Vai ajatteleeko nuori tekevänsä kenttäjulistusta hautaan asti?.
Odottavatko jeppulat vielä
15
781
Vastaukset
- todistaja
Kyllä me odotetaan että paha asiainjärjestelmä tu-
hotaan harmagedonissa ja kaikki jotka täällä ovat
kirjoittaneet meistä pahaa,tuhotaan myös.Lisäksi
me odotetaan että vain me kastetut jehovan todis-tajat pääsemme paratiisiin ja että meitä hallit-see taivaasta käsin 144000:n joukko.- tokikaan
odota maailmanloppua. He odottvat 1000-vuotista valtakuntaa maan päälle, jonka jälkeen lopuksi erotetaan jyvät akanoista (pahat muista) lähinnä selvennykseksi nuorisolle.
- "todistaja "
Niin ihmetttelen kuinka voit sanoa, että kaikki nekin tuhotaan, jotka ovat täällä meistä puhuneet pahaa. Emmehän me sitä voi tietää, ja myös joku heistä jotka vastustavat meitä nyt saattavat olla jonain päivänä siskojamme ja veljiämme.
- Ei tänne enää koskaan
Kun kenttätyö loppuu, edeltäen stä ennen pelkästään tuomion julistusta , loppu on todella lähellä, eli kun ei enää todistajia kaduilla ja ovilla näy on maailmanloppu lähellä.
- kirjoitusta?
Olen kirjoitellu puhtaalla omallatunnolla. Voi olla, että mielestänne on pahaa, mutta minun totuuteni ei ole sama kuin teidän totuutenne. Te siis julistatte minu kuolemaan H.ssa. Mikä saa Sinut uskomaan, että yksi ainoa otuu on teillä
- Edelinen
kirjoitusta? kirjoitti:
Olen kirjoitellu puhtaalla omallatunnolla. Voi olla, että mielestänne on pahaa, mutta minun totuuteni ei ole sama kuin teidän totuutenne. Te siis julistatte minu kuolemaan H.ssa. Mikä saa Sinut uskomaan, että yksi ainoa otuu on teillä
Totuus on teillä? Sis korjaus.
- Ei tänne enää koskaan
kirjoitusta? kirjoitti:
Rakastan sinua ja ei mikään.
- giri giri
täälläpäin näkynyt kolmeen vuoteen.eli loppu on.
- pilailko vakavalla asialla
giri giri kirjoitti:
Lähellä!!!!!!!!!
- näkynyt
giri giri kirjoitti:
Ketä olet kaivannut?
- kookoo
pilailko vakavalla asialla kirjoitti:
Lähellä!!!!!!!!!
Lainaus: "Älkää
pilailko vakavalla asialla."
Itehän aloititte. Satakunta vuotta sitten. - keinänen
...hyvä juttu.
Itsemurhaa oon pohtinut, mutta jos jumala hoitaa tämänkin jutun alta niin mikäs siinä. "Ei tarvitse liata omia käsiään"
- sakaisuus?
koskaan!! Tämän päivän JT puhuvat vieläkin lopun läheisyydestä, vaikka jo kolmas sukupolvi on menossa. Kaikilla sama odotus ja usko. Aina kun joku suuronnettomuus maailmalla, niin se on kuin lisää vettä myllyyn.
- epäilijä
en usko harmageddon tulevan enää koskaan toteudu.
Todistetia mielestäni aivan riittämättömiä.
Uskon sen ennustukseen vasta kun todisteita kylliksi. Oon kohta jeppula vaikken usko harmageddoon.. - Minäkin voin sitten pitää
epäilijä kirjoitti:
en usko harmageddon tulevan enää koskaan toteudu.
Todistetia mielestäni aivan riittämättömiä.
Uskon sen ennustukseen vasta kun todisteita kylliksi. Oon kohta jeppula vaikken usko harmageddoon..teevedet kuumina tuleville vierailijoilleni kun he taas tuovat sanomia maailmanlopuista.
Oikein putosi kivi sydämeltä. Tosi on.
Mitä lähempänä nurkan takana Harma kurkkii sitä parempi meille kaikille, vai mitä Todistajat?
Jännitys lisääntyy koko ajan sitä mukaa kun päivät jäävät taakse.
Olisiko maailmanlopun airuena nyt myös pilakuvat, jotka kuvaavat päämuhamettia milloin minkäkinlaisissa kuvissa?
Aika näyttää tuleeko tulta ja tulikiveä suomalaisten niskaan pilakuvien takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383839Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362974Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt91882Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51608Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41089- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23731