Sou sääääääd :)

Simanainen

Vaikka tätä lukisi kerran kuukaudessa...ylhäältä alas...alhaalta ylös ja vielä NurinperiN, tämä ei muutu...everevernever! Yhtä tyhjää, tylsää ja kujeetonta. Ei ensimmäistäkään mielenkiintoista ja haastavaa avausta, edes keskustelun arvoista...pöh! Oletteko pysähtyneet paikoillenne? Entäpä lakanneet elämästä? Jumittuneet fiktioon?...pieru...

*työntää sukat korviin ja painuu avannon kautta saunaan* ;)

72

3998

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MillaN

...se surullista...mikset alkaisi vakituiseen kirjoittamaan kanssamme...tulisi piristystä, kujeilua, tylsyys katoaisi, tyhjän tilalle täyttä, haasteellisuutta ja keskustelun arvoista...eikö niin?:D

Huomaa sinullakin olleen minua ikävä.:D

• MillaN

...sanoa...sul on muuten aika isot korvat.:D

• Simanainen

Controllin kyvyttömyys ymmärtää luettua tekstiä, tekee lystinpidon epämielekkääksi. Sovinnaisuuden ja hymistelyn vallatessa naurunurkkamme, tuntuu helmien heittely sianporsaille perin turhauttavalta ;).

IKÄVÄ on tiätty ollut sinua ja huoli siitä,
        että palsta menettäisi yhden sinnikkäimmistä
        hymistelijöistä on ollut suuri. Satujesi tylsyyden
        tuudittaessa meitä uneen on ollut olemassaolosi
        suurin oikeutus tällä palstalla! ;D

*pus*

• Simanainen
        MillaN kirjoitti:

Istutiin joku päivä sitten Waven kanssa kahvilla,
        niin kultsimuru totesi korvani"jälleen" pieniksi
        ja syötävän suloisiksi! Heti alat panettelemaan ).

*heiluttelee tyynenä dumbojaan*

• MillaN
        Simanainen kirjoitti:

Controllin kyvyttömyys ymmärtää luettua tekstiä, tekee lystinpidon epämielekkääksi. Sovinnaisuuden ja hymistelyn vallatessa naurunurkkamme, tuntuu helmien heittely sianporsaille perin turhauttavalta ;).

IKÄVÄ on tiätty ollut sinua ja huoli siitä,
        että palsta menettäisi yhden sinnikkäimmistä
        hymistelijöistä on ollut suuri. Satujesi tylsyyden
        tuudittaessa meitä uneen on ollut olemassaolosi
        suurin oikeutus tällä palstalla! ;D

*pus*

...sinä olet ihana...uskalsit sanoa ääneen ikävöineesi minua...se tuntui hyvälle.:D

Meissä on paljon yhteistä...yksi yhteinen piirre on sinnikkyys...minä sinnikkäästi tällä palstalla vaikka monen monta kertaa olen lähtenyt pois...ja sinä sinnikkäästi yrität päästä suureen suosioomme. Olen kyllä pyytänyt ettei seriffi poistaisi hengentuotteitasi, mutta en voi mitään sille vaikka puolesta puhuisin.:D

*pus*

• MillaN
        Simanainen kirjoitti:

Istutiin joku päivä sitten Waven kanssa kahvilla,
        niin kultsimuru totesi korvani"jälleen" pieniksi
        ja syötävän suloisiksi! Heti alat panettelemaan ).

*heiluttelee tyynenä dumbojaan*

...Wave ole edes sun korvias nähny.:D

• Simanainen
        MillaN kirjoitti:

Eikä muuten ole ihan hirrrrrvvveeen isot,
        sillä korvien pesu sujuu toistaiseksi
        hyvin WC-harjalla...itse kun käytät
        painepesuria, muista varoa sitä immen-...eiku tärykalvoas, joka on ku laskuvarjo...NIIH! :D

• MillaN
        Simanainen kirjoitti:

