1. Halosen vaaliväri oli niin sininen, niin sininen. Rehellinen olisi jatkanut vaalien jälkeen samoissa väreissä. Halosella oli vaaliyönä meno Hakaniemen työväentalolla samanlaista kuin Hakaniemen torilla vuonna 1976, niin punaista, niin punaista.
2. Viialainen valehteli ennen vaaleja todella törkeästi Niinistöstä, vaalien jälkeen kehuu. Jälleen sama asetelma: ennen vaaleja törkeitä valheita, vaalien jälkeen rehellisempi.
demarien vaalitaktiikka
6
186
Vastaukset
- Ottaako päähän Niinistön hä...
Ihanaaa.. Tarja on ihana.. Ihaninta kuitenkin niinistööläisten kastkeruus häviöstään, demokratia ottaa koville.. - Ihanaa, Tarja on ihana. Iso hali Teille kaikille ja pusu kans.,.
- huonoa demokratiaa
Et kumonnut väitettä demarien törkyvalhevaalitaktiikasta. Samaa mieltä?
- maailmankuvaa
huonoa demokratiaa kirjoitti:
Et kumonnut väitettä demarien törkyvalhevaalitaktiikasta. Samaa mieltä?
kannata kommentoida. hyvää päivän jatkoa.
Tarja on ihana. - lisää löytyy
maailmankuvaa kirjoitti:
kannata kommentoida. hyvää päivän jatkoa.
Tarja on ihana.valheisiin perustuva maailmankuva on todella sairas.
Se ei ole minun maailmankuvani. - Sairas maailmankuva
lisää löytyy kirjoitti:
valheisiin perustuva maailmankuva on todella sairas.
Se ei ole minun maailmankuvani.Tarja Halonen ei järjestänyt itse vaalijuhliaan.
Matti Viialaisen mielipitet ovat Viialaisen.
Siksi en viitsinyt vastata, kun olet vasemmistokammoinen. Sinun faktasi on sinun vajavainen ja tyhmä pääsi. Maailmankuvasi on
sairas ja yksipuolinen.
Mutta ei tämä mitään auta. Sinä jatkat. Varmasti äänestäisit vaalissa vaikka muuliaasia kun hän olisi porvari. - vaalipetoksesta
Sairas maailmankuva kirjoitti:
Tarja Halonen ei järjestänyt itse vaalijuhliaan.
Matti Viialaisen mielipitet ovat Viialaisen.
Siksi en viitsinyt vastata, kun olet vasemmistokammoinen. Sinun faktasi on sinun vajavainen ja tyhmä pääsi. Maailmankuvasi on
sairas ja yksipuolinen.
Mutta ei tämä mitään auta. Sinä jatkat. Varmasti äänestäisit vaalissa vaikka muuliaasia kun hän olisi porvari.Halonen hyväksyi täysin SAK:n vaalikampanjan, joten kysymys oli nimenomaan Halosen vaalikampanjasta, eikä mistään Viialaisen yksityisajattelusta. Kun Viialainen kehui vaalien jälkeen Niinistöä, sitä voitanee pitää hänen yksityisajatteluna, mutta toisaalta Halosen yksi yleisimmistä lauseista vaalitenteissä oli: olen samaa mieltä (Niinistön kanssa) Sitäpaitsi SAK oli myös Halosen vaalikampanjan näkyvin rahallinen tukija. Halonen hyväksyi myös SAK:n rahallisen tuen, vaikka arviolta noin 30% SAK:n jäsenistä kannatti Niinistöä. Heidän rahojaan käytettiin kilpailevan ehdokkaan vaalikampanjaan! Halonen haki virkaan erittäin näkyvästi kokoomuksen väreissä, joten rehellisyyden nimissä virka olisi myös hoidettava kokoomuksen väreissä, muuten hän haki väärennetyillä papereilla. Myönnän, että minua hän ei pettänyt, mutta kymmeniä., ehkä satojatuhansia muita ja heidän puolestaan olen murheellinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?412356Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä411143Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1745064Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa283679Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1953513Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss443037Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1082769Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie372117Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132098Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191925