Pyyntö

apua kaipaava

Pyytäisin rukoilemaan apua asumiseen liittyviin ongelmiin. Joudun kärsimään jatkuvasti ympärivuorokautisesta metelistä. Häädön saaneiden henkilöiden tilalle on tullut entistä meluisampia. Itse en pysty tällä hetkellä tai pitkään aikaan muuttamaan pois. Asiaa ei ole pystytty saamaan järjestykseen ja on nähtävissä että on tulossa pitkällinen ja väsyttävä prosessi, johon ei voimat riittäisi. Toivon apua Jumalalta tähän asiaan pikaisesti, sillä voimat alkaa olla todella lopussa, kun asiat menevät aina vain huonommalle tolalle tässä talossa. En myöskään haluaisi mitään riitaa muiden asukkaiden kanssa, ainoastaan asumisrauhan. Olen monasti itse rukoillut apua, mutta siitä huolimatta olen joutunut vain kärsimään jatkuvasti enemmän. Nyt ovat voimani loppu. Jospa Jumala paremmin kuulisi,jos joku muukin rukoilisi puolestani tässä asiassa.

3

124

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • annelmar

tilanteessa olen myös itse. Rukoillaan toistemme puolesta että tilanne rauhoittuu. Tosin minun tilanteeni ei ole kestänyt kun muutaman kuukauden ja välillä on aivan hiljaista, saan nukkua uöni rauhassa. Mutta kyllä on kamla päivä töissä jos joutuu yön valvomaa.

• apua kaipaava

Se on todella hirveätä, raskasta kestää jatkuvan väsymyksen kanssa. Rukoilen puolestasi, kuten itsenikin puolesta. Asiaa on nimittäin yritetty setviä ties kuinka kauan, mitään nopeita ratkaisuja ei ainakaan ole löytynyt. Toivon koko sydämestäni tuohon asiaan hyvää lopputulosta niin sinun kuin itsenikin kohdalla. Näin ei kuitenkaan voi kauaa jaksaa kukaan ihminen. Tuntuu vain että ihme siihen tarvitaan että se asia selviää. Jumalalle on kaikki mahdollista, miksei sitten tämäkin asia.

• Olin kerran työmatkalla ja oli yövyttävä määrätyssä hotellissa, jonka alakerrassa oli yökerho melkein koko yön auki, kesäaika ja ehkä yökerhon ikkunat olivat vielä auki ja niin huoneeseeni hotellin 4 kerrokseen yökerhon päälle kuului tanssimusiikki pitkälle yöhön. Ratkaisin asian niin, että laitoin korvatulpat ja vielä kuuntelin ylistystä kuulokkeilla, jolloin tanssimusiikki hävisi. Korvatulppia saa tavallisetsa apteekista tai marketista työsuojaimet osastolta.

Sovitaan, rukoillaan, kiitetään ja anotaan myös että sinä saat rauhan ja saat rauhassa asua. Siihen auttaa myös rukoileminen ts. häiriköiden siunaaminen.

Jeesuksen nimessä vapautan sinut täyteen rauhaan ja hyviin yöuniin. Pyydetään kaikki sukujen synnit anteeksi ja mitätöidään kaikki sukukiroukset Jeesuksen nimessä ja veressä sinun kohdallasi. Pyydämme siis anteeksi sukusi synnit kolmanteen ja neljänteen polveen asti sinusta taaksepäin.

Siunaa lakia ja esivaltaa, että saat viettää rauhallista elämää.

Pue päällesi sota asu efesolaiskirjeen lopusta, lukemalla se äänen vaikka päivittäin. Sota on pahoja henkivaltoja vastaan, ei niitä ihmisiä vastaan. Lihassa ei kannata sotia, koska silloin ihminen itse avaa portin viholliselle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      34
      11291
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      60
      9098
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      137
      5445
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3754
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3680
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3599
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3338
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      60
      2698
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      72
      2420
    10. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      14
      2073
    Aihe