Eikä muuten ole ihan hirrrrrvvveeen isot,
        sillä korvien pesu sujuu toistaiseksi
        hyvin WC-harjalla...itse kun käytät
        painepesuria, muista varoa sitä immen-...eiku tärykalvoas, joka on ku laskuvarjo...NIIH! :D

...mahtanut olla kun näitä opeteltiin...ai niin, sä olitkin siellä ukkomiesten päiväkerholla.:DD

• Simanainen
        MillaN kirjoitti:

...Wave ole edes sun korvias nähny.:D

Sä olet vaan kateellinen, sillä käyt vonkaamassa tasaisin väliajoin Waven kaapissa. Muka niiiin
        pahoillasi, kun Waven tekstit ei pysy palstalla...*hihitystä*...noh, kateellisia riittää, varsinkin näissä foorumeissa. Miksipä sinä olisit poikkeus. *viheltelee*

• Simanainen
        MillaN kirjoitti:

...mahtanut olla kun näitä opeteltiin...ai niin, sä olitkin siellä ukkomiesten päiväkerholla.:DD

...edelleen. :DD

• MillaN
        Simanainen kirjoitti:

Sä olet vaan kateellinen, sillä käyt vonkaamassa tasaisin väliajoin Waven kaapissa. Muka niiiin
        pahoillasi, kun Waven tekstit ei pysy palstalla...*hihitystä*...noh, kateellisia riittää, varsinkin näissä foorumeissa. Miksipä sinä olisit poikkeus. *viheltelee*

...taisi kolahtaa juttelut Waven kanssa. Taitaisi tulla tappelu Waven kaapissa jos tietäisit mitä kertoi sinusta minulle...*olisipa herkullista kuultavaa muillekin*:DDDD

Sinulle kateellinen...älä nyt luule liikoja itsestäsi.:DD

• MillaN
        Simanainen kirjoitti:

...edelleen. :DD

...blondi...ehei, taidat katsoa itseäsi peilistä.:DD

• Simanainen
        MillaN kirjoitti:

...sinä olet ihana...uskalsit sanoa ääneen ikävöineesi minua...se tuntui hyvälle.:D

Meissä on paljon yhteistä...yksi yhteinen piirre on sinnikkyys...minä sinnikkäästi tällä palstalla vaikka monen monta kertaa olen lähtenyt pois...ja sinä sinnikkäästi yrität päästä suureen suosioomme. Olen kyllä pyytänyt ettei seriffi poistaisi hengentuotteitasi, mutta en voi mitään sille vaikka puolesta puhuisin.:D

*pus*

Meissä ei mielestäni ole juurikaan mitään yhteistä...no ehkä blondius. Minä meistä kahdesta se aito. :DD

Minä en koskaan lähde pois toitottaen sitä kanssakirjoittajille, kerjäten jääntipyyntöjä.
        Moiseen säälittävyyteen en alentuisi, paitsi ukkomiehen kohdalla. He saavat kaiken sympatian. :))

Sinä olet vitsi ja kuka se sanoikaan*miettii*, tai useampi, minä kuulema legenda*nauraa*, eli, olen täällä aina, vaikka en kävisi palstalla enää koskaan. ;D

Joten, se siitä meidän yhteneväisyyksistä. ;DDD

*lakkaa varpaankynsiä ja hymyilee hellästi Miltsupiltsulle*

• Simanainen
        MillaN kirjoitti:

...taisi kolahtaa juttelut Waven kanssa. Taitaisi tulla tappelu Waven kaapissa jos tietäisit mitä kertoi sinusta minulle...*olisipa herkullista kuultavaa muillekin*:DDDD

Sinulle kateellinen...älä nyt luule liikoja itsestäsi.:DD

Miten täydellinen voisi luulla liikoja itsestään?*nauraa*:DD

Mikään sinussa ei saa kolahtamaan, eikä minua voi kolautella. :)) Luulisi sinunkin jo jotain oppineen. :))

Vain rahvas tappelee kaapeissa, siksi
        tapaankin murun mieluiten laiffissa. ;DDD

• MillaN
        Simanainen kirjoitti:

Meissä ei mielestäni ole juurikaan mitään yhteistä...no ehkä blondius. Minä meistä kahdesta se aito. :DD

Minä en koskaan lähde pois toitottaen sitä kanssakirjoittajille, kerjäten jääntipyyntöjä.
        Moiseen säälittävyyteen en alentuisi, paitsi ukkomiehen kohdalla. He saavat kaiken sympatian. :))

Sinä olet vitsi ja kuka se sanoikaan*miettii*, tai useampi, minä kuulema legenda*nauraa*, eli, olen täällä aina, vaikka en kävisi palstalla enää koskaan. ;D

...legendaarisuus on syntynyt ukkomiehistä ja en olisi sinun housuissasi siitä kovin ylpeä.:DD

Uskon sinun olevan blondi...minä en ole edes tekosellainen.:DD

Kävitkö tässä välillä laulamassa? *hekottaa*

• Simanainen
        MillaN kirjoitti:

...blondi...ehei, taidat katsoa itseäsi peilistä.:DD

...entistä yksinkertaisempi. Et ymmärtänyt jälleen kommenttiani, minä olen aito blondi
        todellakin, sinä olet sitä sielultasi ja mieleltäsi. :DDD

• Anna mun kaikki kestää..
        Simanainen kirjoitti:

Legendoja on ja ovat esimerkiksi sellaiset sanankäyttäjät kuin Rosmariina tai Stoneman. Kumpaisenkin meriitit ovat jo kasvaneet huimiin mittoihin. Sinun jutut ei kanna yhtä sivua enempää. Ei ihme että tuotoksesi ovat nettisaasta, jonka Sefu aamulla korjaa pois.

• MillaN
        Simanainen kirjoitti:

Miten täydellinen voisi luulla liikoja itsestään?*nauraa*:DD

Mikään sinussa ei saa kolahtamaan, eikä minua voi kolautella. :)) Luulisi sinunkin jo jotain oppineen. :))

Vain rahvas tappelee kaapeissa, siksi
        tapaankin murun mieluiten laiffissa. ;DDD

...nyt liikoja itsestäsi...en tappele armaasi kanssa, vaan keskustelen hänen kanssaan...ilman tappelua...murusi kanssa ei tarvitse tapella...mielellään suukottelemme kaapissa.:DD

• MillaN
        Simanainen kirjoitti:

...entistä yksinkertaisempi. Et ymmärtänyt jälleen kommenttiani, minä olen aito blondi
        todellakin, sinä olet sitä sielultasi ja mieleltäsi. :DDD

...tosiaan etten tajunnut, en ole blondi oikeasti enkä sielultani ja mieleltäni, mutta sinussa uskon erittäin hyvin blondiuteen.:DD

Voisin kertoa sinulle muutaman hyvän blondivitsin.:DD

• Simanainen
        MillaN kirjoitti:

...legendaarisuus on syntynyt ukkomiehistä ja en olisi sinun housuissasi siitä kovin ylpeä.:DD

Uskon sinun olevan blondi...minä en ole edes tekosellainen.:DD

Kävitkö tässä välillä laulamassa? *hekottaa*

Kun elämä on kevyttä, silloin laulattaa...ja minun elämäni on luotu kevyeksi. ;))

Voi jösses, ehdin jo toivoa jotain älyllistä kehitystä sinussa tapahtuneen...vaan ei. :(

Lue aiemmat kommenttini blondiudesta, sillä blondius suorastaan säteilee sinusta. :DD

Olen ylpeä aivan kaikesta mitä olen ja isosti,
        sekä perustellusti. Wave ei vieläkään ole ukkomies, sillä en ole suostunut kosintaan.*näkee kateuden mustan varjon Miltsun ympärillä*:DD

• näkee että
        Simanainen kirjoitti:

Kun elämä on kevyttä, silloin laulattaa...ja minun elämäni on luotu kevyeksi. ;))

Voi jösses, ehdin jo toivoa jotain älyllistä kehitystä sinussa tapahtuneen...vaan ei. :(

