Islam on hyvä

uskonto!!!!

Kukaan ei huomaa sitä mutta islamissa on paljon hyvääkin. Eivät nämä hullut tanskalaisten tappouhkailijat ole aitoja islamilaisia jos luulevat asioiden selviävän väkivallalla ja tuhopoltoilla!!!!

Islam on väärinymmärretty uskonto ja jotkut vielä vääristelevät sitä koko ajan lisää!!!!

Islamista löytyy paljon tietoa sivulta http://www.islamopas.com/index.html

14

1069

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Väännöss

      käytä aivojasi, älä ole typerys.

      • Jepu

        Ah, miten älykäs vastaus (ilmeisesti) kristityltä! Häikäisevää argumentaatiota..


    • Mitä hyvää uskonnoissa on ylipäätään?

      Jos jotain epäilyttää erota kirkosta yms. tässä pientä apua:

      http://www.vapaa-ajattelijat.fi/

      Varoitus! kyseisillä sivuilla saattaa kävellä vastaan vaikka minkälaista kommaria, hihhulia, natsia, linkolalaista ja niin edelleen, mutta kyllä sieltä apu löytyy ottamaan elämä omiin käsiinsä!

    • Per Saukko

      ...se on niin taitavasti piilotettu, ettei se näy ulospäin.

      Itse vierastan siinä eniten, että kunniamurhat, Fatwa ja pikkutyttöjen rituaali-ympärileikkaukset ovat hyväksyttäviä. Eniten vierastan Koraanin selvää määräystä KUOLEMA VÄÄRÄUSKOISILLE!

      • Jota kristityt pitävät myös ohjenuoranaan aika selkeästi myös oikeuttaa vääräuskoisten tappamisen.

        Jotta se siitä keskustelusta.


      • Per Saukko
        dj-marco kirjoitti:

        Jota kristityt pitävät myös ohjenuoranaan aika selkeästi myös oikeuttaa vääräuskoisten tappamisen.

        Jotta se siitä keskustelusta.

        Jos ei olisi, niin pirun raamatuntulkinnat olisivat mahdottomia.


      • Tassu
        dj-marco kirjoitti:

        Jota kristityt pitävät myös ohjenuoranaan aika selkeästi myös oikeuttaa vääräuskoisten tappamisen.

        Jotta se siitä keskustelusta.

        Niin milloinkas kristityt ovat viimeksi tappaneet “vääräuskoisuuden” takia? Muslimit tekevät niin joka päivä. Oletkohan koskaan kuullut kymmenestä käskystä?


      • ...
        dj-marco kirjoitti:

        Jota kristityt pitävät myös ohjenuoranaan aika selkeästi myös oikeuttaa vääräuskoisten tappamisen.

        Jotta se siitä keskustelusta.

        kristittyjen ohjenuora on kyllä Uusi testamentti, ja ennen kaikkea Jeesuksen opetukset. Kannattaa muuten tutustua ko. opukseen.


      • tappamiselle
        Tassu kirjoitti:

        Niin milloinkas kristityt ovat viimeksi tappaneet “vääräuskoisuuden” takia? Muslimit tekevät niin joka päivä. Oletkohan koskaan kuullut kymmenestä käskystä?

        Sotaan lähtevät on aina lähetetty rukouksien kera "länsiuskonnoissakin. Jumalan siunauksella siellä Irakissakin ollaan.


      • Tassu
        tappamiselle kirjoitti:

        Sotaan lähtevät on aina lähetetty rukouksien kera "länsiuskonnoissakin. Jumalan siunauksella siellä Irakissakin ollaan.

        Vaan se ei olekaan uskonsota.


    • Sananlasku

      Kestää kauan ja tappaa varmasti.

    • paa äänet päälle
    • tai sitten ei

      No siinä tapauksessa islamin ovat pahiten ymmärtänet väärin muslimit itse.

      • Mies39

        kantaan


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe