Movettemalla välivuosi

Janette20

Otan opinnoista välivuoden ja alan movettaan. Maksan sitten passiivisilla tuloilla opinnot ensi vuodesta alkaen. Kysyisinkin nyt "vanhemmilta movettajilta", että voiko aloituspakettilainan kuukausierän vähentää suoraan move-tuloista? Sillain että maksaisi ensin vähemmän ja sitten enemmän kun tuloja kertyy. Asiallisia vastauksia kiitos. (Ystäväni varoitti täällä liikkuvista kateellisista hihhuleista, joten turha vaiva!)

156

9321

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että kysyit..

Olen miettinyt ihan samaa asiaa.

• vaan

Janette. Tällainen järjestely ei onnistu, koska ei täällä kukaan oikeesti tienaa mitään, millä lainoja vois lyhennellä.
      Ei edes luontoäidin luontaisedut käy maksuvälineenä, näille homonnäköisille pukupelleille.

• hihhuli

Ja korvantaukset vielä märkinä.

• Janette20

Tienaamiseen riittää kun löytää kaksi kaveria, jotka löytävät taas molemmat kaksi jotka löytävät kaksi ja mulla on jo toinen löydettynä. Ja luulisin toisenkin löytävän. Tämän jälkeen tuen AKTIIVISESTI omia alalinjojani vuoden jonka jälkeen voin keskittyä enemmän opintoihin, mutta seuraan kokoajan alalinjojen toimintaa. Jos jollain on vaikeaa, niin alan heti kannustamaan. Ne eivät tienaa, jotka eivät tee mitään tai eivät välitä.

• tuppeli-72
        Janette20 kirjoitti:

Tienaamiseen riittää kun löytää kaksi kaveria, jotka löytävät taas molemmat kaksi jotka löytävät kaksi ja mulla on jo toinen löydettynä. Ja luulisin toisenkin löytävän. Tämän jälkeen tuen AKTIIVISESTI omia alalinjojani vuoden jonka jälkeen voin keskittyä enemmän opintoihin, mutta seuraan kokoajan alalinjojen toimintaa. Jos jollain on vaikeaa, niin alan heti kannustamaan. Ne eivät tienaa, jotka eivät tee mitään tai eivät välitä.

Laitahan Googleen hakusanaksi "Move Networks Oy" ja ihan oikeesti: lue ennen kuin petyt!

• mitä luulet?
        Janette20 kirjoitti:

"Tienaamiseen riittää kun löytää kaksi kaveria, jotka löytävät taas molemmat kaksi jotka löytävät kaksi ja mulla on jo toinen löydettynä. Ja luulisin toisenkin löytävän. Tämän jälkeen tuen AKTIIVISESTI omia alalinjojani vuoden jonka jälkeen voin keskittyä enemmän opintoihin, mutta seuraan kokoajan alalinjojen toimintaa. Jos jollain on vaikeaa, niin alan heti kannustamaan. Ne eivät tienaa, jotka eivät tee mitään tai eivät välitä."

Mitä kuvittelet alalinjasi ajattelevan? Hekin luonnollisesti haluavat nauttia oman alalinjansa tuloista eivätkö itse myy mitään.

Miten sinä luulet auttavasi alalinjaasi, jos et itsekään saa myytyä mitään? Miten sinä autat heitä myymään, kun se ei onnistu sinultakaan? Asiakkaita tarvitaan valtavasti, jotta Movella tienaaminen olisi mahdollista. Mitä luulet saatko noilla surkeilla ylinhintaisilla tuotteilla hommattua valtavasti asiakkaita? Luuletko, että ystäväsi saavat? Luuletko osaavasti kouluttaa heistä huippumyyjiä?

Mietihän kaksi kertaa sen välivuoden kanssa. Tee ensin tuo kaikki edellä mainittu ja sano vasta sen jälkeen, että se on helppoa. Kaikki acn:ssä mukana olleet luulivat myös rikastuvansa ja nauttivan sitten passiivituloista loppuelämänsä... Kaikki sevenissä mukana ollee luulivat rikastuvansa aivan samalla tavalla. Ja miten kävikään? Miten on aina käynyt jo
        vuosikymmenten ajan. Uskokaa jo. Ei se raha tule helpolla. Helppoa rahaa ei ole eikä tule. Ei edes hommaamalla kaksi kaveriasi mukaan.

• Janette20
        mitä luulet? kirjoitti:

"Tienaamiseen riittää kun löytää kaksi kaveria, jotka löytävät taas molemmat kaksi jotka löytävät kaksi ja mulla on jo toinen löydettynä. Ja luulisin toisenkin löytävän. Tämän jälkeen tuen AKTIIVISESTI omia alalinjojani vuoden jonka jälkeen voin keskittyä enemmän opintoihin, mutta seuraan kokoajan alalinjojen toimintaa. Jos jollain on vaikeaa, niin alan heti kannustamaan. Ne eivät tienaa, jotka eivät tee mitään tai eivät välitä."

Mitä kuvittelet alalinjasi ajattelevan? Hekin luonnollisesti haluavat nauttia oman alalinjansa tuloista eivätkö itse myy mitään.

Miten sinä luulet auttavasi alalinjaasi, jos et itsekään saa myytyä mitään? Miten sinä autat heitä myymään, kun se ei onnistu sinultakaan? Asiakkaita tarvitaan valtavasti, jotta Movella tienaaminen olisi mahdollista. Mitä luulet saatko noilla surkeilla ylinhintaisilla tuotteilla hommattua valtavasti asiakkaita? Luuletko, että ystäväsi saavat? Luuletko osaavasti kouluttaa heistä huippumyyjiä?

Mietihän kaksi kertaa sen välivuoden kanssa. Tee ensin tuo kaikki edellä mainittu ja sano vasta sen jälkeen, että se on helppoa. Kaikki acn:ssä mukana olleet luulivat myös rikastuvansa ja nauttivan sitten passiivituloista loppuelämänsä... Kaikki sevenissä mukana ollee luulivat rikastuvansa aivan samalla tavalla. Ja miten kävikään? Miten on aina käynyt jo
        vuosikymmenten ajan. Uskokaa jo. Ei se raha tule helpolla. Helppoa rahaa ei ole eikä tule. Ei edes hommaamalla kaksi kaveriasi mukaan.

Raha ei todellakaan tule helpolla. Siksi juuri pidän välivuoden että voin TODELLA keskittyä tähän hommaan. Sinunko mielestäsi olisi parempi että ei tekisi mitään eikä lähtisi mihinkään mukaan? Sillainko se raha tulee?

• Isukki.
        Janette20 kirjoitti:

Mutta ymmärrän, että nuorena on hienoa olla idealisti ja maksaa oppirahoja. Katso vain, ettei vanhempasi joudu maksumiehiksi. Oikotietä onneen ei ole!

• näin se menee
        Janette20 kirjoitti:

Raha ei todellakaan tule helpolla. Siksi juuri pidän välivuoden että voin TODELLA keskittyä tähän hommaan. Sinunko mielestäsi olisi parempi että ei tekisi mitään eikä lähtisi mihinkään mukaan? Sillainko se raha tulee?

"Raha ei todellakaan tule helpolla. Siksi juuri pidän välivuoden että voin TODELLA keskittyä tähän hommaan. Sinunko mielestäsi olisi parempi että ei tekisi mitään eikä lähtisi mihinkään mukaan? Sillainko se raha tulee?"

Kyllä. Olisi parempi jos et lähtisi mukaan. Tällöin valmistuisit vuoden aiemmin ja pääset olemaan vuoden pidempään mukana oikeassa työelämässä. Tuona ensimmäisenä työvuotenasi tulet taatusti tienaamaan enemmän kuin mitä Movella tulet tienaamaan. Omapa on asiasi, mutta se on varma, että tulet takuulla katumaan välivuottasi.

Muista, että keskimääräinen verkostoija tienaa keskimäärin muutaman kympin kuussa. Miksi luulet olevasi parempi? Näitä ns. mullistavia tilaisuuksia putkahtaa esiin joka vuosi. Ikinä kukaan ei ole menestynyt niissä, paitsi pyramidin huiput.

Jos olet oikeasti tosissasi, niin odota nyt herran tähden tieto siitä, mitä syyttäjä on mieltä moven laittomuuksista.

• Janette20
        Isukki. kirjoitti:

Mutta ymmärrän, että nuorena on hienoa olla idealisti ja maksaa oppirahoja. Katso vain, ettei vanhempasi joudu maksumiehiksi. Oikotietä onneen ei ole!

Että joudut maksumieheksi, jos lapsesi epäonnistuvat? Todella lapsiansa rakastava isä, kun raha ratkaisee...

• Janette20
        näin se menee kirjoitti:

"Raha ei todellakaan tule helpolla. Siksi juuri pidän välivuoden että voin TODELLA keskittyä tähän hommaan. Sinunko mielestäsi olisi parempi että ei tekisi mitään eikä lähtisi mihinkään mukaan? Sillainko se raha tulee?"

Kyllä. Olisi parempi jos et lähtisi mukaan. Tällöin valmistuisit vuoden aiemmin ja pääset olemaan vuoden pidempään mukana oikeassa työelämässä. Tuona ensimmäisenä työvuotenasi tulet taatusti tienaamaan enemmän kuin mitä Movella tulet tienaamaan. Omapa on asiasi, mutta se on varma, että tulet takuulla katumaan välivuottasi.

Muista, että keskimääräinen verkostoija tienaa keskimäärin muutaman kympin kuussa. Miksi luulet olevasi parempi? Näitä ns. mullistavia tilaisuuksia putkahtaa esiin joka vuosi. Ikinä kukaan ei ole menestynyt niissä, paitsi pyramidin huiput.

Jos olet oikeasti tosissasi, niin odota nyt herran tähden tieto siitä, mitä syyttäjä on mieltä moven laittomuuksista.

Nyt todella ymmärän, mitä ystäväni tarkoitti sanonnalla "kateellinen hihhuli"!

• Ravestoren asiakas
        Janette20 kirjoitti:

Nyt ymmärrän mikä on kateuskortti.

• näin se menee
        Janette20 kirjoitti:

"Nyt todella ymmärän, mitä ystäväni tarkoitti sanonnalla "kateellinen hihhuli"! "

Hienoa! Vuoden päästä ymmärrät myös mikä on pyramidihuijaus. Tule kertomaan kuulumisesi meille 3.2.2007. Sitä ennen lienee turha keskustella tämän enempää.

• vastausta odotan
        Janette20 kirjoitti:

Yksinkertainen kysymys: Mitä meinaat alalinjasi kanssa myydä ja kenelle? Mistä meinaatte saada tarpeeksi maksavia asiakkaita siten, että joka päivälle kertyy tuhansien eurojen liikevaihto?

Mitä sinulta on ostettu? Mitä tuotteita aiot suositella tuttujasi ostamaan movestoresta? Miksi? Millä perusteella suosittelet? Oletko verrannut moven hintoja muiden verkkokauppojen hintoihin? Pystytkö keskustelemaan edes tämän verran?