Lue aiemmat kommenttini blondiudesta, sillä blondius suorastaan säteilee sinusta. :DD

sekä perustellusti. Wave ei vieläkään ole ukkomies, sillä en ole suostunut kosintaan.*näkee kateuden mustan varjon Miltsun ympärillä*:DD

olet mies

• Simanainen
        MillaN kirjoitti:

...nyt liikoja itsestäsi...en tappele armaasi kanssa, vaan keskustelen hänen kanssaan...ilman tappelua...murusi kanssa ei tarvitse tapella...mielellään suukottelemme kaapissa.:DD

Voi rähmä, miksi et kehity?!:( Et ymmärrä lainkaan lukemaasi. ;))

Suukottelu kaapissa on sinulle näköjään elämää suurempi asia...minä harrastan sitäkin mieluiten laiffissa. :DDD *nuuhkii innosta väristen Millan kateudesta hikoilevaa kehoa*

Ps. Miltsu, tää on enemmän kun hauskaa, mutta nyt nolaat itsesi...joten himmaa hieman. :DDD

• MillaN
        Simanainen kirjoitti:

...huomaatko samankaltaisuutemme...älyllistä kehitystä ei todellakaan ole kehittynyt näiden vuosien aikana...sama laulu vuodesta toiseen, sinun erinomaisuutesi ja toisten kateellisuus...milloin ymmärrät etten ole sinulle kateellinen mistään...en edes ukkomiehistä enkä Wavesta.:DD

Eihän Wave ole voinut kosia koska teillä ei ole ollut suhdetta.:DD

Etkö sinä reppana vieläkään ole päässyt harhoistasi.:D

• MillaN
        Simanainen kirjoitti:

Voi rähmä, miksi et kehity?!:( Et ymmärrä lainkaan lukemaasi. ;))

Suukottelu kaapissa on sinulle näköjään elämää suurempi asia...minä harrastan sitäkin mieluiten laiffissa. :DDD *nuuhkii innosta väristen Millan kateudesta hikoilevaa kehoa*

Ps. Miltsu, tää on enemmän kun hauskaa, mutta nyt nolaat itsesi...joten himmaa hieman. :DDD

...nolaisin itseni...samaa paskaa jauhetaan vaikka aamuun asti...sou wat.:D

• Simanainen
        MillaN kirjoitti:

...tosiaan etten tajunnut, en ole blondi oikeasti enkä sielultani ja mieleltäni, mutta sinussa uskon erittäin hyvin blondiuteen.:DD

Voisin kertoa sinulle muutaman hyvän blondivitsin.:DD

Minulla onkin niitä iskemätön arsenaali. Aito blondius on mahtava juttu, kun siihen liitetään voittamaton äly ja todellinen kauneus. *tyrskii kybällä*

Lappeenrantalaiset on ihan jees, mutta tiedätkö mitä? Fiksu nainen ei tupakoi autossa, eikä haise tupakalle. *miettii tupakoivan naisen vastenmielistä hajua* ;DD

• MillaN
        Simanainen kirjoitti:

Minulla onkin niitä iskemätön arsenaali. Aito blondius on mahtava juttu, kun siihen liitetään voittamaton äly ja todellinen kauneus. *tyrskii kybällä*

Lappeenrantalaiset on ihan jees, mutta tiedätkö mitä? Fiksu nainen ei tupakoi autossa, eikä haise tupakalle. *miettii tupakoivan naisen vastenmielistä hajua* ;DD

...nyt sinä Simanainen teit elämäsi virheen...JES JES JES JES...*Milla hyppii kybällä* :DDDD

Kiitos rakas Sima, kiitos, kiitos, kiitos, pelastit päiväni...JES!!!!!!:DDD

*hyppii onnesta*

• Simanainen
        MillaN kirjoitti:

...nolaisin itseni...samaa paskaa jauhetaan vaikka aamuun asti...sou wat.:D

...olet täysin oikeassa:DDD!

