ArvojohtajaTarja Halonen on

pelkuri!

Valtiopäivien avajaispuheessaan Tarja Halosen pelko kuului ja näkyi koko hänen olemuksessaan.

Miten tuollainen säälittävä, ikääntynyt naishahmo voisi toimia mielipidejohtajana?

Minusta Tarja Halonen ei ole suinkaan mikään mielipidejohtaja, vaan SDP:n, SAK:n ja Vasemmistoliiton yhteinen edunvalvoja.

80

1759

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jo!

Voit lopettaa. Uudet on vasta kuuden vuoden kuluttua, eikä Halonen ole silloin ehdokkaana. Mutta alota ehdokkaasi kampanja jo nyt! Ehdit hyvin saada oman arvojohtajasi sille paikalle.

• vakuuta.

Olipa Tarja nujerretun näköinen ja oloinen.

Kiinnitin huomioni aivan samaan!

• nettiin
        vakuuta. kirjoitti:

niin nähdään millaisella naamalla sinä tämän lokakampanjan aloitit...

• jo!!!

• Heh.

• OLLA HYLJITTYNÄ
        vakuuta. kirjoitti:

kahdensadan kateellisen kolleekan silmien edessä, ja yrittää saada heidät kiinnostumaan alkavista ja tulevista tehtävistään. Enempi heitä tuntui kiinnostavan käydyt presidentin vaalit ja niiden tulos. Ja tuonlaisen hulikaanijoukon kanssa tehtävä yhteistyö on varmasti vaikeaa, ja sehän näkyikin myös Tarjan nujertun näköisestä ilmeestä, eikä ihmekään kun tuki SDP:stäki on perin vähäinen.

• vaikeaa!
        Heh. kirjoitti:

Minä kyllä luulen, että kyseessä on sinun jälkikasvusi.

Muutenhan se olisikin oikeistolainen. Tästähän on kyse.

• erikoista.
        vaikeaa! kirjoitti:

Muutenhan se olisikin oikeistolainen. Tästähän on kyse.

porukkaa kaikenkaikkiaan. Työttömiä, taiteilijoita, sosiaalipummeja, päästään vinksahtaneita.

Ongelma on siinä, että Suomessa noita hulluja on liian paljon.

• taiteilijassa?
        erikoista. kirjoitti:

porukkaa kaikenkaikkiaan. Työttömiä, taiteilijoita, sosiaalipummeja, päästään vinksahtaneita.

jos millään taiteella ei ole mitään sijaa ihmisen elämässä, on syytä katsoa peiliin ja kysyä kuka siellä on.

• työllään!
        taiteilijassa? kirjoitti:

jos millään taiteella ei ole mitään sijaa ihmisen elämässä, on syytä katsoa peiliin ja kysyä kuka siellä on.

SDP:n suojissa pesii nimikkeen "Taide" alla melkoinen sillisalaatti erilaista solkkaamista, jolla ei taiteen kanssa ole mitään tekemistä.

• juuri niin:)
        työllään! kirjoitti:

SDP:n suojissa pesii nimikkeen "Taide" alla melkoinen sillisalaatti erilaista solkkaamista, jolla ei taiteen kanssa ole mitään tekemistä.

kateudestahan tässä olikin kysymys.
        Taiteilija elättääkin itsensä työllään. Pelkällä taiteella harva taiteilija elää, useimmat käyvät sen lisäksi "oikeissakin töissä", koska taideteoksen hinnoitteleminen niin että sillä tulolla eläisi, ei yleensä onnistu. Eniten taiteellaan tienaavat taitelijat eivät välttämättä ole niitä parhaita.

Kautta aikain taiteella on ollut mesenaatteja. Onneksi. Muuten monet taiteen suuret nimet (joita sinäkin ehkä ihailet) olisivat kuolleet nälkään tai jättäneet taiteensa tekemättä.

Taisit lukea Seitsemää veljestä koulussa. Senkin tekijällä oli sponsori.

• Taiteilija.
        juuri niin:) kirjoitti:

kateudestahan tässä olikin kysymys.
        Taiteilija elättääkin itsensä työllään. Pelkällä taiteella harva taiteilija elää, useimmat käyvät sen lisäksi "oikeissakin töissä", koska taideteoksen hinnoitteleminen niin että sillä tulolla eläisi, ei yleensä onnistu. Eniten taiteellaan tienaavat taitelijat eivät välttämättä ole niitä parhaita.

