pierumusteri

tere

Menin markettiin hedelmätiskille ja mulla pieretti hirveästi ja väänteli mahaa.Minä oikein äkistin,että tulis helpommin.Kuulin ihan itsekkin sen ja ajattelin,että helpottaa.No siinä oli ihmisiä kymmenkunta ja he katsoivat mua.Minä ajattelin,että ne tuntee minut ja tervehin niitä.(olin itsekkin liikkeessä töissä niin ajattelin siitä tuntevan)tosin vielä isommassa paikassa.Punnitsin hedelmät ja lähdin siitä kävelemään niin per...le mä hokasin mitä olin tehny.Ajattelin,että siihen kauppaan en enää mene.Mennyt olen enkä ole välittänyt.En kuitenkaan muista minkä näköisiä ne oli.Minäkin vielä nais ihminen menen tuollaista tekemään 55-v.

28

2826

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tere

      Näitä mun kommelluksia on paljon ja tosia.Menin kaupungilla pussiin ja sanoin kuskille,että kahdesta maksu.Kuulin itsekkin,kun sanoin.Kuski vähän hymyili ja sanoi että missä se toinen on.Minä pokkana,että mikä toinen.Eihän pysäkillä ollut muita kuin itse.Koko pussissa ei ollut montaa matkustajaa.Sanoin kahdesta,kun olin lasten kans kulkenut ja niitä on kaksi.Menin perälle seisomaan vaikka oli istumapaikkoja ettei mulla naura.Ei menny ku vähän aikaa niin ampiaisen per...na rupesi mun ympärillä pörräämään.Minä kassin kans heilun siellä ku pelkäsin,että se pistää.No minä huomasin,että se kuski katso peruutuspeilistä ja nauro ihan räkänä.Ajatteli varmaan,että nyt se kaverin kans siellä ottaa yhteen.Kyllä me on naurettu sillä monta kertaa.Kuskikin siinä tuli myöhemmin tutuksi.Lisää sittenjoskus!!!

      • ei_oototta

        en usko. onko niinki isoja pusseja?


      • tere
        ei_oototta kirjoitti:

        en usko. onko niinki isoja pusseja?

        L-I-N-J-A-U-T-O HOHLÄ!


      • ___>
        tere kirjoitti:

        L-I-N-J-A-U-T-O HOHLÄ!

        Et ymmärtänyt. Rautalangasta. Pussissa oli pussi. Siis kuitenkin pussiin?


      • tere

        Voi hel...tti,että mua vieläkin hävettää.
        Olin töissä paikassa jossa minä olin ainut nainen.Kaikki muut myyjät oli kahvilla.Siinä oli kaksi nuorta miestä katsomassa autolaitteita ja lähtivät pois niin minä kysyin niiltä,että joko pojat sai!!!!!!Pojat kääntyi minuun päin ja sanoivat:kiitos kysymyksestä kyllä on saatu!!!!


    • ___>

      Menit marketin hedelmätiskille piereskelemään, älä tee toiste, mutta mistä lähtien hedelmät ovat olleet tiskillä ja siten että vielä mahduit sekaan. Outoa.

    • kiinteämies

      tuliko samalla housuihisi löysähköä ulostetta?
      Ota vaivaasi hiiltä!
      Äläkä tule enää tänne kertomaan ripulipaskoistasi! Muuten me suututaan.

      • tere

        Ei se mua haittaa jos suututte.Minkä mä tosikoille voin.Siitä vaan.Etkö ole vähän liian tosikko.Hae toinen osio!!!!


    • tere

      Pikkutyttönä kun maalla asuttiin ja oli ulkovessa ja en kerennyt sinne,kun koulu kyyti oli just tulossa ja mulla hirveä paska hätä.
      Ei ollut siihen aikaan edes talvella pitkiä housuja.Menin nurkan taa ja paskannin sinne,mutta ei ollu paperia(sanomalehteä)siihen aikaan käytettiin.Niinpä pyyhkäsin hameen helmaan.Pojat luokassa mun edessä sano,että se on syönyt silliä,kun haisee semmoselle.Minä nostin nokkani ylös ja ajattelin sen olevan jotakin hienoa.Myöhemmin päivällä oli joulujuhla harjoitukset ja kaikki mun ryhmässä ihmetteli mikä haisee.En tunnustanut.No onpa sekin asia selvinnyt myöhemmin.

    • tere

      Tuo edellinen tapahtui ala-asteella.Tämä,kun olin 20-v.Oltiin muutettu kaupunkiin ja minä menin isoon firmaan töihin.Olin siellä klubiemäntänä(vähän sellaista salaista).Normaalisti tein muita hommia mutta kun tuli isoja herroja juhlimaan niin sinne ei päässyt kuin minä laittamaan ja kattamaan juhlia.
      Puhelin soi ja suurinta herraa(suomen rikkaimpia)kysyttiin puhelimessa ja mulla kauhea kiire ja vastasin puhelimeen.Häntä kysyttiin ja lupasin käydä hakemassa.Ni per....le mä panin puhelimen kiinni.Hän tuli siihen ja kysy,että missä?mie pokkana,että joku on pannu sen kiinni.Arvaa hävettikö????

