demarien valehtelu

valtapolitiikkaa

Halonen kävi vaalikamppanjaa kokoomuksen väreissä. Tätä tehostettiin laittamalla vaalilmoituksen kannnattajalistaan Niinistön äänestäjiä. Ainakin yksi paljastui, mutta kuka jaksoi tarkistaa listan tai osasi edes epäillä moista törkeyttä! Jos hakee virkaan kokoomuksen väreissä, pitäisi myös jatkaa kokoomuksen väreissä - muutenhan on kysymys kansan harhauttamisesta. Kuitenkin meno vaaliyönä Hakaniemen työväentalolla ei eronnut mielestäni mitenkään siitä maailmasta, mitä kuvattiin kuuluisassa Hakaniemen torin vappupuheessa vuodelta 1976. Halonen itse täysillä mukana. Mikähän olisi ollut vaalitulos, jos Halosen vaalikampanjaa olisi käyty näin rehellisesti?

Ps.
Demarit näyttävät elävän Neuvostoliiton henkisessä ilmapiirissä. Olen seurannut tätäkin keskustelupalstaa. Asialliset ja hyvin perustellut puheenvuorot, joissa arvostellaan demareita tai Halosta, saavat lähes poikkeuksesta vastineen, jossa demareita arvostelleet pyritään leimaamaan mielisairaiksi! Tämä on kyllä Neuvostoliiton valtapolitiikkaa karkeimmillaan

12

484

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suurempi

"Mitä suurempi on valhe, sitä suuremmalla todennäköisyydellä siihen uskotaan"
      - Adolf Hitler -

• puheenollen

moniko muistaa valkosorsaa.

• valheita täynnä

Suurin valhe vaalien julisteissa oli Niinistön käyttämä TYÖVÄEN PRESIDENTTI. Kyllä kaikki kansalaiset pitivät sitä epätodennnäköisenä, eli valheena. Ja valheella on aina lyhyet jäljet. Niinistöstä ei tullut presidenttiä, ei edes porvareille.

• minä

ainakaan pitänyt Niinistön teemaa valheena. Osaan ajatella omilla aivoillani Enemmän Niinistöstä on minulle presidenttiä kuin jostain punamuumista.

• siihen
        minä kirjoitti:

ainakaan pitänyt Niinistön teemaa valheena. Osaan ajatella omilla aivoillani Enemmän Niinistöstä on minulle presidenttiä kuin jostain punamuumista.

porukkaan, että pidät kravattia haalarien kanssa. Heh..Heh...

• työväenpresidentti

Kyllä työtä tekevät muutkin kuin SAK:n jäsenet. Itseasiassa välillä näyttää siltä, että SAK:n tarkoitus ei olekkaan työnteko vaan mahdollisimman suurten tappioiden aiheuttaminen yrityksille ja koko kansantaloudelle. SAK pyrkii kyllä monopolisoimaan työnteon, mutta se ei ole tätä aikaa. Kaikki työtä tekevät kuuluvat työväkeen. Tämä tuli hyvin selväksi Niinistön vaalikampanjan aikana.

• ovat Suomen värit..

Eivät mitään Kokoomuksen yksityisomaisuutta. Vai onko Suomen lippukin, sinen taivas ja valkoinen hamnkikin otetu kokoomusporvareitten omistukseen?

• arvoista

Tiedän kyllä, että Suomen lipun värit ovat sininen ja valkoinen. Tiedän myös, että sininen ei ole kokoomuksen yksityisomaisuutta, onhan sininen myös taistoslaisten, eli Suomen stalinistien väri. Ymmärsin kyllä, että TH kävi kampanjaansa stalinistien arvomaailman puolesta, mutta TH on ensisijaisesti SAK:n vasemman siiven presidentti ja olisi ollut paljon reilumpaa käydä kampanja SAK:n väreissä, varsinkin, kun väri jo vaaliltana vaihtui punaiseen, punaliput sirpin ja vasaran kera, 24 metriä pitkä punainen kaulaliina jne.

• Miksi väri

Miksi väri vaihdettiin sinisestä punaiseen jo vaaliyönä?

• oikea suora

pyyhin takamukseni punalipulla, edustaa 70-lukua. Tervetuloa pikkuhiljaa 2000-luvulle "koko kansan" kansalaiset.

• mielisairaalassa

tietokonehuomeita? Pikaista paranemista ja hyvää päivän jatkoa.

• Neuvostoliitossa

Sieltä tämä levy. Neuvostoliitossa toisinajattelijat pantiin mielisairaalaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      49
      4143
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      66
      3803
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3328
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3230
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      94
      2227
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2138
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1999
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      36
      1989
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      1969
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1874
    Aihe