Etsin kokemusta mahdollisimman rankasta hörhöilystä ja hurmoksellisuudesta. Haluan tutustua mahdollisimman sekopäiseen seurakuntaan, sekä todelliseen herkkäuskoisuuteen. Kertokaa mihin ja kenen tilaisuuksiin mihun kannattaa mennä? Mistä löydän erittäin rankkoja hurmostelutilaisuuksia, jossa toteutuvat kaikki mahdolliset ilmiöt? antakaapa vinkkejä.
Etsin rankkaa hurmostelua
18
586
Vastaukset
- http://democracyfrontline.o...
- >:D
>:D
- Arken !
Järvenpääläinen Vapaakirkon jäsenseurakunta Arken!
- RitariOlevainen
ja mielenlaadussa,älä mene MINNEKKÄÄN,tämä on aivan ehdoton tapa suhtaustua sinun aikomuksiin !
- normaali
mene jonkun poikalapsen kanssa käsi kädessä ja teidän pitää etsimän paikat ja paikkoja missä hurmoksellisuus on suuri ja ilonne on arvoituksellinen?
(Hiv. aids, kuppa, pili ruostuu, sulaa, ääni muuttuu kimeäksi etc...?
PS. kai tiedät mitä synnin pesät ovat? - kiinnostunut.
Mitä ihmeen vikaa minun mielenlaadussani oikein on??? Enhän minä sinne mene sekoilemaan! Muuthan siellä sekoilevat!!!!
Tiedän että tilaisuutenne ovat häpeällisiä, siksi onkin parasta käydä naureskelemassa paikan päällä.
Siellähän saa parhaan kuvan toiminnasta, eikä tarvi olla pelkkien kuulopuheiden varassa. - tuuppari
kiinnostunut. kirjoitti:
Mitä ihmeen vikaa minun mielenlaadussani oikein on??? Enhän minä sinne mene sekoilemaan! Muuthan siellä sekoilevat!!!!
Tiedän että tilaisuutenne ovat häpeällisiä, siksi onkin parasta käydä naureskelemassa paikan päällä.
Siellähän saa parhaan kuvan toiminnasta, eikä tarvi olla pelkkien kuulopuheiden varassa.tilaisuudet alkavat yleensä klo 11.
- - HAH - HAH !
normaali kirjoitti:
mene jonkun poikalapsen kanssa käsi kädessä ja teidän pitää etsimän paikat ja paikkoja missä hurmoksellisuus on suuri ja ilonne on arvoituksellinen?
(Hiv. aids, kuppa, pili ruostuu, sulaa, ääni muuttuu kimeäksi etc...?
PS. kai tiedät mitä synnin pesät ovat?Järki lähtee, hu hu hu hu! Tämä palsta on parasta krapula-aamun viihdettä, har har! :D
kiinnostunut. kirjoitti:
Siellähän saa parhaan kuvan toiminnasta, eikä tarvi olla pelkkien kuulopuheiden varassa.että noista ilmiöistä voi olla oikeasti kiinnostunut ilman, että tahtoisi itse niihin osallistua. Olen itsekin. Hihhuli-hörhöt eivät vaan itse näe niitä ilmiöitä hassuina, tietenkään. Esimerkiksi kielilläpuhumisessa riittäisi varmaan naurun aihetta moneksi päiväksi, kun kerran pääsisi kuulemaan.
- RAUHAA.
kiinnostunut. kirjoitti:
Siellähän saa parhaan kuvan toiminnasta, eikä tarvi olla pelkkien kuulopuheiden varassa.http://democracyfrontline.org/blog/?p=133
MUUTTAISITKO YSTÄVÄLLISESTI VAIKKA IRANIIN PILAAMASTA MAISEMAA, OLE HYVÄ? - merim.raimo
Oikein sanoit Ritari...älä mene MINNEKKÄÄN,..Jokainenhan meistä löytää etsimänsä ihan läheltä," omasta kammiostansa" paras olisi kuitenkin etsiä Jumalan yhteyttä,sillä HÄN ei ole kaukana yhdestäkään meistä.
- Hyviä seurakuntia
- hallelyjaa
Joo eikä se Nokia missikokaan ihan kakkoseksi jää. :-)
- Hyviä seurakuntia
- hansutuulia
mee jääkiekko-otteluun saat isommat 'höyryt' pihalle. ;), Joskus oli erittäin hauska ilmaisu Aamu-lehden ilmoituksessa, 'hurmoshetkiä Hakametsässä*. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383839Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362974Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt91882Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51608Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41089- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23731