auton haku suunnitelmissa nyt helmikuussa Saksasta. Miten olette järjestäneet talvirenkaat pirssiin jos olette tulleet esim. illalla/viikonloppuna saapuvalla lautalla Hankoon ?
Vastaukset 10
- Per Saukko
,,,
Ajamalla kesärenkailla perille.:) Tai saksalaisilla kitkoilla
- kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk...
isin tumaan ne Hankoon.
- ajon voi
aina suorittaa vaikka millä renkailla.
Kun matka tulee täyteen, pysähdy kymmeneksi minuutiksi ja jatka matkaa!
Jos joku kysyy!!!?- Näin on
1.12-28.2 SUomessa kesärenkailla. Tietysti "voi" mutta kuka hullu lähtee ajamaan niillä? Itse tuotatin talvirenkaat Turun satamaan linja-autolla, ja vaidoin sataman Tullin pihassa... Hanko onkin pahempi paikka. Jos tulet itse auton kanssa, hanki siis Saksasta kitkat -ja jos et halua kovia autobahn kitokoja käyttää Suomessa, osta sieltä käytetyt (ei maksa juuri mitään) ja vaihda ne täällä kunnon renkaisiin.
- minulla
Itse ostin aikoinani paluumatkalla Suomeen Ruotsista nastarenkaat.Hankoon tultaessa jonkun pitäisi olla sinua vastassa.Mutta näin talviaikaan kyllä suosisin tuota Ruotsia,jos autoon pitää hankkia ne talvirenkaat,koska ne Saksan kitkat ovat vähän niin ja näin.
- nastat Ruotsista odottaessa
Ostin Jönköpingistä nastarengaskerran Saksasta ostetuille vanteille. Täälläkin vaikuttavan ketjun liike näkyy moottoritielle oikealla puolella n. 1 km ennen kuin Helsingborgista tuleva moottoritie yhtyy Göteborgista tulevaan tiehen Jönköpingin laidalla.
- Jaba
nastat Ruotsista odottaessa kirjoitti:
Ostin Jönköpingistä nastarengaskerran Saksasta ostetuille vanteille. Täälläkin vaikuttavan ketjun liike näkyy moottoritielle oikealla puolella n. 1 km ennen kuin Helsingborgista tuleva moottoritie yhtyy Göteborgista tulevaan tiehen Jönköpingin laidalla.
Minkä niminen tuo kyseinen firma ja löytyykö siltä nettisivuja?
- Suomessa
Jaba kirjoitti:
Minkä niminen tuo kyseinen firma ja löytyykö siltä nettisivuja?
Samat Euromasterit,Vianorit ja First Stopit löytyvät tietenkin myös Ruotsista kuin Suomestakin.Mutta halvemmalla saa varmaan jostain riippumattomasta liikkeestä niin kuin Suomessakin.
Tässä linkkejä noille suurille ketjuille:
http://www.euromaster.se
http://www.vianor.se
- upi
Renkaat tuli sitten hommattua Hangosta. Tulin Superfastilla lauantai-iltana pari viikkoa sitten ja sain tullin jälkeen nastakumit alle Hangon Rengaspalvelusta. Auton mukana ei tullut kuin kesäkumit.
Olin sopinut aiemmin viikolla että minkä kokoiset kumit tarviin. A-mersun alle laitettiin Nokian Hakkapeliitta 2:set. Tuollaista palvelua kyllä osaa arvostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?231555Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️651278- 981020
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)105944Persujen Puhoksen retki
Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet311869Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei21817- 120745
Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k225740- 61685
- 103656
- 13614
Jopa poliisi nauraa paskaista pelkuripersuille
Puhoksessa jäi "isänmaantoivot" bussiin vapisemaan :-D https://www.is.fi/politiikka/art-2000012319632.html298613Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.106568- 38509
Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto73491- 40490
- 47484
Jos selviäisi että kaivattusi
Olisi savant asperger? Rakastaisitko vielä? Savant-lahjakkuus olisi kapea-alaista neroutta liittyen mekanisiin ja tilan82473Löytyikö syy miksi Martina on Muhiksen kanssa
Saipa naurut Gekkosen kuvasta, missä ovat ravintola Hookissa Immu fight night ottelun jälkeen, Muhoksella pullottaa hirv81465Päivän aivopieru Trumpilta
Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko59465