Mihin ovat kadonneet legendaariset höntsyt perjantailta klo 19. Tai syksyllä niitä olisi ollut, mutta eipä ollut porukkaa.
Onko niitä mahdollisesti nyt?
Liikuntakeskuksen höntsyt
9
1120
Vastaukset
On niitä. Mutta valitettavasti väkikato on voimakas... Toivottavasti asiaan tulisi muutos.
- pallopussiin
paljonko siellä käy nyt keskimäärin? tulen mielelläni jos on varmaa tietoa että saadaan pelit.
pallopussiin kirjoitti:
paljonko siellä käy nyt keskimäärin? tulen mielelläni jos on varmaa tietoa että saadaan pelit.
No näyttää sen suhteen pahalta: 1-4 käy katsomassa ja toteamassa, ettei taaskaan tule peliä...
Mutta, jos saat muutaman kaverin mukaan, niin eiköhän se jo jonain perjantaina onnistu. Maalivahdit ovat aina tervetulleita...- Salibandy
AdmiralObserver kirjoitti:
No näyttää sen suhteen pahalta: 1-4 käy katsomassa ja toteamassa, ettei taaskaan tule peliä...
Mutta, jos saat muutaman kaverin mukaan, niin eiköhän se jo jonain perjantaina onnistu. Maalivahdit ovat aina tervetulleita...Mistä kysymys?
Olen kiinnostunut pelailemaan salibändyä, ja kaipailisin joukkuetta, pelikavereita, jonkinlaita porukkaa missä vois pelailla. Salibandy kirjoitti:
Mistä kysymys?
Olen kiinnostunut pelailemaan salibändyä, ja kaipailisin joukkuetta, pelikavereita, jonkinlaita porukkaa missä vois pelailla.Nokian Liikuntakeskuksessa Ilkantiellä on ollut pitkään perjantaisin 19.00 - 20.00 2,5 € / hlö maksavat vapaat höntsyt. Siellä on aikoinaan ollut parhaimmillaan parikymmentäkin pelaajaa plus maalivahdit, mutta nykyään on kovin, kovin hiljaista. Kaikkihan on vain kiinni siitä, että organisoisi. Itse pyöritin Magic-joukkuetta... neljä vuotta. Nyt ei enää jaksa. Mutta olen kiinnostunut, jos joku järjestää?
- pallopussiin
Mutta, jos saat muutaman kaverin mukaan, niin eiköhän se jo jonain perjantaina onnistu. Maalivahdit ovat aina tervetulleita...no meillä sattuu olemaan reenit perjantaisin klo 21-22. suurin osa asuu akselilla tampere kangasala, joten en voi lupailla mitään sen suhteen.
itse tosin jaksan hyvin ja sen takia höntsyjä kyselen. ei entisiä Magic pelaajia sitten lähtisi muuten vain höntsäilemään?
ei luovuteta :D pallopussiin kirjoitti:
no meillä sattuu olemaan reenit perjantaisin klo 21-22. suurin osa asuu akselilla tampere kangasala, joten en voi lupailla mitään sen suhteen.
itse tosin jaksan hyvin ja sen takia höntsyjä kyselen. ei entisiä Magic pelaajia sitten lähtisi muuten vain höntsäilemään?
ei luovuteta :DAika hiljaista. Moni on nykyään LiLu:ssa ja niiden harjoitukset taitaa olla perjantaina 20.00 - 21.00 Niin suuri osa pelaajista on nykyään aktiivipelaajia muissa seuroissa. Valitettavasti olen ainoita Magicin edustajia tuolla. Mutta, toivotaan ja pistetään puskaradio kuulumaan?
- pallopussiin
Aika hiljaista. Moni on nykyään LiLu:ssa ja niiden harjoitukset taitaa olla perjantaina 20.00 - 21.00 Niin suuri osa pelaajista on nykyään aktiivipelaajia muissa seuroissa. Valitettavasti olen ainoita Magicin edustajia tuolla. Mutta, toivotaan ja pistetään puskaradio kuulumaan?
kyllä tässäkin pienet tsäänssit että tämänkin keskustelun kautta voi muutama innostuna, ykshän tässä on jo kysellyt.
- pallopussiin
pallopussiin kirjoitti:
kyllä tässäkin pienet tsäänssit että tämänkin keskustelun kautta voi muutama innostuna, ykshän tässä on jo kysellyt.
Onko tänäkään talvena höntsyjä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708