Shakkia

Valkoinen Hevonen uhkaa Mustaa Kuningatarta, Musta Lähetti ja sotilaat syövät aukon sotilaisiin, Valkoinen Kuningatar pääsee kentälle, Valkoinen torni odottaa reunassa...

Mutandis mutantis, ei hyvältä näytä.

Tosin peli ei ole ihan vielä alkanut, mutta lauta on jo pöydällä, nappulat laudalla ja kello käymässä.

13

606

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä pitäisi tehä

      Pitäisikö tornittaa vai vastustajan uhkaavat nappulat?

      • ...toinen hyökkää taatusti, syömällä se tekee samoin.

        Vaikea peli, pari pitää syödä ja pari pitää antaa.

        Loppuun en halua katsoa.


      • pelinappula!
        dj-marco kirjoitti:

        ...toinen hyökkää taatusti, syömällä se tekee samoin.

        Vaikea peli, pari pitää syödä ja pari pitää antaa.

        Loppuun en halua katsoa.

        Taidan kuulua niihin jotka syötetään!


      • pelinappula! kirjoitti:

        Taidan kuulua niihin jotka syötetään!

        ...kuulumme sotilaisiin.

        Hyvällä tuurilla pääsemme loppupelissä Kuningattariksi, mutta todennäköisesti emme. Keskihyvällä tuurilla olemme laudalla vielä shakki-matissa.
        Se on itseasiassa jopa todennäköistä.


    • ...ja myös määrittelen, mutta vain osittain.

      Jos osaisin täydellisesti, voisin pelata tämän pelin loppuun... :)

      Valkoinen
      Tanska=Kuningas
      USA=Kuningatar
      UK=lähetti
      FR=lähetti
      Israel=hevonen
      Venäjä=torni (saattaa olla myös musta)

      Musta
      Iran=Kuningatar
      Libya=hevonen

      ...tuolla laudalla minä peliä käyn.
      Ikävä peli siitä, ettei kukaan tiedä nappuloita.

      Jos oikein tarkkaan miettii ne näkee, mutta ainakaan minä en halua nähdä niitä.

      • mielenkiintoni heräsi

        Suomi on sotilaana aika liki tanskan nappulaa. Siksi suomikin on nyt paljon uhatummassa asemassa kuin WTC iskun jälkeen tai mikään muukaan pommin jälkeen.


      • mielenkiintoni heräsi kirjoitti:

        Suomi on sotilaana aika liki tanskan nappulaa. Siksi suomikin on nyt paljon uhatummassa asemassa kuin WTC iskun jälkeen tai mikään muukaan pommin jälkeen.

        ...lähellä Venäjän tornia.

        Ja paljon lähempänä kuin Kuningasta ja Kuningatarta.


      • dj-marco kirjoitti:

        ...lähellä Venäjän tornia.

        Ja paljon lähempänä kuin Kuningasta ja Kuningatarta.

        Kysymys vain kuuluu, että olemmeko me Tornin tiellä vai Tornin suojana?


      • edelleen
        dj-marco kirjoitti:

        Kysymys vain kuuluu, että olemmeko me Tornin tiellä vai Tornin suojana?

        Että meitä ei suojaa mikään, olimme sitten millä vyöhykkeellä tahansa. Vain syrjään joutuminen voi meidät pelastaa!


      • edelleen kirjoitti:

        Että meitä ei suojaa mikään, olimme sitten millä vyöhykkeellä tahansa. Vain syrjään joutuminen voi meidät pelastaa!

        ...teimme mitä tahansa, Venäjän Tornin asema määrittelee meidän asemamme.

        Aivan yksi lysti kuinka monta Hornettia ja taisteluhelikopteria meillä on.

        Tosin Ruotsin hevonenkin on ihan merkittävä tekijä.

        Valtio, joka on vain rikastunut 200 vuotta ottamatta aktiivisesti osaa mihinkään sotaan ja jolla on 15 postitoimistoa ympäri maailman, ei voi olla ihan nolla.

        Jenkeillä on vähemmän postitoimistoja rajojensa ulkopuolella kuin Ruotsilla...


      • tässä pelissä
        dj-marco kirjoitti:

        ...teimme mitä tahansa, Venäjän Tornin asema määrittelee meidän asemamme.

        Aivan yksi lysti kuinka monta Hornettia ja taisteluhelikopteria meillä on.

        Tosin Ruotsin hevonenkin on ihan merkittävä tekijä.

        Valtio, joka on vain rikastunut 200 vuotta ottamatta aktiivisesti osaa mihinkään sotaan ja jolla on 15 postitoimistoa ympäri maailman, ei voi olla ihan nolla.

        Jenkeillä on vähemmän postitoimistoja rajojensa ulkopuolella kuin Ruotsilla...

        moukat uhrataan, - ja molemmin puolin. Pahempi juttu meille moukille!


      • ruotsi on
        dj-marco kirjoitti:

        ...teimme mitä tahansa, Venäjän Tornin asema määrittelee meidän asemamme.

        Aivan yksi lysti kuinka monta Hornettia ja taisteluhelikopteria meillä on.

        Tosin Ruotsin hevonenkin on ihan merkittävä tekijä.

        Valtio, joka on vain rikastunut 200 vuotta ottamatta aktiivisesti osaa mihinkään sotaan ja jolla on 15 postitoimistoa ympäri maailman, ei voi olla ihan nolla.

        Jenkeillä on vähemmän postitoimistoja rajojensa ulkopuolella kuin Ruotsilla...

        Siksi se pärjää selkkauksessa kuin selkkauksessa. Suomi taas on aina toiminut ovimattona. Ja niin se taas käy että meidät syödään, kunnes uusi peli tuo meidät taas laudalle.


      • Raippi
        ruotsi on kirjoitti:

        Siksi se pärjää selkkauksessa kuin selkkauksessa. Suomi taas on aina toiminut ovimattona. Ja niin se taas käy että meidät syödään, kunnes uusi peli tuo meidät taas laudalle.

        Huomautan että me emme ole olleet ovimattona koskaan. Meidän ovimatolle on ehkä asetettu varpaat mutta jalkoja ei ole pyyhitty.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe