34.32
HIFK Jonathan Zion Mailasta kiinnipitäminen 2min
35.29
HIFK Patrik Lostedt Joukkuerangaistus 2min
36.56
HIFK Robert Schnabel Väkivaltaisuus 2min
37.36
Ville Vahalahti 3-3 (Vladimir Sicak, Jari Kauppila) YV
HIFK sortuu jäähyihin
12
562
Vastaukset
- Maali
Niin minä hyppään kattoon asti riemusta.
- Jokke
Mulla tällänen, ei tee pelsut ku vasta rankkareissa
Blues - Lukko 1
Kärpät - Jyp 1
SaiPa - KalPa 1
Tappara - Pelicans X
Ässät - Ilves 1
Kerroin: 22.69 - laitan
Jokke kirjoitti:
Blues - Lukko 1
Kärpät - Jyp 1
SaiPa - KalPa 1
Tappara - Pelicans X
Ässät - Ilves 1
Kerroin: 22.69oman rivin näytille sitten kun pelit on loppu... ja 100€ laitoin sit panokseks siihen...
- Pörriäinen
laitan kirjoitti:
oman rivin näytille sitten kun pelit on loppu... ja 100€ laitoin sit panokseks siihen...
Vielä ollaan mukana. Kuka sano että ahneella on paskanen loppu?
- mage
laitan kirjoitti:
oman rivin näytille sitten kun pelit on loppu... ja 100€ laitoin sit panokseks siihen...
nyt tässä, että mulla on Tappara-Pelicans x 200 euron panoksella. Että laittakaa ne rivinne ennen matsia tai muuten ihan turha edes esitellä mitään huijauksia..
- ajassa 59.56
Jokke kirjoitti:
Blues - Lukko 1
Kärpät - Jyp 1
SaiPa - KalPa 1
Tappara - Pelicans X
Ässät - Ilves 1
Kerroin: 22.69hahhhha
- Kipa9
laitan kirjoitti:
Hei, 1€ panos ei oo sama ku 100€
- Jokke
ajassa 59.56 kirjoitti:
hahhhha
Voin sanoa että ei harmita vaikka veikkaus meni pieleen, koska kannustan Pelicansia. Kyllä Tapparan miehiä ottaa päähän ku oma koira (Anssa Salmela) puras.
- Pörriäinen
mage kirjoitti:
nyt tässä, että mulla on Tappara-Pelicans x 200 euron panoksella. Että laittakaa ne rivinne ennen matsia tai muuten ihan turha edes esitellä mitään huijauksia..
Tiukkalle menee alle 29 maalia mutta mukana vielä.
- KYRPÄ
Jokke kirjoitti:
Voin sanoa että ei harmita vaikka veikkaus meni pieleen, koska kannustan Pelicansia. Kyllä Tapparan miehiä ottaa päähän ku oma koira (Anssa Salmela) puras.
VITTU MITÄ SELITTELYÄ,EI MUKA HARMITA KUN EI TULLUT RAHAA..JUST,JUST..KAI SITÄ OIS VOINU PELICANS VOITTAA JATKOAJALLA NIIN OIS JOUKKUEES SAANUT PISTEET JA ITE RAHAA..KYLLÄ VARMASTI VITUTTAA JOS VETO KUSEE NELJÄÄN SEKUNTTIIN..ELI JOKKE MEN SINÄ PELLE VITTUUN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Jokke
KYRPÄ kirjoitti:
VITTU MITÄ SELITTELYÄ,EI MUKA HARMITA KUN EI TULLUT RAHAA..JUST,JUST..KAI SITÄ OIS VOINU PELICANS VOITTAA JATKOAJALLA NIIN OIS JOUKKUEES SAANUT PISTEET JA ITE RAHAA..KYLLÄ VARMASTI VITUTTAA JOS VETO KUSEE NELJÄÄN SEKUNTTIIN..ELI JOKKE MEN SINÄ PELLE VITTUUN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
No jos euro menee niin eipä se kauheesti haittaa
- vähän enemmän
Jokke kirjoitti:
No jos euro menee niin eipä se kauheesti haittaa
..taisit menettää.
Joko häviät panoksesi, tai voitat sen summan jota tavoittelet.
Toisin sanoen MENETÄT sen summan jota tavoittelet, vaikka häviät sen euron.
Jos joskus voitat, niin ymmmärrät ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi724969Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1164689- 804163
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1014087Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa33158Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1223094- 352828
- 282767
- 372742
- 402733