Lueskelin taas epätoivoisena näitä viestejä ja tulin siihen tulokseen, että pitäis varmaan ottaa puhelin käteen ja lähettää/soittaa vaikka väärään numeroon.
Olin ihan simona vain yhtenä päivänä, enkä ole mikään rakkausrunoja rustaileva kiimainen eukko!!!
Kuuletko!!!???
Kohta vedän niin, että sun poskia kuumottaa vielä enskin viikolla!
Osaan minäkin kiusata, jos haluan.
Pf tietää totuuden Mfstä, jos viitsii ystäviään kuunnella.
Alunperin piti kirjoittaa vain tämä, mutta nyt kun tämäkin viesti tuli avopson silmille, niin tiedätpä sitten mitä olet saanu noilla teksteilläsi aikaan.
Puhelin on keksitty.
Juuri niin.
24
1869
Vastaukset
- tuhottu
Keskity ja hanki oma elämä!
- ...............
Se vois piristää ja ehkä annat toisellekkin puheen aihetta. Ajattele mikä mahdollisuus antaa ja vieläpä ilmaiseksi. Kyselet kuulumisia tuntemattomalta sehän voi olla että pelastat hänen päivänkin.
- Toi kolahti ja kovaa!
"Pf tietää totuuden Mfstä, jos viitsii ystäviään kuunnella..."
Olisiko tosiaan voinut ollut niin???
Se oli tosi outo tilanne ja jäin miettimään, mutta en voinut uskoa, että...
Sähän olet näyttänyt kiinnostumistasi toista kohtaan...
Sähän olet...- ...............
Minä olen vaan varjosiitä toisesta puolesta. Nämä muut henkilöt tiedä mitään koko asiasta.
Aina kaikki kiinostaa, eihän tästä muuten olisi hyötyä. - joku asiallinen
mulla menee ihan sanat sekasin kun pitää miettiä niin kauan mitä kirjottasin, nytkin pyörii mielessä mitä olisin laittanu edelliseen mitä kirjotin...
laitoin että ottaa takas ku teki mieli laittaa että ottaa vastaan...
olen sitä mieltä että viestien sisältö ei ole tärkeintä vaan tarkoitus.
Jos kaverit ottaa asiakseen puuttua toisten asioihin ne tuo siihen oman sisältönsä ja aina menee pieleen...
Joskus asiat vaan eivät ole omassa hallinnassa, mutta kuitenkin omassa tiedossa. - ...............
joku asiallinen kirjoitti:
mulla menee ihan sanat sekasin kun pitää miettiä niin kauan mitä kirjottasin, nytkin pyörii mielessä mitä olisin laittanu edelliseen mitä kirjotin...
Jos kaverit ottaa asiakseen puuttua toisten asioihin ne tuo siihen oman sisältönsä ja aina menee pieleen...
Joskus asiat vaan eivät ole omassa hallinnassa, mutta kuitenkin omassa tiedossa.en sekota ajatuksiasi sen enempää, saat ehkä ne tärkeät etsintä kuulutukset tehtyä. Älä heiluta sitä risuasi, muuten ajat etsiät tiehensä.
- huomaan
............... kirjoitti:
en sekota ajatuksiasi sen enempää, saat ehkä ne tärkeät etsintä kuulutukset tehtyä. Älä heiluta sitä risuasi, muuten ajat etsiät tiehensä.
tekeväni kaiken maailman juttuja, ja huomaan että muutkin huomaavat sen... nytkin kynä kädessä..apua..
- kolahti!
joku asiallinen kirjoitti:
Joskus asiat vaan eivät ole omassa hallinnassa, mutta kuitenkin omassa tiedossa."Joskus asiat vaan eivät ole omassa hallinnassa,.."
Jos olet hän, joksi sinua nyt luulen..
Tuo ei ole hyvä alku.. - ...............
kolahti! kirjoitti:
"Joskus asiat vaan eivät ole omassa hallinnassa,.."
Tuo ei ole hyvä alku..Keneksi minua luulet, se saattas helpottaa asiojen kulkua.
- Päässä vaan kolahti!
