Olen Perussuomalainen

Erja Kouvo

Anteeksi, että aloitan uuden keskustelun, mutta haluan keskustella hieman laajemmin.
Rakkaalle puoluetoverilleni Jormalle tiedoksi:
En häpeä ollenkaan, että julistauduin Niinistön kannattajaksi.
Minä en myöskään tästä syystä koe sen julkituomista parjaukseksi.
En kuitenkaan koe olevani kaappi-kokoomuslainen, enkä myöskään kaappi-perussuomalainen.
Olen ihan reilusti ja rehdisti perussuomalainen.
Minut kyllä huolittaisiin kokoomukseen, toisin, kuin joku muu täällä epäili.
Miksi muuten luulette, että kokoomus ei huolisi meitä, mutta persut huolivat.
Onko perussuomalaiset puolue se, johon pääsee, kun muualle ei huolita?
Olen kyllä ollut ihan vilpittömin sydämin tukemassa Soinia ja omasta mielestäni onnistunut siinä melko hyvin.
En vain voi sulkea silmiäni ja korviani kun jäljelle jäi kaksi vaihtoehtoa, joista jommasta kummasta takuuvarmasti tulee Suomen presidentti.
Siinä tilanteessa halusin tuoda näkyvästi julki oman kantani Niinistön sopivuudesta.
Mutta oikeastaan olen tyytyväinen, että Halonen valittiin, koska sittenpähän te muutkin näette miten kansalaisten eriarvoisuus lisääntyy ja kuinka joka tapauksessa liitymme Natoon.
Kansa sai sitä mitä tilasi.
Ymmärrän kyllä Soinin kannan kun hän ei halunnut tuoda omaa kantaansa julki.
Minulle hän sen kyllä kertoi, mutta olkoon salaisuus.
Voin rehellisesti tunnustaa, että Soini teki tosi hyvän kampanjan, jolla perussuomalaiset tulivat positiivisesti tunnetuiksi.
Tänäänkin oli Hesarissa kirjoitus, jossa sanotaan:"Jos keskustan puheenjohtajalla olisi Timo Soinin kieli ja Matti Vanhasen aivot, eihän keskustan menestyminen olisi vaikeatakaan.

10

523

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mieltä...

...aina tyylikkään Erjan kanssa. Mutta onneksi Timolla ei ole Vanhasen aivot (kuten hesari toivoo), muuten PerusS olisi kuollut jo aikaa sitten.

• Yrittäjä 1

Olen yksityisyrittäjä ja Perussuomamainen. Missään vaiheessa yrittäjänä ei tullut mieleenikää, että äänestäisin Halosta. Ei kai kukaan itsensä elättävä yrittäjä nyt sosialistia äänestä. Sosialistit ovat heitelleet kautta aikojen kapuloita yritysmaailman rattaisiin.
      En erityisemmin ihaile Niinistöä, mutta kun parempaakaan ei ollut.

• Erno Jouko

en tiedä mitä sinä erja kuvittelet. Sinä saat tehdä varmasti jokaisessa asiassa aivan kuten itse haluat. Tuskinpa kovinkaan montaa ihmistä kiinnostaa, mitä mieltä sinä mistäkin olet tai mitä sinä milloinkin teet. Ei sinulla ole mitään uutta tai ihmeellistä sanottavaakaan. Eli voit aivan rauhassa jatkaa kolumnistina täällä ja kertoa aina mielipiteesi vapaasti. Ehkä sinulla on tosin vähän isot luulot persooonasi ja näkemyksesi kiinnostavuudesta. Yleinen narsismin oire, josta eniten kärsii lopulta itse potilas.

• JKa

Kiitoksia, Erja, selvittävästä viestistäsi.
      Ymmärrän, että joku - nimimerkin takaa koska "oma perse ei kestänyt merivettä" - yritti nk. istua sinun housuillasi tuleen. Oli hyvin rehtiä astua esiin kertomaan oma kantasi.
      En ole arvostellut sinua henkilökohtaisesta valinnasta vaalin toisella kierroksella. Tunnen useita muitakin samalla tavalla ajatelleita PerusSuomalaisia, samoin Halosen kannalle kääntyneitä. En arvostele heitäkään valinnastaan.

Mutta juuri saamani viestin perusteella pyytäisin vielä täsmennystä tuohon Välikankaan ilmoitukseen Helsingin piirin julkisesta tuesta Niinistölle. Siinä tarkkaanottaen sanottin työvaliokunnan päättäneen asiasta. Sinähän olet sen jäsen? Tekikö se päätöksensä piirin hallitusta kuulematta? Ainakin saamani viestin mukaan piirin hallitus ei olisi ollut yksimielinen, vaan tuosta ratkaisusta jopa sanouduttiin irti kohtalaisen tiukalla sanavalinnalla.

• oli vastaan

Piirin hallitusta kuultiin ja siinä oli yksi, vain yksi kielteinen ääni. Muut hallituksen jäsenet olivat asiasta yksimielisiä. Älä sinä jorma pieni ota paineita toisten piirien ratkaisuista, kun teidän oman piirin toiminnat tuskin tarkastelua kestävät. vrt, entisen puheejohtajan kaikkoaminen ja
        mahdolliset uudet valinnat.

ps. minkä/kenen antaman viestin mukaan piiri ei olisi ollut yksimielinen ja kenen toimesta tuo voimakas sanavalinta tuli esiin? dokumenttia, jorma dokumenttia.

