No joo, oon aloitteleva juoppo. Ryyppäilen pääasiassa viikonloppuisin. Usein lähtee liikkeelle saunasta. Ja jos joskus tulee laitettua näitä ns saunatuoksuja, niin silloin tulee heti syttö!
Olen kerännyt viinakellarin kun omakotitalossa asun. Jos heitetään koivutuoksua kiukaalle niin johan lähtee jätkä heitään vodkanaukun huiviin! Välillä tuntuu stolitshnaja oikealta, useammin kuitenkin viru valgee. Varsinaisen juopottelun hoidan keskioluella kuitenkin.
Jos näen vanhan kotimaisen valo- tai elokuvan, minulle tulee mieleen vaakuna-, jalo, pöytä- tai kossu(viina). Lämpimin tuntein ajattelen isiämme ja kaupasta olen kerännyt kokoelman edellämainittuja plus sorbusta, gambinaa ja vermuttia.
Mikä sinusta on suomalaisin kaikista?
Sattuuko tällaista
8
763
Vastaukset
- muille koskaan?
Tulen myös erittäin tunteelliseksi nähdessäni esimierkiksi vanhoja valokuvia sukulaisistani tai vaimoni suvusta. Mieleeni tulee, että nyt pitää naukata jallua!
- muille koskaan?
Usein saan myös herätteen jostain klassisesta ravintolasta, ruokalajista, tai ylipäänsä mistä vaan ja mieleeni tulee Mauri Sariola joka söi porsaanleikkeitä ja joi viskiä.
Luulen, että Mauri joi Ballantinestä tai white horsea vaan kun 3 leijonaa on mielestäni se aidoin, niin otan sitä! - muille koskaan?
muille koskaan? kirjoitti:
Usein saan myös herätteen jostain klassisesta ravintolasta, ruokalajista, tai ylipäänsä mistä vaan ja mieleeni tulee Mauri Sariola joka söi porsaanleikkeitä ja joi viskiä.
Luulen, että Mauri joi Ballantinestä tai white horsea vaan kun 3 leijonaa on mielestäni se aidoin, niin otan sitä!Eiköhän tämä suomalaisen koti-isän alkoholiturnee aina päädy siihen, että joutuu piilottelemaan juomansa. Itse olen jemmannu niin jallua, viskiä kuin vodkaakin paikkoihin joissa voin käydä niitä huomaamatta hivauttamassa.
- muille koskaan?
Eiköhän tämä suomalaisen koti-isän alkoholiturnee aina päädy siihen, että joutuu piilottelemaan juomansa. Itse olen jemmannu niin jallua, viskiä kuin vodkaakin paikkoihin joissa voin käydä niitä huomaamatta hivauttamassa.
milenkiintoisia virikkeitä juoda nimenomaisia juomia!
Itse olen edelleen innossani 3 leijonan viskistä, joka tulee aina mieleeni kun näen Tauno Palon. - mitä voi
milenkiintoisia virikkeitä juoda nimenomaisia juomia!
Itse olen edelleen innossani 3 leijonan viskistä, joka tulee aina mieleeni kun näen Tauno Palon.tehdä nähdessään rakastuneen parin?
He voisivat olla mitä vain? Gambinaa tai Sorbusta!
Sitten näen äidin lähietäisyydeltä. Jos tavoitttelisin häntä, tyrkyttäisin viskiä.
Vaan kun en. - Aivan!
mitä voi kirjoitti:
tehdä nähdessään rakastuneen parin?
He voisivat olla mitä vain? Gambinaa tai Sorbusta!
Sitten näen äidin lähietäisyydeltä. Jos tavoitttelisin häntä, tyrkyttäisin viskiä.
Vaan kun en.Mitä voi tyrkyttää kun kaikki tyrkky on jo tehty?
Luulisin että yllättävä vermuttiylläri puhuttelee pimua! Varsinkin jos keksit jonkun hauskan tarinanha selittämään miksi tarjoat juuri sitä! - muille koskaan?
Aivan! kirjoitti:
Mitä voi tyrkyttää kun kaikki tyrkky on jo tehty?
Luulisin että yllättävä vermuttiylläri puhuttelee pimua! Varsinkin jos keksit jonkun hauskan tarinanha selittämään miksi tarjoat juuri sitä!Joskus tehtaan piipuista nouseva savu herättää minussa proletaarin. Silloin mieli tekee Pöytäviinaa. Sitä maistellen voi yrittää kuvitella miltä maistui ns tikkuviina 30-luvun duunarien suussa Kymi-yhtiön tehtailla lauantai-iltapäivällä auringon paistaessa lämpimästi puupinojen kylkeen.
- koskaan!
Sä oot surkee juoppo!
Tuskin sulla perhettä on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi434036Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal513681- 703238
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak943115Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no892094- 352048
- 241909
- 351870
- 311861
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231794