ehdokkaasi Nato-kantaa? Mielestäni hän ei siihen itse puuttunut, sen sijaan Niinistön kanta oli Haloselle tärkeä. Lipponen tuli ja pelasti kääntämällä takkia. Nyt vastuu on Lipposen ja hän voi taas ja tuleekin kääntämään sen takin uudelleen. Niinistö lupasi kansanäänestyksen, mutta lupasiko Halonen. Kun tämä Nato-kanta tuli niin merkittäväksi ratkaisuvälineeksi presidentinvaaleissa, en voi olla ihmettelemättä, että Haloselta ei tullut selvää kommenttia asiaan. Ja eilisen lakiesityksen johdosta luulen, että se Nato on aika lähellä. Siis Suomi-poika oletko valmis taistoon?
HALOSEN ÄÄNESTÄJÄ
20
575
Vastaukset
- tuo asia
Ikää on sen verran ettei kutsu käy kun torveen puhalletaan että siltä kannalta. Eipä tullut sen puoleen kysyttyäkään.
Ihan muut seikat ratkaisi esim. se haluanko epäinhimillisen raan kilpailu- ja voitonmaksimointiyhteiskunnan.- etkä
tulevista sukupolvista ollenkaan?
- näin:
Halonen sanoo olevansa inhimillisen ihmisläheinen, kansa luulee, että vastaehdokas on muuta.
Halonen toistelee puhuvansa hyvinvointivaltiosta, kansa luulee, että vastaehdokas haluaa raakuutta
- miksi,
ihmiset eivät olleet kiinnostuneita Halosen ja sos.demien Nato-kannasta.
Oliko siis kysymyksessä sokea usko?
Näes, kun väitetään, että vastapuolen kanta on juu, ihmiset luule että omien kanta on sitten ei.- korp.k
Kuten tähänkin asti, rakennetaan hyvää Suomea.
Puoluepolitiikka raaimmillaan on vain valtapolitiikkaa.
Suvaitsevaisuus ja kanssaihmisen huomioon ottaminen on sitä oikeaa elämää.
Halusin pökrätä Tarjan kaudella. Kiitos siitä äänestäjille.
k
- kuulunut minun
änestys käyttäytymiseeni. Ne oli aivan muita syitä.
- sinun'
äänestyskäyttäytymisesi?
- täällä
syytettiin kovasti Niinistöä siitä, että hän vie meidät Natoon. Sillä peloteltiin monessa paikassa ihmisiä. Ja tv-uutiset kertoivat, että jopa 30%:iin äänestäjistä vaikutti Niinistön Nato-kanta.
- ajankohtainen asia
eli luotan siihen että presidentti ja hallitus osaavat päättää jos uhkat suomea kohtaan ovat sellaiset että on tarkoituksenmukaista liittyä
- halunnut
että kansa saa päättää, se on demokratiaa.
- tuohon
halunnut kirjoitti:
että kansa saa päättää, se on demokratiaa.
että toivoisin myös kansanäänestystä asiasta mutta eihän kansan voi antaa tollaista päättää nehän voisivat äänestää väärin . Ja tämä pätee oli sitten presidenttinä kuka tahansa ei se presidentti määrää kansanäänestystä
- todennäköisesti
hyvin pian ilman uhkia Suomelle, mutta ymmärrätkö, että Suomi-poika voi joutua taisteluun ilman, että olisi varsinaista uhkaa Suomelle? Jos ollaan Natossa, sitoudutaan puolustamaan myös muita siihen kuuluvia.
- sillä en
todennäköisesti kirjoitti:
hyvin pian ilman uhkia Suomelle, mutta ymmärrätkö, että Suomi-poika voi joutua taisteluun ilman, että olisi varsinaista uhkaa Suomelle? Jos ollaan Natossa, sitoudutaan puolustamaan myös muita siihen kuuluvia.
ole Nato myönteinen missään nimessä enkä näe että tällä hetkellä sellaisia uhkakuvia olisikaan että liittyisimme
- turvallisuuspolitiikan
tuohon kirjoitti:
että toivoisin myös kansanäänestystä asiasta mutta eihän kansan voi antaa tollaista päättää nehän voisivat äänestää väärin . Ja tämä pätee oli sitten presidenttinä kuka tahansa ei se presidentti määrää kansanäänestystä
johtajana voi päättää, tuleeko kansanäänestys. Lakiesitys on vireillä, että presidentille tulee yksin valta päättää, mihin sotatoimiin Suomi ryhtyy.
- todennäköisesti
sillä en kirjoitti:
ole Nato myönteinen missään nimessä enkä näe että tällä hetkellä sellaisia uhkakuvia olisikaan että liittyisimme
melko pian. Ehkä parin vuoden sisällä tämä tulee tapahtumaan.
- yrjöttää
Mielestäni on jäänyt huomaamatta hyvin tärkeä asia. Jos olisimme NATOn jäsen, Sauli Niinistö koko ajan halusi kertoa, että sillä ei olisi mitään merkitystä meidän suomalaisten ulkopolitiikassa. Hän antoi ymmärtää, että meidän ei tarvitsisi ottaa osaa kaikkiin NATON johtamiin (USA:n) tehtäviin. Mikäli olisimme NATOn jäsen, varmaankin ihmeteltäisiin mikäs norkoilija tuo Suomi on kun se itsenäisesti päättää, että se ei halua lähettää omia poikia ja tyttöjä tapettavaksi. Mikä tästä on lopputulos, jos et ole yhteistössä suurimman ja kauneimman kanssa et tule saamaan minkäänlaista apua. Eikö ole parempi, että kansakuntana emme pistä lusikkaamme paskaan liittymällä NATO:oon.
- Asiasta ei niin väliä
Näyttää olevan kova halu ottaa kantaa, vaikka ei asiaa ymmärräkään.
- toivo
Asiasta ei niin väliä kirjoitti:
Näyttää olevan kova halu ottaa kantaa, vaikka ei asiaa ymmärräkään.
Sinulla on varmaankin kaikki tieto hallussasi. Olen tyhmä mutta hyvin varovainen, tiedätkö miksi. Olen ollut mielestäni liian monta kertaa taistelukentillä, jossa kaikkein suurin ja kauneín on toteuttanut omaa tahtoaan. Olen itsenäinen, minulle ei ole myönnetty omasta tehtävästäni vapautta. Se ei haittaa omaa kutsumustani, olen itseni orja. On totta, että en ymmärrä maailman menosta mitään. Kuitenkin väitän, että minulla saattaisi olla jotakin ..... kerrottavaa.
- kysyä, kun
en tavannut Tarjaa missään.
- tarjan sivuilla
netissä? Kai sinne voi laittaa kysymyksiä? Minä ainakin kysyin Saulilta ja vastaukset tuli nopeasti.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä2811538Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa604119Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1253335Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie2012655Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1142363Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh2051894Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.3401251- 681048
Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta20957- 65850