Kyllä oli karmeaa katsottaavaa toi video

Masa

missä niitä lehmiä kidutetaan (teurastetaan).
Miten tämä on nykyaikana sallittu??????
Herätkää ihmiset!

17

1003

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Masa

poistiko joku sen linkin?

• linkittäjä

videolinkkiin, kumpaankin videoon itseasiassa.
        Täällä kun saa puhua aiheesta ja yleensä keskusteluissa saa ja pitää laittaa lähdetiedot asiastaan, mutta tällä niitä ei seriffi suvaitse sillä ne vahvistaisivat vain käsitystä islamista, jota kukaan ei saa saada.

• Sananvapaus

Jotain tarttis tehrä!

• Masa

mahdollisimman nopeasti, mutta nämä ihan hirveät teot sallitaan... Missä on moraali/etiikka???

• Masa

• härkätaistelut

sillekin tarttis tehrä jotain.

• Masa

• Anti-Kosher
        Masa kirjoitti:

osoiteeseen; [email protected]

Saa nähdä mitä vastaavat...

toiminnasta kannattaa lähettää viestiä kaikille, joilla vähänkin vaikutusvaltaa. Itsekin - nyt jo poistetussa - ketjussa kerroin näin tekevän. Paras, jos omaat tuttuja 'arggaadianmäeltä,' niin lähetä postia suoraan hänelle. Suhteiden kautta sitä tunnetusti saa äänensä kuuluviin! Mm. tästä Sananvapauden esillenostamasta - tosin yrityksiksi jääneistä - teurastustavoista on nostettava haloo.

• Hande
        Anti-Kosher kirjoitti:

toiminnasta kannattaa lähettää viestiä kaikille, joilla vähänkin vaikutusvaltaa. Itsekin - nyt jo poistetussa - ketjussa kerroin näin tekevän. Paras, jos omaat tuttuja 'arggaadianmäeltä,' niin lähetä postia suoraan hänelle. Suhteiden kautta sitä tunnetusti saa äänensä kuuluviin! Mm. tästä Sananvapauden esillenostamasta - tosin yrityksiksi jääneistä - teurastustavoista on nostettava haloo.

Viestin, mutten noita islam-juttuja. Tämä siitä syystä ettei sitä heti sensuroitaisiin.

Olisin voinut laittaa lisäksi että viesti poistetaan heti täältä... Mutten tajunnut :-(

• Anti-Kosher
        Hande kirjoitti:

Viestin, mutten noita islam-juttuja. Tämä siitä syystä ettei sitä heti sensuroitaisiin.

Olisin voinut laittaa lisäksi että viesti poistetaan heti täältä... Mutten tajunnut :-(

Kannattaa käyttää kiertoilmauksia tiettyjen uskontokuntien edustajista. Hyviä ovat mm. lyhenteet J. & I. eli Jeremias ja Iisakki. Näinhän se meillä menee=)

• Masa

Vaikka Hesarin sivuille, kun se kerran poistetaan täältä? Ja vaikka Iltalehden ja Sanomien sivuille?

• päänleikkausvideon

katselu, puukolla pää irti elävältä ihmiseltä. Mitä karmeaa korinaa ja vielä ihmeen pitkään.

Kaikenlaisia hirveyksiä ihminen tekee toiselle ihmiselle kaikkialla maailmassa, mutta onkohan tuo pään irroitus jotenkin erityisesti muslimien lempilaji?

• P.E.

> onkohan tuo pään irroitus jotenkin erityisesti muslimien lempilaji?

Tuleeko mieleen kenenkään kristityn, juutalaisen, buddhalaisen tai vaikka ateistin tekemä, videoima ja tv-kanavan videoima tempaus?

Muslimiterroristien viimeaikaiset tempaukset ovat olleet:

Eugene Armstrong
        Daniel Pearl
        Nick Berg
        Paul Marshall Johnson, Jr.
        Kim Sun-il
        Jack Hensley
        Kenneth Bigley

Kaikki ovat olleet siviilejä.

• kaikenlaista
        P.E. kirjoitti:

> onkohan tuo pään irroitus jotenkin erityisesti muslimien lempilaji?

Tuleeko mieleen kenenkään kristityn, juutalaisen, buddhalaisen tai vaikka ateistin tekemä, videoima ja tv-kanavan videoima tempaus?

Muslimiterroristien viimeaikaiset tempaukset ovat olleet:

Eugene Armstrong
        Daniel Pearl
        Nick Berg
        Paul Marshall Johnson, Jr.
        Kim Sun-il
        Jack Hensley
        Kenneth Bigley

Kaikki ovat olleet siviilejä.

KAHDEKSAS SUURA: Sotasaalis (Al-Anfâl) Ilmoitettu Medinassa ( 75 jaetta )

12. Muista, kuinka Herrasi julisti enkeleille: »Olen kanssanne; tukekaa siis niitä, jotka uskovat. Täytän pian uskottomien sydämet pelolla; silloin hakatkaa poikki heidän kaulansa ja heidän kaikki sormensa.»

ja muuta fiksua...

Eli politiikkaa tekevät tahot pystyy löytämään kaikille teoille ihan mitä vaan perusteluja joillekin yksinkertaisille ihmisille suoraan heidän ns. pyhästä kirjastaan ja lisää vakuutteluja muista arvostetuista teoksista.

• Jemina

Ei voi muuta sanoa kun karsee oli ja se on kyllä ikävää,että sitä tehdään täällä Suomessakin
      ainakin jossain paikoissa,voi käydä valitsemassa lampaan ja talon isäntä sitten vetäsee kurkun auki,näin sitten muslimit saa lihansa mitä voi syödä.

• SAK:N MARSSIJAHAAMU

Tuskissaan ne yrittävät päästä kiehuvasta vedestä pois. Pistäppä itse kätesi sinne veteen, niin tiedät miltä se tuntuu. Et toista kertaa pistä, mutta pistätkö ravun kuitenkin - kylmäverisesti ?

Terveisin "SAK:N MARSSIJAHAAMU" joka ei maksa eikä marssi !

J.K. Itse en ole keittänyt yhtäkään - en edes kissaa !

• Jemina
        SAK:N MARSSIJAHAAMU kirjoitti:

Tuskissaan ne yrittävät päästä kiehuvasta vedestä pois. Pistäppä itse kätesi sinne veteen, niin tiedät miltä se tuntuu. Et toista kertaa pistä, mutta pistätkö ravun kuitenkin - kylmäverisesti ?

Terveisin "SAK:N MARSSIJAHAAMU" joka ei maksa eikä marssi !

J.K. Itse en ole keittänyt yhtäkään - en edes kissaa !

Kantsis mennä ulos jäähylle,sanoinko,että oon keitellyt eläviä olentoja hä,pitäis pysyä jotakuin asiassa juntti...opettele lukemaan,ja laita sen jälkeen kommenttis.Hyvinpä tota ite ainakin tiedät miten ne ravut yrittää kiehuvasta vedestä päästä pois,minä en viitsis sellasta ees kattoo,hyvää ruokahalua vaan sulle.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      139
      3870
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      344
      2997
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      10
      1906
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1635
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1099
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      944
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      874
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      784
    9. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      771
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      761
    Aihe