kannattaako lähtä jos Suomessa ei ole töitä! Tiedän kaiki tiedot ja olen 30! juoksukuntoa ja leukoja! 15 vuotta ja eläke! 1-vuosi niin oppii keskimäärin Ranskan kielen!
Muukalais
11
5024
Vastaukset
- zemppiä vaan
Jos ei oo roikkoja perässä (mitään sorttia) ja nupissa
on palikat kohillaan eli hermot kestää, niin eiku vaan.
Ranskaa siellä puhutaan porukassa
niin monella tapaa, että on naurussa pitelemistä.
Leikkimään sinne ei mennä, sen asian kun painaa
kalloonsa, niin pärjää.
Ota yhteys siellä olleisiin
ja jubaile juurta jaksain. Ei niitä asiota kannata näillä
palstoilla opastaa. Asennetta kehiin!- Reeden
Pitää olla todella stuffi, jos nykyään aikoo päästä legioonaan. Markkinat ovat täynnä ex-itäblokin ammattisotilaita. Joten suomalainen varusmieskoulutuksen saanut kuntosalipoika on pelkkää paperia. Ellei sitten ole meriittiä :)
- palvelusajat yms.
- mainos
haloo idari?
- on ollut siellä
ja kun kuullu niitten juttuja niin aika kovassa on leipä siellä. Alkoholisoituneita hermoheikkoja ihmisraunioita niistä ainakin on tullut.
- J.F.K
Minne-voin-itteni-ilmottaa?Suokaa-anteeksi-ku-ei-välinappi-toimi.-Vastatkaa
- outo76
mä olisin halakas lähtemään, mä oon aika action mimmi32v,mä en oo saanut täältä loppupelis mitn,mulla on budo lajit taustalla ja vankilasa kaksi kertaa.joten kestän olosuhteta ja haluun siis vittuun koko suomesta!! mä en päässyt aikoinaan(olivinaan pälli) inttiin, ja jo senkin takia haluun suoraan raskaaseen sarjaan, joten miksipä ei lähtisi?ja kun tietää et mun tarkotus ei ole tätä minkä olen elänyt, niin eiks asia aika selvä?mä voisin jättää tän kaiken tänne hetkeäkään epäröimättä,mulla ei ole eikä tule olemaan pentuja,se on vitun varma asia,en ole kenestäkään riippuvainen.ja loppupelissä me jokainen ollaan täysin yksin omilla jaloilla siellä kunnian kentillä!mä kestän iskuja ja takasin paukatan niin jotta hampaat ihmettelee minne ikenet katosi.Koskaan en ole massavirran mukana kulkenut.On vaan niin empty olo,jotain puuttuu, sen olen tiennyt jo 15vuotta, jotta mun tehvävä on erikoinen,mun tehtävä voisi olla legioona.-erikoisnainen-
- pexi1966
ranskan muukalais-legioonaan ei oteta naisia.
- --------------
...että jos oma pää ei ole kondiksessa sä et sitä legioonasta löydä. Ihan sama näissä rauhanturvatehtvävissäkin. Jos on ongelmia kotipuolessa, niitä ei kannata paeta ulkomaille.
- 643278
Paljon sotilaita mm itäblokin maista on anonut sinne, mutta kyllä sinne otetaan muitakin. värväys konttoriin kannattaisi olla yhteydessä eli offical sivustoon ja laittaa anomus, hyvä kunto, omat hoidetut hampaat tai tekohampaat. Antavat uuden nimen ja henkilöllisyyden ja suojaa saa sitten kun joku kaipaa.
Mä kirjoitin itse sinne ja laitoin hakemuksen harkitsevat asiaa ja sitten palkkaakin saisin 1000 e per kk.
Olen siis vittu siirtymässä sinne Kenraaliksi venäjän armeejan palveluksesta itsekin.
1,5 milj e kertapalkkio
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403741Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal333314- 692938
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912780- 351798
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no821766- 241609
- 281557
- 291539
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231524