O raportin aika

taas€

Teimme kaksi lyhytesittelyä. Päivän saldo kaksi edustajasopimusta ja yksi asikas. Toinen edustajasopimuksista ostoalennuksia varten (kanta-asikas).

17

1277

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jee

kylläpä kuulostaa hyvältä..pitäsköhän mullakin jättää nämä päivätyöt ja ruveta movettamaan..

• kiinnostaa??

Kerro vasta vuoden päästä raportit jos pulju on vielä pystyssä. Onko kiva luvata ihmisille jotain minkä jo tiedät tuhoontuomituksi?

• Sipuli

Kuukaudenkin jaksaisit raportoida ja homma kävis hyvin. Pahoin vaan pelkään, että homma lässähtää aika pahasti sen doom-kloonin julkaisun jälkeen.

Veikkauksia mitä keksitään S2E:n jälkeen? ;-)

• peruskysymys

joka tehdään sekmentoinnin yhteydessä. Ketä kiinnostaa?

REktytoinnin onnistuminen osoittaa että vastaus tuohon kysymykseen on ollut oikea.

Vaikea sanoa näin keskustelupalstalla ketä kiinnostaa.

Tietoa poliisitutkinnasta on ja siiä keskusteltin. Ei se haittaa sellaisia jotka ymmärtävät sUomen oikeuskäytännön. Syyllinen on vasta sitten kun on tuomittu.

Joka tuntee yhdenkin verkotofirman Suomessa tietää miten erottaa laillinen laittomasta. Move toimii lainmukaisesti, näin totesi yksikin joka kirjoitti edustajasopimuksen alle nimensä.

• badass
        peruskysymys kirjoitti:

joka tehdään sekmentoinnin yhteydessä. Ketä kiinnostaa?

REktytoinnin onnistuminen osoittaa että vastaus tuohon kysymykseen on ollut oikea.

Vaikea sanoa näin keskustelupalstalla ketä kiinnostaa.

Tietoa poliisitutkinnasta on ja siiä keskusteltin. Ei se haittaa sellaisia jotka ymmärtävät sUomen oikeuskäytännön. Syyllinen on vasta sitten kun on tuomittu.

Joka tuntee yhdenkin verkotofirman Suomessa tietää miten erottaa laillinen laittomasta. Move toimii lainmukaisesti, näin totesi yksikin joka kirjoitti edustajasopimuksen alle nimensä.

Kuuluisia viimeisiä sanoja:

"Move toimii lainmukaisesti, totesi yksikin joka kirjoitti edustajasopimuksen alle nimensä."

• 2 sopimusta

olitko sinä se toinen ja kaverisi(avopuolisosi tai ystäväsi/ystävättäresi se toinen)?

• Moven

markknointijärjestelmää?

Tässä järjestelmässä on hienoa se että työ tehdäään kahdestaan. Ja sille toisellekin maksetaan palkka (bonus) työstä. 300 pisteen liikevaihto ensimmäisen kerran, siitä saa "sponsori" bonuksen ja "apu" bonuksen.

Siksi Move on hyvä ja siksi Move laajenee niin nopeasti. Ajatteleppa jos sinulla olisi myyntityössä ja yrittäjänä koko ajan ilmainen renki.

• antimaster
        Moven kirjoitti:

markknointijärjestelmää?

Tässä järjestelmässä on hienoa se että työ tehdäään kahdestaan. Ja sille toisellekin maksetaan palkka (bonus) työstä. 300 pisteen liikevaihto ensimmäisen kerran, siitä saa "sponsori" bonuksen ja "apu" bonuksen.

Siksi Move on hyvä ja siksi Move laajenee niin nopeasti. Ajatteleppa jos sinulla olisi myyntityössä ja yrittäjänä koko ajan ilmainen renki.

Move hehkutuksissa tuntuu toistuvan aina vaan samat kirjoitusvirheet.

Aika epätoivoisen tuntuista hommaa...

• badass
        Moven kirjoitti:

markknointijärjestelmää?

Tiesitkö että kaikki move-miehet, jotka on sun yläpuolella tai eri jaloissa, ovat sun kilpailijoita eikä ilmaisia renkejä. Ei ne sulle tee töitä vaan sua vastaan.

• siitä
        badass kirjoitti:

Tiesitkö että kaikki move-miehet, jotka on sun yläpuolella tai eri jaloissa, ovat sun kilpailijoita eikä ilmaisia renkejä. Ei ne sulle tee töitä vaan sua vastaan.

mistä päin asiaa ajattelee.

Jos saan sieltä apua on ehkä lähempänä yhteityökumppania. On meillä kuitenkin eri alue ja eri kontaktiyhteisö kummallakin.

On vain niin metka tilanne tuossa Movessa että kilpailu on sellaista että kun minun sponsorilla on kaksi linjaa. Se minun sponsori ei voi tehdä mitää sellaista josta minä en hyötyisi. Koska jos minun sponsori sponsoroi uusia jäseniä ne tulee automaattisesti toisen linjaan alapuolelle. Eli hyödyn aina kun sponsorini tekee jotakin. Tulee myös minun verkostooni lisää liikevaihtoa. Eikö olekin metkaa.

Ja siiten minä itse saan joksuttaa sponsoriani vaikka kuinka paljon. Koska sponsori on sitä varten että se juoksee käskettäessä.

Eikö olekin aika metka juttu. Minä hyödyn kaikesta mitä sponsori tekee.

• badass
        siitä kirjoitti:

mistä päin asiaa ajattelee.

Jos saan sieltä apua on ehkä lähempänä yhteityökumppania. On meillä kuitenkin eri alue ja eri kontaktiyhteisö kummallakin.

