Vierailija mielisairaalassa kysyi johtajalta, millä perusteella
potilaat otetaan sisään laitokseen. "No", johtaja sanoi,"me täytämme
kylpyammeen, annamme potilaalle teelusikan, teekupin ja ämpärin ja
pyydämme tyhjentämään ammeen."
Tässä on testi:
1. Käytätkö lusikkaa?
2. Käytätkö teekuppia?
3. Käytätkö ämpäriä?
"Nyt ymmärrän" vierailija sanoi "normaali ihminen käyttäisi ämpäriä".
"Ei" vastasi johtaja "normaali ihminen ottaisi tulpan pois - huoneenne
on käytävän päässä vasemmalla".
**Testaa itsesi**
7
390
Vastaukset
Enkö mä olekka hullu? Mä olen aina luullu niin.
Mä ajattelin heti sitä pohjatulppaa..
Niin sitä voi erehtyä, vaikka luulee tuntevansa ittensä. :((- heekuli
Luin juuri loppuun,enkä vastaa,että tulppa olisi hyvä ottaa pois ammeesta..Viduu,mikä kusetus!
kerrot. Minä en oo ikuna tykännyt kylpemisestä kun aina on mennyt niin kamala aika kun oon hammasmukilla tyhjentänyt. Ja sit kun pesee hampaat niin suu maistuu hajusteelta.
- Alien-8
Sitä vettähän voi käyttää aina uudestaan ja uudestaan.Ei se mihinkään kulu.Kun se kylmenee,ainahan voi tehdä kätevästi nuotion ammeen alle.Kylppäri lämpenee samalla,ja vesilasku pysyy pienenä.
- naurava kulkuri
minä kun olen vuosia etsinyt sitä tulppaa itämeren pohjasta,niin voisiko joku neuvoa....
- Sekoseko
Ollessani hullujenhuoneella katselin kun maamies levitti paskaa mansikkapellolle. Kysyin: "Miksi sä laitat paskaa mansikoiden päälle?", Maamies vastasi: "Jotta mansikat maistuisivat paremmilta." Siihen vastasin: "Meillä kyllä hullujenhuoneella laitetaan mansikoiden päälle hilloa ja sokeria"
- kokooo
hehe
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511467- 639940
- 1505619
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792623