Verkottuminen tapahtumissa

Veera

Hei kaikki yrittelijäät ihmiset!

Oon itse nuori (24v.) yrittäjä ja minulle on tärkeää tavata toisia nuoria, jotka on toimii yrittäjinä. Tapahtumia on paljon, mutta mun mielestä yksi hauskimmista ja hyödyllisimmistä oli Aivomyrsky niminen tapahtuma ja näyttää tulevan taas hyvä päivä, lisäksi Yritys 2006 messut samana päivänä on plussaa uusien verkostojen rakentamiseen.

Kannattaa tutustua www.aivomyrsky.com

Niinhän se on, että usein innostus korvaa puuttuvat taidota ja innostusta saa tavatessaan muista samanhenkisiä ihmisiä ja kuullessaan kannustavia tarinoita:)

Odotan kovasti Paola Suhosen osuutta ja Toni Wirtanen on myös mielnkiintoinen persoona!

4

277

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toni

Olipa veikeät sivut ja ohjelma vaikuttaa lupaavalta. Onkohan kukaan menossa Helsingistä? samalla kyydillä/junalla voisi matkustaa, kaikki hyöty verkottumisesta irti :)

• Tiuhti

Aika hauskat nettisivut oli. Just ton tyyppisiä tapahtumia kaivataan. Uusia ideoita synnyttämään. Yks kaveri tapas nykyisen yhtiökumppanin eräässä tapahtumassa, tosin itselläni ei oo varaa maksaa tapahtumista yli 1000 euroa, joten tonne vois mennäkin kun kustantaa vaan 61 euroa lippu :)

• Mediamato

Minun mielestäni Ståhlin Katjan ja Lyytisen Jaakon osuus on kiinnostavin. On mielenkiintoista kuulla mediamaailman uusista tuulista ja samalla pohtia kuinka mediaa voisi hyödyntää omassa bisneksessä enemmän.

Vai voiko sitä hyödyntää rakastettu vai vihollinen siinäpä ongelma?

• Reino

Niin onko media rakastettu vai vihollinen, siinäpä kysymys. Monissa tilanteissa on paljon apua, posittivinen julkisuus, ja jos menee huonosti tai epäonnistuu jossain niin negatiivinen julkisuus tuplaa epäonnistumisen...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      72
      4989
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      116
      4699
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      80
      4183
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      101
      4097
    5. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      3
      3288
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      122
      3104
    7. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2838
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      28
      2777
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      40
      2753
    10. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      37
      2752
    Aihe