Eikö tanskalaiset ja muut maat voisi jo lopettaa muslimien ärsyttämisen. Anteeksi pyyntö ja pian ennekuin on liian myöhäistä!!!! Tässä leikitään hengellä ja se ei ole fiksua vaikka ei ole oikein käskeä tappamaan ja paloittelemaan kaikki Tanskalaiset!!!!!
Minua ärsyttää kun muslimeja haukutaan ja heidät yhdistetään terroristeihin vaikka terroristeja ovat myös kristityt terroristit. Arabimaailma ei koostu pelkästään muslimeista. Minä tavallinen suomalainen ev.lut hämmästyin kovasti kun luin Islamilaisesta uskosta!!!!
Islam on ihan mukava uskonto ja siinä on paljon ihan hyviä säännöksiä. Ymmärrän ihan hyvin sianlihan kiellon. Se on epäterveellistä ja itsekkin käytän naudan paistijauhelihaa vaikka en tiedä kyllä senkään oikeellisuudesta.
Itse hämmästyin että alkoholia ei saa edes myydä saati juoda ja jotkut kieltävät jopa parfyymin käytön jossa alkoholia on!!!!
En tiennyt että aito islam uskoinen arvostaa naisia paljon ja kaikki ovat tasa vertaisia. Se on jokseenkin lähellä kristinuskoa esim. Jumala eli Allah arabin kielellä hämää. On väärä käsitys että heillä on oma Jumalansa ja meillä omamme. Samantyyppinen Jumala eri kielellä vaan. On myös erilaisia näkemyksiä kuten kristittyjen kolminaisuusoppi mikä ei kuulu islam uskoon.
Valitettavasti ISLAMIN OPIT ovat muuntuneet pahojen ihmisten toimesta ja sitä käytetään vallanvälineenä tappamiseen yms. kerran kuulin muslimin sanoneen että Allah käskee raiskamaan yms. ja en voinut käsittää kuka hänelle oli opettanut niin pahasti väärin mutta asialle ei voi mitään.
Itse uskon että Jumala ja luonto on samntyyppinen asia. Voima tai magneettikenttä mikä lie ja kun ihminen uskoo johonkin se saa siitä voimaa vaikka mitään ei olisikaan olemassa.
Suosittelen lämpimästi uskomaan edes johonkin vaikka sitten itseensä, muuten ei selviä tässä paskassa maailmassa joka tuhoutuu ihmisten takia varmasti jopa meidän elinaikanamme.
Varsinkin nyt kun kolmas maailmansota on hyvin lähellä ydinkiistojen takia. Eikös Iran ole alkanut jo öljyn avulla kiristämään koko muuta maailmaa ja sanoivat vielä että he eivät tarvitse meitä mutta me olemme riippuvaisia heistä...
Turvattomaksi käy koko ajan. Minä yritän luottaa että kohtalo johdattaa ihmiset vielä oikeille teille!!!! Toivotaan parasta!!!!
Islam erilaista...
5
351
Vastaukset
- Quick silver
käännä vain toinenkin poskesi hemmetin hihhuli.Ymmärtämisen ja myöntelyn aika on pian ohi ja muslimiählämit saa todella turpiinsa.
- kOrh0nen
Kohtalo johdattaa meidät kaikki uusille teille, mutta täytyy huomioida että sana "kohtalo" liittyy yleisimmin sotaan tai rakkauteen. Rakkautta ei paljoakaan nykymaailmassa esiinny, joten sodan merkitys on suurempi.
Evoluution kannalta katsoen on mahdotonta välttää sota juuri tänä päivänä, jolloin maailman väkiluku kasvaa niin nopeasti, ettei sitä edes pystytä laskemaan saati sitten arvioimaan.
Toivotaan, että sattuisi edes pieni tuuri käymään meillä pieneen Suomen kansalla suurta ja mahtavaa globalisaatiota vastaan käydyssä sodassa.
*koputtaa puuta*Edellisen kirjoitin todellakin minä. Ylläpito tai Bill Gates estää leikkaa/liimaa viestit täällä ja kirjautuminen meni vanhaksi joten jouduin pistämään viestin nimimerkillä ilman kirjautumista. Pitäisi poistaa tuo kirjautumisen vanhentuminen.
- ????????
...voi olla niin sinisilmäinen????
Niinhän kommunismi oli muka hyvä...paperilla...
Ainoa joka tässä on ollut oikeassa on BUSH!!! Eikun pommittamaan Syria, Iran jne maan tasaölle! Ensin länsimaalaiset pois ja sitten siellä ei ole sivullisia eikä syyttömiä "ihmisiä"! - fidel c
näyttää se varmaan hyvältä mutta EI TOIMI
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273209- 652845
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151475
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231464- 281458