Nettikauppa - perustaminen

pää pyörällä

Olen perustamassa verkkokauppaa jossa aion myydä harrastukseen liittyviä tarvikkeita (sivutoimenani).

Minkälaisia eri vaihtoehtoja oikeastaan on ja niitten plussia ja miinuksia? Esim. www.omaverkkokauppa.fi:n forum vaihtoehto vaikuttaisi tarkoituksiini sopivalta ominaisuuksiltaan (tosin ulkoasu voisi olla kivempikin). Nämä osaisin ehkä itsekin kasata. Tämä maksaa 79 e /kk, sitten lisäksi tarvitaan domain (?) tarkoittako se verkkokaupan nimen rekisteröintiä internettiin? Ymmärsin että tähän palveluun sisältyy paikka palvelimella.

Noita domainfirmojakin näyttäsi olevan useita.

Entä jos teetän jollakulla sivut, joihin voisin itse lisäillä kuvia hoitaa päivitykset itse, pitäisi kuitenkin olla ostoskorit ja verkkopankkimaksut? Ja silloin ne internetsivut on sen palveluntarjoajan palvelimella mistä minulla on laajakaista? Vai kuinka? Missä hintaluokissa liikutaan? Mitä pitäisi huomioida jos palvelua alkaa nettisivufirmoilta kyselemään?

7

3458

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ohjus

Pyydä tarjous [email protected]

Noita nettikauppojakin on niin paljon, että miten ajattelit saada kauppasi menestymään ?

• Lexus

Jos sulla on idea miten saada se menestymään niin ei sitä täällä kannata kuuluttaa. ;)

• shanky

Paras netikaupan teko ohjelma on oscommerce, sillä saat täysin valmiin nettikaupan jota voit kuitenkin helposti muokkailla =)

• johtaja76

Kyllä markkinoiden helppokäyttöisin ja samalla paras
        verkkokauppaohjelma on uusin tulokas MyCashflow. Avaamiseen ei menny ku minuutti ja hallinta oli aivan omaa luokkaansa.

• Nettikauppias
        johtaja76 kirjoitti:

Kyllä markkinoiden helppokäyttöisin ja samalla paras
        verkkokauppaohjelma on uusin tulokas MyCashflow. Avaamiseen ei menny ku minuutti ja hallinta oli aivan omaa luokkaansa.

Voisin sanoa samaa. Kokelin tuota MyCashflow-verkkokauppaohjelmaa ja hallinta oli todella helppoa. Avaamiseen meni osapuilleen minuutin verran ja ohjelmasta oli myös ilmainen versio. Suosittelen kokeilemaan....

• Jokkce77
        Nettikauppias kirjoitti:

Voisin sanoa samaa. Kokelin tuota MyCashflow-verkkokauppaohjelmaa ja hallinta oli todella helppoa. Avaamiseen meni osapuilleen minuutin verran ja ohjelmasta oli myös ilmainen versio. Suosittelen kokeilemaan....

Heleppoa kuin heinänteko oli tuon mycashflow kaupan avaaminen ja toimintakuntoon saaminen :)

Voin suositella lämpimästi kaikille, ja ilmaistahan se on muutamalla tuotteella ;) siitä on sitten helppo lähteä kehittämään isompaa kauppaa.

Iso plussa mycashflowssa se että ei tarvitse itse vuokrata palvelintilaa ja huolehtia kaupan pystyssäpysymisestä, tämmöistä ollaankin jo odotettu!

• Kyllä on paljon näillä sivu...

Valtava määrä tässä sivustossa MyCashflow mainoksia. Itse kirjoittelevat viestejä ja vastaavat niihin. Kauppa on kaukana ilmaisesta, suurta rahastusta koko homma. Kolmella kympillä voi ostaa webhotellin ja domainin yhteensä, hallintapanelin mukana tulee ohjelma jolla asentaa verkkokauppapaketti, joka saa suomenkielisenä. Eikä maksa mitään muuta vuodessa. Miettikää vähän. Jos oikein hyvää kauppa tarvitsette, niitä sitten kyllä löytyy muualta kuin noilta rahastajilta. Ikuisen lisenssin saatte alla 170 euroa, kun vähän haette.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      42
      3970
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      42
      3585
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3178
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      3030
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      88
      2026
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1998
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1849
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      31
      1801
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      33
      1789
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1734
    Aihe