri viemäristä alas. Kai siinä jokainen terve ihminen voi pahoin.- Vastuunkantaja
Joku kumma yhtälö tässä on havaittavissa, kun ilkeilyt vaan jatkuu voittajien puolella.
Itse ajattelin jos Sauli voittaa, niin tulisin tekemään kaikkeni myötäelääkseni pettyneiden kanssa. Koska monta kertaa olen joutunut pettymään myös muissakin asioissa elämässä ja tiedän miten tärkeää on toisten tuki.
Mutta joillakin oma aate voittaa kaiken muun ja jos joku "uskaltaa"tulla kyseenalaistaan sitä,niin johan on helvetti irti! - takanapäin
Vaalien jälkeinen viikko on mennyt surkeissa tunnelmissa. Ei oikein ole jaksanut keskittyä mihinkään. Tuntuu siltä, että työnteko on turhaa, eikä ole motivaatiota tätä Suomea rakentaa.
Onneksi häviö oli kollektiivinen eikä vain henkilökohtainen, eli häviäjiä on puoli Suomea ja se toinenkin puoli, joka ei sitä vielä tajua. - 1.5. miljoonas pettynyt.
takanapäin kirjoitti:
Vaalien jälkeinen viikko on mennyt surkeissa tunnelmissa. Ei oikein ole jaksanut keskittyä mihinkään. Tuntuu siltä, että työnteko on turhaa, eikä ole motivaatiota tätä Suomea rakentaa.
Onneksi häviö oli kollektiivinen eikä vain henkilökohtainen, eli häviäjiä on puoli Suomea ja se toinenkin puoli, joka ei sitä vielä tajua.On ollut joo kova pettymys ja itseinho siitä kun ei uskalla sanoo mielipidettään töissä.
Äänestin Niinistöä, mutta olen metallialalla ja suurin osa äänesti toisin ja joka puolella ne jaksaa vieläkin haukkua oikeisto yhteistyöstä.
Ne oli todellakin olleet valmiita lähtee johonkin torille jos olisivat hävinneet?
Kipeetä jengiä! - mieltä
takanapäin kirjoitti:
Onneksi häviö oli kollektiivinen eikä vain henkilökohtainen, eli häviäjiä on puoli Suomea ja se toinenkin puoli, joka ei sitä vielä tajua.Oikeassa olet. Koko Suomi hävisi näissä vaaleissa. Ja rutkasti.
Hyvin sanottu, että osa sen vasta tajuaa. Osa ei ollenkaan, mutta alkaisikohan sitä käsityskykyä löytyä, kun tässä mennään ja katsellaan punatukan touhuja.
Ja ulkomaillahan meille nauretaan. Voi pientä Suomea.
Henkilökohtainen olotila on kuin Sinulla. Ällöttää,kuvottaa ja hävettää Suomen puolesta.
Rakkaalle isänmaalle olisi toivonut jotain parempaa kuin punaväriä. Mikään ei oikein tahdo huvittaa.
- kirjoitti
kiitoskirjeessään (sähköpostitse), että "olimme lähempänä ihmettä kuin kukaan osasi odottaa. Hän kiitti meitä nöyrästi ja sanoi, että jatkamme ilomielistä taistelua paremman Suomen puolesta". Ihme oli todella lähellä, koska istuva presidentti oli vastassa. Aika loppui kesken, olisi ollut se kolme viikkoa kuten edellisissä vaaleissa. Olisi ennakkoäänestyskin alkanut viikkoa myöhemmin. Harmittaa kovasti, mutta mennään eteenpäin, vielä se päivä paistaa meillekin.
- OPTIMISTI.
Rehellisyys voittaa aina, enemmin tai myöhemmin.
Ja uskotteko näilläkin asioilla oli joku tarkoitus.... - Suomen neito.
OPTIMISTI. kirjoitti:
Ja uskotteko näilläkin asioilla oli joku tarkoitus....Saada avoimesti päivänvaloon kaikki arkistot ja Suomettumisen laillisuus.
- kaikella
OPTIMISTI. kirjoitti:
Ja uskotteko näilläkin asioilla oli joku tarkoitus....on aikansa ja tarkoituksensa. Hyvää yötä ja vielä parempaa tulevaisuutta.
- muutoksen paikka
kaikella kirjoitti:
on aikansa ja tarkoituksensa. Hyvää yötä ja vielä parempaa tulevaisuutta.
Otetaan opiksi tästä. Muistakaa tekin palstan lukijat - ja kertokaa kaikille tuttavillekin, ettei enää KOSKAAN pidä äänestää sossuja Suomen politiikassa. Siitä ei seuraa kuin kiusaa, haittaa ja riesaa tavallisen ihmisen elämään.
Nythän se sumutus ja pas---puhuminen taas nähtiin presidentinvaaleissa. Ja mitä jäi käteen. Kommarilesbopresidentti.
Punatukka punaisessa kaulaliinassaan, vaikka sininen oli silmiä myöten vaalikampanjan aikaan.
Ja tyhmä kansa uskoi ja äänesti. Minä muuten äänestin Niinistöä.
Eduskuntavaalit ovat ensi vuonna. Toivottavasti silloin kansa puhuu - ja ISOIN KIRJAIMIN. - valheisiin..
muutoksen paikka kirjoitti:
Otetaan opiksi tästä. Muistakaa tekin palstan lukijat - ja kertokaa kaikille tuttavillekin, ettei enää KOSKAAN pidä äänestää sossuja Suomen politiikassa. Siitä ei seuraa kuin kiusaa, haittaa ja riesaa tavallisen ihmisen elämään.
Nythän se sumutus ja pas---puhuminen taas nähtiin presidentinvaaleissa. Ja mitä jäi käteen. Kommarilesbopresidentti.
Punatukka punaisessa kaulaliinassaan, vaikka sininen oli silmiä myöten vaalikampanjan aikaan.
Ja tyhmä kansa uskoi ja äänesti. Minä muuten äänestin Niinistöä.
Eduskuntavaalit ovat ensi vuonna. Toivottavasti silloin kansa puhuu - ja ISOIN KIRJAIMIN.Vaan jatkaa totuuden selville saamiseksi!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1202239Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n552174Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501865EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt61402Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan761393- 941377
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191161Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311140Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men621123- 68979