Huvittavinta tuossa Matti Vanhasen rökäletappiossa on se, että häneen eivät vaaleissa luottaneet edes KEPU:laiset. KEPU:ssa tiedetään millainen päättämätön jahkailija tämä Matti "Vätys" Vanhanen on.
Vanhanen on tehnyt KEPU:n puoluejohtajana jo historiallisen hattutempun: Hän on hävinnyt kolmet vaalit peräkkäin!
Mannertenvälisen nahjuksen lähtölaskenta puoluejohdosta ja pääministerin paikalta on hyvässä vauhdissa...
Vanhaseen ei luottaneet edes KEPU:t
6
248
Vastaukset
- pakko vastata
Matti on loistava pääministeri.Nyt tiivistetään rivit.Kokoomus syö pikkukunnat jos saa häärätä vapaasti.
- Turha on Matille paineita k...
Eikä noita demareiden provoyrityksiä kannata niin tosissaan ottaa.
Loppujen lopuksi Matti on ihan hyvä pääministeri jolle eduskunnan tämänhetkisestä miehityksestä, puolueesta riippumatta, olisi vaikea löytää korvaavaa ehdokasta.
Itse "oikeistolaisena" tulkitsen tilanteen niin että kahdesta suurimmasta oikeistopuolueen ehdokkaasta, istuva pääministeri vaan on hieman altavastaajan asemassa.
Matilla on vaativa homma hoidettavanaan ja annettakoon hänelle siihen työrauha. Se työrauha on myös demareiden ja maan etu vaikka tuo sossuprovoilija sitä ei ymmärräkään.
Suotakoon se hänelle anteeksi.
"Epätoivo on huono neuvonantaja"
- Walter Scott -
- Osmo
on ilmeisen maanis-depressiivinen. Aivan hirviä vimma tuntuu olevan nyt päällä.
- Kyllä se siitä
Siellä "teilläpäin" on tuo elämä nyt kovasti surkealla mallilla.
Typerä ja lapsellinen nimittelynne kyllä jo varmasti tälläkin palstalla tunnetaan.
Mutta jos oma olonne sen toistelusta pikkuisenkaan kohentuu, niin kyllähän sitä mölinää maailmaan mahtuu.
Voimme hoitaa itseämme monenlaisin keinoin.- pipo tiukalla
päreetä palaa muutamasta pikku "piirustuksesta" tai sanasta... Varsinkin jos ne ei ole itselleen mieluisia... Ja näin kauniina päivänä...
Millä keinolla sinä hoidat itseäsi?
- SAAA....
Ei saa puhua Matista mitään pahaa. Menkää katsomaan vaikka elokuva hänestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli204375Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm103204Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403097IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm442407Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas811216- 791079
- 561054
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2301028Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3681019Alex ja Sanna taas Bilderberg-kokoukseen
Kansainvälinen parivaljakkomme on taas yhdessä siellä missä tapahtuu. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/09eda060-635e139893