• Janette20
        vastausta odotan kirjoitti:

Yksinkertainen kysymys: Mitä meinaat alalinjasi kanssa myydä ja kenelle? Mistä meinaatte saada tarpeeksi maksavia asiakkaita siten, että joka päivälle kertyy tuhansien eurojen liikevaihto?

Mitä sinulta on ostettu? Mitä tuotteita aiot suositella tuttujasi ostamaan movestoresta? Miksi? Millä perusteella suosittelet? Oletko verrannut moven hintoja muiden verkkokauppojen hintoihin? Pystytkö keskustelemaan edes tämän verran?

Jopa minä vaikka juuri olen aloittamassa tajua että tulen myymään ja suosittelemaan Movestoren tuotteita vaatteista aina autoihin. Tuotteet ovat erittäin laadukkaita ja kilpailukykyisiä hinnoiltaan. Aina voi jostain löytyä joku tuote halvemmalla mutta en minä maitoakaan osta aina sieltä mistä se on halvinta. Kaikki me käytäisiin Lidlissä jos näin olisi. Myös laatu ja palvelu ratkaisee. Asiakkaat löytyvät omista tutuista henkilökohtaisella suosittelulla. He ostavat tavaroita joka tapauksessa niin miksi he eivät ostaisi niitä luotettavien ystävien suosituksesta? Voitko sinä puolestasi kertoa miksi suhtaudut asiaan noin negatiivisesti? Enkö mielestäsi saisi ansaita elantoani?

• Nimimerkki
        Janette20 kirjoitti:

Jopa minä vaikka juuri olen aloittamassa tajua että tulen myymään ja suosittelemaan Movestoren tuotteita vaatteista aina autoihin. Tuotteet ovat erittäin laadukkaita ja kilpailukykyisiä hinnoiltaan. Aina voi jostain löytyä joku tuote halvemmalla mutta en minä maitoakaan osta aina sieltä mistä se on halvinta. Kaikki me käytäisiin Lidlissä jos näin olisi. Myös laatu ja palvelu ratkaisee. Asiakkaat löytyvät omista tutuista henkilökohtaisella suosittelulla. He ostavat tavaroita joka tapauksessa niin miksi he eivät ostaisi niitä luotettavien ystävien suosituksesta? Voitko sinä puolestasi kertoa miksi suhtaudut asiaan noin negatiivisesti? Enkö mielestäsi saisi ansaita elantoani?

"Tuotteet ovat erittäin laadukkaita ja kilpailukykyisiä hinnoiltaan."

Niinkö? Miten minä en ole tullut samaan tulokseen käytyäni Movestoren sivuilla? Oletko sinä käynyt?

"soitellen sotaan"
        "kirvestä kiveen"

• faktamies
        Janette20 kirjoitti:

Kysypäs joltain rakennusmieheltä tai varttuneemmalta mieshenkilöltä ovatko moven venäläiset työkalut laadukkaita? Tai että saako vastaavia surkeita työkaluja muualta pilkkahintaan moveen nähden? Millä perusteella suosittelet jonkun ostamaan esim. työkaluja movestoresta? Käypä huviksesi katsomassa mihin hintaan esim. K-raudasta saa huomattavasti laadukkaampia työkaluja.

Digikamerat ovat varusteineen päivineen halvempia lähes jokaisessa verkkokaupassa ja kivijalkakaupassa. Millä perusteella suosittelet ostamaan digikameran movestoresta? Teepä vertailua esim. mbnetin hintavertailussa.

Mitä laadukkaita vaatteita Movessa on myynnissä? Voisitko mainita esimerkin? Luulisi sinun naishenkilönä ymmärtävän jotain vaatteiden laadun päälle?

Tiedätkö jonkun henkilön joka on ostanut auton nettikaupasta?

Olet ansainnut elantosi, jos pystyt sen tekemään movestoren tuotemyynnillä. Mutta noilla tuotteilla ja hinnoilla se on mahdotonta. Miten kuvittelet saavasi aikaan alalinjasi kanssa tuhansien eurojen liikevaihdon PÄIVÄSSÄ moisella roinalla? Tämä ei ole negatiivisuutta vaan ikävä totuus, jonka haluat kieltää, koska upline on...

Mutta kerropa nyt jotain omia mielipiteitäsi. Älä kerro niitä mielipiteitä, mitä ylälinja on sinulle opettanut.

• Janette20
        faktamies kirjoitti:

Kysypäs joltain rakennusmieheltä tai varttuneemmalta mieshenkilöltä ovatko moven venäläiset työkalut laadukkaita? Tai että saako vastaavia surkeita työkaluja muualta pilkkahintaan moveen nähden? Millä perusteella suosittelet jonkun ostamaan esim. työkaluja movestoresta? Käypä huviksesi katsomassa mihin hintaan esim. K-raudasta saa huomattavasti laadukkaampia työkaluja.

Digikamerat ovat varusteineen päivineen halvempia lähes jokaisessa verkkokaupassa ja kivijalkakaupassa. Millä perusteella suosittelet ostamaan digikameran movestoresta? Teepä vertailua esim. mbnetin hintavertailussa.

Mitä laadukkaita vaatteita Movessa on myynnissä? Voisitko mainita esimerkin? Luulisi sinun naishenkilönä ymmärtävän jotain vaatteiden laadun päälle?

Tiedätkö jonkun henkilön joka on ostanut auton nettikaupasta?

Olet ansainnut elantosi, jos pystyt sen tekemään movestoren tuotemyynnillä. Mutta noilla tuotteilla ja hinnoilla se on mahdotonta. Miten kuvittelet saavasi aikaan alalinjasi kanssa tuhansien eurojen liikevaihdon PÄIVÄSSÄ moisella roinalla? Tämä ei ole negatiivisuutta vaan ikävä totuus, jonka haluat kieltää, koska upline on...

Mutta kerropa nyt jotain omia mielipiteitäsi. Älä kerro niitä mielipiteitä, mitä ylälinja on sinulle opettanut.

Miten yritykset yleensä tekevät tuhansien eurojen liikevaihdon päivässä? Myymällä tuotteitaan tietty...

Jos Movestoren tuotteet eivät ole mieleisiäsi niin osta jostain muualta. Vaikka sieltä muumioiden K-Raudasta...

Kummasti ihmiset käyttävät energiaa Movestoren haukkumiseen. (Rakkaudesta se hevonenkin potkii!) Tästäkin minua onneksi etukäteen varoitettiin että kateellisia piisaa.

• Janette20
        Nimimerkki kirjoitti:

Niinkö? Miten minä en ole tullut samaan tulokseen käytyäni Movestoren sivuilla? Oletko sinä käynyt?

"soitellen sotaan"
        "kirvestä kiveen"

Hyvät ovat sivut kun kaikki siellä käyvät. Ei ole minun syyni jos sinulla ei ole varaa ostaa. Myyn vain maksukykyisille.

• oppirahat
        Janette20 kirjoitti:

Miten yritykset yleensä tekevät tuhansien eurojen liikevaihdon päivässä? Myymällä tuotteitaan tietty...

Jos Movestoren tuotteet eivät ole mieleisiäsi niin osta jostain muualta. Vaikka sieltä muumioiden K-Raudasta...

Kummasti ihmiset käyttävät energiaa Movestoren haukkumiseen. (Rakkaudesta se hevonenkin potkii!) Tästäkin minua onneksi etukäteen varoitettiin että kateellisia piisaa.

Olettaen että Janette20 on aivan tosissaan eikä vain provoilemassa, niin tunnistan hänen teksteistään itseni 20-vuotiaana. Oli niin kova verkostobisnes, että millään muulla ei ollut väliä.

Erään tapauksen muistan lopunikääni kun pienessä maistissa hehkutin muutamalle tyypille kuinka verkostomarkkinointi on Jumalan lahja Suomen kansalle, nämä tyypit vaan tyynesti kuuntelivat vuodatustani kuinka selitin miten he eivät tajua tätä mahdollisuutta ja kuinka aioin ostaa uuden bemarin heti seuraavana kesänä. Hävettää vieläkin. Bemari, hah...

Jotain hyvääkin noista ajoista jäi haaviin, nimittän terve kriittinen asenne kaikkii elämän askareisiin. Ikivanha sanonta "ilmaisia lounaita ei ole olemassa" kertoo kaiken olennaisen.

• Janette20
        oppirahat kirjoitti:

Olettaen että Janette20 on aivan tosissaan eikä vain provoilemassa, niin tunnistan hänen teksteistään itseni 20-vuotiaana. Oli niin kova verkostobisnes, että millään muulla ei ollut väliä.

Erään tapauksen muistan lopunikääni kun pienessä maistissa hehkutin muutamalle tyypille kuinka verkostomarkkinointi on Jumalan lahja Suomen kansalle, nämä tyypit vaan tyynesti kuuntelivat vuodatustani kuinka selitin miten he eivät tajua tätä mahdollisuutta ja kuinka aioin ostaa uuden bemarin heti seuraavana kesänä. Hävettää vieläkin. Bemari, hah...

Jotain hyvääkin noista ajoista jäi haaviin, nimittän terve kriittinen asenne kaikkii elämän askareisiin. Ikivanha sanonta "ilmaisia lounaita ei ole olemassa" kertoo kaiken olennaisen.

Jos sinä nuoruudessasi ryyppäsit mahdollisuutesi ei se estä minua onnistumasta. Minä teen töitä enkä notku baareissa. Katkeruutesi syy selvisi viimein.

• Nimimerkki
        Janette20 kirjoitti:

Hyvät ovat sivut kun kaikki siellä käyvät. Ei ole minun syyni jos sinulla ei ole varaa ostaa. Myyn vain maksukykyisille.

Noinhan ne kauppiaat yleensä mulle sanoo. "Sinä et kuulu kohderyhmäämme. Mene muualle ostamaan."

• oppirahat
        Janette20 kirjoitti:

Jos sinä nuoruudessasi ryyppäsit mahdollisuutesi ei se estä minua onnistumasta. Minä teen töitä enkä notku baareissa. Katkeruutesi syy selvisi viimein.

..valitsemallesi tielle. Muistele tätä viestiketjua vaikka sitten vuoden päästä.

• Janette20
        Nimimerkki kirjoitti:

Noinhan ne kauppiaat yleensä mulle sanoo. "Sinä et kuulu kohderyhmäämme. Mene muualle ostamaan."

Sinun kannattaisi enemmän keskittyä ulkonäköösi niin ehkä noin ei aina kävisi.

• Niminerkki
        Janette20 kirjoitti:

Me rakastamme sinua Janette. Ylälinjasi rakastaa provikoita joita ne saa sinun liikevaihdosta..

• Nimimerkki
        Janette20 kirjoitti:

Sinun kannattaisi enemmän keskittyä ulkonäköösi niin ehkä noin ei aina kävisi.

Erittäin pitkälle viety strategia. Mistä tiesit, että olen ruma pirulainen?

• Janette20
        Nimimerkki kirjoitti:

Erittäin pitkälle viety strategia. Mistä tiesit, että olen ruma pirulainen?