    • tere

      Olin ensimmäisessä työpaikassa.Olin 15-v ja neitsyt,mutta minulla oli veljiä ja he puhuivat niistä...tuli asiakas tiskille ja halusi ostaa kartongin Malporoa.Mä menin ihan punaseksi ja menin emännältä kysymään,että onko meillä semmosta.Niin hän sano,että onhan täällä ja tupakkaahan se olikin.Myhemmin 30-v kun oli oma liike ja siinä kioski.Tuli nuori mies ostamaan näkkiä.Mä esittelin maito,kunto ja kaikki mitä on.Nuorimies sano,että KORTONKEJA PERKELE!!!Ei sitä voi unohtaa.Ja kaikki nämä on totta ja lisää tulee!!!!Jos haluatte?

    • tere

      Oltiin ensimmäistä kertaa kauppiaitten juhlissa klubilla.No siellä syötiin ja ryypättiin.Mä olin ihan sekasin siihen saakka,kun tein tämän.
      Avasin kohteliaasti oven meidän suurimmalle johtajalle ja sanoin jotain.Jäi oikein mieleen ,kun hän kehui mun hymyä kuinka kaunis on niin ajattelin tekeväni hyvänkin työn.Avasin oven kanin vierestä kohteliaasti.(oltiin lähdössä pois)Ni per...le se oli siivouskomero!!!!En muistanut,että oltiinkin kolmannessa kerroksessa!!!!

      • aikas

        "huumorimiäs" taidat olla ;)))))


      • ookko_nää

        K-kauppias?


    • tere

      Olin ravintolassa töissä v-80 ja asiakkaat pyysi Bagardia colalla.No minä kävin paukut tekemässä ja vein asiakkaille ja halusin varmistaa että on oikeat juomat.Niin per...le kuulin korvissani sanovani,että teillehän oli kabardia.Pöytään jätin sen koommin ja ne koko illan tilasi samanlaisia ja minähän vein.Seuraavana päivänä olin eri vuorossa níin ravintolapäällikkö kysyi multa,että mitä sä olit myynyt illalla kahdelle miehelle ku ei hän ole kuullut sellaisesta aikasemmin.Kyllä hävetti.En tunnustanut koko asiaa.

    • tere

      Oli perjantai ilta ja kaupassa hirveä kiire.Oli kaksi poikaa tulossa just siihen ja pullot kilisi.Minä sanoin pojille,että hakekaa paperit valmiiksi(henkkarit)!Sen hetkinen asiakas jäi seuraamaan siihen. Minä vaan uudestaan,että näyttäkää paperit.Pojat sanoi,että pöljäkö tuo on!!!!Kauheeta pojilla olikin litran limukka pulloja eikä olutta niinkuin luulin.Mun oli pakko lähteä takahuoneeseen nauramaan!!Siinä ei muu auttanut vaikka oli pitkät jonot kassoilla.Työkaveri ihmetteli että mikä sille nyt tuli.Huusin toiselle työkaverille,että mene jatkamaan!!

      • tere

        Menimme sisareni kanssa uuteen kouluun ja siellä kysyttiin kaikilta syntymäaika.Mun siskon vuoro oli ja minä kuulin väärin.Hirveesti aloin viittaamaan opettajaalle ja opettaja kysy mitä asiaa niin minä isolla äänellä EI KIRSI OO VOINUT SYNTYÄ JOKAKUUSSA!!!Hän on syntynyt lokakuussa.Jäin kertaheitolla kaikkien mieleen.
        Ihme kyllä kukaan ei kiusannut.Olin kolmannella luokalla.HOhHoijaa!!!!


      • tere

        Mieheni oli tuuraamassa minua kassalla,kun olin kahvilla.Menin sitten takaisin ja hän kertoi kaikenlaista sitä sattuu.Vanhempi mies maksoi monesti bingo-ostokorteilla ja mieheni ajateli häntä vähän jututtaa.Niinpä oli sanonut,että onko sitä "pillua!"tullut viimeaikoina rimputeltua.Voi herranjestas sentään!!!Joka kerta kun tämä setä tuli kauppaan niin katsoi ensiksi kassalle ja hymyili,kun näki minut siellä vaan koskaan ei puhunut siitä.Luuli varmaan ettei ollu kertonu mulle.Oli tarkoittanut ,että onko sitä bingoa tullut viimea......


