olet näköjään yömyöhään ollut sitö mieltä, että olen vastuuntunnoton vanhempi perustaen tietämyksesi minun suhtautumiseeni uskoon tulleisiin pedofiileihin.
sanot muistavasi keskustelun. minä väitän, että muistat keskustelun tietyn suodattimen läpi eli niin, mitä mieltä ateisti-fanaatikko pakanaF asiasta oli.
tässä sinulle mielipiteeni pakanaF syytöksiin
(voitsit lukea tämän linkitettynäkin tai laajalla haulla etsittynä, mutta kopsaan viestini siitä huolimatta sanasta sanaan):
Kirjoittanut : tod e 13.2.2005 klo 12.26
olet antanut lukuisissa viesteissäsi lukijoiden ymmärtää, että olen edesvastuuton ja tavallista typerämpi uskovainen, joka sinisilmillään katselee niska kenossa taivaalle järjestäen samalla pedofiileille lastenhoitovuoroja koko helluntaikirkkokunnan nyökytellessä hyväntahtoisesti pensaassa olevaa päätään.
et haluakaan ymmärtää, että minä TIEDÄN, kuinka vaikeaa pedofiilin on päästä taipumuksestaan ja että se on asiantuntijoiden mukaan mahdotonta.
kun olen sanonut voivani antaa lapseni pedofiilin hoitoon, olen pohjannut sanomiseni lujaan uskoon siitä, että Jumalalle on kuitenkin kaikki mahdollista, myös se,
että pedofiili tulee ilman ilmiantoa esille saastaisesta komerostaan ja ymmärtää tarvitsevansa hoitoa, joka pitää aivan varmasti sisällään vuosien terapoinnin.
ennenkuin älähdät "terapiasta"...terapialla tarkoitan Jeesuksen hoitavan rakkauden lisäksi erottäin asiantuntevaa ja laaja-alaista asiantuntija-ammattilaisten joukkoa.
kai sinäkin sisimmässäsi tiedät, vaikka toisin väität, että en todellakaan ole sitä mieltä, että katumuspenkiltä noustuaan pedofiili kuin pedofiili on valmis hakemaan lastenhoitopaikkaa ja sen helluntaiseurakunta voi kirkkain silmin hänelle myöntää?
olen koko ajan painottanut sitä, että kyseisen "hoitajan" on oltava minulle ennestään tuttu.
tiedän myös, että suureltakaan psykologi-joukolta en pysty saamaan täydellisesti terveeksi julistusta.
mutta koska tiedän, että myös pedofiililla on "lunastus Hänen verensä kautta, rikkomusten anteeksisaaminen, Hänen armonsa rikkkauden mukaan"(ef.1:7),
tiedän, että Jumalan rikas armo voi koskettaa. sinä et voi sitä tietää. minä tiedän ja sen voi myös pedofiili tulla tietämään.
poikalapsi,
olen tänään, 4.2.2006 klo 10, sitä mieltä, että JEESUS ON HERRA.
poikalapselle
19
612
Vastaukset
- ON KOTONA.
HATTIVATTI (KTS. http://www.treseta.com/sanasto.php?letter=h ) ON KOTONA, TÄÄLLÄ: http://www.sontaluukku.com
- poikalapsi
Niin: Muistin muuten ihan oikein. Olet valmis antamaan lapsesi pedofiilin hoidettavaksi. Tekemäsi rajaukset eivät muuta asiaa yhtään miksikään. Nuiden palstan lukijoiden puolesta kiitän kuitenkin kopiostasi: eivätpä ainakaan niele purematta väitettäsi, jonka mukaan minä syytän sinua jostain sellaisesta, mitä et ole sanonut.
- tode'
kyse oli ex-pedofiilista.
älä siis vääntele sanomisiani. sinä puhut pedofiilista, minä ex-pedofiilista.
ja turha siellä on alkaa vaahtoamaan sinisilmäisyydestä ja pedofiilien suojelusta. minulla on oikeus uskoa, että Jeesus voi edelleen parantaa "kaikkinaisia sairauksia ja raihnaisuutta, mitä kansassa on".
sitä en edelleenkään osaa sanoa, kuinka monta pedofiilia on saanut kohdata Vapauden kirouksestaan.
muuten..tommy helsten ennusti muutama vuosi sitten eräässä kirjassaan (en nyt muista, oliko kyseessä "tietäjä", vai "tietäjän silmin"), että pedofiilia tullaan hyväksymään aivan "lailliseksi" seksuaaalisuuden osa-alueeksi.
hurja oli tuo teksti, mutta kuinkas ollakaan,
jenkkilässä on kuulemma jo asiaa alettu hoitamaan. eikä kyseessä tainnut olla helluntailaisten etujärjestö. - Miten on?
