Sosialismin perustaja oli juutalainen Moses Hess, hän julisti ""Rotujen taistelu on tärkeintä.
Luokkataistelu on toisarvoista" Hess kirjoitti seuraavia kirjoja: "Punainen katekismus", "Rooma ja
Jerusalem - viimeinen kansallisuuskysymys", "valoisa tulevaisuus", ja "messiaaninen aika"
Näiden kirjojen visio oli se että juutalaiset hallitsevat maailmaa ilman Jeesusta, sillä
kirjoittanut niin juutalaiset pitävät Jeesusta antikristuksena ja odottavat Messiaan tulemista.
Hessin "opetuslapsina" olivat Karl Marx (Moses Mordechai Levi) ja Friedrich Engels, molemmat
juutalaisia. Moses Hess oli vannoutunut kristinuskon vastustaja, ei siksi että hän olisi ollut
ateisti vaan siksi koska hän juutalaisena oli Mooseksen uskoon uskova. Nimenomaan Hess väitti:
""uskonto on oopiumia massoille" sen Marx ja Engels muuttivat muotoon "uskonto on oopiumia kansalle"
"massoilla" Hess tarkoitti ei juutalaisia jotka kuuluivat eri kristillisiin uskontokuntiin, hänen
mukaansa heidän juutalaisten pitäsi hallita heitä, eikä päinvastoin.
Uskoisin että jos Marx ei olisi omaksunut Hessin kristinuskon vastaissuuden niin kommunismi olisi
levinnyt kulovalkean tavoin, sillä työtatekevät olisivat ymmärttämättömyyttän kannattaneet
järjestelmää joka lupaa jokaiselle jotain, vaikka todellisuudessa mikään ei muuttunut. Koreintaan
riistäjät vaihtui. Uskovaiset ihmiset vierastivat kommunismia sen uskonnon vastaisuuden takia.
Onneksi niin.
Voidaan sanoa että Marxismi syntyi koska haluttiin tie tasoittaa Messiaalle joku on tuleva
hallitsemaan meitä kuten Vanhassa testamentissa ennustetaan.
Karl Marx hylkäsi kristinuskon Hessin yllyttämänä vaikka hetkeä aikaisemin hän oli kirjoittanut
kirjassaan "Uskovien yhteys Kristukseen":
"Yhdistyminen Kristukseen on mitä läheisintä ja elävää yhteyttä Hänen kanssaan niin, että Hän on
aina meidän silmiemme edessä ja sydämessämme samalla kun me, Hänen suunnattoman rakkautensa
täyttäminä käännämme sydämemme veljiemme puoleen, jotka hän on liittänyt kiinteästi meihin, joiden
puolesta hän on myös itsensä uhriksi antanut."
Sen jälkeen Marxin suhtautuminen kristinuskoon muuttui ja hän kirjoitti: "Minulle ei ole jäänyt
mitään, paitsi kosto. Nostan valtaistuimeni korkealle; kylmä ja kauhea on sen korkeus oleva, ja sen
perustana on taikauskoinen pelko. Seremoniamestari! Pimeintä kuolinkamppailua!" (runosta "Epätoivoon
joutuneen kiroukset")
Tämä teksti on melkein sanasta sanaan eräästä vanhan testamentista kohdasta, VT on juutalaisten pyhä
kirja, sillä uusi testamentti on heidän mukaansa itsestä saatanasta. Kirjoituksellaan Marx lupaa
kostoa kristikunnalle.
Marx kantoi kaunaa kristillisyyttä kohtaa joka oli hänen mukaansa pakoittanut hänen isänsä (Hirschel
Levi myöhemmin Heinrich Marx) hylkäämään oman uskontonsa ja liittymään kirkkoon. Kuuluihan Marx suku
sentäs arvostettuun Rabbisukuun.
Kommunistinen manifesti on kopioitu joltaoin osin erään ranskalaisen Adam Weishaupt kirjoituksista,
hänen sanoittiin olevan saatanan palvelija. Uskoisin hänenkin kuitenkin olleen juutalainen, ainakin
nimi viittaisi siihen. Yleensäkin siihen aikaan juutalaisia nimitettiin saatanan palvelijoiksi
erillaisen uskontonsa vuoksi. Myöskin sosialaismin perustajan Hess siteerasi jossain
kirjoituksissaan Weishauptia.
Tätä uutta "messiaanista uskontoa" alkoivatkin eri maiden juutalaiset levittämään, erityisesti
venäjällä juutalaiset onnistuivat varsin hyvin levittämään evankeliumia. Venäjällä tätä "uskontoa"
levittivät juutalaiset Lenin(Blank, Uljanov) ja Trotski(Lev Bronstein) ja useat muut juutalaiset joiden nimet ovat hävinneet joukkohautoihin. Eräs Rabbi sanoikin Trotsille osuvasti: ” ”Trotskit tekevät vallankumousta, mutta Bronsteinit saavat maksaa hinnan"
Stalinin tultua valtaan hän ensi töikseen puhdisti hallinnon juutalaisista, siihen sopiikin hyvin
sanonta: "vallankumous syö lapsensa".
Silloisen venäjän sosiaalidemokraateista valtaosa oli juutalaisia, myöskin bolshevikkin
puoluekoneissa oli n 50% juutalaisia. Heidät kaikki likvidoitiin, osa näytös oikeudenkäynneissä,
toiset taas ”katosivat”.
Eli voidaan sanoa että juutalaiset ovat onnistuneet eräittän hyvin uskonnon levittäjinä, siitä ovat
erinomaisina osoituksena kristinusko ja kommunismi.
Uskoisin myös että Hitlerin viha juutalaisia kohtaan johtui osittain myös Hessin kirjoituksista, sillä Hess piti muita kuin juutalaisia alempi arvoisina.
Tätä samaa termiä myös Hitler käytti myöhemmin juutalaisista. Asiaa auttoi myös vuosisadan
vaihteessa julkaistu pöytäkirja ”Siionin viisaiden pöytäkirjat” joiden epäillään olevan tsaarin
kätyreiden väärentämiä.
Pöytäkirjoissa on suunnitelma kuinka juutalaiset ottavat taloudellisen ja poliittisen vallan koko
maailmassa. Kuten sanoin niin pöytäkirjat ovat väärennöksia, mutta ei savua ilman tulta.
Kommunismi, juutalainen uskonto
Jooseppi
1
175
Vastaukset
- jooseppi007
Tämä edellä olevan kirjoituksen vois poistaa koska klikkasin liian aikaisin "lähetä viesti" kohtaa,vaikka piti klikata "esikatsele"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185181- 472849
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302508Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231909En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101650- 1181647
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231405- 971397
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101358