Kautta aikain taiteella on ollut mesenaatteja. Onneksi. Muuten monet taiteen suuret nimet (joita sinäkin ehkä ihailet) olisivat kuolleet nälkään tai jättäneet taiteensa tekemättä.

Taisit lukea Seitsemää veljestä koulussa. Senkin tekijällä oli sponsori.

Minä elän omalla taiteellani. En ole hakenut enkä saanut yhteiskunnalta tukea.

Minä olen taiteilija niin kauan kuin saan töitäni kaupaksi sellaisella rahalla, että voin elättää perheeni.

Korostan että SDP:n sateenvarjon alla on paljon sellaista rihkamaa, jota ei taiteeksi voi sanoa.

• on tämä
        Taiteilija. kirjoitti:

Minä olen taiteilija niin kauan kuin saan töitäni kaupaksi sellaisella rahalla, että voin elättää perheeni.

Korostan että SDP:n sateenvarjon alla on paljon sellaista rihkamaa, jota ei taiteeksi voi sanoa.

että taide ja puolue olisivat jotenkin sidoksissa toisiinsa. Taide lähtee joltakin muulta pohjalta kuin puolueesta. Ainakin minulla.
        Sitä sitten sopii miettiä on sinun taiteesi taidetta joka elää pitempään kuin tämän päivän. Mutta kyllä sellaisellakin 'taiteella' oma tehtävänsä on.

• kulttuurissa
        Taiteilija. kirjoitti:

Sellainen yhteiskunta joka ei tue kulttuuria vaan perustaa arvonsa pelkälle kaupallisuudelle, on kuollut yhteiskunta. Sen arvot ovat rahassa mitattavia kovia, epäinhimillisiä arvoja. Kulttuuria tukevat yhteiskunnat ovat aina pitäneet yllä muitakin arvoja, kuten inhimillisyyttä.

En haluaisi asua sellaisessa maassa jossa ei tueta kulttuuria.
        Luulen että sinäkin luet kirjoja, ehkä käyt oopperassakin katsot Yleisradion lähetyksiä. Kaikki ne saavat yhteiskunnan tukea. Mitä on kaupallisten kanavien kulttuuritarjonta? Ei tarvitse kuin lukea päivän lehdestä niiden ohjelma, siitä sen näkee.

• muualla!
        kulttuurissa kirjoitti:

Sellainen yhteiskunta joka ei tue kulttuuria vaan perustaa arvonsa pelkälle kaupallisuudelle, on kuollut yhteiskunta. Sen arvot ovat rahassa mitattavia kovia, epäinhimillisiä arvoja. Kulttuuria tukevat yhteiskunnat ovat aina pitäneet yllä muitakin arvoja, kuten inhimillisyyttä.

En haluaisi asua sellaisessa maassa jossa ei tueta kulttuuria.
        Luulen että sinäkin luet kirjoja, ehkä käyt oopperassakin katsot Yleisradion lähetyksiä. Kaikki ne saavat yhteiskunnan tukea. Mitä on kaupallisten kanavien kulttuuritarjonta? Ei tarvitse kuin lukea päivän lehdestä niiden ohjelma, siitä sen näkee.

Juuri tuollaisia kannanottoja tulee varmaankin valtion hallinnossa nukkuvilta hyväpalkkaisilta byrokraateilta.

Tiedätkös käsitettä "Maslowin portaat" psykologiassa? Heh.

• taiteilijat, muusikot tms.
        erikoista. kirjoitti:

ole vasemmistolaisia..

loukkaannuin..

• maalari
        Taiteilija. kirjoitti:

missä sait koulutuksesi taiteilijaksi? Kyllä yhteiskunta kustantaa taitelijoiden koulutuksen, sinunkin, ellet ole ite-taiteilija.

• luulet
        muualla! kirjoitti:

Juuri tuollaisia kannanottoja tulee varmaankin valtion hallinnossa nukkuvilta hyväpalkkaisilta byrokraateilta.

Tiedätkös käsitettä "Maslowin portaat" psykologiassa? Heh.

olen pienituloinen kulttuurin moniottelija. Olennaista ei ole raha vaan että teen sitä mihin minulla on kykyjä, lahjoja ja kiinnostusta.
        Mutta henkilökohtainen mollaaminen alkaa siitä mihin äly loppuu.