Kun isoveljeni olivat lapsia 50-luvulla, äitini pyysi usein naapurin mustalais-Vikiä lastenhoitajaksi. Äiti antoi Vikille talon avaimet ja luotti tähän. Maaseudulla. Konservatiivisena aikana, jolloin mustalaisia pelättiin. Ja Viki oli luottamuksen arvoinen. Mitään ei varastettu, ja lastenhoito sujui hyvin. Eli jos mustalainen, niin miksei ex-pedofiili?
- poikalapsi
tode' kirjoitti:
kyse oli ex-pedofiilista.
älä siis vääntele sanomisiani. sinä puhut pedofiilista, minä ex-pedofiilista.
ja turha siellä on alkaa vaahtoamaan sinisilmäisyydestä ja pedofiilien suojelusta. minulla on oikeus uskoa, että Jeesus voi edelleen parantaa "kaikkinaisia sairauksia ja raihnaisuutta, mitä kansassa on".
sitä en edelleenkään osaa sanoa, kuinka monta pedofiilia on saanut kohdata Vapauden kirouksestaan.
muuten..tommy helsten ennusti muutama vuosi sitten eräässä kirjassaan (en nyt muista, oliko kyseessä "tietäjä", vai "tietäjän silmin"), että pedofiilia tullaan hyväksymään aivan "lailliseksi" seksuaaalisuuden osa-alueeksi.
hurja oli tuo teksti, mutta kuinkas ollakaan,
jenkkilässä on kuulemma jo asiaa alettu hoitamaan. eikä kyseessä tainnut olla helluntailaisten etujärjestö.Mainiota: vai ENNUSTI Hellsten moisia tolkuttomuuksia... Onkos hän nykyisin myös ennustaja eikä vain tahallsesti vanhentunutta tietoa levittelevä psykolofian ammattilainen?
Ex-pedofiili tai ei - minusta olet sinisilmäinen typerys, kun annat lapsesi hänen hoitoonsa. Usko mihin uskot, mutta lastasi sinulla ei ole oikeutta vaarantaa. - Voitto Ramu
Miten on? kirjoitti:
Kun isoveljeni olivat lapsia 50-luvulla, äitini pyysi usein naapurin mustalais-Vikiä lastenhoitajaksi. Äiti antoi Vikille talon avaimet ja luotti tähän. Maaseudulla. Konservatiivisena aikana, jolloin mustalaisia pelättiin. Ja Viki oli luottamuksen arvoinen. Mitään ei varastettu, ja lastenhoito sujui hyvin. Eli jos mustalainen, niin miksei ex-pedofiili?
Tunnen useita minulle rakkaista mustalaisia joihin voi luottaa. Ei epäluottavuus ole mikään heimo- tai sukuperintö.
Laitoin juuri tänään eräälle mustalaislähetystä tekevälle 800 euroa jotta hän maksaisi eräästä painotyöstä Venäjällä. - ~~~
Miten on? kirjoitti:
Sä siis rinnastat mustalaisuuden ja pedofilian toisiinsa?
Näet mustalaisuuden siis negatiivisena asiana, sairautena, jonka oireena on varastaminen?
=)
Herää ny sääki jo! Pahvi!
=D
Pakana(F)*unohti kirjautua
Ensinnäkään en tiedä yhtään mistä tämä keskustelu on saanut alkunsa, joten tulen tänne niinku - "mitä?! hä?! Täh?! en tiiä mistään mitään!" - tyylillä puskasta huutelemaan.
En ol käynyt tällä palstalla aikoihin. Mutta koska tässä keskustelussa viitataan selvästi minun ja toden välillä aikoinaan käytyyn keskusteluun, JA koska tämän keskustelun yhteydessä on minusta esitetty tahallisia vääriä väitteitä, tulen tänne, ja sanon sanottavani.
...
Minusta tuntuu, tod e, että jollakin tavalla tämä VANHEMMUUS- asia koskettaa sinua erityisen vahvasti, ja aina kun vanhemmuudesta puhutaan, käyttäydyt kuin sylkevä kissa kynnet pystyssä. Ikäänkuin joka kerta kuin puhutaan aiheesta "vanhemmuus" kuvittelisit että puhumme JUURI SINUSTA.
Et osaa siis erottaa sitä milloin puhutaan sinun henk. koht. elämäntilanteestasi (josta kukaan meistä netin välityksellä sinun kanssasi keskustelevista ei tiedä mitään eikä meistä kukaan näin ollen siihen asiaan ole puuttunutkaan), ja milloin ASIOISTA itsestään.
Me/tai ainakaan MINÄ, PakanaF, en siis puhu juuri sinun ja vaikkapa sinun lapsesi (tyttären tai pojan tms.) välisestä suhteesa.