    • tere

      Olin sisareni luona lapsenlikkana,kun he olivt ravintolassa.Heräsin kun tulivat kännissä kotia.Ykskaks mun siskon mies kusi eteisessä kumisaappaaseen.Näin suoraan siitä sängystä missä nukuin.Aamulla nosti metelin,että kuka on pannu saappaaseen vettä!!
      Eikä siinä kaikki.Seuraavalla kerralla arvasin jo oottaa mitä nyt tapahtuu.Seurasin sitä kun pani kännissä villapuseronsa sievästi lattialle ja per...na paskanti sen päälle!!!!!Ei kyselly mitään vaan siskon kans naurettiin.....

      • vatsalihakset

        kipeenä nauraen. :DDDD


      • tere
        vatsalihakset kirjoitti:

        kipeenä nauraen. :DDDD

        Ja se on kaikki totta!!!Mun omia töppäyksiä.Pahimpia ei kehtaa laittaakkaan.Jos lapset lukee!!!!
        Kyllä mä itsekkin olen nauranut kavereitten kans.Voi kun tietäsit.....


      • -sama-
        tere kirjoitti:

        Ja se on kaikki totta!!!Mun omia töppäyksiä.Pahimpia ei kehtaa laittaakkaan.Jos lapset lukee!!!!
        Kyllä mä itsekkin olen nauranut kavereitten kans.Voi kun tietäsit.....

        epäillytkään, etteikö olis. Joillekin sitä nyt sattuu kaikenlaista elämässään. :)
        Muistan nyt pikaisesti vain kaksi noloa tapausta itseltäni. Ensimmäinen oli pikkuhoususuoja, jonka teippi oli pettänyt ja se valui lahkeista ulos kaiken kansan pällisteltäväksi ja toinen oli nuorena pimuna, kun uimalassa hyppäsin bikinit päällä pää edellä altaaseen, ja ylös tullessa vaan ihmettelin että mitä kaikki pojat niin tiiviisti tuijottelee ja kuiskii toisillee siinä samalla, enkä heti huomannut että bikinien yläosa oli valahtanut rintojeni alle (jotka oli ihan naisen rintojen kokoiset B, jo silloin)hypästessäni. Kyllä nolotti! :D


      • tere
        -sama- kirjoitti:

        epäillytkään, etteikö olis. Joillekin sitä nyt sattuu kaikenlaista elämässään. :)
        Muistan nyt pikaisesti vain kaksi noloa tapausta itseltäni. Ensimmäinen oli pikkuhoususuoja, jonka teippi oli pettänyt ja se valui lahkeista ulos kaiken kansan pällisteltäväksi ja toinen oli nuorena pimuna, kun uimalassa hyppäsin bikinit päällä pää edellä altaaseen, ja ylös tullessa vaan ihmettelin että mitä kaikki pojat niin tiiviisti tuijottelee ja kuiskii toisillee siinä samalla, enkä heti huomannut että bikinien yläosa oli valahtanut rintojeni alle (jotka oli ihan naisen rintojen kokoiset B, jo silloin)hypästessäni. Kyllä nolotti! :D

        Mullekkin sattui vähän samanlainen juttu,kun oltiin naisporukalla terassilla.Tuli viinakin siinä otettua aika reippaasti.Mulla valkoset farkut jalassa.Kotona ihmettelimme porukalla(yksi vieras ihminen)ja minä levittelin jalkojani.Mun likka kaveri vielä sanoi,että pitää pyytää korvausta kun luuli,että ne tuolit oli vasta maalattu.Aamulla hirveä kankkunen ja menin veskissä käymään niin totuus paljastui!!!!
        Nehän oli tietenkin sitä itseään!!


      • sasuki
        tere kirjoitti:

        Mullekkin sattui vähän samanlainen juttu,kun oltiin naisporukalla terassilla.Tuli viinakin siinä otettua aika reippaasti.Mulla valkoset farkut jalassa.Kotona ihmettelimme porukalla(yksi vieras ihminen)ja minä levittelin jalkojani.Mun likka kaveri vielä sanoi,että pitää pyytää korvausta kun luuli,että ne tuolit oli vasta maalattu.Aamulla hirveä kankkunen ja menin veskissä käymään niin totuus paljastui!!!!
        Nehän oli tietenkin sitä itseään!!

        vissiin väljät kurenarut peräpäässä. Toi on aika karmeeta, kun ripulit lentää kaiken aikaa. On sulla luonnetta kulkee paskat housussa, ympäri kyliä. Mullaki on maha kuralla joskus, mut eiks tää tunnu jo ongelmalta, paitsi jos ei välitä, antaa ihmisten tuijottaa, omathan jätteesi kuletat housuissas ja eikös ne lämmitäkin, olen kuullu sanottavan. Hianoo, lämpimät sörsselit persuksissa ja lahkeissa. Nii sitä pittää.