• Taiteilija.
        luulet kirjoitti:

olen pienituloinen kulttuurin moniottelija. Olennaista ei ole raha vaan että teen sitä mihin minulla on kykyjä, lahjoja ja kiinnostusta.

Kuulostaa tuo "kulttuurin moniottelija" juuri siltä. Hanki itsellesi ammatti!

• Taiteilija
        maalari kirjoitti:

missä sait koulutuksesi taiteilijaksi? Kyllä yhteiskunta kustantaa taitelijoiden koulutuksen, sinunkin, ellet ole ite-taiteilija.

Itse olen kouluni maksanut.
        Taiteilijalla pitää olla myötäsyntyiset lahjat ja tekemällä oppii loput!

• Taiteilija.
        taiteilijat, muusikot tms. kirjoitti:

ole vasemmistolaisia..

loukkaannuin..

!!!

• Vantti.
        OLLA HYLJITTYNÄ kirjoitti:

kahdensadan kateellisen kolleekan silmien edessä, ja yrittää saada heidät kiinnostumaan alkavista ja tulevista tehtävistään. Enempi heitä tuntui kiinnostavan käydyt presidentin vaalit ja niiden tulos. Ja tuonlaisen hulikaanijoukon kanssa tehtävä yhteistyö on varmasti vaikeaa, ja sehän näkyikin myös Tarjan nujertun näköisestä ilmeestä, eikä ihmekään kun tuki SDP:stäki on perin vähäinen.

('-')

• luulet?
        Taiteilija. kirjoitti:

Kuulostaa tuo "kulttuurin moniottelija" juuri siltä. Hanki itsellesi ammatti!

Toistan:

• maalari
        Taiteilija kirjoitti:

Itse olen kouluni maksanut.
        Taiteilijalla pitää olla myötäsyntyiset lahjat ja tekemällä oppii loput!

jos olet Suomessa tittelisi hankkinut, saanen muistuttaa että yliopistokoulutus on Suomessa ilmaista. Se kustannetaan verovaroin. (vrt. Yhdysvallat)

Ettet vaan sittenkin olisi peruskoulun käynyt liikemies.

• Taiteilija.
        luulet? kirjoitti:

Toistan:

Ilman julkisen talouden myöntämiä apurahoja et luultavasti pärjäisi tässä maailmassa!

Mieti sitä!

• mukaan
        Taiteilija. kirjoitti:

Lasketaanko sirkus mukaan taiteeksi?
        Silloinhan SDP voisi hakea apurahaa sen puoluetuen jatkoksi. SAK:n kautta tuleva vaalirahoitus kun tuntuu jäsenten siirtymisen myötä varmaan pienenemään.

• tässä maailmassa
        Taiteilija. kirjoitti:

Ilman julkisen talouden myöntämiä apurahoja et luultavasti pärjäisi tässä maailmassa!

Mieti sitä!

jos pitäisi ruokansa metsästä hakea, itse rakentaa mökkinsä metsästä hakemastaan puusta. Kulkea hevosella metsäpolkuja paikasta toiseen ja viljellä itse hevosensa ravinto.

Jos se ruisleipä (ym.) jota sinäkin syöt, viljeltäisiin ilman tukiaisia, sen hinta olisi moninkertainen. Valtion viljaa sinäkin syöt.

Ehkä meidän pitäisi verrata nokakkain kumpi lopultakin käyttää enemmän yhteiskunnan varoja.

Sat sapienti.

• Seija
        mukaan kirjoitti:

Lasketaanko sirkus mukaan taiteeksi?
        Silloinhan SDP voisi hakea apurahaa sen puoluetuen jatkoksi. SAK:n kautta tuleva vaalirahoitus kun tuntuu jäsenten siirtymisen myötä varmaan pienenemään.

Todella hyvä!

• Taiteilija!
        tässä maailmassa kirjoitti:

jos pitäisi ruokansa metsästä hakea, itse rakentaa mökkinsä metsästä hakemastaan puusta. Kulkea hevosella metsäpolkuja paikasta toiseen ja viljellä itse hevosensa ravinto.

Jos se ruisleipä (ym.) jota sinäkin syöt, viljeltäisiin ilman tukiaisia, sen hinta olisi moninkertainen. Valtion viljaa sinäkin syöt.

Ehkä meidän pitäisi verrata nokakkain kumpi lopultakin käyttää enemmän yhteiskunnan varoja.

Sat sapienti.

Minä olen ammattilainen ja osaan hommani.
        Minä pärjään tässä maailmassa.

