ja hemmetisti, kun kirjoitusteni tasoa pitäis laittaa tasokkaammaksi että pitäisi osata muotoilla kysykseni oikein, minulla on vaan vissiin sitten lukihäiriö, huono kielioppi kuitenkin ja mitähän vielä?!?
Olen sen monen moneen kertaan kuitenkin maininnut. Minä lopettaa nyt oitis kysely, joten hyvää kevään jatkoa kaikille.
Ärsytyspuuska iski!
Kiittäen "nokia"
Ärsyttää
5
256
Vastaukset
- merviiiii
rauhotuhan hetki ja laita uutta kyselyä sit tulemaan, jookos!! kivaa ajanvietettä vastailla sun tekemiin kysymyksiin. kiitoksia siitä :)
- kai sanoa
"kiittäen Dreamer"
Samat itqraivarit taas? Kukaan ei silloinkaan pyytänyt lopettamaan kyselemistä, vaan pyydettiin kiinnittämään sen verran huomiota kysymyksiin, että niistä saisi jotain selvää.
Tässä ihan muutama pikaisesti poimittu kysymys. Lukaisepa itse ja yritä asettua sellaisen lukijan asemaan, joka ei tiedä ennalta, mitä olet kysymyksellä tarkoittanut.
"43. Arvio, kumpaa Todella veikkaat, kummasta tulee presidentti? ( en tark. omaa ääntäsi vaan muuten)"
"8. Jos Suomessa ei olisi sananvapautta, eikä yksityisyyttä, mitä mieltä olet?"
"58. Olet lihonut, mutta tunkeet väkisinkin tiukoiksi menneet vaatteesi päälle, annatko periksi asialle?"
"38. Menet ravintolaan, kompuroit ulko-ovella, onko sisäänpääsy, estetty, kun oletettiin sinun olevan liian huppelissa, tai muusta syystä...?"
"46. Jos olisi autoon vaadittavaa työpaikka, pitäisitkö siitä?"
"8. Mitä mieltä olet nykyisestä nuorille määrättyjä mopo-kortteja?"
Ei kovin selkeitä, vai?? Eli ihan aiheesta saat ihmisiltä palautetta. Ei siitä tarvitse vetää hernettä nenään, vaan asiasta voisi jopa ehkä oppia jotain.- tipu
onhan se tietysti niinkin
- äijä
Ei haittaa mua, saatpahan hauskempia vastauksia.
- on ihan monipuolisia
ja yksityiskohtaisia, mutta jos monesta kymmenestä kysymyksestä pari on sellaisia, ettei niitä heti tajua niin onko sillä nyt niin väliä? On täällä yks sellainenkin vastaaja, joka vastaa vaan joka toiseen kysymykseen! Sekin on sallittua. Myös sellainen, ettei vastaa ollenkaan ja sellainen, joka menee asian vierestä! Sitä on mielipiteen vapaus!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411301- 629162
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403348
- 612713
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722430Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal152249