Muslimeilta pitäisi pyydellä anteeksi, kun julkaisee heidän uskontoaan herjaavia sarjakuvia. Silti muslimimaissa on julkaistu pilakuvia juutalaisten uskonnosta.
http://www.tomgrossmedia.com/ArabCartoons.htm
Muslimien pilakuvat
7
1452
Vastaukset
- huomauttaja
nuo pilakuvat ovat poliittisia ja kuvaavat israelin valtion toimintaa. niillä ei ole mitään tekemistä uskonnon kanssa.
- ............
Ei kukaan normaali räjäytä muita saati itseään, ei ole Israelissa tapana semmoinen...
- tälläinen vain
Mielestäni Tanska on toiminut väärin.
- hyssykät
hyysätkää vain niitäkin
- jumalan ruoska
hyssykät kirjoitti:
hyysätkää vain niitäkin
Noniin. Mä olen sitä mieltä ettei kenenkään jumalaa pidä pilkata. Itse en usko mihinkään jumalaan, mutta näin silti. Mutta toisaalta tämä riehuminen alkaa mennä jo liian pitkälle. Apinat riehuu ja osoittaa mieltään ihmisiä vastaan jotka toimittaa niille ruokaa että pysyisivät hengissä. Niille pitäisi opettaa ettei ruokkivaa kättä saa purra...Napalmia peliin!!!
- rumalan juoska
jumalan ruoska kirjoitti:
Noniin. Mä olen sitä mieltä ettei kenenkään jumalaa pidä pilkata. Itse en usko mihinkään jumalaan, mutta näin silti. Mutta toisaalta tämä riehuminen alkaa mennä jo liian pitkälle. Apinat riehuu ja osoittaa mieltään ihmisiä vastaan jotka toimittaa niille ruokaa että pysyisivät hengissä. Niille pitäisi opettaa ettei ruokkivaa kättä saa purra...Napalmia peliin!!!
Jos yksi pilakuvasetti, joskin ehkä turhan provosoiva ja mauton sellainen, saa aikaan tuollaisen kansainvälisen haloon, mitä tapahtuisikaan, jos joku amerikkalaisporukka kaappaisi Jeesuksen nimissä arabialaislentoyhtiöiden lentokoneita ja lentelisi niillä päin al aksan moskeijaa?
Mistä ihmeestä tuollaisia höyrypäitä riittää? Eikös tanskalaisten tunteita loukkaa ollenkaan kun heidän lippujaan poltetaan, vaikka asialla ei olisikaan Tanska, vaan Jyllands post?
Naurettavaa pelleilyä ja vielä yllättävän suurelta joukolta! Pitäisikö laittaa öljy ja taatelit boikottiin? Jotain suhteellisuudentajua pitäisi peräänkuuluttaa ihan isoon ääneen.. ilman pilakuvia tietysti ;) - Oikeita
rumalan juoska kirjoitti:
Jos yksi pilakuvasetti, joskin ehkä turhan provosoiva ja mauton sellainen, saa aikaan tuollaisen kansainvälisen haloon, mitä tapahtuisikaan, jos joku amerikkalaisporukka kaappaisi Jeesuksen nimissä arabialaislentoyhtiöiden lentokoneita ja lentelisi niillä päin al aksan moskeijaa?
Mistä ihmeestä tuollaisia höyrypäitä riittää? Eikös tanskalaisten tunteita loukkaa ollenkaan kun heidän lippujaan poltetaan, vaikka asialla ei olisikaan Tanska, vaan Jyllands post?
Naurettavaa pelleilyä ja vielä yllättävän suurelta joukolta! Pitäisikö laittaa öljy ja taatelit boikottiin? Jotain suhteellisuudentajua pitäisi peräänkuuluttaa ihan isoon ääneen.. ilman pilakuvia tietysti ;)Kuvat kuvaavat oikein sitä käsitystä,jonka länsimaalaiset ihmiset ovat saaneet islamista äärimuslimien tekemien terroritekojen vaikutuksesta.Hehän ovat tehneet ne islamin nimissä.Saavat syyttää itseään,jos käsitys on väärä.Viime päivien riehunnat todistavat kuvat oikeiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383839Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362974Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt91882Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51608Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41089- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23731