Minä en ole mikään sosiaalipummi, niinkuin sinä.

Minusta on turhaa julkisen rahan haaskausta työntää sitä kaikenmaailman hömppään kuvitellen sitä taiteeksi.

• 52/48
        erikoista. kirjoitti:

että noillakin kansan eläteillä on äänioikeus!

• nuoriaivo

Koeta nyt niellä se, että myös ikääntyneillä naisilla on aivot.
      Millä perusteilla sanot huippupoliitikkoa säälittäväksi?
      Sinun mielestäsi ikä ja sukupuoli ovat ainoat määritelmät, joilla ihmistä voi arvostella? So?
      MUTTA jos henkilö on parikymppinen mies, ja vaikkapa Kakolan kundi, niin hän ei sitten ole säälittävä.
      Niinkö?
      Tiedustelen sinulta rohkea tätä.

• puhetta ?

Jos olisit katsonut, olisit nyt hiljaa.

• presidentiksi!
        puhetta ? kirjoitti:

Jos olisit katsonut, olisit nyt hiljaa.

niin saadaan kunnon arvojohtaja! Oletko valmis ehdokkaaksi?

• ehdokasta!
        presidentiksi! kirjoitti:

niin saadaan kunnon arvojohtaja! Oletko valmis ehdokkaaksi?

Jotka ovat varmasti parempia kuin väsähtänyt Tarja Halonen.

• presidentiksi
        ehdokasta! kirjoitti:

se siellä yrittää saada tietokonettaan käyntiin?

• nuoriaivo
        ehdokasta! kirjoitti:

Tietääkseni vaalit käytiin jo, näihin vaaleihin ei testi ennätä.
        Hei, miks tää huuto että parempia löytäisi. Onko siitä tehty tutkimus?
        Suomessa täytyy kehittää presidentti -palikkatesti kuntotesti.
        Kaikki jonoon testattaviksi.
        Ihme meteli tää jälkikäteen.
        Tietysti meinaat, että itte olisit paras. Joo tietysti sinä.

• valvoja

mitään millainen valtiollisten elimien rakenne on.
      Kirjoitat Hallitus-palstalle presidentin puheesta valtiopäivien avajaisissa.
      Hehe-heh.

Onko peruskoulu tullut käydyksi loppuun?

• ongelma!

---

• huolissaan....

siitä tytärpuolestaan. Ja sitten niistä oikeudellisista kiemuroista jotka siihen liittyy.

• Loistava Tarja jatkaa

Ihanaa.. tarja on ihanaa.. Ihanaa oli katsoa Tarjaa eduskunnan avajaisissa.. - Ihaninta on kuitenkin näöhdä ääörioikeistolaisten katruus taPPIOSTAAN.. Iso hali ´Teille kaikille ja suukko kans.

• ajoissa!

Vai onko sinulla jokin synnynnäinen hahmotushäiriö?

• nuoriaivo

Ei voi muuta sanoa, kuin että olette huonoja häviäjiä kaikki te nykyisen pressan mustamaalarit.
        Ite en ole sossu, mutta tunnustan jos joku voitti kilvan, enkä lähde takanapäin haukkumaan.
        Ottakaa kokoomuslaiset Saulistanne mallia, hän poistui tyylikkäästi takaoikealle, eikä lähtenyt väyvväämään voittajaa.
        Siis ottakaa mallia!
        Olette kuvottavia haukkuessanna alatyylisesti uutta pressaa!
        YÖK! YÖK!
        En ikinä käsitä aikuisia.

• ennakkoluuloja.
        nuoriaivo kirjoitti:

Ei voi muuta sanoa, kuin että olette huonoja häviäjiä kaikki te nykyisen pressan mustamaalarit.
        Ite en ole sossu, mutta tunnustan jos joku voitti kilvan, enkä lähde takanapäin haukkumaan.
        Ottakaa kokoomuslaiset Saulistanne mallia, hän poistui tyylikkäästi takaoikealle, eikä lähtenyt väyvväämään voittajaa.
        Siis ottakaa mallia!
        Olette kuvottavia haukkuessanna alatyylisesti uutta pressaa!
        YÖK! YÖK!
        En ikinä käsitä aikuisia.

Keskustele ja kysele!

Luultavasti sinullakin silmät aikanaan avautuvat. Kirjoitustavastasi päätellen olet kuitenkin varsin fiksu nuori.

