MiracleMike - keskustalainen

skitsofreenikko ja Sdpvihaaja

MiracleMike esittele itsensä city-keskustalaiseksi, Miken sivuilla on oman puoluen Keskustan, Maaseudun tulevaisuuden ja Suomenmaan sivut.... Myös SDP:n kansanedustajan Sadu Taiveahon sivut. Mike perusteli, että "täytyyhän olla yhden hyvännäköisen demariakan sivut."

Tarja Halosta mike nimittele juopon näköiseksi. Köyhiä ja vähäosaisia hän halveksii, Mike on katkeroitunut Ninistön tappiosta. Kammoksuu Paavo Lipposen uusliberistä hallituspolitiikkaa. Ja kaihoaa porvariyhteistyötä, ja SDP:n ja SAK:n ylivaltaa.

Joko Mike on avohoidossa oleva skitsofreenikko, yai hän on harvinaisen laaja-alainen ihminen. Pyytäisin tustumaan Miken kirjoituksiin, esimerkiksi Keskusta keskusteluosastossa.

15

280

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kammoksuu SDP:n ja SAK:;n ...

nnn

• onhan heillä

Ääärioikeistolaisia kansanedustajiakin, kuten tämä Neittaanmäki.
      Ratsastaa mmm. uskollisilla näkemyksillä.
      Aivan hillittömästi hyökkää esim. Tarja Halosen DDR-yhteyksillä.

Ei uskoisi keskustalaiseksi. Kekkosen aikaan heillä oli vaalilauseena.
      Näihin nojaa Maalaisliitto. Kuvassa oli Suomen Laki ja Raamattu.

ikäloppumies.

• ? piti olla skirsofrenikko-...

sanan perässä.

• mikeltä mittää
        ? piti olla skirsofrenikko-... kirjoitti:

sanan perässä.

Ei siit oo miestä vastaamaan sanoistaan. Uskooko mikepaha rekatun nikkinsä voimaan.
        Senhän galleria ei oo ees julkinen.

kaakonkulman ukko

• MiracleMike
        mikeltä mittää kirjoitti:

Ei siit oo miestä vastaamaan sanoistaan. Uskooko mikepaha rekatun nikkinsä voimaan.
        Senhän galleria ei oo ees julkinen.

kaakonkulman ukko

Mistä te nosket revitte noita väitteitä, kun ei pakollakaan löydy yhtäkään toden sanaa.

>Senhän galleria ei oo ees julkinen.

Haistakaa nyt jo vittu.

• MiracleMike

Kiitos vaan mutta..

Aika raukkamaista laittaa toisen suuhun sanoja. No, tyypillistä nettinoskea, kun ei pää riitä asia-argumentteihin.

>Mike perusteli, että "täytyyhän olla yhden hyvännäköisen demariakan sivut."
      Laitapa linkki tästä?

Eihän se tuttu kansanedustaja ole niin hyvännäköinen enkä sano akaksi. Muistuttaa vain, että on olemassa rehellisiäkin sosialidemokraatteja, eikä sikäli voi tulla liian kovia erimielisyyksiä. Satu esitti Niinistölle parhaimman kysymyksen...

>Tarja Halosta mike nimittele juopon näköiseksi

Senhän näköinen hän onkin, mutta sittenkin myös tuo kaipaisi todistusaineistoa, jotta onko niin tullut sanottua ja missä?

Harvinaisen laaja-alainen... No, se pitää paikkaansa. Minulla on täällä taatusti ainoana esimerkiksi EU:n kannattajan ja kriitikon perspektiivi, syvällinen näkemys tämän kolikon kummaltakin puolelta ja kylmän viileä suhtautuminen koko asiaan.

Demarit ja kokoomus väittävät - ja lupaavat kansainvälisen talouspolitiikan ym. suhteen keskenään ristiriitaisia asioita! Pahoin pelkään, että oikeisto on väittämissään demareita rehellisempi..

• ovat viileita

ja analyytisiä, niin Tarja Halonen on kauniimpi kuin tänään valittu uusi Miss Suomi... Laaja-alaisuus mainintani oli ironiaaa.. Se että otit sen tosissan osoittaa, ettet pysty minkäänlaiseen itseanalyysiin..

• MiracleMike
        ovat viileita kirjoitti:

ja analyytisiä, niin Tarja Halonen on kauniimpi kuin tänään valittu uusi Miss Suomi... Laaja-alaisuus mainintani oli ironiaaa.. Se että otit sen tosissan osoittaa, ettet pysty minkäänlaiseen itseanalyysiin..

teillä nyt yhdessä todellisuudentajun ja rehellisyyden puutteen kanssa :)

Suhtaudun Euroopan Unioniin - jos tiedät mikä se semmoinen on - "kylmän viileästi". En kannata enkä vastusta sitä, kunhan vain selvitän ja tunnustan tosiasiat.

Tosiasiat on aina otettava tosissaan.

