Annetaan ILMAISEKSI hevosten ja ponien sukuja

tiina

kun ei oikein kaupaksi mene niin annan ilmaiseksi kunhan vaan eroon pääsen niistä eli suomenhevosten, shetlanninponien, puoliveristen, lämminveristen sukuja.

lähetä viestiä [email protected] ja kerro osoitteesi ja mitä rotuja keräät/haluat niin laitan ne tuleen.

siis koti ossa, lähetän ne postissa, en sähköpostilla.

ottakaa pian yhteyttä!

24

3387

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiina

      eli suokit meni jo mut noi muut on vielä...

    • tiina

      eli suvut loppu nyt. ne jotka ovat lähettääneet viestiä ja kertoneet osoitteensa saavat sukunsa, mutta ei enää kannata lähettää viestejä.

      • eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

        onks ni oikeita hevosia mitä annaoit?


    • Nimetön

      niin missä päin annetaan poni.. kun meillä on vielä talli tilaa niin on muitakin hevosia.. ja koti eläimiä..

      • aivojen käyttö sallittu!

        ÄÄLIÖ!


      • heppa hullu

        MISSÄ PÄIN ANNETAAN HEVOSIA heippa olen kiinostunut kokenut ratsastaja haluaisin hevosen tai ponin minulle käy kumpi vaan ilmoita jos olet kiinostunut


    • Heppahulluuuuuu

      Hei!

      Olisin kiinnostunut yhdestä puoliverisestä asun turussa. Pitäiskö mun tulla noutaa hevonen? Missä päin asustatte? Maksaako mitään? Toivottavasti voisit vastata näihin kiitos.

    • Em

      heissulivei tää on pilaa kukaan ei anna ilmaiseksi hevosia

    • Em IDIOOTTI

      " Ei mene kaupaks ni annan ilmaseks " IDIOOTTI!

      • EM

        no miten lähetät perkele ne postissa??!!!?!?!



        voi VITTU MITÄ KUSETUSTA


      • Susan1234567890

        Antaisisitko mulle ilmaseksi heosen!


    • mää vaa

      Onko vielä jäljellä yhtään ponia tai heppaa? vosin ottaa:) oon ratsastanut n5.v ja äiti on luvannut mulle hevosen;) ilmotteleppa jos onvielä joku heppa tai poni teillä niin voisi äitin kans hakee? tai riippuu mistä päin?? :-))

    • timppatiina

      onko ketään jäljel??

    • Gunnarlovee

      "kun ei oikein kaupaksi mene niin annan ilmaiseksi kunhan vaan eroon pääsen niistä eli suomenhevosten, shetlanninponien, puoliveristen, lämminveristen SUKUJA!!!"

      järjenkäyttö sallittu!!! kukaan ei anna hevosii ilmatteeks missää suomi24:ses
      EI NE OO OIKEITA HEVOSII!!!! "lähetän ne postissa"...... MISSÄ ON AIVOT!?

    • huhuuhuhuu

      vaikka oliski oikeita
      1. luultavasti sairaita jos täällä myydään ilmaseksi
      2. mihin ***** sse teiän osotteet siihen tarvii eihänoikeita postisa lähetetä huhhuu ties mikä kauhe stalkkeri raiskaaja hullu toiki on

    • Ria sinkkonen

      Mo!Olen 10w tyttö joka rakastaa hevosia mutta ei ole taliin tai ruokaan rahaa mut yritän säästää olisko jossain koulutetua hevosta? mieluiten hevonen kuin poni!

    • Hani-Fani

      Ne rodut olisiko ne ilmaisia OIKEITA hevosia?

    • vastaa pian !!!!!!!!

      Hei. Olen 10 vuotias ja olen kiinostunu puoliverisistä poneista ja jos halut soittaa minun äidilleni niin tässä on hänen numeronsa 0440222004 siinä soitellaan vastaa minulle mahdolisiman pian

    • katherine

      Voi apua tätä keskustelua :DD

      Suvut tarkoittaa siis paperille kirjoitettuja hevosen SUKUTAULUJA. Ei oikeita hevosia.

      Ennen nettiaikaa "sukujen kerääminen" oli ihan yleinen harrastus heppatytöillä, nykyään se on vähän turhaa kun sukutaulut näkee netistä.


      Tuo aloitusviesti on kirjoitettu 2002, joten ei tähän muutenkaan enää pitäisi vastata.

    • XDDDD

      Ootteko ihan tyhmii? Ne on sukuja EI hevosia! Ja kyllä niitä ilmaseksikin voi antaa. Ja SUKUJA voi lähettää postissa!

    • elina l

      onko aaseja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • XDDDD

        eioo


    • Ijoki

      Onko vielä mitään ja missä kaupungissa?

    • haloo_älykääpiöt

      No voi elämä! Kyllä ihmiset osaa nykyään lukeakkin hyvin. Jotku 10-11v likat laittelee vaan viestii et haluis sen ilmasen hevosen. Ne ei oo ees syntyny viä silloin kun tää viesti on laitettu!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      58
      2362
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      73
      1980
    3. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      187
      1825
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1747
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1651
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1629
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1534
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1367
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1321
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1228
    Aihe