Tämä paska saa nauramaan(ainakin minut ja sehän on tärkeintä;)) ja ethän sinä voi itseäsi enää
        nolata. Olet sen jo tehnyt kaikin tavoin joten...SOU
        WAT:DDD

• Simanainen
        MillaN kirjoitti:

...nyt sinä Simanainen teit elämäsi virheen...JES JES JES JES...*Milla hyppii kybällä* :DDDD

Kiitos rakas Sima, kiitos, kiitos, kiitos, pelastit päiväni...JES!!!!!!:DDD

*hyppii onnesta*

Älähän kulta pieni vielä hypi,(;))))sillä se mitä luulet, menee metsään. Kannattaisi miettiä ja muistella, mitä on kirjoitellut.

*pyytää anteeksi tuottamaansa pettymystä* :(

• Simanainen
        MillaN kirjoitti:

...huomaatko samankaltaisuutemme...älyllistä kehitystä ei todellakaan ole kehittynyt näiden vuosien aikana...sama laulu vuodesta toiseen, sinun erinomaisuutesi ja toisten kateellisuus...milloin ymmärrät etten ole sinulle kateellinen mistään...en edes ukkomiehistä enkä Wavesta.:DD

Eihän Wave ole voinut kosia koska teillä ei ole ollut suhdetta.:DD

Etkö sinä reppana vieläkään ole päässyt harhoistasi.:D

Tyttöseni, faktat pysyvät samoina vuodesta toiseen...kunnes toisin todistetaan. :DD

Kyllä sinä olet, olet ollut aina ja näkyvästi. ;DD

• MillaN
        Simanainen kirjoitti:

Älähän kulta pieni vielä hypi,(;))))sillä se mitä luulet, menee metsään. Kannattaisi miettiä ja muistella, mitä on kirjoitellut.

*pyytää anteeksi tuottamaansa pettymystä* :(

...kyse kirjoittamisesta rakkaani.:D

Teit äskeisessä kirjoituksessasi elämäsi virheen...tulet vielä yllättymään, mutta et tänään.:DD

Ja sinne savuille.:D

• Simanainen
        näkee että kirjoitti:

olet mies

Tämä kruunasi tämän visiitin ja todisti omalla yksinkertaisella tavallaan, ettei mikään ole muuttunut. :DD

• MillaN
        Simanainen kirjoitti:

Tyttöseni, faktat pysyvät samoina vuodesta toiseen...kunnes toisin todistetaan. :DD

Kyllä sinä olet, olet ollut aina ja näkyvästi. ;DD

...sinun otteesi lipsuvan...hahahahaa!:DD

Miten pysyn nahoissani...JES.:D

• MillaN
        Simanainen kirjoitti:

Tämä kruunasi tämän visiitin ja todisti omalla yksinkertaisella tavallaan, ettei mikään ole muuttunut. :DD

...minulla on hauskaa kanssasi.:DDD

• Simanainen
        Simanainen kirjoitti:

Mitäs ihmeen mokaamista tuo nyt on lapsi kulta??

Sinuun liittyvät faktat olet aivan itse kertonut palstalla. Vaiko jälleen fiktiota?;D

Relaa kultsipultsi ja ole vastaisuudessa varovaisempi. :DD

*kiittää eilisestä hauskasta sanailusta ja kaipaa vanhoja hyviä aikoja* :DDD

• MillaN

• tehdä

asialle jotain?Odotan.

• Hmmm...

*tutkailee ilahtuneena* tämä on mitä ilmeisimmin esmerkki miten kirjoitetaan haastava ja mielenkiintoinen ja jopa keskustelun arvoinen avaus.....*hymy*
      Mutta, vaikka suurennuslasilla katson, mitään muuta mielenkiintoista tästä avauksesta en löytänyt kuin mielikuvan simiksestä tällaisella pakkasella avannossa uimassa....hrrrrr, kunnioitettava suoritus.

• ihmettelix

meni väärinpäin otsikko ja kirjoittaja...:)

• MillaN

...tosissasi.:D

• joopajoo

tämä simanainen halusi vain kertoa ettei hänellä ole mitään sanottavaa,

• ihmettelix
        MillaN kirjoitti:

Vain pieni viaton mielipiteeni.... *hymy*

• noin
        MillaN kirjoitti:

vajaalle "miehistölle"?Antakaa olla niin se keksii jotain muuta tekemistä.

