Kommunismi, juutalainen uskonto

Jooseppi

Sosialismin perustaja oli juutalainen Moses Hess, hän julisti ""Rotujen taistelu on tärkeintä.

Luokkataistelu on toisarvoista" Hess kirjoitti seuraavia kirjoja: "Punainen katekismus", "Rooma ja

Jerusalem - viimeinen kansallisuuskysymys", "valoisa tulevaisuus", ja "messiaaninen aika"
Näiden kirjojen visio oli se että juutalaiset hallitsevat maailmaa ilman Jeesusta, sillä

kirjoittanut niin juutalaiset pitävät Jeesusta antikristuksena ja odottavat Messiaan tulemista.

Hessin "opetuslapsina" olivat Karl Marx (Moses Mordechai Levi) ja Friedrich Engels, molemmat

juutalaisia. Moses Hess oli vannoutunut kristinuskon vastustaja, ei siksi että hän olisi ollut

ateisti vaan siksi koska hän juutalaisena oli Mooseksen uskoon uskova. Nimenomaan Hess väitti:

""uskonto on oopiumia massoille" sen Marx ja Engels muuttivat muotoon "uskonto on oopiumia kansalle"
"massoilla" Hess tarkoitti ei juutalaisia jotka kuuluivat eri kristillisiin uskontokuntiin, hänen

mukaansa heidän juutalaisten pitäsi hallita heitä, eikä päinvastoin.
Uskoisin että jos Marx ei olisi omaksunut Hessin kristinuskon vastaissuuden niin kommunismi olisi

levinnyt kulovalkean tavoin, sillä työtatekevät olisivat ymmärttämättömyyttän kannattaneet

järjestelmää joka lupaa jokaiselle jotain, vaikka todellisuudessa mikään ei muuttunut. Koreintaan

riistäjät vaihtui. Uskovaiset ihmiset vierastivat kommunismia sen uskonnon vastaisuuden takia.

Onneksi niin.
Voidaan sanoa että Marxismi syntyi koska haluttiin tie tasoittaa Messiaalle joku on tuleva

hallitsemaan meitä kuten Vanhassa testamentissa ennustetaan.

Karl Marx hylkäsi kristinuskon Hessin yllyttämänä vaikka hetkeä aikaisemin hän oli kirjoittanut

kirjassaan "Uskovien yhteys Kristukseen":

"Yhdistyminen Kristukseen on mitä läheisintä ja elävää yhteyttä Hänen kanssaan niin, että Hän on

aina meidän silmiemme edessä ja sydämessämme samalla kun me, Hänen suunnattoman rakkautensa

täyttäminä käännämme sydämemme veljiemme puoleen, jotka hän on liittänyt kiinteästi meihin, joiden

puolesta hän on myös itsensä uhriksi antanut."

Sen jälkeen Marxin suhtautuminen kristinuskoon muuttui ja hän kirjoitti: "Minulle ei ole jäänyt

mitään, paitsi kosto. Nostan valtaistuimeni korkealle; kylmä ja kauhea on sen korkeus oleva, ja sen

perustana on taikauskoinen pelko. Seremoniamestari! Pimeintä kuolinkamppailua!" (runosta "Epätoivoon

joutuneen kiroukset")

Tämä teksti on melkein sanasta sanaan eräästä vanhan testamentista kohdasta, VT on juutalaisten pyhä

kirja, sillä uusi testamentti on heidän mukaansa itsestä saatanasta. Kirjoituksellaan Marx lupaa

kostoa kristikunnalle.
Marx kantoi kaunaa kristillisyyttä kohtaa joka oli hänen mukaansa pakoittanut hänen isänsä (Hirschel

Levi myöhemmin Heinrich Marx) hylkäämään oman uskontonsa ja liittymään kirkkoon. Kuuluihan Marx suku

sentäs arvostettuun Rabbisukuun.

Kommunistinen manifesti on kopioitu joltaoin osin erään ranskalaisen Adam Weishaupt kirjoituksista,

hänen sanoittiin olevan saatanan palvelija. Uskoisin hänenkin kuitenkin olleen juutalainen, ainakin

nimi viittaisi siihen. Yleensäkin siihen aikaan juutalaisia nimitettiin saatanan palvelijoiksi

erillaisen uskontonsa vuoksi. Myöskin sosialaismin perustajan Hess siteerasi jossain

kirjoituksissaan Weishauptia.

Tätä uutta "messiaanista uskontoa" alkoivatkin eri maiden juutalaiset levittämään, erityisesti

venäjällä juutalaiset onnistuivat varsin hyvin levittämään evankeliumia. Venäjällä tätä "uskontoa"

levittivät juutalaiset Lenin(Blank, Uljanov) ja Trotski(Lev Bronstein) ja useat muut juutalaiset joiden nimet ovat hävinneet joukkohautoihin. Eräs Rabbi sanoikin Trotsille osuvasti: ” ”Trotskit tekevät vallankumousta, mutta Bronsteinit saavat maksaa hinnan"
Stalinin tultua valtaan hän ensi töikseen puhdisti hallinnon juutalaisista, siihen sopiikin hyvin

sanonta: "vallankumous syö lapsensa".
Silloisen venäjän sosiaalidemokraateista valtaosa oli juutalaisia, myöskin bolshevikkin

puoluekoneissa oli n 50% juutalaisia. Heidät kaikki likvidoitiin, osa näytös oikeudenkäynneissä,

toiset taas ”katosivat”.

Eli voidaan sanoa että juutalaiset ovat onnistuneet eräittän hyvin uskonnon levittäjinä, siitä ovat

erinomaisina osoituksena kristinusko ja kommunismi.

Uskoisin myös että Hitlerin viha juutalaisia kohtaan johtui osittain myös Hessin kirjoituksista, sillä Hess piti muita kuin juutalaisia alempi arvoisina.
Tätä samaa termiä myös Hitler käytti myöhemmin juutalaisista. Asiaa auttoi myös vuosisadan

vaihteessa julkaistu pöytäkirja ”Siionin viisaiden pöytäkirjat” joiden epäillään olevan tsaarin

kätyreiden väärentämiä.
Pöytäkirjoissa on suunnitelma kuinka juutalaiset ottavat taloudellisen ja poliittisen vallan koko

maailmassa. Kuten sanoin niin pöytäkirjat ovat väärennöksia, mutta ei savua ilman tulta.

1

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jooseppi007

Tämä edellä olevan kirjoituksen vois poistaa koska klikkasin liian aikaisin "lähetä viesti" kohtaa,vaikka piti klikata "esikatsele"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      118
      5181
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      47
      2849
    3. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2802
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      30
      2508
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      23
      1909
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      10
      1650
    7. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1647
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1405
    9. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      97
      1397
    10. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1358
    Aihe