Talvirenkaat ?

upi

auton haku suunnitelmissa nyt helmikuussa Saksasta. Miten olette järjestäneet talvirenkaat pirssiin jos olette tulleet esim. illalla/viikonloppuna saapuvalla lautalla Hankoon ?

10

1578

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Per Saukko

,,,

• Ajamalla kesärenkailla perille.:) Tai saksalaisilla kitkoilla

• kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk...

isin tumaan ne Hankoon.

• ajon voi

aina suorittaa vaikka millä renkailla.

Kun matka tulee täyteen, pysähdy kymmeneksi minuutiksi ja jatka matkaa!

Jos joku kysyy!!!?

• Näin on

1.12-28.2 SUomessa kesärenkailla. Tietysti "voi" mutta kuka hullu lähtee ajamaan niillä? Itse tuotatin talvirenkaat Turun satamaan linja-autolla, ja vaidoin sataman Tullin pihassa... Hanko onkin pahempi paikka. Jos tulet itse auton kanssa, hanki siis Saksasta kitkat -ja jos et halua kovia autobahn kitokoja käyttää Suomessa, osta sieltä käytetyt (ei maksa juuri mitään) ja vaihda ne täällä kunnon renkaisiin.

• minulla

Itse ostin aikoinani paluumatkalla Suomeen Ruotsista nastarenkaat.Hankoon tultaessa jonkun pitäisi olla sinua vastassa.Mutta näin talviaikaan kyllä suosisin tuota Ruotsia,jos autoon pitää hankkia ne talvirenkaat,koska ne Saksan kitkat ovat vähän niin ja näin.

• nastat Ruotsista odottaessa

Ostin Jönköpingistä nastarengaskerran Saksasta ostetuille vanteille. Täälläkin vaikuttavan ketjun liike näkyy moottoritielle oikealla puolella n. 1 km ennen kuin Helsingborgista tuleva moottoritie yhtyy Göteborgista tulevaan tiehen Jönköpingin laidalla.

• Jaba
        nastat Ruotsista odottaessa kirjoitti:

Ostin Jönköpingistä nastarengaskerran Saksasta ostetuille vanteille. Täälläkin vaikuttavan ketjun liike näkyy moottoritielle oikealla puolella n. 1 km ennen kuin Helsingborgista tuleva moottoritie yhtyy Göteborgista tulevaan tiehen Jönköpingin laidalla.

Minkä niminen tuo kyseinen firma ja löytyykö siltä nettisivuja?

• Suomessa
        Jaba kirjoitti:

Minkä niminen tuo kyseinen firma ja löytyykö siltä nettisivuja?

Samat Euromasterit,Vianorit ja First Stopit löytyvät tietenkin myös Ruotsista kuin Suomestakin.Mutta halvemmalla saa varmaan jostain riippumattomasta liikkeestä niin kuin Suomessakin.
        Tässä linkkejä noille suurille ketjuille:
        http://www.euromaster.se
        http://www.vianor.se

• upi

Renkaat tuli sitten hommattua Hangosta. Tulin Superfastilla lauantai-iltana pari viikkoa sitten ja sain tullin jälkeen nastakumit alle Hangon Rengaspalvelusta. Auton mukana ei tullut kuin kesäkumit.

Olin sopinut aiemmin viikolla että minkä kokoiset kumit tarviin. A-mersun alle laitettiin Nokian Hakkapeliitta 2:set. Tuollaista palvelua kyllä osaa arvostaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      246
      4482
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      123
      2929
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2692
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      78
      1669
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      109
      1532
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      51
      1251
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      85
      1174
    8. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      203
      1054
    9. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      1003
    10. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45