• MillaN
        ihmettelix kirjoitti:

Vain pieni viaton mielipiteeni.... *hymy*

...niin tietysti.:D

• Simanainen
        noin kirjoitti:

vajaalle "miehistölle"?Antakaa olla niin se keksii jotain muuta tekemistä.

Hei, et nyt ymmärrä ollenkaan...tämä on minun ja Millan lempileikki. :DD

Millan jääköön kieriskelemään kateudessaan...minä siirryn kaupungille laiffiin, rakkaani pyöriteltäväksi.

Mukavaa illanjatkoa. :)

• lapsen tossuissa
        Simanainen kirjoitti:

Millan jääköön kieriskelemään kateudessaan...minä siirryn kaupungille laiffiin, rakkaani pyöriteltäväksi.

ollaan vielä tämän kahvin suhteen.
        Sitä samaa!

• MillaN
        Simanainen kirjoitti:

...sinä mokasit meidän leikin etkä saa tehtyä tekemättömäksi...rekatusta nikistä olisi nyt ollut apua...et usko miten onnellinen olen.:DD

*tättärää*...menen savuille.:DD

• ihmettelix
        MillaN kirjoitti:

...niin tietysti.:D

avauksen aihe on jo niin moneen kertaan keskusteltu asia, ettei siitä kantsi sen enempää... vai?
        Odotin jotain uutta ja mielenkiintoista ja tuoretta mutta ei... harmi, etteikö osaisi siitä ei ole kyse.

• vaivautui
        joopajoo kirjoitti:

tämä simanainen halusi vain kertoa ettei hänellä ole mitään sanottavaa,

kun kaikki tiesi sen entuudestaan

• MillaN
        ihmettelix kirjoitti:

avauksen aihe on jo niin moneen kertaan keskusteltu asia, ettei siitä kantsi sen enempää... vai?
        Odotin jotain uutta ja mielenkiintoista ja tuoretta mutta ei... harmi, etteikö osaisi siitä ei ole kyse.

..sitä kehitystä ei ole tapahtunut eikä kannattaisi hirveästi siitä toisia syytellä, mutta annetaanko olla...tyhjän saa pyytämättäkin, vai?:)

• ihmettelix
        MillaN kirjoitti:

..sitä kehitystä ei ole tapahtunut eikä kannattaisi hirveästi siitä toisia syytellä, mutta annetaanko olla...tyhjän saa pyytämättäkin, vai?:)

sana jää soimaan...plingggg ja mustia sukkia...*hymy*

• MillaN
        ihmettelix kirjoitti:

...soi tyhjää...niin aina ja joskus harvoin ne sanat ovat täynnä.:)

• ihmettelix
        MillaN kirjoitti:

...soi tyhjää...niin aina ja joskus harvoin ne sanat ovat täynnä.:)

riippuen todellisesta tarkoituksesta. :)

• ja hah
        ihmettelix kirjoitti:

taas millanilla apunikki tukemassa ;D

• MillaN
        ja hah kirjoitti:

...tyhjää.:D

En tarvitse Siman kanssa keskustellessani apunikkejä...taitaa olla toisinpäin.:D

• tipitii
        ja hah kirjoitti:

Kun ei se Simatsulle muuten pärjää:D

• tipitii
        MillaN kirjoitti:

...tyhjää.:D

En tarvitse Siman kanssa keskustellessani apunikkejä...taitaa olla toisinpäin.:D

Simatsulla saa olla oma apujoukkonsa siinä missä sinullakin. Suo vaan harmittaa koska jäät sanasodassa Simatsulle aina toiseksi, niinhän se on aina ollut. Piristävää vaihtelua teidän sanailu kuitenkin on:D

• yxkaxkoo
        tipitii kirjoitti:

