meidät rauhaan,etteivät yötäpäivää pyöri talomme,ja meidän ympärillä sekopäisenä.
Rukoilkaa,että
3
231
Vastaukset
- Irmeli ..
Olen keskustellut Mustanaamion kanssa ja hän lupasi huolehtia teistä jos vain uskotte häneen.
Mustanaamio rakastaa teitä. Rukoillaan sopimuksessa, että häiritsijät jättävät teidät rauhaan. Mitä kaksi uskovaa keskenään sopii ja Jeesukselta anoo, sen Taivaan Isä antaa. Julistan kaikki syntinne anteeksi Jeesuksen nimessä ja veressä. Pyydän teidän suvun sukujen synnit anteeksi ja julistan sukukiroukset mittättömiksi kolmanteen ja neljänteen polveen asti.
Sitten tee tai tehkää vielä se että itse alatte turvaamaan Jumalan sanaan!
Lopunajoista on tässä:
LOPUN AJAT JA KRISTUKSEN TULEMINEN
Alla meri Raamatussa on kansojen meri, ts. kansat pauhaavat.
-----------------------------------
25. Auringossa, kuussa ja tähdissä on oleva ennemerkkejä sekä kansoilla maan päällä ahdistus ja epätoivo, kun meri ja aallot pauhaavat.
26.Ihmiset menehtyvät pelätessään ja odottaessaan sitä, mikä maanpiiriä kohtaa, sillä taivaitten voimat järkkyvät.
27.Silloin nähdään Ihmisen Pojan tulevan pilvessä suuressa voimassa ja kirkkaudessa.
28.Kun nämä tapahtumat alkavat, rohkaiskaa itsenne ja nostakaa päänne, sillä teidän vapautuksenne on lähellä."
29.Jeesus esitti heille vertauksen: "Katsokaa viikunapuuta ja kaikkia puita.
30.Kun ne puhkeavat lehteen, siitä te näette ja itsestänne ymmärrätte, että kesä on lähellä.
31.Samoin te, kun näette tämän tapahtuvan, tietäkää, että Jumalan valtakunta* on lähellä.
32.Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi* ei katoa, ennen kuin kaikki [sanottu] toteutuu.
33.Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät katoa.
[Jumalan Kansan Raamattu: Luuk. 21:25-33]
Eli turvatkaa siis ikiaikojen Jumalaan lukemalla hänen sanaansa, Uutta Testamenttia!
Eli älä siis istu kussa pilkkaajat istuvat, esim baarissa juomassa olutta. Vaan etsi herran lakia päivät ja yöt, niin sinä olet turvassa. Tämä on psalmista 1. Meille uuden liiton uskoville Jeesukseen uskoville kuuluu Uusi TEstamentti ensisijaisesti, mutta turva oli jo vanhassa testamentissa.
PSALMI 91
1. Korkeimman suojassa istuva ja Kaikkivaltiaan varjossa yöpyvä
2.sanoo: "Herra on minun turvani ja linnani, hän on minun Jumalani, johon minä turvaan."
3.Hän päästää sinut linnustajan paulasta, turmiollisesta rutosta.
4.Siivillään hän sinua suojaa, ja sinä saat turvan niiden alla. Hänen uskollisuutensa on kilpi ja suojus.
5.Sinä et pelkää yön kauhuja, et päivällä lentävää nuolta,
6.et ruttoa, joka pimeässä liikkuu, et kulkutautia, joka päiväsydännä tekee tuhoa.
7.Vaikka tuhat kaatuisi sivultasi, kymmenen tuhatta oikealta puoleltasi, ei se sinuun satu.
8.Sinun silmäsi saavat vain katsella ja nähdä, kuinka jumalattomille tulee ansaittu rangaistus*.
9.Sinä, Herra, olet minun turvani. Korkeimman sinä olet ottanut suojaksesi.
10.Ei kohtaa sinua onnettomuus, eikä vitsaus lähesty sinun majaasi.
11.Hän antaa enkeleilleen sinusta käskyn varjella sinua kaikilla teilläsi.
12.He kantavat sinua käsillään, ettet loukkaisi jalkaasi kiveen.
13.Sinä poljet jalkoihisi leijonan ja kyyn, tallaat jalkoihisi nuoren leijonan ja meripedon.
14.[Herra sanoo:] "Koska hän riippuu minussa kiinni, minä pelastan hänet. Minä suojelen häntä, koska hän tuntee minun nimeni.
15.Hän huutaa minua avukseen, ja minä vastaan hänelle. Minä olen hänen luonaan, kun hänellä on ahdistus. Minä vapahdan hänet ja saatan hänet kunniaan.
16.Minä ravitsen häntä pitkällä iällä ja suon hänen nähdä pelastukseni*.
[Jumalan Kansan Raamattu: Ps. 91:1-16]
Näin voi tulla uskoon, jos tätä lukee joku, jolla ei vielä ole turvaa Jumalassa!
1. Sano omalla suulla "Jeesus Anna kaikki syntini anteeksi."
2. Sano omalla suulla "Jeesus on HERRA"
Lue sitten Raamnatun Uutta Testamenttia!
Kunnia ja kiitos Jumalalle.
Kauppamatkallamme tänään tuli pyörätuolissa istuva mies uskoon, ja sain myös viisauden sanat, että Jumala tulee parantamaan hänet pyörätuolista täysin terveeksi. Tässä siis esimerkki Pyhän Hengen johdatuksessa tapahtuvasta Jumalan valtakunnan työstä. Se ei tyrkytä evankeliumia, vaan se saa aikaan hedelmää. Kunnia ja kiitos Jumalalle tästä yhdestä sielusta, joka teki parannuksen, sai syntinsa anteeksi ja joka kykeni sanomaan omalla suulla "Jeesus on HERRA". Jeesus ei jätä ketään pulaan, joka sanoo "Jeesus on HERRA", Jeesus pelastaa meidät, jotka häneen turvaamme! Jeesus on enemmän kuin tämä maailma. Tämä maailma loppuu aikanaan, ja todella turvattomat ajat tulevat silloin kun Jeesus on temmannut taivaaseen uskovien seurakunnan täältä. Silloin tulee pedon merkki ja vaivan aika, ja silloin tapetaan yhteiskunnan toimesta, jos aikoo tulla uskoon. Mutta silloinkin voi vielä pelastua marttyyrikuoleman kautta. Mutta se mikä pidättää tuota pedon merkkiä, eli kaikkien ihmisten merkitsemistä mikrosirulla, jota ilman ei voi ostaa ja myydä, se mikä pidättää on se että uskovien seurakunta on vielä täällä maan päällä ja Pyhä Henki on uskovissa. Jeesus on meidän kanssamme PYHÄN HENGEN KAUTTA! PYhän Hengen sinetti on jokaisessa uskovassa. Jeesus ei jättänyt meitä yksin, vaan hän lähetti meille Pyhän Hengen, puollustajan, neuvonantajan.- vaivaa jotka päivästä
toiseen jaksavat seurata,ja vainota,ovatko he paholaisen palvojia,vai mitä?Jumala kuitenkin näkee heidän touhunsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511427- 639830
- 1465574
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792593