• nuoriaivo
        ennakkoluuloja. kirjoitti:

Keskustele ja kysele!

Luultavasti sinullakin silmät aikanaan avautuvat. Kirjoitustavastasi päätellen olet kuitenkin varsin fiksu nuori.

Sitä juuri teen.
        Mutta täällä on vain huutelua ja jotain ihme kuvia.
        Aikuiset ovat käsittämättömiä.

• Hillevi.
        nuoriaivo kirjoitti:

Sitä juuri teen.
        Mutta täällä on vain huutelua ja jotain ihme kuvia.
        Aikuiset ovat käsittämättömiä.

Aikuisten maailma on tällainen.

Kehoitan miettimään ajan kanssa millaisten asioiden puolella kannattaa olla. Pitkän päälle.

Aikuisten maailmassa ja politiikassa on asioita jotka näyttävät valkoiselta ja ovat kuitenkin mustia.

• Tuire
        Hillevi. kirjoitti:

Aikuisten maailma on tällainen.

Kehoitan miettimään ajan kanssa millaisten asioiden puolella kannattaa olla. Pitkän päälle.

Aikuisten maailmassa ja politiikassa on asioita jotka näyttävät valkoiselta ja ovat kuitenkin mustia.

Kun lukee aloittajan viestiä, voi vain miettiä mikä sai kirjoittajan aamulla herättyään lähettämään moisen viestin tänne Suomi24:n Hallitus-palstalle.
        Kyllä täytyy ihmisellä olla likainen sielu. En jaksa uskoa että se edustaisi yleisemminkin sen suunnan ajattelua vaikka tiedän että politiikassa pelataan monenlaista peliä.

• käsityksiä!
        Tuire kirjoitti:

Kun lukee aloittajan viestiä, voi vain miettiä mikä sai kirjoittajan aamulla herättyään lähettämään moisen viestin tänne Suomi24:n Hallitus-palstalle.
        Kyllä täytyy ihmisellä olla likainen sielu. En jaksa uskoa että se edustaisi yleisemminkin sen suunnan ajattelua vaikka tiedän että politiikassa pelataan monenlaista peliä.

Se vaara on kyllä olemassa.

• Hillevi.

Tarja Haloselta ei varmaankaan tulla kuulemaan mitään uusia avauksia. Hän ei pelkurina voi toimia aloitteellisena, koska siihen liittyy aina riskejä. Tarja Halonen keskittyy varmaankin pysyttelemään taka-alalla ja puheet arvojohtajasta voimme unohtaa jo nyt.

• nuoriaivo

Sinäkin ihmehillevi lähdet samaan jälkikampanjaan.
        Säälin aikuisia, ja sitten ihmetellään, ettei nuoret tule politiikkaan.
        Sauli osasi hävitä hienosti, mutta porukka alkaa jauhaa p....a
        Presidentti ansaitsee AINA kunnioituksen.
        Kaikki maamme presidentit.
        On se presidenttimme muutakin kuin joku entinen setalainen tai sak:lainen.
        Saulissakin omat vikansa. On hänkin ollut ennen jotain, huono koulussa. Hölmöö ettette sitä muista. Vaikka ei se mua haittaa.
        Kukaan ei ole täydellinen.
        Minä aineskin kunnioitan presidenttiä.
        Jos Sauli olisi valittu, kunnioittaisin häntä.

• Tuire
        nuoriaivo kirjoitti:

Sinäkin ihmehillevi lähdet samaan jälkikampanjaan.
        Säälin aikuisia, ja sitten ihmetellään, ettei nuoret tule politiikkaan.
        Sauli osasi hävitä hienosti, mutta porukka alkaa jauhaa p....a
        Presidentti ansaitsee AINA kunnioituksen.
        Kaikki maamme presidentit.
        On se presidenttimme muutakin kuin joku entinen setalainen tai sak:lainen.
        Saulissakin omat vikansa. On hänkin ollut ennen jotain, huono koulussa. Hölmöö ettette sitä muista. Vaikka ei se mua haittaa.
        Kukaan ei ole täydellinen.
        Minä aineskin kunnioitan presidenttiä.
        Jos Sauli olisi valittu, kunnioittaisin häntä.

jos lähtisit politiikkaan, sinulla olisi arvoja.

• arvoja?
        Tuire kirjoitti:

jos lähtisit politiikkaan, sinulla olisi arvoja.

...