Jos sinut karkoitetaan kaupoista muualle olet ilmeisesti epäsiisti tai häirikkö. Mahdollisesti molempia. Täällä palstalla ainakin häiriköit. Mitkä lie motiivisi?

• Janette20
        oppirahat kirjoitti:

..valitsemallesi tielle. Muistele tätä viestiketjua vaikka sitten vuoden päästä.

Ei kukaan estä sinuakin yrittämästä uudelleen. Jätä viina vähemmälle ja keskity työhösi niin voit onnistua. Katkerana et saavuta mitään.

• Nimimerkki
        Janette20 kirjoitti:

Jos sinut karkoitetaan kaupoista muualle olet ilmeisesti epäsiisti tai häirikkö. Mahdollisesti molempia. Täällä palstalla ainakin häiriköit. Mitkä lie motiivisi?

Itsehän sen sanoit. Rakkaudesta se hevonenkin potkii.. Lisäksi taitaa olla syynä tämä huomion kaipuu. Kiitos huomiosta. :)

• Janette20
        Nimimerkki kirjoitti:

Itsehän sen sanoit. Rakkaudesta se hevonenkin potkii.. Lisäksi taitaa olla syynä tämä huomion kaipuu. Kiitos huomiosta. :)

Täällä tosiaan on näitä hihhuleita...

• WHO
        Janette20 kirjoitti:

Oikein käy sääliksi, että ystäväsi on sut noin pahasti aivopessyt. Mielenkiintoinen vertaus toi esim. auton ja maidon ostaminen:) Nehän on oikeesti aivan samanarvoisia juttuja. Jos hinnanero on eri paikkojen välillä 10%, niin samahan se mistä sen 20000euron auton ostaa:) Pääasia, et palvelu on hyvää:) Alle euron maidossa se taitaa olla kuitenkin vähän eri asia?
        Mutta...Löydäänkö Janette20 vetoa? Jos sä saat edes euronkin movelta passiivista tuloa vaikka toukokuussa, niin minä häviän. Sinä saat määrätä summan? :D

• Janette20
        WHO kirjoitti:

Oikein käy sääliksi, että ystäväsi on sut noin pahasti aivopessyt. Mielenkiintoinen vertaus toi esim. auton ja maidon ostaminen:) Nehän on oikeesti aivan samanarvoisia juttuja. Jos hinnanero on eri paikkojen välillä 10%, niin samahan se mistä sen 20000euron auton ostaa:) Pääasia, et palvelu on hyvää:) Alle euron maidossa se taitaa olla kuitenkin vähän eri asia?
        Mutta...Löydäänkö Janette20 vetoa? Jos sä saat edes euronkin movelta passiivista tuloa vaikka toukokuussa, niin minä häviän. Sinä saat määrätä summan? :D

rahojasi tarvitse. Tienaan silloin Movelta jo omaa...

• Sipuli
        Janette20 kirjoitti:

Ei kukaan estä sinuakin yrittämästä uudelleen. Jätä viina vähemmälle ja keskity työhösi niin voit onnistua. Katkerana et saavuta mitään.

Tuon Janeten on pakko oli provo. Ei kukaan voi olla noin kassalla. Tai voi mutta ei hän jaksaisi sitä meidän kanssa täällä päivitellä. ;-)

• isä kertoo
        Janette20 kirjoitti:

rahojasi tarvitse. Tienaan silloin Movelta jo omaa...

ei saatana. ja minä kun luulin että nuo allahiin uskovat fundamentalistit on pihalla mutta kyllä naiivi janette_12v vie voiton 6-0.

anna mun kaikki tosiaan kestää. olen seurannut tätä verkkopellemove juttua ihanunihiekkana nyt kuukauden verran ja täytyy sanoa että janette on se ihan pohja. tuon aivopestympää toopea tuskin tänne edes provoilemalla saa.

mutta niinkuin jo täällä on todettu. 3.2.2007 nähdään että mikä on se uusi ja ihan ihmeellinen verkkokusetus missä persaukinon opiskelija janette on silloin.

terveisin miljoonabisnestä pyörittävä looseri. (ihan oikea yrittäjä )

• Janette20
        isä kertoo kirjoitti:

ei saatana. ja minä kun luulin että nuo allahiin uskovat fundamentalistit on pihalla mutta kyllä naiivi janette_12v vie voiton 6-0.

anna mun kaikki tosiaan kestää. olen seurannut tätä verkkopellemove juttua ihanunihiekkana nyt kuukauden verran ja täytyy sanoa että janette on se ihan pohja. tuon aivopestympää toopea tuskin tänne edes provoilemalla saa.

mutta niinkuin jo täällä on todettu. 3.2.2007 nähdään että mikä on se uusi ja ihan ihmeellinen verkkokusetus missä persaukinon opiskelija janette on silloin.

terveisin miljoonabisnestä pyörittävä looseri. (ihan oikea yrittäjä )

Jos olisit joku bisnesmies tietäisit itsekin Moven mahdollisuuksista ahkeralle yrittäjälle. Olet vain kateellinen hihhuli joka toivoo toisille pahaa. Miten se olisi sinulta pois (tai sinun miljoonabisneksiltä) jos minäkin tienaan opiskelurahani. Ystäväni on näyttänyt tiliotteensa joten eikä se todellakaan näyttänyt huonolta opiskelijan silmään. Arvaa kumpaa uskon? Monivuotista ystävääni vai kateellista hihhulia?

• entinen move
        Janette20 kirjoitti:

Jos olisit joku bisnesmies tietäisit itsekin Moven mahdollisuuksista ahkeralle yrittäjälle. Olet vain kateellinen hihhuli joka toivoo toisille pahaa. Miten se olisi sinulta pois (tai sinun miljoonabisneksiltä) jos minäkin tienaan opiskelurahani. Ystäväni on näyttänyt tiliotteensa joten eikä se todellakaan näyttänyt huonolta opiskelijan silmään. Arvaa kumpaa uskon? Monivuotista ystävääni vai kateellista hihhulia?

Sehän siinä petollista onkin, ku se on yleensä ystävä joka tietämättään kusettaa hommaan mukaan..

• isä kertoo taas
        Janette20 kirjoitti:

ja muuten oikeesti. tuon miljoonan/vuosi rajan rikkominen on vienyt aikaa noin 10 v kovaa työtä .

enkä silti koe itseäni miksikään bizniz mieheksi dresmannin puvussa.

ihan normaali duunari vaikka firman liikevoitto palkkojen ja satunnaiserien jälkeen on jotain luokkaa 1XX.XXX vuosi ( vuodesta 2002)

palkat on sitten erikseen . samoin kun osingot, verottomat autoedut ym.

• Janette20
        isä kertoo taas kirjoitti:

ja muuten oikeesti. tuon miljoonan/vuosi rajan rikkominen on vienyt aikaa noin 10 v kovaa työtä .

enkä silti koe itseäni miksikään bizniz mieheksi dresmannin puvussa.

ihan normaali duunari vaikka firman liikevoitto palkkojen ja satunnaiserien jälkeen on jotain luokkaa 1XX.XXX vuosi ( vuodesta 2002)

palkat on sitten erikseen . samoin kun osingot, verottomat autoedut ym.

Vaikka oisit mikä bisnesmies niin mitä se liittyy Moveen? Paitsi että tunnut asiasta olevan kovin kiinnostunut.

Ps. seuraavan kerran kun esität bisnesmiestä opettele kirjanpidon termit että ei tarvi parikymppisten nauraa...

• Janette20
        entinen move kirjoitti:

Sehän siinä petollista onkin, ku se on yleensä ystävä joka tietämättään kusettaa hommaan mukaan..

oli tullu ihan oikeata rahaa. Mitä te hyödytte siitä että höpötätte täällä omianne? Tuskin kukaan lähtisi Moveen jos se olisi pelkkää kusetusta.

• isa vielä täällä
        Janette20 kirjoitti:

ja muuten oikeesti vieläkin. siis nyt aikuisten oikeesti.

en tuossa movepaskassa näe mitään potentiaalia vaikka sen voissa paistaisi.

nuo muutama turkkulainen häiskä siitä kerää fyrkat pois toopeilta, niillä on potentiaalia nousuille. muut saavat vain muruset ja tuommoiset kuin sinä janette_12v on maksunaisina.

paska puoli noilla manulla,ollilla ja kumppaneilla on se ettei tuossa movessa ole kestävyyttä vaan se kaatuu kasaan yleensä vuodessa kuten näillä paskoilla on tapana.
        toinen paska siinä on se että kun paska on kaatunut niskaan niin fyrkkaa noilla muutamalla on mutta nimi,maine ja turvallisuudentunne on mennyttä. voi nimittäin joku teistä amispelleistä käydä salilla joskus ja kasvaa semmoisiin mittoihin että rupeaa läski tummumaan jos ollit ja manut kävelee pimeellä vastaan.

• isä tässä vielä
        Janette20 kirjoitti:

Vaikka oisit mikä bisnesmies niin mitä se liittyy Moveen? Paitsi että tunnut asiasta olevan kovin kiinnostunut.

Ps. seuraavan kerran kun esität bisnesmiestä opettele kirjanpidon termit että ei tarvi parikymppisten nauraa...

unohtui muuten sanoa että palkkasin jo vuonna 1994 kirjanpitäjän ettei itse tarvitse vero(onko move edes kuullut sanaa vero) ym touhujen kanssa temmeltää.

varmasti oli kannattavin palkattu henkilö talossa.

• entmove
        Janette20 kirjoitti:

oli tullu ihan oikeata rahaa. Mitä te hyödytte siitä että höpötätte täällä omianne? Tuskin kukaan lähtisi Moveen jos se olisi pelkkää kusetusta.

Luuletko tosiaa et kaikissa kusetuksissa on kyltti katolla, et TÄÄ ON KUSETUS? On huonoja ja hyviä kusetuksia joista Move on aika hyvä.. On munki kaverin tilille tullu rahaa movesta reilu 2000/viikko ja mitä se lämmittää oikeudessa kun mitä enemmän on laittomuudella voittanu niin sitä enemmän rangaistaan ja nuo voitot menee valtiolle!!!

• Janette20
        isa vielä täällä kirjoitti:

ja muuten oikeesti vieläkin. siis nyt aikuisten oikeesti.

en tuossa movepaskassa näe mitään potentiaalia vaikka sen voissa paistaisi.

nuo muutama turkkulainen häiskä siitä kerää fyrkat pois toopeilta, niillä on potentiaalia nousuille. muut saavat vain muruset ja tuommoiset kuin sinä janette_12v on maksunaisina.

paska puoli noilla manulla,ollilla ja kumppaneilla on se ettei tuossa movessa ole kestävyyttä vaan se kaatuu kasaan yleensä vuodessa kuten näillä paskoilla on tapana.
        toinen paska siinä on se että kun paska on kaatunut niskaan niin fyrkkaa noilla muutamalla on mutta nimi,maine ja turvallisuudentunne on mennyttä. voi nimittäin joku teistä amispelleistä käydä salilla joskus ja kasvaa semmoisiin mittoihin että rupeaa läski tummumaan jos ollit ja manut kävelee pimeellä vastaan.

