Onko monia, jotka epäilevät

vaalivilppiä?

Itse epäilen, ja olen koko ajan epäillyt. Ei kait me hyväksytä sitä, että presidentti valittiin mahdollisesti vilpillisin keinoin?! Meillä on oikeus valittaa asiasta ja saada selko. Olisi paljon helpompi jatkaa elämää kun tämä asia selvitettäisiin. Miksei missään lehdissäkään reagoida mitenkään vaikka selviä viitteitä on mahdollisesta vilpistä?

Kuinka moni haistaa palaneen käryä? Nyt kaikki tänne keskustelemaan asiasta. Mistä päin olette? Itse olen vaasan vaalipiirin alueelta. Mitä ehdotatte, miten pitäisi edetä asiassa? Toisaalta ajattelen, johtuuko epäilykseni siitä, että olen vain niin pettynyt siihen, ettei Saulia valittu ja nyt alkaa uskomaan jo tällaisiin asioihin.....mutta toisaalta, en ole ainakaan ainut, joka tällaista epäilee.

34

1314

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nukkumismatti

meehän siitä jo nukkuun ,ja jätä se kännittely

• sinulle kuuluu

milloin nukkumaan pitää kunkin mennä. Halosen kannattaja, otaksun.

• pirkanmaalta

Epäilin jo ensimmäisen kierroksen jälkeen. Halonen vaikutti niin pakkomielteiseltä, että en mennyt äänestämään ennakkoonkaan. Äänestin vasta äänetyspäivänä. Miksihän muuten niitä ennakkovaalipaikkoja oli jopa kauppakeskuksissakin. Täälläkin haloslaiset kehotti menemään ennkkoon äänestämään. Miksihän?

• yhteyttä

tähän Bushiin hän on demokratian ja oikeuden lähettiläs.Jos kuka niin hän selvittää vääryydet ja korjaa ne eli yhteys vain valkoiseen taloon

• väkihän

se sieltä haki oppinsa. Sielläkin noita ääniä aikanaan hävisi jonnekin. Vähän myöhäistä neuvoa enää, kun vaalit jo ohi.

• Laaja huijausoperaatio

Kaikki keinot olivat varmaankin käytössä.

• Pimeäpuoli

Kyllä voi vain epäillä mitä ja miten paljon?

• on ´'

tosiaan melkomoisesti.
        Osaavathan ne talousrikollisetkin jopa vuosikausia pihistellä toisten rahoja
        ilman ,että kukaan huomaa mitään.

• JA NYT KÄVI NÄIN

Olemme jo vaaleja nähneet melkein puoli vuosisataa, eikä koskaan ole ollut tällaista.
      Ei kyse ole siitä, että harmittaisi häviö, kyse on todella siitä, että tässä menettelyssä on esiintullut niin paljon valehtelua, virheitä, epärehellisyyttä ja huijaamista.

Ei tällaista voi käsittää. Olemme luulleet, että demarit ovat sentään suomen kansalaisia ja kunnon väkeä.
      Lisäksi Halosen persoonallisuus on nyt osoittautunut presidentiksi sopimattomaksi ja muutenkin arvelluttavaksi.

Muistelkaa Kekkosen myllykirjeitä ja yrittäkääpä kuvitella hänet nakkikioskille. Käyttäytymisestä puhumattakaan.

• Äänestäjä ennakkoon

Ennakkoääniä käsiteltiin.
        Ja minäkin tyhmä ennakkoon äänestin mieheni kanssa ja kysyinkin "vaalivirkailijalta" joka oli nuori tyttö, että minnekkä äänet menevät säilöön ennen varsinaista päivää, niin purkkaa jauhava tyttö sano, että "En mä tiiä, mutta talteen menevät"..

• TAXIKUSKI
        Äänestäjä ennakkoon kirjoitti:

Ja minäkin tyhmä ennakkoon äänestin mieheni kanssa ja kysyinkin "vaalivirkailijalta" joka oli nuori tyttö, että minnekkä äänet menevät säilöön ennen varsinaista päivää, niin purkkaa jauhava tyttö sano, että "En mä tiiä, mutta talteen menevät"..