On vain niin metka tilanne tuossa Movessa että kilpailu on sellaista että kun minun sponsorilla on kaksi linjaa. Se minun sponsori ei voi tehdä mitää sellaista josta minä en hyötyisi. Koska jos minun sponsori sponsoroi uusia jäseniä ne tulee automaattisesti toisen linjaan alapuolelle. Eli hyödyn aina kun sponsorini tekee jotakin. Tulee myös minun verkostooni lisää liikevaihtoa. Eikö olekin metkaa.

Ja siiten minä itse saan joksuttaa sponsoriani vaikka kuinka paljon. Koska sponsori on sitä varten että se juoksee käskettäessä.

Eikö olekin aika metka juttu. Minä hyödyn kaikesta mitä sponsori tekee.

Eli kun sponsorisi hankkii edustajia eri jalkaan kuin missä sinä olet niin se on sinulle hyödyksi? Mistä moinen logiikka.. Mitä enemmän sponsorisi hankkii sulle kilpailijoita niin se on sulle hyödyksi?

• menestystarina,
        badass kirjoitti:

Eli kun sponsorisi hankkii edustajia eri jalkaan kuin missä sinä olet niin se on sinulle hyödyksi? Mistä moinen logiikka.. Mitä enemmän sponsorisi hankkii sulle kilpailijoita niin se on sulle hyödyksi?

luo uusia menestystarnoita.

Mutta kun se minun sponsorin sponsori rakentaa minun sponsorin toista linjaa, minun sponsori rakentaa ja louluttaa minulle toista linjaa. Minä keskityn taas siihen omaan toiseen linjaan pääasiassa. Näin se käytännössä näkyy menevän.

• mursis

Kuppis, montako liittymää tai sopimusta myit tänään (tai eilen)? Entä tuotteita, kuinka paljon ihmiset ostivat movestoresta sinun suosittelusi vuoksi? Paljonko meni vitamiineja, sähköä tai kännykkäliittymiä? Entä linttalenkkareita tai kansitakkeja?

Ai niin - ei ollenkaan.

• harmittaa

kun et tiedä kuka täällä raportoi.

Ei se mittä sano vain minua vaikka kuppikseksi.

Sinu kyselysi on turhaa. En minä vastaa tuolaisiin kysymyksiin. Pitäähän sitä jotakin liikesalaissuuksikin olla.

Jos sinua noin hirveästi kiinnostaa on sinullakin helppo tapa ottaa noihin kysymyksiin vastaus itsellä. Kokeile minkä verran sinä pystyt tienaamaan. Minun tienaamisella sinulle ei kuitenkaan tule senttiäkään, vaan itse se on jokaisen tehtävä. Eikö niin?

• mursis
        harmittaa kirjoitti:

kun et tiedä kuka täällä raportoi.

Ei se mittä sano vain minua vaikka kuppikseksi.

Sinu kyselysi on turhaa. En minä vastaa tuolaisiin kysymyksiin. Pitäähän sitä jotakin liikesalaissuuksikin olla.

Jos sinua noin hirveästi kiinnostaa on sinullakin helppo tapa ottaa noihin kysymyksiin vastaus itsellä. Kokeile minkä verran sinä pystyt tienaamaan. Minun tienaamisella sinulle ei kuitenkaan tule senttiäkään, vaan itse se on jokaisen tehtävä. Eikö niin?

Hehehe! Yllätysvastaus!

Kuppis, älä ole vaatimaton. Kerro vain meille, kuinka paljon on mennyt kaupaksi ylihintaan suosittelujesi ansiosta?

Ai niin, mutta ei ole mennyt. Ja ai niin, sinähän olet Kuppis, ja Kuppis ei vastaa järkeviin kysymyksiin.

• mallia€
        mursis kirjoitti:

Hehehe! Yllätysvastaus!

Kuppis, älä ole vaatimaton. Kerro vain meille, kuinka paljon on mennyt kaupaksi ylihintaan suosittelujesi ansiosta?

Ai niin, mutta ei ole mennyt. Ja ai niin, sinähän olet Kuppis, ja Kuppis ei vastaa järkeviin kysymyksiin.

Eli toisin
        Kirjoittanut: sanoen 5.2.2006 klo 09.07

1000 ed. Alimmalla tasolla 501 edustajaa. Jokaisellaa 100 asiakasta Alimman linjan asiakkaita n. 50 000 ja ylälinjan asiakkaita n. 50 000.

Kuukausi iikevaihto keskimäärin 60€ asiakas.Likevaihto 3 milj. alimmalla linjalla. 6000€ alalinjalainen.

Eli kuukausiliikevihto edustajaa kohti 3600€ edustaja.
        liikevaihto 3600€
        Kulut pa. puh. ym. 600€
        Palkka 3000€ kuukausi alimmalla linjalla.

Siis ilman verkostoa olevan alalinjalaisen pruttopalkka 3000€. 18 000 mummonmarkkaa. Kansanedustajan pruttopalkka 100 asikaalla. Toteutuu yhden asiakkaan hankkimisella viikossa kahden vuoden aikana. Ja verkostoa ei tarvitse rekrytoida ollenkaan.

Näin Moven markinointisuunnitelmalla. Eli mitä valitatte. Mukaan vain ja tekemään bisnestä.

• lakupää

2 lyhytesitelmää -> 2 edustajasopimusta 1 asiakas = 3 sopimusta??

ja toinen edustjasopimus ostoalennuksia varten?
      siis maksoiko joku 999€ saadakseen ostaa kalliita tuoteita movesta vai oliko nää edustajasopimukset niitä, mistä sulle ei makseta mitään?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      125
      4771
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      5
      3412
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      128
      3210
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      27
      2649
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      78
      2392
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1779
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1404
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      117
      1265
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      9
      1243
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1158
    Aihe