Movesta on kehittymässä Euroopan johtava suosittelevaan markkinointiin perustuva yritys. Ne jotka on mukana jo nyt keräävät parhaat hedelmät vuosien saatossa. Jos et Moveen usko niin miksi täällä vielä hihhuloit?

• Janette20
        isä tässä vielä kirjoitti:

unohtui muuten sanoa että palkkasin jo vuonna 1994 kirjanpitäjän ettei itse tarvitse vero(onko move edes kuullut sanaa vero) ym touhujen kanssa temmeltää.

varmasti oli kannattavin palkattu henkilö talossa.

Niin seli seli...

• Janette20
        entmove kirjoitti:

Luuletko tosiaa et kaikissa kusetuksissa on kyltti katolla, et TÄÄ ON KUSETUS? On huonoja ja hyviä kusetuksia joista Move on aika hyvä.. On munki kaverin tilille tullu rahaa movesta reilu 2000/viikko ja mitä se lämmittää oikeudessa kun mitä enemmän on laittomuudella voittanu niin sitä enemmän rangaistaan ja nuo voitot menee valtiolle!!!

Movea ei ole tuomittu mistään. Moven toimintatapa on Suomessa uutta. Oikeudessa se saan vain lainvoiman. Kai se nyt olisi lopetettu poliisin toimesta jos se laitonta olisi.

• entmove
        Janette20 kirjoitti:

Movea ei ole tuomittu mistään. Moven toimintatapa on Suomessa uutta. Oikeudessa se saan vain lainvoiman. Kai se nyt olisi lopetettu poliisin toimesta jos se laitonta olisi.

Onko sulla takeet sille, että se saa lainvoiman??? Eikä Moven systeemi uusi ole!!! Ennakkotapauksena mainittakoon WGI! Koskaan kuullutkaan moisesta?

• Janette20
        entmove kirjoitti:

Onko sulla takeet sille, että se saa lainvoiman??? Eikä Moven systeemi uusi ole!!! Ennakkotapauksena mainittakoon WGI! Koskaan kuullutkaan moisesta?

Jos Moven toiminta olisi todettu rikolliseksi niin miksi poliisi ei sitten lopeta sitä? Miksi sitä voi jatkaa vaan kokoajan. Syy: ei ole mitään rikollista!

• 112
        Janette20 kirjoitti:

Niin seli seli...

laittaa tiliotteen nähtäväksi, ettei tarvitse puheilla huijata?

Oletko varma että raha on moverahaa, ettei muuta "opiskelijatienestiä" verottomana?

Eikai ystäväsi nimi ole Johanna moven sihteeriportaasta?

• miihkali
        Sipuli kirjoitti:

Tuon Janeten on pakko oli provo. Ei kukaan voi olla noin kassalla. Tai voi mutta ei hän jaksaisi sitä meidän kanssa täällä päivitellä. ;-)

epätoivoista settiä!!!

• Janette20
        112 kirjoitti:

laittaa tiliotteen nähtäväksi, ettei tarvitse puheilla huijata?

Oletko varma että raha on moverahaa, ettei muuta "opiskelijatienestiä" verottomana?

Eikai ystäväsi nimi ole Johanna moven sihteeriportaasta?

Heti kun nainen alkaa tienaamaan kateelliset säälittävät äijät alkavat huorittelemaan.

• ihmettelen€
        Janette20 kirjoitti:

Pitäisi olla vain ja tehdä justiin niin kui nämä "klaanipomot" käskee. Erilaisuus heitä häiritsee. Muotti menee pilalle kun meitä poikkeuksia on olemassa.

Nämä putkeenkoulutetut ei hyväksy mitään muuta kuin toisen aplveluksessa 8 tuntia päivässä ja loppupäivä löhöämista emännän harmina olohuoneen sohvalla katsellen TV:tä.

Eli pitä olla sohvaperunoita niinkuin he itsekin.

• Mikael
        Janette20 kirjoitti:

Movesta on kehittymässä Euroopan johtava suosittelevaan markkinointiin perustuva yritys. Ne jotka on mukana jo nyt keräävät parhaat hedelmät vuosien saatossa. Jos et Moveen usko niin miksi täällä vielä hihhuloit?

Sun on pakko olla provo... oo pliiz!!! Nim. herätit kyllä semmosta myötähäpeää ettei mitään rajaa.. Tiestikö muuten, että jokainen verkostohuijaukseen osallistunut on kuvitellut aivan samoin kuin sinä ennen kun on tajunnut homman jujun.. Jo hieman talous matem. lukeneen pitäisi ymmärtää moven mahdottomuus..
        Tutustu haipolan sivuihin..
        Jeesus osioista en itsekään perusta mutta Vm kohdat on hyvin tehty ja PERUSTELTU. Movessa kun mitään ei loppuun saakka perustella..

• verkosto-pena
        Janette20 kirjoitti:

Että joudut maksumieheksi, jos lapsesi epäonnistuvat? Todella lapsiansa rakastava isä, kun raha ratkaisee...

Hieno juttu, vanhempien nimet vaan alle lainasopimukseen kun parikymppinen tyttö haluaa tehdä bizneztä :D

• Sanna

...että olet kiinnostunut, sanojasi lainaten, näistä kateellisista hihhuleista huolimatta!
      Systeemi on vähän muuttumassa, joten jos sinulle on joku lyhytesitelmän pitänyt tai tunnet muita movettajia, niin kysyppä mieltäsi askarruttavia asioita suoraan heiltä, niin saat asiallista ja oikeata tietoa.
      Voit myös laittaa postia osoitteeseen: [email protected], niin Moven aluevastaava ottaa sinuun yhteyttä.

• mukana

Move ei nyt myönnä toistaiseksi lainaa. on jotakin muutoksia tulossa. Kun avaat Sampo-pankiin tilin saat sieltä Balanssi-luoton. Se on koroltaankin halvempi ja 40€ kuukausierällä.

Tasaerillä ne yleensä on mutta yleensä saa yhden tai kaksi lyhennysvapaata kuukautta vuodessa.

Kun teet niin kuin neuvotaan tekemään ehdit saada tuloja hyvin lyhennyksiin. Kolmen viikon päästä voi tulla ensimmäiset bonukset.

• Sanna

Korostaisin vielä tuota että jos teet niin kuin neuvotaan...
        Esimerkiksi 45 minuuttia-ohjelmassa esiintynyt jannu luovutti 2 viikon jälkeen, en tosin saanut kuvaa että oliko hän hommia tehnyt vai odottanut vain rahaa tililleen.
        Tosin kyllähän siinä heti huomasi ettei ko. kaveri mikään myyntimies ollut.
        Positiivista asennetta vaan ja hommiin niin säästyt opintolainan otolta!

• (O.o)___b
        Sanna kirjoitti:

Esimerkiksi 45 minuuttia-ohjelmassa esiintynyt jannu luovutti 2 viikon jälkeen, en tosin saanut kuvaa että oliko hän hommia tehnyt vai odottanut vain rahaa tililleen.

häiritä! Mitä nyt yhdestä poliisitutkinnasta, tottakai se on moraalisestikin täysin oikein värvätä kaveritkin mukaan (todennäköisesti) laittomaan toimintaan.
        Movestoresta piti tulla kova juttu, kasvua ei tapahtunut yhtään, ja nyt kun poliisi on liiaksi kiinnostunut, vaihdetaan kauppaa. Eventissä hehkutettiin s2e:llä, mutta itse domain varattiin vasta Eventin jälkeen, kun täällä keskusteluissa kävi ilmi, että kyseinen domain ei ole edes vielä varattu. Vaikuttaako siltä, että hommaa on pohdittu pitkän aikaa?
        Mitäpä jos Move tuomitaan laittomaksi? Kuinka selität tilanteen ystävillesi, jotka olet mukaan värvännyt, ja heidän rahoistaan hyötynyt?

---

http://verkostomarkkinointi.blogspot.com

• hihhuli lisää
        (O.o)___b kirjoitti:

häiritä! Mitä nyt yhdestä poliisitutkinnasta, tottakai se on moraalisestikin täysin oikein värvätä kaveritkin mukaan (todennäköisesti) laittomaan toimintaan.
        Movestoresta piti tulla kova juttu, kasvua ei tapahtunut yhtään, ja nyt kun poliisi on liiaksi kiinnostunut, vaihdetaan kauppaa. Eventissä hehkutettiin s2e:llä, mutta itse domain varattiin vasta Eventin jälkeen, kun täällä keskusteluissa kävi ilmi, että kyseinen domain ei ole edes vielä varattu. Vaikuttaako siltä, että hommaa on pohdittu pitkän aikaa?
        Mitäpä jos Move tuomitaan laittomaksi? Kuinka selität tilanteen ystävillesi, jotka olet mukaan värvännyt, ja heidän rahoistaan hyötynyt?

---

Move tullaan toteamaan lailliseksi! Hyvä että tutkitaan. Sitten kaikki onkin yhtä menestystarinaa! Ja mitaan ette voi..

• kirjoitti
        Sanna kirjoitti:

että kaksi päivää mukana. saanut kaksi sponsorinsa sponsoroimaa verkotoonsa ja kerran yrittänyt itsekin.

On niin vakka kokemus että siinä kyllä passaa lähteä asiantuntijana telekkariin. Nämähän o niitä parhaita asiantuntijoita(:

Tuossa ylimmässä viestissä on päiväraporttini. Tee niin kuin siinä niin hyvä tulee.

Onnea matkaan. Käytä sponsoria niin paljon hyväksesi kuin pystyt. Älä tee mitään yksin.

• eilen€
        (O.o)___b kirjoitti:

---

Sponsorini piti lyhkärin kahdelle polisille.

Olivat naureskelleet tutkinnalle ja sanoneet että eihän tuo mitään. Kaikkeahan tutkitaan.

"älä anna poliisin
        (O.o)___b 3.2.2006 klo 22.34
        häiritä! Mitä nyt yhdestä poliisitutkinnasta"

Tätä mieltä oli olleet ne eileiset poliisitkin. Lupasivat muuten lähteä Moveen kunhan käyvät LTE:ssä tutustumassa paremmin asiaan.

• paljon mukana..
        eilen€ kirjoitti:

Olivat naureskelleet tutkinnalle ja sanoneet että eihän tuo mitään. Kaikkeahan tutkitaan.

"älä anna poliisin

Tätä mieltä oli olleet ne eileiset poliisitkin. Lupasivat muuten lähteä Moveen kunhan käyvät LTE:ssä tutustumassa paremmin asiaan.

Oulussa poliiseja mukana useita.. (enemmän kuin viisi). Ja eivät yhtään huolissaan. Tekevät muuten pirusti duunia.

• (O.o)___b
        eilen€ kirjoitti:

"älä anna poliisin

Kyllä kyllä!
        Lönrooth Turun poliisista on varmaankin jo kaverin tutun vasemmassa jalassa kampanjatuotteita myymässä ja mukaan värväämässä. :D

"Olivat naureskelleet tutkinnalle ja sanoneet että eihän tuo mitään. Kaikkeahan tutkitaan. "

Joo, niin tutkitaan, mutta meneekö kaikki syyttäjälle? Tutkimushan on loppu ja juttu sinne siirtyy...