• asettama

tärkeän postin hoitaja.
      Tällä kertaa sattui olemaan Tarja Halosen vuoro.

Tarja Halosen persoona on varmasti monille ongelma tästä eteenpäin, koska hänen todelliset kykynsä ja näkemyksensä ovat aika hyvin tiedossa.

Ketjun avaaja varmaan vähän kärjisti, mutta jäljillä kirjoittaja kyllä on. Valitettavasti.

• impala

Perustele hyvä ihminen mielipiteesi faktatiedoilla.
        Noilla kommenteillasi pääsisit vain noitarovioita sytyttämään.
        Siihen riittää pelkkä perustelu: punainen tukka.
        Olisi hienoa keskustella miten päädyit älykkäseen arvioosi.

• Brian Jones

"Valtiopäivien avajaispuheessaan Tarja Halosen pelko kuului ja näkyi koko hänen olemuksessaan."

Tarja pelkää. Missä viipyy hänen kommenttinsa Tanskan piirrosjupakan tapahtumiin? Missä viipyy kirkon kommentit?
      Eturivin poliitikoista ainoastaan Tuomioja on antanut "suvaitsevaisille" ihmisille tyypillisen ja odotetun vastauksen.

• impala

Miksi pitäisi kommentoida? Ai niin, kun SINÄ Brian olet sitä mieltä.
        Toivoakseni Tarja kysyy SINULTA neuvoa.

• karismaa !

Surkean kuvan Tarja Halonen antoi itsestään.

Hän suorastaan pyysi anteeksi olemassaoloaan.

Mikä johtaja tuollainen rääpäle oikein on? Pelkkä SDP:n luoma poliittinen kummajainen.

• impala

Karisma on katsojan silmässä tai se puuttuu sieltä.
        Sinäkin Brutukseni... lähdit tähän parjaukseen mukaan.
        Ottakaa kaikki kokoomuslaiset karismaattiselta Niinistöltä mallia.
        Hän osasi hävitä. Te ette osaa.

• Tarkkailija*

Kyllä näkee mikä porukka täällä kirjoittelee, surkea alhainen omassa elämässään turhautunut rupusakki.
      Tunnen ihmisiä politiikasta sekä oikealta että vasemmalta. Fiksuja ovat eivätkä alentuisi tällaiseen.

• ihmisiä!

Hyvähän se on hienostella kovalla palkalla ja mielettömillä verottomilla kulukorvauksilla.

Muista, että valkokaulaisten hienostelijapoliitikkojen vuoksi Suomessa on eriarvoistuminen viety huippuunsa ja kurjuutta on todella paljon.

Mieti sitä, ennenkuin tulet tänne hurskastelemaan!

• no.
        ihmisiä! kirjoitti:

Hyvähän se on hienostella kovalla palkalla ja mielettömillä verottomilla kulukorvauksilla.

Muista, että valkokaulaisten hienostelijapoliitikkojen vuoksi Suomessa on eriarvoistuminen viety huippuunsa ja kurjuutta on todella paljon.

äänestä vaan seuraavissa vaaleissa Tony Halmetta. Edustaisi erinomaisesti osaa suomalaisista.
        Palkkani on 1248 euroa kuussa miinus verot.

• Emma
        no. kirjoitti:

äänestä vaan seuraavissa vaaleissa Tony Halmetta. Edustaisi erinomaisesti osaa suomalaisista.
        Palkkani on 1248 euroa kuussa miinus verot.

Kannattaako sinun äänestää Tarja Halosta?

• no.
        Emma kirjoitti:

Kannattaako sinun äänestää Tarja Halosta?

tervetuloa katsomaan! Voisit vihertyä kateudesta;)

• Tuhlaajapoika.
        no. kirjoitti:

tervetuloa katsomaan! Voisit vihertyä kateudesta;)

Käyn mielelläni katsomassa miten venytät centtejä!

Minulla kun hukkuu 6000 euron kuukausitulot käsittämättömästi taivaan tuuliin!

• impala
        ihmisiä! kirjoitti:

... kukaan ole köyhä.
        Uskon, että kaikki ehdokkaat olivat vilpittömiä mielipiteissään.
        Mutta tää jälkikäteen parjaus ei sitä ole.

• Voi kristus!
        impala kirjoitti:

... kukaan ole köyhä.
        Uskon, että kaikki ehdokkaat olivat vilpittömiä mielipiteissään.
        Mutta tää jälkikäteen parjaus ei sitä ole.