Olisitte nyt vaan hyvällä tuulella ja turhaan purnaamatta ja tekaistuilla syytöksillä haukkumatta hyviä kavereita. Käykää pahisten kimppuun.

• lue kirjoituksesi/lukekaa
        MiracleMike kirjoitti:

teillä nyt yhdessä todellisuudentajun ja rehellisyyden puutteen kanssa :)

Suhtaudun Euroopan Unioniin - jos tiedät mikä se semmoinen on - "kylmän viileästi". En kannata enkä vastusta sitä, kunhan vain selvitän ja tunnustan tosiasiat.

Tosiasiat on aina otettava tosissaan.

Olisitte nyt vaan hyvällä tuulella ja turhaan purnaamatta ja tekaistuilla syytöksillä haukkumatta hyviä kavereita. Käykää pahisten kimppuun.

muutkin: Keskusta, Dedut jätettävä oppositoioon... Olet vähävaraisten ja köyhempien halveksija.. Mieluummin vaikka satiaisia kutisemaan kuin Sinä ystävänäni.. Olet halveksittava ihminen.

Jos joku ihmettelee jyrkkyyttäni, lukekaa Miken tekstit Demu oppositioon Keskustan sivuilta.. Minä SDP:n jäsenenä olen tottunut että Tanskan oikeistoministerinkin muslimi-ongelmat on Lipposen ja SDP:n aiheuttamia. Heikompien ihmisten solvaaminen on minusta kaikkein pahinta mitä ihminen voi tehdä. Ja jos väität ettet sellaista te, sitten täällä joku käyttää nimeäsi ja Suomi24:n sivuasi.

• MiracleMike
        lue kirjoituksesi/lukekaa kirjoitti:

muutkin: Keskusta, Dedut jätettävä oppositoioon... Olet vähävaraisten ja köyhempien halveksija.. Mieluummin vaikka satiaisia kutisemaan kuin Sinä ystävänäni.. Olet halveksittava ihminen.

Jos joku ihmettelee jyrkkyyttäni, lukekaa Miken tekstit Demu oppositioon Keskustan sivuilta.. Minä SDP:n jäsenenä olen tottunut että Tanskan oikeistoministerinkin muslimi-ongelmat on Lipposen ja SDP:n aiheuttamia. Heikompien ihmisten solvaaminen on minusta kaikkein pahinta mitä ihminen voi tehdä. Ja jos väität ettet sellaista te, sitten täällä joku käyttää nimeäsi ja Suomi24:n sivuasi.

On olemassa "hyviä kavereita" ja "pahoja kavereita". Ei käy vinkuminen kun kuka itse aloitti nimittelyn ilman mitään asiasisältöä.

Mistä sä sait tuon heikoimpien solvaamisen - kun ainoastaan tyhmille tahtoisin kirjoittaa myllykirjeen ja piiskalla läimiä valistusta kaaliin. Lopulta sopisi kiittää minua.

Kummallisia väärinkäsityksiä. Eihän teille voi mitään asiaa puhua. Sovinnonteko on mahdotonta, te selkärangattomat näette sellaisen heikkoutena. Kun vastataan samalla mitalla, niin sitten vingutaan ja ruvetaan marttyyriksi ja mitä vielä... menetetään tyystin maltti ja huudetaan isoilla kirjaimilla.

Voisitteko vähän katsoa, että ketkä siellä eniten haastavat riitaa. Ja mä pönttö vielä hieroin sovintoa ja rauhanneuvotteluja, että kuten Niinistökin sanoi niin annettaisiin presidentillekin tuki hänen työssään.

• Keskustan Demut oppositioon
        MiracleMike kirjoitti:

On olemassa "hyviä kavereita" ja "pahoja kavereita". Ei käy vinkuminen kun kuka itse aloitti nimittelyn ilman mitään asiasisältöä.

Mistä sä sait tuon heikoimpien solvaamisen - kun ainoastaan tyhmille tahtoisin kirjoittaa myllykirjeen ja piiskalla läimiä valistusta kaaliin. Lopulta sopisi kiittää minua.

Kummallisia väärinkäsityksiä. Eihän teille voi mitään asiaa puhua. Sovinnonteko on mahdotonta, te selkärangattomat näette sellaisen heikkoutena. Kun vastataan samalla mitalla, niin sitten vingutaan ja ruvetaan marttyyriksi ja mitä vielä... menetetään tyystin maltti ja huudetaan isoilla kirjaimilla.

Voisitteko vähän katsoa, että ketkä siellä eniten haastavat riitaa. Ja mä pönttö vielä hieroin sovintoa ja rauhanneuvotteluja, että kuten Niinistökin sanoi niin annettaisiin presidentillekin tuki hänen työssään.

ovat sovinnollisia,neuvottelevis, etkä siellä halveksi ihmisiä, niin sitten olet kirjoittanut kai huumoria?

Näillä sivuilla kirjoittaa monia kaistapäitä, mutta monet kirjoittavat tahallaan kaistapäisesti. Sinä resu näemmä todella kuvittelet olevasi jonkinlainen järjen jättiläinen.