---

• ex movettaja
        Sanna kirjoitti:

hei olen "luovuttanut" 3KK jälkeen
        eikö lyhärillä sanottu että positiivisiä iloisia ihmisiä mukaan tuskin mun kavri ois mua ottan jos en olisi mukava kaveri.. en varmaan ois ollut sata listalla.olen kyllä yllytys hullu. aina voi katsoa ja kokea kaikenlaista muuta onneksi hoksasi!11

• ex movettaja
        Sanna kirjoitti:

niin unohdin sanoa onko tämä huono myyntimies sitten puhumalla puhuttu mukaan elikkä rahat pois niin kuin minä!!!ja varmaan osa muita

• juuri
        (O.o)___b kirjoitti:

Kyllä kyllä!
        Lönrooth Turun poliisista on varmaankin jo kaverin tutun vasemmassa jalassa kampanjatuotteita myymässä ja mukaan värväämässä. :D

"Olivat naureskelleet tutkinnalle ja sanoneet että eihän tuo mitään. Kaikkeahan tutkitaan. "

Joo, niin tutkitaan, mutta meneekö kaikki syyttäjälle? Tutkimushan on loppu ja juttu sinne siirtyy...

---

se nauru oli tarkoitettu.

Ammattilaiset ei paljon tutkintoja noteeraa. Ne ovat niille jokapäiväistä. Tietävät myös sen mitä moni ei usko.

Syyllinen on VASTA kun tuomioistuin on tuomionsa julistanut. Polisit ovat ammattilaisia suhteuttamaan asioita oikeuskäytäntöön.

• ei oikein
        ex movettaja kirjoitti:

niin unohdin sanoa onko tämä huono myyntimies sitten puhumalla puhuttu mukaan elikkä rahat pois niin kuin minä!!!ja varmaan osa muita

auennut?

Ei tähän haeta pelkästään mukavia vaan mukavia ja ammattilaisiksi haluavia. Jos olet kokeillut olet yhtä kokemusta rikkaampi. No homma ei sinulle sopinut, nyvä että kokeilit ja hoksasit. Jatka eteenpäin. Olet sittenkin onnistuja. Varmaan opit paljon kokeillessasi. Siitä on sinulle enemmän hyötyö kuin kolmevuotisen ammattikoulun käynti. Tulevaisuudessa sen huomaat.

Sitten jatkaa ne joille tämä on "leipälaji".

• mursis

Ihan hauska provo! :D

• ressukkaa....

viimeiseen asti huomiota hakemassa. Lukeehan se, jolta haet hyväksyntää, varmasti kaikki sun tekstit.)

• gobbelsh

Valitettavasti tapauksessasi velallinen olet sinä eikä y-tunnuksen omaava mikälie(t:mi,*yhtiö, ylh jne). Älä sekoita move-tuloasi normaaliin palkkatuloon, koska move-tulot maksetaan mikäliehesi.

Nopein tapa on ottaa yrityksellesi velkaa vaikka pari tonnia ja maksaa se itsellesi palkkana, jolla voit kuitata velan pois heti kättelyssä. Pankeista voi kysellä "pienlainoja" yritykselle. Naisyrittäjälainojakin on kuulemma.

Vaihtoehtoisesti voit myös odottaa pari viikkoa, jolloin tuloa alkaa kertyä se 2100 € / viikko. Tästä kelpaa jo maksella palkkaa reilummalti ja olet kuivilla.

ystävällisin terveisin, gobbelsh

• ex movettaja

miksi kyselet asiasta täältä eikö apu/ylälinja jeesaa niihän ne sano mulle ainakin, jos kysyttävää aina avulta ei muilta jotka ei asiasta ymmärrä vai mitä!!!!!

• Janette20

Kun en viitsi kokoajan omaa ylälinjaani kiusata omilla kysymyksilläni. Pian hermostuvat ja jään kelkasta... Tämä tuli nyt selväksi eli ei voi maksaa palkkioista. Onneksi on tuota opintolainaa jäljellä niin saan ainakin pari-kolme ekaa kuukautta maksetuksi sillä. Sen jälkeen onkin toivottavasti jo tuloja. Mutta ellen nyt yritä kadun myöhemmin.

• oikein+
        Janette20 kirjoitti:

Kun en viitsi kokoajan omaa ylälinjaani kiusata omilla kysymyksilläni. Pian hermostuvat ja jään kelkasta... Tämä tuli nyt selväksi eli ei voi maksaa palkkioista. Onneksi on tuota opintolainaa jäljellä niin saan ainakin pari-kolme ekaa kuukautta maksetuksi sillä. Sen jälkeen onkin toivottavasti jo tuloja. Mutta ellen nyt yritä kadun myöhemmin.

Kokeillutta ei laiteta.

• movettaja2

Ei voi vähentää suoraan tuloista. Eli siis lainaa ei voi maksaa ns. webmoneyllä.

Tai näin ainakin oli silloin kun minä vielä noita sopimuksia kirjoittelin pankkien kanssa.

• ypettaja

"voiko aloituspakettilainan kuukausierän vähentää suoraan move-tuloista?"

kato mitä siinä velkakirjassa sanotaan? Kuka on velkaa? Yrityksesi vai sinä? Tältä pohjalta lähdetään tekemään pisnistä!!! AAAHAHAHAHA!!!!

Move edustajat ovat ehkä pahemmin kujalla kuin wöggelit.

• ypettaja

kannattaa myös harkita tarkkaan mihin on lähdössä mukaan. Onhan se H:linnan naisvankilakin paikka viettää välivuotta :-D HAHAHAHA.

• naurattaa
        ypettaja kirjoitti:

kannattaa myös harkita tarkkaan mihin on lähdössä mukaan. Onhan se H:linnan naisvankilakin paikka viettää välivuotta :-D HAHAHAHA.

mutta vielä sinulla hymykin hyytyy.

• mutta..

tää on ihan väärä foorumi kysellä neuvoja! Sun ylälinja on juuri sitä varten, että he neuvovat sua kaikissa mahdollisissa kysymyksissä. Mikään kysymys, mikä askarruttaa, ei ole "tyhmä"

• Muurahainen

Miksi haluat vielä maksaa Movelle siitä, että teet niille ilmaista työtä, kun vaihtoehtonasi hankkia osa-aikatyötä, josta SAAT VARMAA PALKKAA joka kuukausi. Ei tarvitse suunnitella, miten alkuvelkaansa Moveen lyhentelisi. Samalla viet opintojasi eteenpäin ja pystyt maksamaan elämisesi. Ei tarvitse odotella ulosottolaskuja tai haasteita raastuvanoikeuteen, kuten jotkut nuoret movelaiset, joilta helpon rahan odotus on imenyt jokapäiväiseen elämään tarkoitetut varat; Moven kurssituksiin ja pakko-ostoihin ja värvättävien kahvitteluihin. Passiivista tuloa (!) odotellessa on näet panostettava Moveen koko ajan omaa rahaa. Ota itse selvää kaikista Moveen liittyvistä kuluista ja piilokuluista äläkä kysele neuvoja tällaisilta palstoilta. Pidä elämäsi ja tulevaisuutesi omassa hanskassasi!

• Raha on rahaa!

Joku Mäkkärin osa-aika pihvinpaistaja saa alle 500 eur kuussa. Kun taas ahkera movettaja saa yli 2000 eur viikossa, passiivista! Muurahaiset ovat muurahaisia, kroisokset taas kroisoksia!

• Muurahainen
        Raha on rahaa! kirjoitti:

Joku Mäkkärin osa-aika pihvinpaistaja saa alle 500 eur kuussa. Kun taas ahkera movettaja saa yli 2000 eur viikossa, passiivista! Muurahaiset ovat muurahaisia, kroisokset taas kroisoksia!

Jos olisit yksi tuosta "neljän koplasta", olisit jo siirtänyt mukaan liittyneiden aivottomien muurahaisten maksamat 999 euroa (miinus rupunen fillari) Thaimaahan muihin busineksiin. :-) Ei ne kroisokset täällä netissä makeasta elämästä unelmoi, ne perustelee uusia verkkoja kun vanhat reikiintyvät. Et ole millään huipulla etkä ikinä Moven tai vastaavan avulla sinne pääsekään. Olet pelkka luuseri rahoittamassa harvojen unelmia! So sad!

• Raha on rahaa!
        Muurahainen kirjoitti:

Jos olisit yksi tuosta "neljän koplasta", olisit jo siirtänyt mukaan liittyneiden aivottomien muurahaisten maksamat 999 euroa (miinus rupunen fillari) Thaimaahan muihin busineksiin. :-) Ei ne kroisokset täällä netissä makeasta elämästä unelmoi, ne perustelee uusia verkkoja kun vanhat reikiintyvät. Et ole millään huipulla etkä ikinä Moven tai vastaavan avulla sinne pääsekään. Olet pelkka luuseri rahoittamassa harvojen unelmia! So sad!

Itse et uskalla tehdä mitään muuta kuin arvostella kateutesi kohteita ja rukoilla joka ilta että eihän ne vaan rikastu eihän kun oon itse niin pelkuri ja laiska että en uskalla lähteä mukaan. Onko sulta jotenkin pois jos toiset rikastuu? Ai niin onhan se kun oot porukan ainoa köyhä! Muurahaiset ovat muurahaisia ja kroisokset kroisoksia!

• Muurahainen

Itse et uskalla tehdä mitään muuta kuin arvostella kateutesi kohteita ja rukoilla joka ilta että eihän ne vaan rikastu eihän kun oon itse niin pelkuri ja laiska että en uskalla lähteä mukaan. Onko sulta jotenkin pois jos toiset rikastuu? Ai niin onhan se kun oot porukan ainoa köyhä! Muurahaiset ovat muurahaisia ja kroisokset kroisoksia!

On pelottavaa lukea "tulevan kroisoksen" paatosta. Mutta hän kai on täysi-ikäinen, vaikka jutuista päätellen pitäisi laittaa holhoukseen. Olemme juuri läheltä seuranneet yhden nuoren, todella kovasti yrittäneen entisen movelaisen elämän tuhoutumista kroisostelua odotellessaan.
        Rotat ovat viisaita, jättävät hukkuvan laivan.
        Hallelujaa!

• Raha on rahaa!
        Muurahainen kirjoitti:

On pelottavaa lukea "tulevan kroisoksen" paatosta. Mutta hän kai on täysi-ikäinen, vaikka jutuista päätellen pitäisi laittaa holhoukseen. Olemme juuri läheltä seuranneet yhden nuoren, todella kovasti yrittäneen entisen movelaisen elämän tuhoutumista kroisostelua odotellessaan.
        Rotat ovat viisaita, jättävät hukkuvan laivan.
        Hallelujaa!

Kuinka tämän nuoren elämä on tuhoutunut? Aivan lopullisestiko se on nyt mennyttä?

Ps. muurahaiset ovat muurahaisia, kroisokset kroisoksia!