Aina on sanottu, että perinteiset sossujen äänestäjät antavat äänensä vaalipäivänä.
        Mutta Niinistö voitti 600 äänellä varsinaisena äänestyspäivänä!!
        Ja Saulin kannatus huippu osui juuri ennakkoäänien aikaan. Ja hieman tasaantui kun alkoi loanheitto ja Lipposen pelettolu.

• JA,,,
        TAXIKUSKI kirjoitti:

Aina on sanottu, että perinteiset sossujen äänestäjät antavat äänensä vaalipäivänä.
        Mutta Niinistö voitti 600 äänellä varsinaisena äänestyspäivänä!!
        Ja Saulin kannatus huippu osui juuri ennakkoäänien aikaan. Ja hieman tasaantui kun alkoi loanheitto ja Lipposen pelettolu.

Rankemman mukaan. Ja siksi "voittajien ilo" on hyökkäystä häviäjiä kohtaan tarkoituksena hämärtää oikeat ongelmat??

• Saako kysyä?
        JA,,, kirjoitti:

Rankemman mukaan. Ja siksi "voittajien ilo" on hyökkäystä häviäjiä kohtaan tarkoituksena hämärtää oikeat ongelmat??

Kuka käsitteli ääniäni, jotka erehdyin ennakkoon antamaan, ja kopissakin oli vaan lyijykynä?

• minulla
        Äänestäjä ennakkoon kirjoitti:

myös oli nuori tyttö, joka koko ajan höpötti ja toisteli että on se hyvä, että nyt äänestyksesi on tehty ja yritti päästä kysymään ketä äänestin ja melkein vaalilipun sisälle oli kurkkimassa.
        Moisen vaalivirkailijatyttösen käytöksen johdosta,
        EN ENNAKKOÄÄNESTÄ ENÄÄ KOSKAAN!

• jälkeenpäin

voisi kuvitella, että 6v:n takainen Ahon äänestystulos olisi ehkä voinut olla myös manipuloitu. Nyt oltiin sitten niin varmoja, että menee taas läpi vilppi, että oltiin vähän huolímattomia. Ehkä myös nykyinen äänestäjä ei enää mene niin helposti halpaan.

• yksi monista

Mutta voisiko joku sanoa mitä tässä olisi tehtävissä?

• minäkin'

ja epäilin kyllä jo silloinkin.

• vilppiä vuonna 2000
        minäkin' kirjoitti:

ja epäilin kyllä jo silloinkin.

Jostain nimittäin ilmaantui toiselle kierrokselle 130 000 uutta äänestäjää, jotka ei äänestäneet ensimmäisellä kierroksella ollenkaan.

Erkko ja Venäjä tekee pressan vaikka väkisin, Suomen kansa on sivustaseuraajana.

IHAN PUHDASTA KANSAN KUSETUSTA!!!!!!

• kaikennähnyt

Haluatteko NATO:oon?
      Itse haluaisin vaikka en tiedä onko siitä hyötyä.
      SossuTarjan aikana 19/20 jäsenistä sanoo kyllä mutta SossuTarja ei, joten Suomi ei päässyt NATO:oon.

• Maanpetturi.

Vaikka Sauli ei ollut sinne sen enenpää menossa kuin muutkaan, mutta tässä onkin kyse ollut vaalien todellisesta vilpistä eli vaalisellaisesta ja Ennakkoäänien käsittelystä joka myös yhdessä loanheiton ratkaisi vilpillisen voiton Haloselle! Tosi on näin!

• Vastuunkantaja
        Maanpetturi. kirjoitti:

Vaikka Sauli ei ollut sinne sen enenpää menossa kuin muutkaan, mutta tässä onkin kyse ollut vaalien todellisesta vilpistä eli vaalisellaisesta ja Ennakkoäänien käsittelystä joka myös yhdessä loanheiton ratkaisi vilpillisen voiton Haloselle! Tosi on näin!

Äänestys ennakkoon harmittaa vietävästi, koska ääneni aivan varmasti vaihdettiin Haloselle meneväksi!

Mutta missä ääniä "säilytetään"?

