ymmärtänyt...kohta rysähtää tanskassa! eli saikos niitä joditabletteja apteekista ilman reseptiä?
jos olen
1
128
Vastaukset
- ribbari
Onko todella niin, että on elettävä muslimien ehdoilla? Eihän Irakissakaan kunnioiteta kristinuskon arvoja. Maassa maan tavalla. Jos eivät sopeudu elämään "vääräuskoisten" rinnalla, on luonnollista muuttaa takaisin kotimaahan. Meillä pohjolassa on sananvapaus... Yksi lehti julkaisee sopimattomia kuvia ja koko eurooppa on syyllinen. Muslimit kaikkialla maailmassa terrorisoi "vääräoppisia" ja tappaa tuhansia.. niin pieni ääriryhmä on vastuussa.
Jos koraani todella tuomitsee silmittömän tappamisen, on muslimien tuomittava tällaiset luopiot itse ja poistettava seurakunnasta. Ovatko tehneet kaikkensa terroristien saamiseksi vastuuseen, paitsi suojelleet.
Minulla on lääke tähän vaivaan. Jos kerran kaikki ei-muslimit ovat vastuussa yhden virheistä on myös kaikki muslimit vastuussa lukuisista terrorin uhreista. Pakkaamme kaikki koneeseen, ja nokka kohti kotimaata. Siellä voivat tappaa toisiaan, ei kärsi syyttömät.
Hyssyttely, joka nyt on vallalla, on selkeä viesti: Pelkäämme teitä, tulemme jatkossa kysymään lupaa, ennenkuin teemme mitään päätöksiä. Eikö olisi helpompi, jos siirtyisimme muslimihallintoon täällä Suomessakin,Että ei tulis virheitä.
Todella uskomatonta että kristityssä valtiossa kuunnellaan muslimien määräyksiä Irakista saakka. Eihän ne kuvat oikeesti ole syy tähän kapinaan, Oishan se alkanut jo syksyllä kun ne oli esillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403771Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal333364- 692968
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912820- 351828
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no831816- 241659
- 281597
- 291579
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231564