Me EMME ole tulleet siihen väliin, joten sun ehkä kannattaisi ymmärtää se asia, että täällä puhutaan vain asioista, eikä henkilöistä itsestään.
Näitä keskusteluja ei pidä ottaa henkilökohtaisesti. Kukan meistä täällä ei tiedä toistensa henkilökohtaista elämäntilannetta.
...
Sinun teksteistäsi välittyy kuitenkin sellainen käsitys että otat kovin henkilökohtaisesti sen väitteen että olet "vastuuntunnoton vanhempi".
KUKAAN meistä ei tiedä millainen vanhempi sinä olet siviilissä. Varmasti olet oikein hyvä ja vastuuntuntoinen vanhempi, enkä usko että lapsesi menisit ENSIMMÄISENÄ edes uskomallesi "ex- pedofiilille" antamaan hoitoon.
Toivottavasti ainakaan.... :-/
Olisi kuitenkin hyvä, jos ymmärtäisit olla ottamatta näitä keskusteluja liian henkilökohtaisesti.- tode'
mistä keskustelu on saanut alkunsa, mutta SEN tiedät kuitenkin, että minä AINA, kun vanhemmuudesta puhutaan, käyttäydyn, kuin sylkevä kissa.
kuulehan, tietäjä, ei se minuakaan kylmäksi jätä sellainen ilmoitus, että olisin vastuuton vanhempi.
kyllä poikalapsi asian niin selvästi selvitti, kun otti puheeksi helluntaillaisten vastuuntunnottomuuden.
sitäpaitsi, kun olen kasvattanut tähän maailmaan kaksi lasta, olen tottatotisesti oikeutettu kiinnostumaan aiheesta "vastuullinen kasvatus" ja varsinkin silloin, kun se tuodaan eteeni likaisena läjänä. tode' kirjoitti:
mistä keskustelu on saanut alkunsa, mutta SEN tiedät kuitenkin, että minä AINA, kun vanhemmuudesta puhutaan, käyttäydyn, kuin sylkevä kissa.
kuulehan, tietäjä, ei se minuakaan kylmäksi jätä sellainen ilmoitus, että olisin vastuuton vanhempi.
kyllä poikalapsi asian niin selvästi selvitti, kun otti puheeksi helluntaillaisten vastuuntunnottomuuden.
sitäpaitsi, kun olen kasvattanut tähän maailmaan kaksi lasta, olen tottatotisesti oikeutettu kiinnostumaan aiheesta "vastuullinen kasvatus" ja varsinkin silloin, kun se tuodaan eteeni likaisena läjänä.käsitteen "vastuullinen kasvatus"? Onko se silloin onnistunut, kun lapset aikuistuttuaan ovat pesun kestäviä hihhuleita ja huutelevat "keitosjeissys, keitosjeissys, hallelujaa!"
Työmies2 kirjoitti:
käsitteen "vastuullinen kasvatus"? Onko se silloin onnistunut, kun lapset aikuistuttuaan ovat pesun kestäviä hihhuleita ja huutelevat "keitosjeissys, keitosjeissys, hallelujaa!"
kun huutelevat, haista paska, vedä kätees. Kumpi sinusta kuulostaa parmmalta sekö joka ylistää Jeeustansa vaiko tuo mitä kirjoitin?
- tode'
Työmies2 kirjoitti:
käsitteen "vastuullinen kasvatus"? Onko se silloin onnistunut, kun lapset aikuistuttuaan ovat pesun kestäviä hihhuleita ja huutelevat "keitosjeissys, keitosjeissys, hallelujaa!"
edes vastata moiseen pläjäytykseen, mutta kun tuossa joku on ollut vastaavinaan puolestani..:
toinen lapsistani on uskis.
toinen ei ole uskis.
millainen lienee sinun kasvattajasi ollut?? ********* kirjoitti:
kun huutelevat, haista paska, vedä kätees. Kumpi sinusta kuulostaa parmmalta sekö joka ylistää Jeeustansa vaiko tuo mitä kirjoitin?
Hihhuli manailee kavereitaan Helvettiin, mainitseepa saatanasta ja perkeleestäkin.
Sinä olet uskovainen ja ajattelet kuin uskovainen: näkökulmia on vähänlaisesti.- tode'
Työmies2 kirjoitti:
kun tuossa kyselin sinun vanhempiesi kasvatusmetodien perään, niin tarkoitin sinun käyttäytymistäsi. käyttäytymistäsi esim. yllä olevan viestin esimerkin mukaisesti.
tode' kirjoitti:
kun tuossa kyselin sinun vanhempiesi kasvatusmetodien perään, niin tarkoitin sinun käyttäytymistäsi. käyttäytymistäsi esim. yllä olevan viestin esimerkin mukaisesti.
viestissäni oli väärin? Sekö, että helluntailaisten päämissio ja elämän sisältö on ylistää Jeeusta?