• Erja Kouvo

Vastaan taas itse minulle esittämääsi kysymykseen.
        Ensin teimme päätöksen työvaliokunnan kesken, johon kuulun, jonka jälkeen vielä soittokierros kaikille.
        Ainoastaan yksi oli eri mieltä.
        Sen jälkeen pidimme kokouksen, jossa olivat läsnä kaikki, yhtä lukuunottamatta.Tämä puuttuva henkilö kuuluu työvaliokuntaan, joten hänen näkemyksensä olikin jo selvillä.Tämän kokouksen aikana myös tämä ainoa henkilö, joka aluksi oli vastaan, oli myöskin sitä mieltä, että tuemme yksimielisesti Niinistöä.
        Mitään tiukkoja sanavalintoja en kyllä todellakaan kuullut, joten jos joku on sellaista väittänyt tämä henkilö valehtelee.
        Itse olen edelleenkin sitä mieltä, että teimme hyvän valinnan.
        Meillä Helsingin piirissä ei ole ollut mitään erimielisyyksiä sen jälkeen, kun jotkut henkilöt erosivat siitä.
        Toivottavasti ei tule myöskään nyt uusien mukaan tulleiden ihmisten kanssa.
        En usko itse olevani kovinkaan vihattu omassa piirihallituksessa, koska sain syyskokouksessa kaikkien läsnäolevien äänet.

Edellinen nimimerkki syyttää minua narsismista ja liian suurista luuloista itsestäni.
        Outoa siksi, että minulla ei ole mitään erityisempiä luuloja itsestäni.
        En myöskään koe alemmuutta muiden persujen suhteen.
        Ja jos minun kolumnini eivät kiinnosta miksiköhän luet niitä ja vaivaudut jopa kommentoimaan.

• perus-suomi
        Erja Kouvo kirjoitti:

Ensin teimme päätöksen työvaliokunnan kesken, johon kuulun, jonka jälkeen vielä soittokierros kaikille.
        Sen jälkeen pidimme kokouksen, jossa olivat läsnä kaikki, yhtä lukuunottamatta.Tämä puuttuva henkilö kuuluu työvaliokuntaan, joten hänen näkemyksensä olikin jo selvillä.Tämän kokouksen aikana myös tämä ainoa henkilö, joka aluksi oli vastaan, oli myöskin sitä mieltä, että tuemme yksimielisesti Niinistöä.
        Mitään tiukkoja sanavalintoja en kyllä todellakaan kuullut, joten jos joku on sellaista väittänyt tämä henkilö valehtelee.
        Meillä Helsingin piirissä ei ole ollut mitään erimielisyyksiä sen jälkeen, kun jotkut henkilöt erosivat siitä.
        En usko itse olevani kovinkaan vihattu omassa piirihallituksessa, koska sain syyskokouksessa kaikkien läsnäolevien äänet.

Edellinen nimimerkki syyttää minua narsismista ja liian suurista luuloista itsestäni.
        Ja jos minun kolumnini eivät kiinnosta miksiköhän luet niitä ja vaivaudut jopa kommentoimaan.

Hoh hoh miten lapsellinen vastaus naiselta. On hyvä jos joku jaksaa noin yksinkertaisia ajatuksia kommentoida.

• JKa
        Erja Kouvo kirjoitti:

Kiitoksia, jälleen.
        Jos vielä jäi jotain selvitettävää, niin sille on käsittääkseni olemassa tätä palstaa parempikin foorumi.

• Se ökykörmö
        Erja Kouvo kirjoitti:

Olen pitänyt suuni kiinni jo jonkin aikaa, kun satuin tulemaan näille sivuille Soinin menestyksen kauttta, koska itsekin yllätyksekseni hänen ääänimääränsä vastasi niitä keskusteluja, joita kävin lähipiirini kanssa. Mielipiteitä ja muiden haukkumisia pitääkijn olla, muuten nliike ei elä.Olkoot mukan jokin mitätön kopla tai eurooppavaliokunna puheenjohtaja Vilen. Toivon, että kopla ymmärtää, että kyse oli kokoomuksen johtavan Eu-asiantuntijan Vilenin kannanotosta, joka mielestäni tukee koplaa, mutta ei perussuomalaisten Soinin kannanottoja.
        Välikangas/Käde/Mattila(eipuolueen jäsen) kannaottojanne odotetaan?

• harjoitusvastustaja ...
        Se ökykörmö kirjoitti:

Olen pitänyt suuni kiinni jo jonkin aikaa, kun satuin tulemaan näille sivuille Soinin menestyksen kauttta, koska itsekin yllätyksekseni hänen ääänimääränsä vastasi niitä keskusteluja, joita kävin lähipiirini kanssa. Mielipiteitä ja muiden haukkumisia pitääkijn olla, muuten nliike ei elä.Olkoot mukan jokin mitätön kopla tai eurooppavaliokunna puheenjohtaja Vilen. Toivon, että kopla ymmärtää, että kyse oli kokoomuksen johtavan Eu-asiantuntijan Vilenin kannanotosta, joka mielestäni tukee koplaa, mutta ei perussuomalaisten Soinin kannanottoja.
        Välikangas/Käde/Mattila(eipuolueen jäsen) kannaottojanne odotetaan?

pysyy sopivasti vireessä kun pitää taistella varsinaisia poliittisia vastustajia vastaan ...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      122
      4760
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      5
      3402
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      127
      3202
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      26
      2637
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      74
      2370
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1779
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1394
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      117
      1255
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      9
      1233
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1138
    Aihe