Kaikki näyttää ymmärtävan väärin kun puhutaan ns. mustasta miehestä. Väitän että ulkomaalainen mies osaa ottaa huomioon naisen paremmin kuin esim. suomalainen mies. Ei silä koolla ole niin väliä kunhan osaa ottaa naisen oikein. Suomalaiset miehet ovat yleensä juovuksissa ja haisevat hielle ja puhuvat mitä sattuu. Matkustanut paljon mm. Kreikassa, Italiassa ja Egyptissä ja voin sanoa että eroa on.
MUSTA MIES
20
5735
Vastaukset
- Strapon Sally
sama idiootti täällä kirjoittelee vieläpä samasta aiheesta ja samalla otsikolla kuin aikaisemminkin.
- Ainakin..
..kun tuon mustan miehen (amerikan negro)kanssa on jo kaksi lasta,
että hohhoijaa kun osaavat olla mustiksia ja todella sairaita, että onnea vaan kun teet valinnan ;O - Tosiukko
Kuka sitä nyt myöntää, kun on niin ihanaan miehen ihastunut et tuli tehtyä väärä valinta, ja kun näistä muslimipelleistä ei pääse eroon kun ne tulee perässä. Voishan suomalaiset miehetkin kehua kuinka hyviä on italialaiset ja thaimaalaiset naiset, kun ne on niin helliä ja antaa naida joka ilta ja ottavat suuhun oikein mielellään.
Se on niin että kun ostaa Skodan pitää olla iysetunto kunnossa, kun se auto on Skoda vaikka sen tekee Volkkari ja sen osista.- Suomalais mies
Kuka nyt haluaa jotain mustaaa makkaraa? jos haluaa haukata paskaa niin sitä voi mennä hakemaan ihan jostain ulkovessasta. ja mitä tulee juovuksissa oloon ja hien haisemiseen ja sekavien puheluun, niin
eikös seksiin kuulu hiki ja mutina?
Tosiaan olen saanut orgasmin yhdynnässä vain kahden miehen kanssa. Ruotsalainen ja Portugalilainen. Loput 16 suomalaista eivät ole samaan pystyneet...Eikä koolla ollut tämän asian kanssa mitään tekemistä ;)
- oletko ihan
rehellinen. Ei se voi niin vaikeaa olla. Minä ehkä elän onnellisesti kun partnerini saa aina ja usein yhtäaikaakin. Rehellisesti mistä toi yleensä kiikastaa, eikö mies kestä kiihottumistasi
- rölli
Sehän tietysti tarkoittaa sitä että vain ruotsalaiset ja portugalilaiset voivat tuottaa naiselle orgasmin! Kaikki muut orgasmit maailmanhistoriassa julistettakoon feikeiksi!
Tämä on tärkeä ja mullistava informaatio seksuaalisuuden saralla, ja samalla selittää niin paljon maailman seksiongelmista. Velvollisuutesi on saattaa tieto miljardeille naisille kaikkialla maapallolla.
Näitä kun lukee niin muistaa taas olla kiitollinen kuinka siitä millaisia naisia on saanut elämänsä aikana tavata :)
Hieman tuolla kaempana asuneena ja reissanneena joskus ihmettelee salaa hiljaa itsekseen miten on mahdollista että etelästä löytyy naisia joiden huono seksi johtuu heidän mukaansa paikallisten miesten kyvyistä ja heidän katseensa ja uskomuksensa suuntautuvat pohjoiseen, josta taas paikalliset naiset katsovat samanlaisista syistä etelään.
Ehkä tämä on joku evoluution yritys levittää geenejä. Siinä ei vain olla otettu huomioon sitä, että juuri ne epätyytyväiset naiset mieluummin valittavat kuin lähtevät sinne mistä niin paljon puhuvat.... - samaan voisi lisätä
rölli kirjoitti:
Sehän tietysti tarkoittaa sitä että vain ruotsalaiset ja portugalilaiset voivat tuottaa naiselle orgasmin! Kaikki muut orgasmit maailmanhistoriassa julistettakoon feikeiksi!
Tämä on tärkeä ja mullistava informaatio seksuaalisuuden saralla, ja samalla selittää niin paljon maailman seksiongelmista. Velvollisuutesi on saattaa tieto miljardeille naisille kaikkialla maapallolla.
Näitä kun lukee niin muistaa taas olla kiitollinen kuinka siitä millaisia naisia on saanut elämänsä aikana tavata :)
Hieman tuolla kaempana asuneena ja reissanneena joskus ihmettelee salaa hiljaa itsekseen miten on mahdollista että etelästä löytyy naisia joiden huono seksi johtuu heidän mukaansa paikallisten miesten kyvyistä ja heidän katseensa ja uskomuksensa suuntautuvat pohjoiseen, josta taas paikalliset naiset katsovat samanlaisista syistä etelään.
Ehkä tämä on joku evoluution yritys levittää geenejä. Siinä ei vain olla otettu huomioon sitä, että juuri ne epätyytyväiset naiset mieluummin valittavat kuin lähtevät sinne mistä niin paljon puhuvat....että aasialaiset naiset osaavat ottaa suihin paremmin kuin suomalaiset. Ovatpa samalla hiukan muutenki avuliaampia ja kivan hoikkija ja siroja.
