longero pullo,
kassissa odottaa pullo toinenkin...
Puoli yö kohta vastaan jolkuttelee,
ja ehkä aamulla krapula otsaa kolkutteleepi?
Ei,tää ei oikeen rimmaa,mutta mitä sitten?Nyt kellot lyö ja koittaa yö.Pih.
Edessäni on
7
215
Vastaukset
- on #
pullo lonkeroa ajattelen aatosta tankeroa, josko aamulla kanuuna vai kalma kolkuttais.
- Kuunkulkija
tehtyä tosi kasevan kynttilänjalan:
- Tyhjennä pullo huolellisesti.
- Syö päälle pari kiiltopaperikarkkia.
- Ota valkoinen tai muunvärinen kynttilä ja aseta se suuhusi.
- Pyöritä kynttilää hampaittesi välissä niin kauan että sen alapäässä on pulloon sopiva lieriö. Yleensä 6 asteen kulma riittää. Saat avaamalla ja sulkemalla suutasi säädettyä tätä kotijyrsintä.
- Älä syö steariinia koska se aiheuttaa isolla hädällä käydessä liikaa pitoa joka taas suurentaa hampaiden kirskumisesta syntyvää ääntä.
- Ota kynttilä pois suustasi ja tunge se pullon siihen päähän missä on reikä.
- Lopuksi sipaiset kielellä pullon kylkeä ja runttaat kiiltopaperin pullon kylkeen.
A vot, kynttiläjalka on valmis.
Jatka ottamalla seuraava pullo käsittelyyn. Jos aiot valmistaa monta kynttilänjalkaa käy se helpoimmin lattialla maaten.- heekuli
Tuo avaus ei olisi saanut lähteä näppikseltäni..No,se lonkero,joo...
- Kuunkulkija
heekuli kirjoitti:
Tuo avaus ei olisi saanut lähteä näppikseltäni..No,se lonkero,joo...
auttaa! Minkälaisia jaloista tuli? Montako sait tehtyä?
- heekuli
Kuunkulkija kirjoitti:
auttaa! Minkälaisia jaloista tuli? Montako sait tehtyä?
Olen kuutamolla,vainen...(mitä hittoa taas oon kirjoitellut?)
- Kuunkulkija
heekuli kirjoitti:
Olen kuutamolla,vainen...(mitä hittoa taas oon kirjoitellut?)
että mitä teet lonkeropullojen kanssa jotka olivat täysinä edessäsi. Ehdotin kynttilänjalkoja ja pistin ohjeetkin mukaan....
- heekuli
Kuunkulkija kirjoitti:
että mitä teet lonkeropullojen kanssa jotka olivat täysinä edessäsi. Ehdotin kynttilänjalkoja ja pistin ohjeetkin mukaan....
vielä pihisee...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411301- 629162
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403348
- 612713
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722430Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal152249