..kotitöissä. Olen laittanut merkille, että muslimimiehet eivät halua vaihtaa vauvalle vaippoja, siivota ja tiskata.
Kristittyjen ja ateistimiesten näkee usein tekevän näitä töitä muslimimiesten katsellessa tätä outoa toimintaa päätään pyöritellen.
Vain kristityt miehet
17
701
Vastaukset
- ole tuossa
merkitystä... että höpö höpö. Vai pitäis olla kristitty...hööööö
- täi älä
Noo, kerroppa nyt joutessasi mistä tämä ero sitten kumpuaa?
Mainitsin muuten myös ateistit, nuo uuden ja uljaan uskonnon väkevät airueet. - olet oikeassa
täi älä kirjoitti:
Noo, kerroppa nyt joutessasi mistä tämä ero sitten kumpuaa?
Mainitsin muuten myös ateistit, nuo uuden ja uljaan uskonnon väkevät airueet.että eihän muslimit sitä tee. Kuten tiedät, maailmassa on muitakin uskontoja, kuin mainitsemasi. En ole kullut, että kielletty on em. toimet. Siis joutessani kerroin.
- vai onko
olet oikeassa kirjoitti:
että eihän muslimit sitä tee. Kuten tiedät, maailmassa on muitakin uskontoja, kuin mainitsemasi. En ole kullut, että kielletty on em. toimet. Siis joutessani kerroin.
En tunne muiden uskontojen kuin eri kristillisten seurojen jäseniä, jokusen vakaan ateistin, muutaman evoluutiouskovaisen, yhden hindun ja kolme ukko ylijumalaan uskovaa. No, naapurissa asuu kaksi wiccalaista, pariskunta kyllä mutta naisia molemmat joten heidän kotiaskareidensa jako ei kerro mitään heikäläisistä miekkosista. Tunnen myös kaksi muslimimiestä ja he ovat ainoita joille kotityöt eivät maita lainkaan.
- merkitystä
Varsinkin koraanissa sanotaan selvästi, että nainen on arvoton ja miehensä orja. Jopa naisen ohikulkeminen saastuttaa rukoilijan rukoukset, että niin arvostettuja naiset ovat.
Sikäli tosin olisi kiva tietää, että miten nämä pyhät miehet voivat työntää kullinsa näihin saastuneisiin naisiin? Eikö se saastuta miehen pysyvästi ja paratiisin portit menee pysyvästi kiinni.
- ihan niin
vielä muutama vuosi sitten tuollaiselle höpinälle olisi naurettu kaikkialla kristillisessä maailmassa, nyt muutama tussun alla oleva nössömies tekee kotitöitä, kun ei muuta osaa ja työttömänä on, muija käy töissä ja elättää tän nössön. Ehkä oli hieman karrikoiden, mutta eipä ollut tuokaan avaus mitenkään suurella ymmärryksellä pilattu.
- kateissa
Se oli luonnollisesti alempana olevan kirjoituksen innoittama mutta sillä erolla, että se on totta.
En minä ihaile esiliina päällä hosuvia miekkosia, pois se minusta, mutta kirjoitin minkä olen todeksi havainnut. - he.heh
suomessa eukko käy matalapalkkatöissä ja tekee vielä kotityöt siihen päälle, siivoaa ja luuttuaa, tää ristitty äijä röhköttää sohvalla ja huutelee lisää kaljaa. Miten sitä raamatussa naisen paikasta sanottiinkaan?
- vissiinkin
kateissa kirjoitti:
Se oli luonnollisesti alempana olevan kirjoituksen innoittama mutta sillä erolla, että se on totta.
En minä ihaile esiliina päällä hosuvia miekkosia, pois se minusta, mutta kirjoitin minkä olen todeksi havainnut.mennä etsiin se "alempana oleva kirjoitus", johon viittasit, mutta jos tää on yhteydessä johonkin aiempaan kirjoitukseen, niin mikset sinne ketjuun kommentoinut, nyt tämä on omana avauksenaan ilman mitään viitettä?
- täytyy,,
vissiinkin kirjoitti:
mennä etsiin se "alempana oleva kirjoitus", johon viittasit, mutta jos tää on yhteydessä johonkin aiempaan kirjoitukseen, niin mikset sinne ketjuun kommentoinut, nyt tämä on omana avauksenaan ilman mitään viitettä?
miksi sinä siinä jurpotat?????
- kun se...
he.heh kirjoitti:
suomessa eukko käy matalapalkkatöissä ja tekee vielä kotityöt siihen päälle, siivoaa ja luuttuaa, tää ristitty äijä röhköttää sohvalla ja huutelee lisää kaljaa. Miten sitä raamatussa naisen paikasta sanottiinkaan?
sohvalla röhmyttävä äijä..se on niin lutunen!
Löysin sen tuosta lähiöpubista.Ja mitä
tulee matalapalkkaan,,,sossu maksaa lisää. - ????
kateissa kirjoitti:
En minä ihaile esiliina päällä hosuvia miekkosia, pois se minusta, mutta kirjoitin minkä olen todeksi havainnut." Se oli luonnollisesti alempana olevan kirjoituksen innoittama" tämä?
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000002&conference=664&posting=22000000013893032 - jurpun jurpun
täytyy,, kirjoitti:
miksi sinä siinä jurpotat?????
- hoh hoi
Eipä nyt pidäkkään paikkaansa sun väittämät,omin silmin oon nähnyt jotain ihan muuta,juuri päinvastoin kun kirjoitat.
- pedopedo
ainakin "sillä" tavalla...
- suomalaisia
tuomittu, Thaimaassa asti, Euroopassa jaanyt kiinni monta valkoisten pedofiilirinkia, kylla Eurooppalaiset lapsista...
- tunnen
Entisen työkaverini mies muslimi ja tekee kaikki työt kotona suoraan sanoen on koko suvun piikana
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511417- 639810
- 1445559
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792583