• (O.o)___b

"Joku Mäkkärin osa-aika pihvinpaistaja saa alle 500 eur kuussa. Kun taas ahkera movettaja saa yli 2000 eur viikossa, passiivista! Muurahaiset ovat muurahaisia, kroisokset taas kroisoksia!"

Nyt puhutaan, että ahkera movetta saa jo passiivista tuloa. Joko tää kaveri on joku sieltä pyramidin huipulta (Rekola, Arpalahti, virtanen jne) tai scheisse on kyllä hyvin uponnut.

Eikös se ollut kahden vuoden kovan työn tulos se passiivinen tulo? Eihän firma ole vielä edes vuoden vanha ja nyt jo on uusi kauppa rakenteilla, eri nimellä, eikä domain edes ole Moven nimellä rekisteröity. Syyttäjä perässä ja Merilohetkin lähteneet...=D

Eiköhän se oo niin, että fiksut on fiksuja ja movettajat on movettajia.

---

• Raha on rahaa!
        (O.o)___b kirjoitti:

"Joku Mäkkärin osa-aika pihvinpaistaja saa alle 500 eur kuussa. Kun taas ahkera movettaja saa yli 2000 eur viikossa, passiivista! Muurahaiset ovat muurahaisia, kroisokset taas kroisoksia!"

Nyt puhutaan, että ahkera movetta saa jo passiivista tuloa. Joko tää kaveri on joku sieltä pyramidin huipulta (Rekola, Arpalahti, virtanen jne) tai scheisse on kyllä hyvin uponnut.

Eikös se ollut kahden vuoden kovan työn tulos se passiivinen tulo? Eihän firma ole vielä edes vuoden vanha ja nyt jo on uusi kauppa rakenteilla, eri nimellä, eikä domain edes ole Moven nimellä rekisteröity. Syyttäjä perässä ja Merilohetkin lähteneet...=D

Eiköhän se oo niin, että fiksut on fiksuja ja movettajat on movettajia.

---

Jatka sinä sitten pihvinpaistajana, jos tuo sinulle onnen...

Pihvinpaistajat ovat pihvinpaistajia ja kroisokset kroisoksia!

• 112

tässävaiheessa, niin et kerkiä edes saamaan omiasi pois, koska alkuviikosta homma menee syyttäjälle.

Miksi päätös pitäisi tehdä nyt, kun tutkinta on päällä? Kannattaisko odottaa päätöstä ja sitten miettiä asiaa?

Montako ihmistä luulet saavasti kun kaikki tietävät kolmesta rikosepäilystä?

http://verkostomarkkinointi.blogspot.com/

Ylälinjallasi ei voi mennä hermot koska olet arvokas hänelle, hän saa kaiken sen mikä sullekkin tulee. Kysy vain häneltä kaikkea.

Ikävä kyllä monen nuoren elämä menee viimeistään piloille, kun Virtasta,Rekolaa ja Arpalahtea odottaa linnatuomio.

Libäck on jo thaimaassa karussa omia verovelkojaan,jotka ovat jo yli 85000eur.

Jos hän olisi rikas (fiksu) niin maksaisi tuon hetkessä pois.

Jos movettamiseen menee n 50-60h viikossa, eikö sama aika kannattaisi käyttää mielummin normaalissa palkkatyössä, josta varmasti saisit jotain rahaa! (kun kerta olet valmis panostamaan työhösi)

• Raha on rahaa!

Eikös siinä kuulussa kyläkaupassakin ole aina joku tutkinta päällä, vaan silti työllistää ja rikastuttaa rutkasti ihmisiä. Oikeus ei ole vielä puhunut...

Ps. kateelliset ovat kateellisia ja kroisokset kroisoksia!

• hieman vain

Eikös siinä kuulussa kyläkaupassakin ole aina joku tutkinta päällä, vaan silti työllistää ja rikastuttaa rutkasti ihmisiä. Oikeus ei ole vielä puhunut...

Ps. kateelliset ovat kateellisia ja kroisokset kroisoksia!

Koita nyt hieman suhteellistaa juttujasi. Kyllähän sillä on myös merkitystä minkälaista rikosta ollaan tutkimassa. Eihän Tuurin kyläkaupan toiminta perustu mihinkään laittomaan eikä sen edes epäillä perustuvan mihinkään laittomaan. Moven toiminnan puolestaan epäillään perustuvan laittomaan rahankeräykseen ja kauppa on kulissi

Ei poliisi ole koskaan epäillyt, että Tuurin kyläkauppa olisi kulissi laittomalla liiketoiminnalle.

• Raha on rahaa!
        hieman vain kirjoitti:

Koita nyt hieman suhteellistaa juttujasi. Kyllähän sillä on myös merkitystä minkälaista rikosta ollaan tutkimassa. Eihän Tuurin kyläkaupan toiminta perustu mihinkään laittomaan eikä sen edes epäillä perustuvan mihinkään laittomaan. Moven toiminnan puolestaan epäillään perustuvan laittomaan rahankeräykseen ja kauppa on kulissi

Ei poliisi ole koskaan epäillyt, että Tuurin kyläkauppa olisi kulissi laittomalla liiketoiminnalle.

Ei kyläkauppaa eikä Movea ole tuomittu mistään. Asioita vain tutkitaan. Uudet asiat herättävät joskus viranomaisten mielenkiinnon. Niin Move kuin tämä arpajaislain rajamailla toimiva pilkkikilpailukin. Molemmista kuitenkin tulee vapauttava tuomio ja toiminta saa luvan jatkua.

Ps. epäilijät ovat epäilijöitä ja kroisokset kroisoksia!

• selvännäkijä?

Ei kyläkauppaa eikä Movea ole tuomittu mistään. Asioita vain tutkitaan. Uudet asiat herättävät joskus viranomaisten mielenkiinnon. Niin Move kuin tämä arpajaislain rajamailla toimiva pilkkikilpailukin. Molemmista kuitenkin tulee vapauttava tuomio ja toiminta saa luvan jatkua.

Ps. epäilijät ovat epäilijöitä ja kroisokset kroisoksia!

Entä jos ei tulekaan.. Entä jos käykin niin, että move-rahat menee valtiolle ja saat siihen päälle vielä sakot, ehdollista vankeutta ja rikosrekisteriin merkinnän?

Sillähän sopii leveillä.

Kroisokset on kroisoksia.

• kop kop

Käteen ei vaan jää mitään muuta kuin turskaa, mutta onhan se kokemus eikä sua varmaan tulevaisuudessa sitten enää kuseteta yhtä helposti.

• tietoa janoava

olet verkostomarkkinoijana movessa. Onko nuo www.moveplaza.net sivut moven ylläpitämät vai huijausta? Melkoisia pistesaaliita löytyy joiltakin alareunan "Top leaders" linkin kautta. Onko siis luotettavat sivustot?

• Sipuli

• Jxx

Tämän pettymyksen pystyt vielä välttämään, älä liity Moveen. Nyt liittymällä ei ole enää mitään mahdollisuuksia menestyä, olisit pelkässä maksajan roolissa. Ne verkoston mansikkapaikat on jo jaettu. Paljon opettavampaa on hakea omaa koulutusalaasi vastaavaan työpaikkaan. Älä anna niiden puhua itseäsi ympäri. Jos menet Moveen, saat oppia siitä, kuinka rahaa ei tehdä tyhjästä.

• entmove

WGI. Olikos se nyt World Game Institution tai jotai.. Toimi samalla periaatteella ku Move ja siinä mukana olleet menetti tulot valtiolle, sakkoja, ehdollista vankeutta..

PS. Ei mahtunu viestit enää tonne..

• entmove

koska tutkinta on kesken!

• Janette20

Se oli joku vedonlyöntifirma. Pyöritti laitonta vedonlyöntiä. Ei liity Moveen mitenkään.

Ps. ystävä suositteli etten pyörisi täällä hihhuleiden joukossa. Taitaa olla oikeassa.

• Janette20
        entmove kirjoitti:

koska tutkinta on kesken!

Ja pankkirosvot saa ryöstellä pankkeja niin kauan kun tutkinta on kesken...

Toiminta jatkuu koska mitään selkeästi laitonta ei ole tapahtunut. Yksittäisiä asioita nyt sattuu joka paikassa. Ylinopeuksia yms.

• entmove
        Janette20 kirjoitti:

Se oli joku vedonlyöntifirma. Pyöritti laitonta vedonlyöntiä. Ei liity Moveen mitenkään.

Ps. ystävä suositteli etten pyörisi täällä hihhuleiden joukossa. Taitaa olla oikeassa.

ite selvää WGIn toimintaperiaatteesta? Sillä kohta voi joku sanoa et Move oli laiton kampanjapakettien jakeluketju.. WGIn toimintaperiaate oli sama ku Moven. Tuotteet on vaan erit.

• Janette20
        entmove kirjoitti:

ite selvää WGIn toimintaperiaatteesta? Sillä kohta voi joku sanoa et Move oli laiton kampanjapakettien jakeluketju.. WGIn toimintaperiaate oli sama ku Moven. Tuotteet on vaan erit.

Tuotteet ovat vähän erit. Toisella laittomat vedonlyönnit ja toisella normaalit jokapäiväiset tuotteet. Tuolla perusteellahan kaikki kaupat olisivat laittomia, jos tavallisia tavaroita ei saisi myydä.

• entmove
        Janette20 kirjoitti:

Tuotteet ovat vähän erit. Toisella laittomat vedonlyönnit ja toisella normaalit jokapäiväiset tuotteet. Tuolla perusteellahan kaikki kaupat olisivat laittomia, jos tavallisia tavaroita ei saisi myydä.

http://www.poliisi.fi/poliisi/bulletin.nsf/vwSearchView/75942481C115EC4DC2256CDE003D500B
        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000003&conference=4000000000000031&posting=22000000002758305
        http://www.ess.fi/Article.jsp?article=47042&main=21

Mitään yhteistä?
        Lisääkin löytyy infoa googlesta..

• entmove
        Janette20 kirjoitti:

voi voi ku wgi oiski tuomittu niistä tuotteista, mutta kun ei.. nimenomaan järjestelmä oli laiton.

• Janette20
        entmove kirjoitti:

voi voi ku wgi oiski tuomittu niistä tuotteista, mutta kun ei.. nimenomaan järjestelmä oli laiton.

Hei tiedox hihhuli! Mä liityn Moveen en mihinkään vedonlyöntifirmaan.

• entmove
        Janette20 kirjoitti:

mitä ajat takaa?

• Janette20
        entmove kirjoitti:

mitä ajat takaa?

Jonkun vedönlyöntifirman ongelmat ei mun työuraani liikuta!

• entmove
        Janette20 kirjoitti:

eri firma, sama toimintaperiaate!!!

Ja juuri toimintaperiaate oli lainvastainen wgissä..

• Janette20
        entmove kirjoitti:

Ai että päivittäistavaroiden myynti ja vedonlyönti on sama asia? Hei keskustellaanko sitten kun oot selvinpäin?