      • tere
        sasuki kirjoitti:

        vissiin väljät kurenarut peräpäässä. Toi on aika karmeeta, kun ripulit lentää kaiken aikaa. On sulla luonnetta kulkee paskat housussa, ympäri kyliä. Mullaki on maha kuralla joskus, mut eiks tää tunnu jo ongelmalta, paitsi jos ei välitä, antaa ihmisten tuijottaa, omathan jätteesi kuletat housuissas ja eikös ne lämmitäkin, olen kuullu sanottavan. Hianoo, lämpimät sörsselit persuksissa ja lahkeissa. Nii sitä pittää.

        Ei mulla ole mitään ripulipaskoja ole ollut.Ne oli KUUKAUTISET!


      • sasuki
        tere kirjoitti:

        Mullekkin sattui vähän samanlainen juttu,kun oltiin naisporukalla terassilla.Tuli viinakin siinä otettua aika reippaasti.Mulla valkoset farkut jalassa.Kotona ihmettelimme porukalla(yksi vieras ihminen)ja minä levittelin jalkojani.Mun likka kaveri vielä sanoi,että pitää pyytää korvausta kun luuli,että ne tuolit oli vasta maalattu.Aamulla hirveä kankkunen ja menin veskissä käymään niin totuus paljastui!!!!
        Nehän oli tietenkin sitä itseään!!

        meillä päin kutsutaan sonnaksi, hienostellen sanottuna. Nää mokat?? pistää vähä huumorin koetukselle, ku on tosi kyseessä, kuten monesti tuossa kirjoittelit. Häliäpä vällä, pääasia, kun tuut toimeen mokailujes kanssa, ei muuta onnee ja menestystä seuraaviin reissuihin.


      • tere
        sasuki kirjoitti:

        meillä päin kutsutaan sonnaksi, hienostellen sanottuna. Nää mokat?? pistää vähä huumorin koetukselle, ku on tosi kyseessä, kuten monesti tuossa kirjoittelit. Häliäpä vällä, pääasia, kun tuut toimeen mokailujes kanssa, ei muuta onnee ja menestystä seuraaviin reissuihin.

        Olet kyllä ikäväihminen.Oikea tosikko!!
        En viitsis kertoakkaan jos olisin noin tosikko.Minä osaan nauraa omilla kommelluksillani.Mitä pahaa siinä on.Onkohan tosikoille oma osasto kun eihän näitä pakko ole lukea!!!!Kuitenkin kivoja kevätpäiviä.Ota rennosti!!!!


      • sasuki
        tere kirjoitti:

        Olet kyllä ikäväihminen.Oikea tosikko!!
        En viitsis kertoakkaan jos olisin noin tosikko.Minä osaan nauraa omilla kommelluksillani.Mitä pahaa siinä on.Onkohan tosikoille oma osasto kun eihän näitä pakko ole lukea!!!!Kuitenkin kivoja kevätpäiviä.Ota rennosti!!!!

        kyl mulla onkin, tosi on ettei tartte lukee, mut vahinko se oli mulleki, kun tänne tulin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      180
      1345
    2. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      311
      1050
    3. Jokohan se viimein myöntäisi

      Vai onko vielä jotain epäselvyyttä sen asian suhteen?
      Ikävä
      144
      1014
    4. RIP Lauri Paavola

      Kansalaisaktivisti ja freelance-journalisti Lauri Paavola on kuollut vain 31-vuotiaana. Hän tuli tunnetuksi hyvin kärjek
      Maailman menoa
      23
      997
    5. En pidä sinusta, en kirjoita viestejäni sinulle.

      Yritä nyt ymmärtää. En koskaan tule kiinnostumaan sinusta. Jätä minut rauhaan täällä.
      Ikävä
      96
      882
    6. Upea, kaunis ja menestynyt Martina menee onnellisesti naimisiin

      Mitäs palstan vihaajamönkeröt tähän? Kiehuttaako? Kaikki vain eivät ole kauniita ja menestyviä kuten Martina.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      848
    7. Tiedätkö näen

      sinun pelisi hyvin kirkkaasti.
      Ikävä
      59
      835
    8. Asuntojen reaalihinnat alimmillaan 20 vuoteen

      Sääliksi käy niitä jotka pari vuotta sitten maksoivat itsensä kipeäksi. Kohta pankki ottaa asunnon haltuunsa ja huutok
      Maailman menoa
      84
      818
    9. Nyt olis hyvä hetki tavata ja jutella

      Entinen parisuhde on paketoitu, ja nyt olisin vapaa mies sinun käyttöösi. Vieläkö tahdot mua? Aikaa on mennyt liikaa, mu
      Ikävä
      51
      768
    10. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      122
      762
    Aihe