Taitaa

dansku-29

monilla näin lauantai-aamuna olla ihan sellainen
krapula ja vapina ja tuijotan veskin pönttöön meininki :)))

19

810

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olla...

krapula muilla. Onneks ei mulla.
      Hengitys on raikas kuin pohjoinen tuuli.

• dansku-29

krapulaa täälläkään näy, vaan näkyy oikein hyvin nukutut yö-unien jäljet ja ilmankos mulla silmät vuotaa, kun puhaltelet tännepäin :)))

• Alien-8

Ensimmäiseksi söin juusto-kinkkusämpylän,ja lasin tuoremehua päälle.Nyt on menossa toinen kahvimukillinen ja suupielessä röyhyää sininen belmontti:)

• dansku-29

sinulla terveellinen aamu, mulla ei oo ruokaa olleskaa, mutta kahvii onneks on. Tarvii kauppaa mennä, kun nälkä yllättää, sitten vasta :))

• Alien-8
        dansku-29 kirjoitti:

sinulla terveellinen aamu, mulla ei oo ruokaa olleskaa, mutta kahvii onneks on. Tarvii kauppaa mennä, kun nälkä yllättää, sitten vasta :))

minäkin olen ruvennut syömään vasta ihan viime aikoina.Alkoi närästään pahasti tuo kahvi ja tupakka tyhjään mahaan.Puuroa en viitsi laittaa,niin laiska kun olen:)

• dansku-29
        Alien-8 kirjoitti:

minäkin olen ruvennut syömään vasta ihan viime aikoina.Alkoi närästään pahasti tuo kahvi ja tupakka tyhjään mahaan.Puuroa en viitsi laittaa,niin laiska kun olen:)

olisi puuroa, mutta puuro on minust pahaa, suklaapuuro olisi kyllä hyvää, muttakun ei ole suklaata, eikä kaakaota. On vaa kaurapuuroa ja sitä en syö, siitä suklaapuuroa saa mitenkään päin :))

• Alien-8
        dansku-29 kirjoitti:

olisi puuroa, mutta puuro on minust pahaa, suklaapuuro olisi kyllä hyvää, muttakun ei ole suklaata, eikä kaakaota. On vaa kaurapuuroa ja sitä en syö, siitä suklaapuuroa saa mitenkään päin :))

sulaapuuroon ja persikkapuuroonkin,mutta kun tuo kokkaaja käy niin harvoin kylässä:(

• harrastavat tälläisiä aamutoimia,koska niillä kehon toiminnot vielä pelaa.

• dansku-29

ammattilaiset toimivat sitten, ihan mielenkiinnosta utelen :DD

• dansku-29 kirjoitti:

ammattilaiset toimivat sitten, ihan mielenkiinnosta utelen :DD

viinaa,joku liikkuu vielä!

• AMR-52

....ko ulkoveski ja pirunmoi torni jäätynyt makin alle..((( piikkaushommii ois tarjolla...)))) huomenet D,....)))

• dansku-29

juu, huomenta :))
        Ulkoveski on kyllä paljon parempi, kuin sisäveski, varsinkin pakkasella, eipä kukaan jää akkarii lukemaan, eikä jonoo synny ellei kiinni jäädy :DD

• AMR-52
        dansku-29 kirjoitti:

juu, huomenta :))
        Ulkoveski on kyllä paljon parempi, kuin sisäveski, varsinkin pakkasella, eipä kukaan jää akkarii lukemaan, eikä jonoo synny ellei kiinni jäädy :DD

...eikä tarvii narust eikä nupist kiskoo vettä....))))) kesäl siel kiva lintsata vaik heinäpellolt...)))

• rahtari1
        AMR-52 kirjoitti:

...eikä tarvii narust eikä nupist kiskoo vettä....))))) kesäl siel kiva lintsata vaik heinäpellolt...)))

tuunko pistää paskakeon kallioporal matalaks

• dansku-29
        AMR-52 kirjoitti:

kesäl mukava hätistellä takalistosta kärpäsii ja hyttysii :DD

• Järkkää tornin kaatajais juhlat!Niin mä tein ennen.

• AMR-52
        rahtari1 kirjoitti:

tuunko pistää paskakeon kallioporal matalaks

....rahtari...))) miul pien erä semtexii,jos sopivan annoksen sitä...BOMMM....)))))

• AMR-52
        dansku-29 kirjoitti:

kesäl mukava hätistellä takalistosta kärpäsii ja hyttysii :DD

....ja täälpäi ei oo tirkistelijöi....))))))

• AMR-52
        manxman kirjoitti:

Järkkää tornin kaatajais juhlat!Niin mä tein ennen.

...hyvä idis,mie sit laitan tornin huippuun ens jonkuu vaaliehdokkaan kepin nokkaan,sit semtexii juurel....))))))

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      34
      11291
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      60
      9098
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      137
      5445
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3754
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3680
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3599
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3338
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      60
      2698
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      72
      2420
    10. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      14
      2073
    Aihe