Kylmä, muita halveksiva älykääpiö Sinä olet. Minä olen lukenut Sinun tekstejäsi. Ei kukaan normaalilla moraalilla oleva ihminen halveksiä köyhiä ja vähempiosaia niinkuin Sinä esimerkiksi kirjoituksessa Demut oppositioon, Keskusta osastossa. Vai Suomenna nyt sitten mitä sinä siinä kirjoitat, jos minä en ymmärrä.

• MiracleMike kirjoitti:

Yleensä silloin luovutetaan. Patella oli profeetallinen visio; näin se kulkee:

UKK oli syntynyt 3.9 1900. Pate 2.9 paljon myöhemmin.
        Hänen täytyy olla Kekkosen manttelinperijä, koskapa evolutsiooni itse
        pamautti hänet päivää aikaisemmin syntyneeksi.

Käytännön "marmorikuulat", pahalaiset sotkivat profetia toteutuman.

Kiitos avaruudelle tästäkin!

• MiracleMike
        Keskustan Demut oppositioon kirjoitti:

ovat sovinnollisia,neuvottelevis, etkä siellä halveksi ihmisiä, niin sitten olet kirjoittanut kai huumoria?

Näillä sivuilla kirjoittaa monia kaistapäitä, mutta monet kirjoittavat tahallaan kaistapäisesti. Sinä resu näemmä todella kuvittelet olevasi jonkinlainen järjen jättiläinen.

Kylmä, muita halveksiva älykääpiö Sinä olet. Minä olen lukenut Sinun tekstejäsi. Ei kukaan normaalilla moraalilla oleva ihminen halveksiä köyhiä ja vähempiosaia niinkuin Sinä esimerkiksi kirjoituksessa Demut oppositioon, Keskusta osastossa. Vai Suomenna nyt sitten mitä sinä siinä kirjoitat, jos minä en ymmärrä.

Demarit floodaavat kepun saittia 200 viestin päivävauhdilla herjoja. Niin huudettiin sillä tasolla ja sillä foorumilla vastattiin, että tuollaisten kanssa ei kannattaisi olla yhteistyössä. Sosialidemokraattien puoli on aina hiljaa, mutta kepun kimpussa on aina koko hirmuinen puna-armeija kuin muurahaiset.

Tämä on kuitenkin viihdettä ja pakinointia. Eipä kannata kovin vakavasti ottaa, eikö niin?

En todellakaan halveksi köyhiä.. Ja anteeksi, jos satuin kerran halveksumaan tyhmiä. Nyt on jossakin tapahtunut väärinymmärrys ja kohtelette minua kaltoin.

• MiracleMike
        capt.cöpenick kirjoitti:

Yleensä silloin luovutetaan. Patella oli profeetallinen visio; näin se kulkee:

UKK oli syntynyt 3.9 1900. Pate 2.9 paljon myöhemmin.
        Hänen täytyy olla Kekkosen manttelinperijä, koskapa evolutsiooni itse
        pamautti hänet päivää aikaisemmin syntyneeksi.

Käytännön "marmorikuulat", pahalaiset sotkivat profetia toteutuman.

Kiitos avaruudelle tästäkin!

Hyvä että mainitsitte Väyrysen nimen. Se on iso nimi.

UKK, Kekkonen voiteli seuraajakseen mutta tiedotusvälineiden jäsenkirjajohtajat olivat valitettavana kantona kaskessa sitä vastaan :)

• capt.cöpenick evp
        MiracleMike kirjoitti:

Hyvä että mainitsitte Väyrysen nimen. Se on iso nimi.

UKK, Kekkonen voiteli seuraajakseen mutta tiedotusvälineiden jäsenkirjajohtajat olivat valitettavana kantona kaskessa sitä vastaan :)

Me täällä konstaapeli Reinikaisen departementissa jätetään tittelit syrjään.

Silmiin kattotaan tasaltamme ja leukavia haastetaan niin maan perusteellisesti.

Meillä valkkarikansan edustajilla on se joskus huonokin tapa nääs, että
        joskus voi tasapaino vipata ojaankin sano.

Voi vaan panna kysyen, tuleeko sieltä voittajan piiristä ja läänistä se ylin viskaali
        vetään meittiä allikosta jaloilleen?

Olihan se niin komiaa ja leukavaa, kun itte presidentti tai adjutanttinsa ojentais
        kätensä ja hymyilis niin maan perusteellisen ystävällisesti, että

Sopisiko herralle piipahtaa virka-autossamme Mäntyniemeen illalliselle.

Voi olla ettei tätä ehkä sitten tapahdu meitin eläessämme. Sano.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      15
      2256
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      166
      2209
    3. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      112
      1748
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      145
      1701
    5. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      474
      1360
    6. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      92
      1205
    7. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      55
      1001
    8. Syntymän ja kuoleman aallot

Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa
      Hindulaisuus
      417
      920
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      911
    10. En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita

Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä
      Maailman menoa
      236
      864
    Aihe