• entmove
        Janette20 kirjoitti:

Ai että päivittäistavaroiden myynti ja vedonlyönti on sama asia? Hei keskustellaanko sitten kun oot selvinpäin?

ei ole sama asia.. ei wgi:tä tuomittu tuotteen myynnistä vaan siitä että toiminnan aloituspaketin maksusta meni provikat ylälinjaan niinkuin movessakin!!!

• Janette20
        entmove kirjoitti:

ei ole sama asia.. ei wgi:tä tuomittu tuotteen myynnistä vaan siitä että toiminnan aloituspaketin maksusta meni provikat ylälinjaan niinkuin movessakin!!!

Ja se vedonlyöntitoiminta sitten oli laillista vai??????

Ei jaksa enää mistään WGI:stä...

Move on nyt elämäni!

• siin
        Janette20 kirjoitti:

Jonkun vedönlyöntifirman ongelmat ei mun työuraani liikuta!

on sama systeemi tiäXä? OnX sil mitää merkityst myyXä paskaa vai tikkareita, jos systeemi kusee, tiäX?

• Janette20
        siin kirjoitti:

on sama systeemi tiäXä? OnX sil mitää merkityst myyXä paskaa vai tikkareita, jos systeemi kusee, tiäX?

järjissään? Nyt ymmärrän miksi palstasta on varoitettu ja varoitan muitakin.

• vanha setä kertoo
        Janette20 kirjoitti:

Ja se vedonlyöntitoiminta sitten oli laillista vai??????

Ei jaksa enää mistään WGI:stä...

Move on nyt elämäni!

et sitten pahvi ymmärrä kirjoitettua tekstiä

WEGGULIT TUOMITTIIN SIITÄ JÄRJESTELMÄSTÄ ETTÄ PÄÄKALLORAHAT MENI VÄRVÄYKSISTÄ YLÄLINJOILLE.

MITEN ON MOOVIN SYSTEEMIN LAITA??
        TAITAA OLLA SYDEEMI IHAN SAMA.

JANETTE OTTAA NYT VAIN JA NUKKUU YÖN YLI. TOIVOTTAVASTI AAMI VALKENEE VALOISAMPANA .

• että te
        Janette20 kirjoitti:

järjissään? Nyt ymmärrän miksi palstasta on varoitettu ja varoitan muitakin.

ette vain usko järjen ääntä. Samapa tuo, tule vuoden päästä ja kerro paljonko tulee passiivistä tuloa...veikkaan, että olet miinuksella...hyvää movea vaan sulle!

• ettänäin
        entmove kirjoitti:

myydä tuotteita voitolla ja maksaa niistä palkkioita.
        Rikollista on ottaa rahaa "vastikeettomasti" ja jakaa sitä eteenpäin. Esim. WGI:n tapauksessa mitään konkreettisia tuotteita ei ollut.
        Toisekseen olen kuullut,että WGI pyörii vielä tänäkin päivänä (voin olla väärässäkin). Eli ei ole täysin laiton sekään. Jotkut "mustat osakkeet"(?) olisivat ainoastaan laittomia.

• 112

sanoo ettei kannata täällä pyöriä?

Pelkääkö hän että menettää sinut alalinjastasi, vai että kuulet totuuden?

Pahoittelen että sinua vielä sattuu lähipäivien aikana. Sinisilmäisyys tässä maailmassa ei ole hyväksi..

• Janette20

Minä en oo niin pöljä että uskoisin sanaakaan noiden hihhuleiden jutuista. Mutta eivät tunnu luovuttavan. Ilmeisesti tarkoitus on vain härnätä. Ihme ihmisiä.

• 112
        Janette20 kirjoitti:

Minä en oo niin pöljä että uskoisin sanaakaan noiden hihhuleiden jutuista. Mutta eivät tunnu luovuttavan. Ilmeisesti tarkoitus on vain härnätä. Ihme ihmisiä.

mielestäsi totuuden??

• 112

• Janette20

• Sipuli
        Janette20 kirjoitti:

josta ystäväni varoitti. Koko elämänsä pyhittänyt toisten mahdollisuuksien kadehtimiseen.

Minä uskon ystävääni. Hyvää ystävääni.

"Move on nyt elämäni!"

;)

• Janette20
        Sipuli kirjoitti:

"Move on nyt elämäni!"

;)

niin mitä sullakin on Movea vastaan? Te ootte ihan fanaattisia niinkuin se olisi joku maailmanloppu. Se on vain työpaikka. Hyväpalkkainen tosin. Siitäkö se on kiinni?

• Jxx
        Janette20 kirjoitti:

josta ystäväni varoitti. Koko elämänsä pyhittänyt toisten mahdollisuuksien kadehtimiseen.

Minä uskon ystävääni. Hyvää ystävääni.

Ei kukaan ole elämäänsä toisten mahdollisuuksien kadehtimiseen. Kehotan uskomaan niitä, jotka ovat parhaiten perustelleet kantansa riippumatta siitä, millaisia ihmisiä ovat. Olivat sitten ystäviä tai ventovieraita. Moven bisnes on todellisuudessa niin olematonta, että ei sillä elä kuin ne muutama kymmenen ylälinjassa olevaa. Se on valitettava tosiasia, eikä muuksi muutu, vaikka kuinka hehkutettaisiin. Sinulle ei kukaan tule maksamaan passiivisia tuloja, koska ei ketään oikeasti kiinnosta sinua elättää omalla työllään. Ilmaista lounasta ei ole.

• ------
        Janette20 kirjoitti:

Täällä tosiaan et totuutta kuule joten kysy ihmeessä edustajilta suoraan.

• 112
        Janette20 kirjoitti:

niin mitä sullakin on Movea vastaan? Te ootte ihan fanaattisia niinkuin se olisi joku maailmanloppu. Se on vain työpaikka. Hyväpalkkainen tosin. Siitäkö se on kiinni?

totuutta, movelaiset värväävät kavereita ja tuttuja. Siksi kukaan ei voi uskoa että tämä on huijausta kun läheinen suosittelee.

Kauan ystäväsi on movettanut?

• Janette20
        112 kirjoitti:

totuutta, movelaiset värväävät kavereita ja tuttuja. Siksi kukaan ei voi uskoa että tämä on huijausta kun läheinen suosittelee.

Kauan ystäväsi on movettanut?

jo yli kaksi kuukautta. Ja saa palkaksi ihan oikeaa rahaa. Oletko sinä movettanut? Miksi luulet että se on kusetusta? Siksikö kun sinua ei ole pyydetty mukaan?

• Jxx
        ------ kirjoitti:

Täällä tosiaan et totuutta kuule joten kysy ihmeessä edustajilta suoraan.

Mitkä ovat edustajan vaihtoehdot?

1. En suosittele Movea ja jään ilman värväysrahoja.

2. Houkuttelen uuden edustajan mukaan Moveen ja saan värväysrahan.

Jos olisin Moven edustaja, valitsisin vaihtoehdon 2. Tämä tekee Moven edustajan melko jääviksi.

• 112
        Janette20 kirjoitti:

jo yli kaksi kuukautta. Ja saa palkaksi ihan oikeaa rahaa. Oletko sinä movettanut? Miksi luulet että se on kusetusta? Siksikö kun sinua ei ole pyydetty mukaan?

Erosin, koska provikkaa on vaikeata saada jalkojen epätasapainon takia. Toisessa jalassa on 30 ja toisessa 6.

Onneksi sain olla mukana ilmatteeksi,kun eivät muistaneet laittaa rahotuslappuja eteenpäin (hävisi jonnekkin) :D

Rahaa meni kahveihin ja puheluihin.
        Tunnukset on vieläkin extranettiin.

Ja muutenkin on laitonta jos firman sisällä liikkuu enemmän rahaa kuin ulkopuoliseen myyntiin. Ja värväämisestä ei saisi maksaa rahaa,tai että se olisi suurin tulojen lähde.

Tietääkseni kaikki jalkojen edustajat ovat passivoituneita (eronneita), koska kukaan ulkopuolinen ei osta ylihintaisia tuotteita.

Pää on helppo kääntää huhupuheilla ja kulisseilla,itsekin olen todennut tuon.

Kun näkee asian uusin silmin,niin voi huokasta helpotuksesta kun kaikki on ohi :)

Siksi ihmiset yrittävät sanoa samaa kuin minä, omien kokemustensa perusteella. Move on suuri huijaus.

• Janette20
        112 kirjoitti:

Erosin, koska provikkaa on vaikeata saada jalkojen epätasapainon takia. Toisessa jalassa on 30 ja toisessa 6.

Onneksi sain olla mukana ilmatteeksi,kun eivät muistaneet laittaa rahotuslappuja eteenpäin (hävisi jonnekkin) :D

Rahaa meni kahveihin ja puheluihin.
        Tunnukset on vieläkin extranettiin.

Ja muutenkin on laitonta jos firman sisällä liikkuu enemmän rahaa kuin ulkopuoliseen myyntiin. Ja värväämisestä ei saisi maksaa rahaa,tai että se olisi suurin tulojen lähde.

Tietääkseni kaikki jalkojen edustajat ovat passivoituneita (eronneita), koska kukaan ulkopuolinen ei osta ylihintaisia tuotteita.

Pää on helppo kääntää huhupuheilla ja kulisseilla,itsekin olen todennut tuon.

Kun näkee asian uusin silmin,niin voi huokasta helpotuksesta kun kaikki on ohi :)

Siksi ihmiset yrittävät sanoa samaa kuin minä, omien kokemustensa perusteella. Move on suuri huijaus.

ja katkeroiduit. Jotenkin arvasin. Kaiki eivät ole voittajia. Sääli.

• 112
        Janette20 kirjoitti:

ja katkeroiduit. Jotenkin arvasin. Kaiki eivät ole voittajia. Sääli.

Ja olet varma että saat tasapainoiset jalat?
        Kukaan ei voi olla varma mistään.

Milloin kuulit ensimmäisen kerram movesta?

• Janette20
        112 kirjoitti:

Ja olet varma että saat tasapainoiset jalat?
        Kukaan ei voi olla varma mistään.

Milloin kuulit ensimmäisen kerram movesta?

ekan kerran joulukuussa, kun kaveri soitti siitä. Sanoin että se on paskaa niinkuin kaikki verkostomarkkinointi. 5000 lukijaa vuorokaudessa silti!

• 112
        Janette20 kirjoitti:

ekan kerran joulukuussa, kun kaveri soitti siitä. Sanoin että se on paskaa niinkuin kaikki verkostomarkkinointi. 5000 lukijaa vuorokaudessa silti!

jos keräät vaan lukijoita jossain keskustelusivulla :)

*kumartaa niin että polvet on naarmuilla*

Oot kyllä selvästi voittaja!

• Janette20
        112 kirjoitti:

jos keräät vaan lukijoita jossain keskustelusivulla :)

*kumartaa niin että polvet on naarmuilla*

Oot kyllä selvästi voittaja!

MOVETUS!!!