Itse urheilijan ällöttää läski feministi joka makaa kuin lahna. Vielä valittaa kun ei tu orgasmia. Ei se mullekkaan ihan odottamalla tule rölli kirjoitti:
Ehkä tämä on joku evoluution yritys levittää geenejä. Siinä ei vain olla otettu huomioon sitä, että juuri ne epätyytyväiset naiset mieluummin valittavat kuin lähtevät sinne mistä niin paljon puhuvat....Olen toki saanut orkun myös suomalaisten miesten kanssa, mutta vaginaorgasmin ainoastaan portugalilaisen ja ruotsalaisen kanssa. Työstän asiaa koko ajan suomalaisen uroon kanssa :P
- Nainen13
Kyllä, totta on, ulkomaalaiset eivät ainakaan minun kohdallani ole olleet humalassa. Aina selvinpäin. Ne muut taidot nyt ei ole sen kummempia kuin suomalaisillakaan. Yksilöissä on eroja. Ja ihan kalun kokokin ei ole riippuvainen ihonväristä. Kaikkea näyttää löytyvän. Sen olen kuitenkin huomannut, kokemuksella, että ulkomaalainen ja suomalainen mies eivät ole uskollisia. Tai olen törmännyt useaan pettäjään ja kansalaisuudella ei ole ollut väliä.
- Nainen NN
Oma kokemukseni on se, että ulkomaalaiset ovat hyvin homogeeninen ihmisryhmä eivätkä he käytä ollenkaan alkoholia.
- mateinvinlant
blaah.
Miksi pahiten yleistävät ihmiset aina "väittävät" mitä ne asiat oikeasti ovat....siinä ei maailman kiertäminenkään enää auta kun oma pieni maailma kulkee kokoajan mukana.
Se että jos Suomessa saa vain(tai edes enimmäkseen) pahalta haisevia humalaisia, jotka eivät osaa kommunikoida normaalista, kertoo kyllä jotain naisesta itsestään. Kuullostaa myös siltä että sitä elämänmiestä haetaan lähipubin nurkkapöydästä.
Ei muuta kuin muuttolaatikkoja pakkaamaan. Olet onnellisempi siellä ja samalla moni kunnon mies täällä jää saamatta mollaavia yleistyksiä sinulta.- Suomi-Tyttö vm. -70
Itse olen todella kaunis, kun istun Kappa -verkkatakissani Ohrakrouvissa. Välillä huojun laulamaan "Mombasan" ja loppuillasta itken.
Rakastan mustia ihmisiä, koska he ovat aivan erilaisia. Ovathan he eri värisiäkin. - ikinä
Suomi-Tyttö vm. -70 kirjoitti:
Itse olen todella kaunis, kun istun Kappa -verkkatakissani Ohrakrouvissa. Välillä huojun laulamaan "Mombasan" ja loppuillasta itken.
Rakastan mustia ihmisiä, koska he ovat aivan erilaisia. Ovathan he eri värisiäkin.käynyt afrikassa, kyllä viisastut kun käyt.
Opit samalla heidän tapansa pitää huolta hygieeniasta. Ei ihan joka nainen sellaseenkaan alistu. Puhun nyt kokemuksesta. - LINDA
ikinä kirjoitti:
käynyt afrikassa, kyllä viisastut kun käyt.
Opit samalla heidän tapansa pitää huolta hygieeniasta. Ei ihan joka nainen sellaseenkaan alistu. Puhun nyt kokemuksesta.Sen sanon vielä kaikille haisttattelijoille että hankkikaa elämä. Ette kestä sitä että olette luusereita ja hielle haisevia juoppoja. Luojan kiitos että pääsee taas lomalle etelään.
- Mahtijorma
Minä en tunne yhtään hielle haisevaa juoppoa. Minun ystävä, kaveri tai muussakaan piirissä ei sellaisia ole.
Jos joku taas tuntee vain sellaisia, niin pistää kyllä ihmettelemään missä piireissä tämmöinen nainen liikkuu.
Voi olla että tämmöisen tyypin kanssa sitten kaikki itsensä pesevät, deodoranttia käyttävät ja alkoholin kanssa sinut olevat miehet eivät juuri hengaile, mitä nyt joku yksinäinen, syrjäytynyt siirtolaisressukka koraania uhmaten. - Sulho..
LINDA kirjoitti:
Sen sanon vielä kaikille haisttattelijoille että hankkikaa elämä. Ette kestä sitä että olette luusereita ja hielle haisevia juoppoja. Luojan kiitos että pääsee taas lomalle etelään.
..ehdokas siellä etelässä, ole hyvä ;)
http://www.strangeland.com/asp/show.asp?id=15310 - Linda
LINDA kirjoitti:
Sen sanon vielä kaikille haisttattelijoille että hankkikaa elämä. Ette kestä sitä että olette luusereita ja hielle haisevia juoppoja. Luojan kiitos että pääsee taas lomalle etelään.
samalla siellä ulkomailla niiden nokinaamojen pesuvesistä bakteerikanta. Eipä taida olla yhtä hygieenistä. Kipase samalla vähän keskustan ulkopuolella ja kurkista tavallisten ihmisten arkea ja sivistystä. Niillä tuppaa oleen vähän erillaista ku meilläpäin. Äläkä vain sano et kaikki käy
- se on näin
että viikon parin lomaromanssin aikana syntyy paljon kärhämää ja riitaa. Ja toisaalta saattaisi olla hyvä koittaa löytää kotimaisia uroksia muualta kuin kuntosalin vastapäisestä baarista jos hiki / humala häiritsee? Yritä vaikka uimarannalta siellä on hygieenista.
- Maris
Kyllä näin on, että ulkomaalainen mies on namia. Kyllä sitä on orkkuja saata erimaalaisilta, mutta meikäläinen saa lisäkiksit mustasta munasta. Kunnon suonikas värkki ja uuuuhhhh... pakko kohta mennä sauvan kanssa leikkimään...
Eiku tosissaan musta saa mut ihan kiimaseks, mutta eis e suomalaista kollia tee yhtään hunommaksi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 765182
- 1083569
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj403446- 513044
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262758Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72289- 242091
- 1991990
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4101621Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91558