Keneksi minua luulet, se saattas helpottaa asiojen kulkua.
Ei sitä osaa selittää.
Siitä on jo vähän aikaa. Mun elämässäni on tapahtunut sen jälkeen paljon asioita, kuten sunkin. - ...............
Päässä vaan kolahti! kirjoitti:
Ei sitä osaa selittää.
Siitä on jo vähän aikaa. Mun elämässäni on tapahtunut sen jälkeen paljon asioita, kuten sunkin.Et silti ymmärrä minua, ketä oikeesti odotat? Mitä minulla olisi, mitä sinulla ei ole?
- jos vaan kolahti!
Et silti ymmärrä minua, ketä oikeesti odotat? Mitä minulla olisi, mitä sinulla ei ole?
Siinä ei ole järki mukana. Se vain tapahtuu.
Minä odotan Häntä, joka on valmis hyväksymään minut tällaisena kuin olen. Häntä, joka rakastaisi minua.
Onko sinulla tarjota minulle nuo kaksi asiaa mitkä minulta puuttuvat? - mutta
kolahti! kirjoitti:
"Joskus asiat vaan eivät ole omassa hallinnassa,.."
Tuo ei ole hyvä alku..mä vaan sekaannuin ketjuun, en alottanu!!!!!!!!!
- ...............
jos vaan kolahti! kirjoitti:
Minä odotan Häntä, joka on valmis hyväksymään minut tällaisena kuin olen. Häntä, joka rakastaisi minua.
Onko sinulla tarjota minulle nuo kaksi asiaa mitkä minulta puuttuvat?jonka kanssa sinulla oli juttua. Minä erehdyin tänne, tai ehkä minua hieman kiinostaakin. Tai ei kiinosta, riippuen mistä kulmasta katsoo. Taidankin katsoa väärästä kulmasta.
- että onkin
jos vaan kolahti! kirjoitti:
Onko sinulla tarjota minulle nuo kaksi asiaa mitkä minulta puuttuvat?sehän olisi aivan mahtavaa :)
- ...............
että onkin kirjoitti:
sehän olisi aivan mahtavaa :)
Huomasin katsoneeni väärästä kulmasta, ei mitään syytä jatkaa.
- At.
Ajattelen positiivisesti. Saan kuulemma sentään pitää talon... kiitosta kaikille, myös tälle viehkeälle blondille naisystävällesi joka lututtelee.
- AP:
En sanonut tässä muuta kuin edellisen ja aloituksen. Muut asiasta tietämättömät puuttuivat taas, niin kuin tietäisivät.
En vastaa enää kenellekään.
Jos kysyttävää, soita. - kolahdusta?
Ihastuksia tulee ja menee. Aika kuluu ja ne unohtuu, kun ne eivät edisty mitenkään.
- Tuo en ollut minä,
kolahdusta? kirjoitti:
Ihastuksia tulee ja menee. Aika kuluu ja ne unohtuu, kun ne eivät edisty mitenkään.
vaan se jokin minussa, joka koskaan ei odota, ei vaadi, ei halua mitään, vaikka...
- sinunkin
Tuo en ollut minä, kirjoitti:
vaan se jokin minussa, joka koskaan ei odota, ei vaadi, ei halua mitään, vaikka...
puolesi joka tulee esiin vahingossa :)
- TheDragonLord
Aviopuolisosi ei vaan ymmärrä sinua, mutta sano se suoraan hänelle!
- Neiti.
En ole naimisissa, enkä mene. Eikä ole kysymys yhtään mistää muusta kuin, että eräs teeskentelee olevansa minä. Älä sinä siitä murehdi, eihän tämä liity suhun mitenkään ;)
- Pam, pam,pam,pam.
Neiti. kirjoitti:
En ole naimisissa, enkä mene. Eikä ole kysymys yhtään mistää muusta kuin, että eräs teeskentelee olevansa minä. Älä sinä siitä murehdi, eihän tämä liity suhun mitenkään ;)
Kyllä hänet tiedän.
Ja hän tietää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511437- 639870
- 1475580
- 1443784
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603