• 112
        Janette20 kirjoitti:

MOVETUS!!!

movetus on syvältä :)

• Ilmeisesti hihhuli
        Janette20 kirjoitti:

Todella sinisilmäistä uskoa noihin luvattuihin tuloihin.Ite harkitsin liittymistä kans tos loppuvuodesta,mutta onneks ystäväni,joka on varatuomari,piti niin vakuuttavan esitelmän kyseisestä firmasta,että luovuin ajatuksesta.
        Joten täl hetkel olen työtön,mutta eipä tarvii olla huolissaan virkavallasta/rahoista ja vapaa-aikaa riittää,mitä pokerilta jää :)
        p.s.Opettele
        Janette20 pelaan nettipokeria,jos haluut helpolla tienaa,voitat varmasti
        paremmin kun Rekolan&co lypsylehmänä,eikä tarvii pelätä lakia :)

• Janette20
        112 kirjoitti:

movetus on syvältä :)

vaan jotenkin ne aina sen perusmassan löytää. Tavallaan käsittämätöntä. Niinkuin ei opittaisi yhtään mitään.

• Muurahainen

... mutta Janette pieni kaasutteli ohi.
      Ellet löytänyt totuutta heinäsuovasta kaiken jankutuksen joukosta, lue uudelleen Muurahaisen TOSI TEKSTIT jotka on kirjoitettu puolelta päivin. Ikävä kyllä, joka sana totta.
      Juuri Janetten kaltaisia kritiikittömiä, helposti aivopestäviä hengen jättiläisiä Move rakastaa, joten sinne vaan uppoavaan laivaan! Lopeta toki opiskelut, kyllä aika kuluu ilmaista työtä Movelle tehdessäkin, aluksi vaikka 60 tuntia viikossa - ja ota varmuudeksi mukaasi kaikki opintolainat mitä irti saat. Kyllä ilmainen työsi ja varsinkin rahasi kelpaa Moven perustajille, ne kroisoksethan saavat sinusta passiivista tuloa!!! Mäkkärissä saisit noilla työtunneilla hyvät tulot, mutta Movessa hyvät velat. Suomi on vapaa maa ja täysi-ikäiset saavat tuhota tulevaisuutensa. Lohdutukseksi kaikille aivopestyille; viimeinen idiootti ei ole vielä edes syntynytkään!

• Janette20

kysyn oletko kenties itse Mäkkärissä töissä?

• 112

kysyä movettamisesta puolueettomalta henkilöltä?
      Etsi joku kaupan alan (yrittäjä) kokenut henkilö, joka ei ole kuullut movesta.

Jos olet ostamassa mersua, niin kannattaako kysyä mersukauppiaalta mielipidettä mersusta, vai puoluettomalta kauppiaalta?

Ihan vinkkinä vaan..

• Janette20

en ole ostamassa mersua. Ystäväni suositus riittää minulle.

• 112
        Janette20 kirjoitti:

vai vitsikäs? Se oli esimerkki.. huhhuijaa..

• ylälinjan
        Janette20 kirjoitti:

pojista tuo Janette on? kannattaakin varmaan pian poikien pukeutua hameeseen kun ehkä joutuu miettii valeasuja....

• Jxx
        Janette20 kirjoitti:

Itselleni ei ystävän suosittelu riittäisi. Jos joku ystävistäni tulisi houkuttelemaan Moveen mukaan, osaisin sanoa ei ihan sen perusteella, mitä olen pystynyt yksinkertaisesti päättelemään. Tosi ystävä ei pahastu, vaikka kieltäytyisi. Jos joku on tästä palstasta varoittanut, niin voin sanoa, että täällä ei välttämättä kuule sitä mitä haluaa kuulla. Mutta ei se asiasta sen väärempää tee.

• Janette20
        112 kirjoitti:

vai vitsikäs? Se oli esimerkki.. huhhuijaa..

yksinkertainen? No 5000 lukijaa tähän ketjuun alle vuorokaudessa. Ei huono saldo. Ei ollenkaan. En osannut odottaa näin paljoa...

• Janette20
        Jxx kirjoitti:

Itselleni ei ystävän suosittelu riittäisi. Jos joku ystävistäni tulisi houkuttelemaan Moveen mukaan, osaisin sanoa ei ihan sen perusteella, mitä olen pystynyt yksinkertaisesti päättelemään. Tosi ystävä ei pahastu, vaikka kieltäytyisi. Jos joku on tästä palstasta varoittanut, niin voin sanoa, että täällä ei välttämättä kuule sitä mitä haluaa kuulla. Mutta ei se asiasta sen väärempää tee.

Relax man! 5000 lukijaa jo!

• 112
        Janette20 kirjoitti:

yksinkertainen? No 5000 lukijaa tähän ketjuun alle vuorokaudessa. Ei huono saldo. Ei ollenkaan. En osannut odottaa näin paljoa...

samat ovat lukeneet?

Olet juuri movehuijauksen ihannetyyppiä.

Tulet vielä itkemään,lähipäivinä. Ikävä kyllä :(

• Janette20
        112 kirjoitti:

samat ovat lukeneet?

Olet juuri movehuijauksen ihannetyyppiä.

Tulet vielä itkemään,lähipäivinä. Ikävä kyllä :(

Nyt iloitsen 5000 lukijasta. Niin olen todellakin movehuijauksen ihannetyyppi. Herää!

• Sipuli
        Janette20 kirjoitti:

Relax man! 5000 lukijaa jo!

Jos täällä olisi joku kateellinen ja toivoisi pahaa sinulle, niin hän yllyttäisi Movettamaan. Ei suinkaan estelisi ja rauhoittelisi, kuten nyt on tehty.

Täällä ei ole tippaakaan kateutta kenenkään "käännättyäjän" viesteissä. Siinä mielessä epäkiitollista hommaa tämä "käännyttäjien" työ (haipolan, mursis & co).

• Janette20
        Sipuli kirjoitti:

Jos täällä olisi joku kateellinen ja toivoisi pahaa sinulle, niin hän yllyttäisi Movettamaan. Ei suinkaan estelisi ja rauhoittelisi, kuten nyt on tehty.

Täällä ei ole tippaakaan kateutta kenenkään "käännättyäjän" viesteissä. Siinä mielessä epäkiitollista hommaa tämä "käännyttäjien" työ (haipolan, mursis & co).

Mutta juna meni jo... Lupasin itselleni että lopetan 5000 lukijaan joten en jaksa provoilla enempää... Eiköhän tuo Moven tarina ole jo muutenkin lopussa.

• Sipuli
        Janette20 kirjoitti:

Mutta juna meni jo... Lupasin itselleni että lopetan 5000 lukijaan joten en jaksa provoilla enempää... Eiköhän tuo Moven tarina ole jo muutenkin lopussa.

Ketään noin tolloa ei löydy edes movettajista. ;)

"Move on nyt elämäni!"

• Janette20
        Sipuli kirjoitti:

Ketään noin tolloa ei löydy edes movettajista. ;)

"Move on nyt elämäni!"

hauska heitto.

• --------
        Jxx kirjoitti:

tietenkään kannata automaatisesti uskoa mitään, vaikka kuinka hyvä ystävä suosittelisi... itse olen sitä mieltä että jokaisella on aivot, toisilla ne toimii paremmin kuin toisilla, mutta kaikki osaa omiaan käyttää ja ottaa selvää mistä on kyse.

• Kateellinen luuseri
        -------- kirjoitti:

tietenkään kannata automaatisesti uskoa mitään, vaikka kuinka hyvä ystävä suosittelisi... itse olen sitä mieltä että jokaisella on aivot, toisilla ne toimii paremmin kuin toisilla, mutta kaikki osaa omiaan käyttää ja ottaa selvää mistä on kyse.

Janette täällä. Multa loppui fyrkat paperiin. Voisitko lainata?

• opettavaista
        Jxx kirjoitti:

On olemassa sekä ystäviä, jotka auttavat Moven kaltaisesta toiminnasta eroon että "ystäviä", jotka houkuttelevat siihen mukaan. Omassa tapauksessani tämän "ystävän" olin tuntenut vajaan vuoden ja nuo oikeat ystävät yli viisi vuotta kummankin. Erosin Movesta kolme viikkoa sitten.

Pitää todellakin kantapään kautta oppia, ketkä ovat niitä luotettavia ystäviä. Eivät kaikki Movessakaan tietoisesti huijaa, mutta viimeistään nyt olisi alitajunnassa aika alkaa nakuttaa. Hyvin psykologinen juttu ja siksi juuri niin kovin mielenkiintoinen. Miksi tyhjät lupaukset kuulostavat ihmisistä niin hyviltä ja mihin katoaa se kuuluisa maalaisjärki!? Uusin käyttäytymistutkimuksen kohde: Aivopesu

• Muurahainen
        opettavaista kirjoitti:

On olemassa sekä ystäviä, jotka auttavat Moven kaltaisesta toiminnasta eroon että "ystäviä", jotka houkuttelevat siihen mukaan. Omassa tapauksessani tämän "ystävän" olin tuntenut vajaan vuoden ja nuo oikeat ystävät yli viisi vuotta kummankin. Erosin Movesta kolme viikkoa sitten.

Pitää todellakin kantapään kautta oppia, ketkä ovat niitä luotettavia ystäviä. Eivät kaikki Movessakaan tietoisesti huijaa, mutta viimeistään nyt olisi alitajunnassa aika alkaa nakuttaa. Hyvin psykologinen juttu ja siksi juuri niin kovin mielenkiintoinen. Miksi tyhjät lupaukset kuulostavat ihmisistä niin hyviltä ja mihin katoaa se kuuluisa maalaisjärki!? Uusin käyttäytymistutkimuksen kohde: Aivopesu

Jokaisesta Moveen hankitusta sielusta värvääjä tienaa 100 euroa. "Tosi ystävälle", joka liittymistä ehdottaa, kannattaa antaa suoraan käteen se 100 euroa, niin hänen ei tarvitse käydä kauppaa ystävillään. Sillä on hätä ja tuli perseen alla, että saisi jostain rahaa vuokraan ja kaurapuuroon, siksi ystävät on myytävä. 100 euroa ahdingossa olevalle "ystävälle" ja säästyy vielä 899 euroa, kun jättää liittymättä.

Tyhmät eivät opi mitään, normaalit oppivat omista virheistään ja fiksut toisten virheistä.

Verratkaapa huviksenne uskonnollista ja verkostomyynnin aivopesua:
        http://koti.mbnet.fi/mantynen/kultit.htm

• verkosto-pena

Mitäs luulet, että tuo oikeusjuttu on jos ei poliisi muka sillä tavalla "ole sulkemassa toimintaa"?

• häh?

Onks tää MOVE sama juttu kun S2E?? Vai onks niil samoil jätkil jo kolmas tälläne juttu menossa? ja silti niitä idiootteja riittää edustajiks?

Mä en oikeestaan uskonu ees että joku lähtis viel mukaan tohon.

S2E on ennemmin uskonto/kultti kun yhtään mikään bisnes. Tai... Olisko päänalueen sairaus lähimpänä? Mitä luulette?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      125
      4793
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      11
      3469
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      129
      3249
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2706
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      83
      2439
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1803
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1424
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      121
      1299
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      10
      1249
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1228
    Aihe