• Paniikissa ja..
        Vastuunkantaja kirjoitti:

Äänestys ennakkoon harmittaa vietävästi, koska ääneni aivan varmasti vaihdettiin Haloselle meneväksi!

Mutta missä ääniä "säilytetään"?

Kyseisen porukan keinot koettuamme, kuka enää uskoo, ettei ääniämmekkin olis käsitelty?
        Kaikki likaiset konstit oli käytössä ja nyt on sitten pelko persiissä ja voittokin tuntuu tappiolta, niinkuin Dopign urheilijasta!

• Miksei Keskusta?

Siksi kun mitään vaalivilppiä ei ole tapahtunut. Sauli Ninistön kannattajat eivät vain voi tunnustaa demokraattisten vaalien tulosta.

Jos SDP on harrastanutvaalivilppiä olisi tapahtunut, miksei Keskusta ja Kokoomus puutu asiaan? Aivan, ei ole mihin puuttua.

Mutta mitä tämä auttaa. Vainoharhainen vasemmistokammoisuus kukkii, sääli että Sauli Niiniställä on tuollaisia kannatajia.

• vilppi osataan.

Silloin kun Sosialistit tulivat valtaan he kehittivät Ennakkoäänestyksen ja kysynkin nyt?
        Miksihän?

• eivät voi äänestää
        vilppi osataan. kirjoitti:

Silloin kun Sosialistit tulivat valtaan he kehittivät Ennakkoäänestyksen ja kysynkin nyt?
        Miksihän?

vaalipäivänä

• että vaalivilppi
        vilppi osataan. kirjoitti:

Miksihän?

on tapahtunut kuin että se ei ole tapahtunut. säälittävän huonoja vaalihäbiäjiä.

• tiedät,

ETTEI MITÄÄN VILPPIÄ?

• taitaa

olla suurin pelko.

Muista salaperäiset maakaasuvuodot ja sähkötoimitusten niukkeneminen muutama päivä ennen vaaleja.

Putin halusi vähän kiristää, jotta saataisin Putinin ehdokas, Halonen läpi.

• Miten tapahtui ?

Siis kuka puhui purkkaa jauhavasta nuoresta ennakkoääniä keräävästä tytöstä ? Vaaleissahan yleensä on aika kypsää väkeä toimitsijoina, eikö myös ennakkoäänien keräyksessä ? Tuli vaan mieleen, että olen paljon nähnyt Halosen avustajia kaduilla, nuoria tyttöjä siellä sun täällä vaalimainoksia jakelemassa. Niitä taitaa piisata näihin hämäräjuttuihinkin. Oudolta tuntuu !

• Vaalitulos epäilyttää
      • Jetsulleen niin

Täytyy se kyllä olla ihan selvä juttu ja muutetuista lipuista kyllä voi laitteilla ottaa selvän miten niitä olisi retusoitu.

Jos tästä asiat kuumenee, tulee iso juttu. Kaikki selvitetään, myös kansallismuseon kaasujuttu.

• ihmeteltiin

jo ekalla kierroksella ja isommalla porukalla tätä lyijykynämeininkiä. Eihän mitään virallisia papereita voi täyttää lyijykynällä? Vai pitääkö tästä ymmärtää, että äänestyslappu ei ole virallinen paperi ja jos siinä on esim. väärä numero niin sen voi sitten aivan hyvin hukata vaikka lumihankeen, kuten nyt kävikin.

• Halosta vastaan..

Vaalivilppiä tavattiin jo ensimmäisellä kierroksella, kun Matti Vanhasta vastaan tehtiin vaalivilppi jotta Sauli Ninistö saatiiin Tarja Halosewn vastaehdokksaaksi. Sääli hyvää pääministeriämme. asia on tutkittava

• Äänestäjä ennakkoon

Minä en luota ennakkoääänestyksen laillisuuteen.

Mutta minkäs teet kun oikeusministeriökin on sossujen hallussa!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia?

Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?
      Arvot ja etiikka
      5
      12376
    2. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      4
      11153
    3. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      175
      5075
    4. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      28
      3689
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      196
      3534
    6. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      46
      3060
    7. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      108
      2789
    8. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      13
      2178
    9. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      37
      2127
    10. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      19
      1935
    Aihe