internetti kuulemma.
Ne vetää vaan olutta lähiöbaarissaan ja pehmentää lopullisesti aivonsa.
Tarja Halosta ne osasivatkuitenkin äänestää, kun Tarja oli luvannut lisätä sosiaalitukea.
Vasemmistolaiset, kokeilkaapa imppausta!
Vasemmistolaisilta puuttuu
24
679
Vastaukset
- kuulemma liikkeellä
ja kiersivät kuppiloita. Kun löysivät pummin näköisen ei tarvinnut paljon tarjota,kun lippu uurnille vaihtoi omistajaa....onkohan faktaa vai fiktiota.
- capt.cöpenick evp
Oppositiokeskustelua presidentti-instituutiosta!
- vasemmiston
capt.cöpenick evp kirjoitti:
Oppositiokeskustelua presidentti-instituutiosta!
kampanjan lisuke!
- internetti
Minulla on todistettavasti internet ja olen raitis ja vasemmistolainen.
Tietosi ovat virheelliset.- joka
vaikeuttaa ymmärtämistä!
- niitä, jotka
olettavat saavansa jotain hyötyä vasemmistolaisuudesta.
- tiedät
niitä, jotka kirjoitti:
olettavat saavansa jotain hyötyä vasemmistolaisuudesta.
Miksi pitäisi ja miten pitäisi hyötyä?
- demokratian
joka kirjoitti:
vaikeuttaa ymmärtämistä!
pelisääntöjen noudattaminen on teille häviäjille niin kovin katkeraa.
- olemme
joka kirjoitti:
vaikeuttaa ymmärtämistä!
Missä olemme tavanneet,että pystyt sanomaan mitä en ymmärrä tai mitä ymmärrän.
Vai olisiko niin että sinä et ymmärrä. - Erkki W.
tiedät kirjoitti:
Miksi pitäisi ja miten pitäisi hyötyä?
Vasemmistoon kuuluu pääsääntöisesti väkeä, jolla on ainakin yksi asia vinksallaan.
Pätevät ja osaavat ihmiset, jotka tulevat omillaan toimeen samaistuvat yleensä jonnekin muualle kuin vasemmistoon. - Jaakko
joka kirjoitti:
vaikeuttaa ymmärtämistä!
Aloittaja yleisti vasemmistolaiset tietynlaisiksi,siinä lienee kysymys siitä että ei ole ymmärretty.
- vain
olemme kirjoitti:
Missä olemme tavanneet,että pystyt sanomaan mitä en ymmärrä tai mitä ymmärrän.
Vai olisiko niin että sinä et ymmärrä.päättelin. Tai ehkä yli 50% kansasta omaa sen geenivian. Sinä sen tunnut tietävän.
- päättelet
Erkki W. kirjoitti:
Vasemmistoon kuuluu pääsääntöisesti väkeä, jolla on ainakin yksi asia vinksallaan.
Pätevät ja osaavat ihmiset, jotka tulevat omillaan toimeen samaistuvat yleensä jonnekin muualle kuin vasemmistoon.Missäs olen sinut tavannut että voit sanoa yksinkertaiseksi.
Tulen aivan hyvin omillani toimeen.
Typerys - geeni
vain kirjoitti:
päättelin. Tai ehkä yli 50% kansasta omaa sen geenivian. Sinä sen tunnut tietävän.
Näkyykö geenivirhe kirjaimissa,taidat olla selvännäkijä.
Korjasin asiallisesti alottajan vasemmistolaisista kirjoittaman yleistyksen,teidät on kyllä helppo provosoida näyttämään typeryytenne - capt.cöpenick evp
Erkki W. kirjoitti:
Pätevät ja osaavat ihmiset, jotka tulevat omillaan toimeen samaistuvat yleensä jonnekin muualle kuin vasemmistoon.Käydyissä presidentinvaaleissa nykyistä presidenttiä äänestäneitä
lie ollut 51.8% äänioikeutetuista.
Sd osuus n.25%, vas n.10%. Vihreistä n.10% ainakin osa äänesti Niinistöä.
Edellä olevat luvut ovat kannatusbarometrien viimeaikaisia lukuja suurinpiirtein.
Kaikki Halosta äänestäneet eivät liene vasemmistolaisesti ajattelevia?
c.c
sd sit. - Lasse N
geeni kirjoitti:
Näkyykö geenivirhe kirjaimissa,taidat olla selvännäkijä.
Korjasin asiallisesti alottajan vasemmistolaisista kirjoittaman yleistyksen,teidät on kyllä helppo provosoida näyttämään typeryytenneTyhmyys näkyy kauemmas kuin uskotkaan!
- turpiin tuli
Auli tuumi, päätä särki .. lähti sauli.. tuumi Auli, mutta jäihän sentään pahvi -sauli.. pahvi-sauli suunnan näyttää .. tyhjän nurkan sauli täyttää.
- Täällä
Hyvä,hyvä.
Täällä tuntuu tekevän tosi kipeää Saulin tappio.
Mutta kuten Sale itse sanoi mies se on hävinnytkin. - teillä ei ole edes sporalippua
Täällä kirjoitti:
Hyvä,hyvä.
Täällä tuntuu tekevän tosi kipeää Saulin tappio.
Mutta kuten Sale itse sanoi mies se on hävinnytkin.eikä siihen rahaa, eikä edes sporat kulje. Katsotaan sitten mitä sieltä huutelette. Koittakaa nyt puhaltaa yhteen hiileen ja työllistää Suomi. Me hoidamme omia hommiamme. Tchau !
- täällä painaa
teillä ei ole edes sporalippua kirjoitti:
eikä siihen rahaa, eikä edes sporat kulje. Katsotaan sitten mitä sieltä huutelette. Koittakaa nyt puhaltaa yhteen hiileen ja työllistää Suomi. Me hoidamme omia hommiamme. Tchau !
porvari yö-työssä-
saulilla on kova hiki-
tummat tytöt tulee liki-
ajatella ei tyttöä suomen-
sillä :pianhan koittaa huomen-
kainalossa tyttö tumma-
eikä mikään vanha humma-
hyvinhän on asiat nyt-
empä ole pettynyt-
hävisin mä tämän kortin-
sauli ottaa olvin ,polttaa nortin-
kova oli tämä kisa-
ei auta edes kortti wisan
- laajakaista on
mutta olisikohan meillä niin paljon enemmän järkeä että emme kirjoittele joutavaa panettelua TEIDÄN Pahvi-Saulistanne
- ei tunnu
olevan paljon apua tarjankaan leirissä-
Tulipa vain mieleen lukiessa noita tekstejä,
että runonkirjoitus on vaativa laji, joka
ei välttämättä suju kaikilta.
Panettelua tuli kyllä myös vasemmalta, ja aika
rajusti.
- laajakaista viestittää
Kaistapää. Mulla on melkein pyöreä pää, onko sulla kova kallo.
- Lissu
Sinusta tunkee netin kautta selvä kommarin haju!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä25046Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1705041Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa243649Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1743464Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss422987Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1082719Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie322094Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky121954Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191915Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?21634