Simatsulla saa olla oma apujoukkonsa siinä missä sinullakin. Suo vaan harmittaa koska jäät sanasodassa Simatsulle aina toiseksi, niinhän se on aina ollut. Piristävää vaihtelua teidän sanailu kuitenkin on:D

simannaisella on, ei lähde nuolemalla, vaikka kuinka yrität

• tipitii
        yxkaxkoo kirjoitti:

simannaisella on, ei lähde nuolemalla, vaikka kuinka yrität

itseään kissa kiusaa jos ei kermaa nuole:D

• tipitii
        vaivautui kirjoitti:

kun kaikki tiesi sen entuudestaan

Joka kerta Simatsu tekee tän. Kaikki te menette tähän joka kerta. Jos kert Simalla ei teidän mielestä ole mitään sanottavaa,kummasti teillä näkyy olevan asiaa Simatsulle.Miten tyhmiä voittekaan olla.*nauraa vedätetyille*:D

• yxkaxkoo
        tipitii kirjoitti:

itseään kissa kiusaa jos ei kermaa nuole:D

karvoja kieleesi, eikä väri lähde mihinkään, mutta jatka toki.

• kysymys*
        tipitii kirjoitti:

Joka kerta Simatsu tekee tän. Kaikki te menette tähän joka kerta. Jos kert Simalla ei teidän mielestä ole mitään sanottavaa,kummasti teillä näkyy olevan asiaa Simatsulle.Miten tyhmiä voittekaan olla.*nauraa vedätetyille*:D

ketkä te... Osaatko luetteloida, minusta tämä näyttää kahden lapsellisen kinastelulta. Molemmilla apinikkien armeija vauhdittamassa tyhmyyttään.

• tipitii
        yxkaxkoo kirjoitti:

karvoja kieleesi, eikä väri lähde mihinkään, mutta jatka toki.

Eipä taida Simatsusta karvoja lähteä. Tytöt kerto saunaillan jälkeen, että se on ihan posliini joka paikasta.HUI!:D

• MillaN

• MillaN
        kysymys* kirjoitti:

ketkä te... Osaatko luetteloida, minusta tämä näyttää kahden lapsellisen kinastelulta. Molemmilla apinikkien armeija vauhdittamassa tyhmyyttään.

...nyt pulttia ota...minä puhun vain omana itsenä...tämä on hauskaa, varsinkin kun Siman pitää puolustaa itse itseään.:DD

• kysymys*
        MillaN kirjoitti:

...nyt pulttia ota...minä puhun vain omana itsenä...tämä on hauskaa, varsinkin kun Siman pitää puolustaa itse itseään.:DD

hauskuutta? Kanojen kaakatusta api(na)nikkeineen. Vaan jos hauskaa niin senkun jatkatte.

• MillaN
        kysymys* kirjoitti:

hauskuutta? Kanojen kaakatusta api(na)nikkeineen. Vaan jos hauskaa niin senkun jatkatte.

...kaakatukselta, mutta sovitaanko niin ettet lue tätä avausta ollenkaan ettei tule turhia närästyksiä, jooko?.:D

*NIIN ONNELLINEN Siman mokasta*:D

• ihmettelix
        ja hah kirjoitti:

Eipä todellakaan Millan apunikkejä tarvitse, ainakaan vastatessaan tämän tasoiseen keskusteluun "minä blondi, sinä blondi". *hymy*

• Simanainen

Jälleen te todistitte oikeaksi kaikki väitteeni...ajatelkaas, ihan itse...minun puolestani. :DD *venyttelee*

Jatkakaa spekuloimista, siinä teillä aika hurahtaa mukavasti. Minä siirryn todellisuuteen ja
      kaupungin humuun.:)

• MillaN

...sinulle armaani...suukotellaan kun tavataan.:DD

• lasollady

Reseptisi on uusittu

• tipitii

Kävit taas viihdyttämässä :D

• Jermu

Täällähän se simis on ollut melkein joka päivä.
        Se, että sinä olet odotellut kauan, ei vielä kerro koko saltoa, nääs!

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3672
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      28
      3232
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2878
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2720
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1699
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      22
      1518
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1507
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1478
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1474
    Aihe