Voi hyvä tavaton teidän kanssanne!

Lopultakin ongelma taitaa olla siinä, että sossut ovat aivan läpikotaisia mänttejä.

Ei täällä voi kertakaikkiaan saada mitään järkevää keskustelua aikaan.

• marjo
        Voi kristus! kirjoitti:

Voi hyvä tavaton teidän kanssanne!

Lopultakin ongelma taitaa olla siinä, että sossut ovat aivan läpikotaisia mänttejä.

Ei täällä voi kertakaikkiaan saada mitään järkevää keskustelua aikaan.

Kuvastiko aloitusviesti porvarien älyllistä ja henkistä tasoa?

• Psykologi
        marjo kirjoitti:

Kuvastiko aloitusviesti porvarien älyllistä ja henkistä tasoa?

Eiköhän avauksessa tulkittu Tarja Halosen "nujerretun oloista" ruumiin kieltä!

Marjo, ei kannata aina sotkea kaikkia mahdollisia asioita keskenään. Siinä menee vain ajatukset sekaisin.

• Kuvaaja TV

maailman kireimmän verotuksen keräämisen poliittisen eliitin taskuihin.

Itse asiassa Tarja Halosella ei ole mitään tekemistä suomalaisen hyvin voinnin kanssa.
      Sensijaan muistamme varmaan hyvin, kuinka Tarja Halonen omalla kannanotollaan päätti Liliuksen miljoonaoptioiden kohtuullistamisvaatimukset.

Tarja Halonen on monessa mielessä suomalaisen hyvinvoinnin uhka ja jarru!

• Ex SKDL

Tarja on SAK:n ja SDP ja SETAn kytkyssä; saa sieltä ohjeensakin. Se näkyi ja kuului hänen viime puheestaankin.
      Oli muuten huono voittaja pressavaalissa; ei vaali ollutkaan hänelle vain läpihuutojuttu, kuten vielä hän ja kannattajansa uskoivat joulukuussa. Sehän piti olla selvä 1.kierroksella 75:25 ! Miksi suosio romahti, niin nopeasti. Ehkä nyt kansa näki, mikä täti tuo Tarja oikein on! Olisipa vaalit jatkuneet vielä yhden viikon, niin Sauli olisi ajanut kirkkaasti ohi! Perhaps Next Time ?

• olemaan

varmaankin kokolailla kuoppainen.

Tiedä häntä, vaikka tipppuisi koko kuvatus jossakin painanteessa.

• luottamusta!

Varsinkin arvojohtajan statusta on täysin mahdotonta saavuttaa, jos kansan syvät rivit eivät luota johtajaansa.

Tästä surkeasta lähtötilanteesta Tarja Halonen joutuu nyt kuitenkin puristautumaan liikkeelle. Eipä käy kateeksi vanhenevaa naista.

• harrastukset
      • näkynyt

• siinä taas

läpeensä tyytymättömän kokkelipuolueen edustajan vuodatus.Häntä pystyyn vaan,kaikki säälii teitä.

• tasa-arvoisia

Onhan Tarja Halonen myös SuRuKien ikioma johtaja, kuten nuoleskelumatkat Ahvenmaalle ja österpotsien, noitten rantaruotsalaisten luokse kertovat!
      Tuhannen euron paikka Halosella on nyt, kun Ruotsin tv:n digikanavia ollaan jakamassa surukeille suomalaisten veronmaksajien kustannuksella!
      HERÄTYS HALONEN, PRESIDENTIN TÄRKEÄ TEHTÄVÄ ON HUOLEHTIA ULKOSUOMALAISISTA! Eikö totta.
      Ennenkuin Ruotsin digikanavista sovitaan Suomessa, ON SAATAVA RUOTSILTA SITOVA LUPAUS/SOPIMUS SUOMEN TV-KANAVIEN NÄKYVYYDESTÄ RUOTSISSA!
      Tämä vaatimus on esitettävä VALTIONEUVOSTON lisäksi myös PRESIDENTTI TARJA HALOSELLE!
      Miksi muuten valtio (ministeri Huovinen) ottaa haltuunsa YLE:lle kuuluvia toimintoja?

• arvoton johtaja!

...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      122
      4740
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      4
      3364
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      126
      3180
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      26
      2607
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      69
      2320
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1769
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1374
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      117
      1245
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      9
      1233
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1078
    Aihe