- se.
Työmies2 kirjoitti:
Hihhuli manailee kavereitaan Helvettiin, mainitseepa saatanasta ja perkeleestäkin.
Sinä olet uskovainen ja ajattelet kuin uskovainen: näkökulmia on vähänlaisesti.niin että makuasia kaverin palleja nuoltaessa?
Paskamaistuu suussa mutta siitähän homot tykkää. Kaikesta saastaisesta... - näin.
Työmies2 kirjoitti:
Sinä olet uskovainen ja ajattelet kuin uskovainen: näkökulmia on vähänlaisesti.Homoille on varattu helvetti. Synninteosta joutuu sinne. Sinäkin voisit uskoa niinkuin poikalapsi ja sitten seuraava askel olisi jo eheytyminen ja niin edespäin...
tode' kirjoitti:
sitäpaitsi, kun olen kasvattanut tähän maailmaan kaksi lasta, olen tottatotisesti oikeutettu kiinnostumaan aiheesta "vastuullinen kasvatus" ja varsinkin silloin, kun se tuodaan eteeni likaisena läjänä.... ihan pakko tähän vielä vastata.
...
Tode:
"sinä et tiedä mistä keskustelu on saanut alkunsa, mutta SEN tiedät kuitenkin, että minä AINA, kun vanhemmuudesta puhutaan, käyttäydyn, kuin sylkevä kissa."
...
No korjaan. Et aina kun vanhemmuudesta puhutaan, vaan aina kun puhutaan vanhemmuudesta viitaten sinun omaan taannoiseen väitteeseesi, jossa ihan omin sanoin sanoit että voisit antaa oman lapsesi Jumalan avulla parantuneen pedofiilin huostaan. Ja kun se luonnollisestikin herättää suurta kauhistusta, käyttäydyt kuin sylkevä kissa.
Tässä aloituksessa kerrot itse että tämä keskustelu alkoi nimenomaan tästä aiheesta:
Tode:
"poikalapselle: olet näköjään yömyöhään ollut sitä mieltä, että olen vastuuntunnoton vanhempi _perustaen tietämyksesi minun suhtautumiseeni uskoon tulleisiin pedofiileihin.
sanot muistavasi keskustelun. minä väitän, että muistat keskustelun tietyn suodattimen läpi eli niin, mitä mieltä ateisti-fanaatikko pakanaF asiasta oli_."
...
HUOMAUTTAISIN että minä, PakanaF, en suinkaan ollut yksin tämän näkemykseni kanssa. Hyvin monet muutkin, mukaanluettuna monet uskovaiset, olivat ja ovat kanssani tästä asiasta täysin samaa mieltä:
Ajatus, että voisit antaa oman lapsesi sellaisen pedofiilin huostaan, jonka uskot parantuneen pedofiliasta Jumalan avulla, on pöyristyttävän vastuuntunnotonta. Tekona sellainen olisi todella vastuuntunnotonta äidiltä ja vanhemmalta, joka on vastuussa oman lapsensa turvallisuudesta.
Ja tämän näkemyksen allekirjoitan edelleenkin. Sen kuitenkin koet ilkeydeksi.
Tämän näkemys tästä asiasta ei kuitenkaan tarkoita sitä että täällä nyt sinua sitten mollataan totaalisen huonoksi vanhemmaksi joka ei yhtään pidä huolta lapsistaan. Kuten sanoin, kukaan ei tiedä miten sinä siviilissä henkilökohtaisesti juuri tällä hetkellä niitä lapsiasi hoidat, ja uskon että varmasti oikein hyvin. Niin ainakin toivon.
Mutta kyllä sun on ihan turha itkeä ja ruikuttaa ku sua vaa mollataan vastuuntunnottomuudesta, tuollaisten kommenttien jälkeen.
Asia on ihan sama, kuin jos menisit sanomaan että voisit tyrkätä oman lapsesi stadikan tornista alas koska uskot ja luotat siihen, että Jumala varjelee lapsesi vahingoittumattomana koska on luvannut "lähettää enkelinsä suojelemaan ettet sinä jalkaasi kiveen loukkaisi", ja sen jälkeen itkisit marttyyrina ku sua vaa syytetään vastuuntunnottomaksi!
Herää jo unestasi! SINÄ et tässä tilanteessa ole mikään viaton uhriparka jolla on varaa esittää jokun julman ja ilkeän hyökkäyksen kohdetta.
Katso peiliin! Ja tarkasti.
:-(
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1224730Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa43354Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1253147Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss252573Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu602280Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181759Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91364Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1171225Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut81223Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky4968