Hyvä, että paistaa, mutta ei minun ikkunoihin! Kyöpelin ikkunat on l i k a s e t ja p ö l y ä joka paikassa. Yäk!
AurinkoArmas
21
588
Vastaukset
- nakki
otat sen luudan sieltä nurkasta, polkaset sen käyntiin, ja viuuuuuhhh, ympäri kyöpeliä pöläytät, niin se on sillä selvä. Mut toisin meillä joilla ei tuota etuutta o. Pitää jo edellisen päivänä ruveta funtsiin sitä, et mites ton hommelin helpoiten järjestäs, ja siltikkin siin mene aikaa ihana hukkaan, kun ei ehdi huuhastella sillä aikaa. Arvaas oonkos pikkasen kade?
- Warlock
aurinko kuitenkin paistaa...? Olen aina kuvitellut etä siellä mollottaa kuu alituiseen
- NoitaNainen
kuin yöllä..eikä täällä ole aina yö. Luuta on nurkassa toimettomana..hukkasin loitsukirjan enkä muista yhtään loitsua ulkoa. Haastetaanko pölyt oikeuteen??
- helppo nakki
eikös luvaton sisälletunkeutuminen ole kotirauhan häirintä ja rangaistava teko?Mä ainakaan ole lupaa antanu pölylle lupaa tulla noin vaan sisään, menis ny vaan uloskin samoin kun tuli sisäänki! Joukkokanteessa on voimaa!
- Hukkasit
loitsukirjan? Se kuitenkaan muualla oo ku siellä pölyjen alla piilossa. Puhalteles nurkissa hyvin varovasti, ettei kaikki pöly mee rööreihis, ja sit luuta heilumaan. Saiskos sitä noin niinkun lainaan, vai ootkos pyhittäny sen yksityiseen käyttöön?
- NoitaNainen
Hukkasit kirjoitti:
loitsukirjan? Se kuitenkaan muualla oo ku siellä pölyjen alla piilossa. Puhalteles nurkissa hyvin varovasti, ettei kaikki pöly mee rööreihis, ja sit luuta heilumaan. Saiskos sitä noin niinkun lainaan, vai ootkos pyhittäny sen yksityiseen käyttöön?
antaa vieraille..se on vaarallinen kapistus joutuessaan vääriin käsiin...Kissalla pyyhin jo enimmät..ei näy kirjaa...
- Hukkasit
NoitaNainen kirjoitti:
antaa vieraille..se on vaarallinen kapistus joutuessaan vääriin käsiin...Kissalla pyyhin jo enimmät..ei näy kirjaa...
eti ny ennen kun saat pölykeuhkot. Sulla ei ny oo homma oikeen reilassa.Noin tärkeen kirjan hukkasit! Älä ny kuitenkaan sie teidän kevätkokouksessa toisille kerro et oot joutunu tarttumaan ihan vanhanajan keinoihin siivoukses, kun ohjekirjan hukkasit.Joudut huonoon valoon ja vie loitsiivat sinut.
- NoitaNainen
Hukkasit kirjoitti:
eti ny ennen kun saat pölykeuhkot. Sulla ei ny oo homma oikeen reilassa.Noin tärkeen kirjan hukkasit! Älä ny kuitenkaan sie teidän kevätkokouksessa toisille kerro et oot joutunu tarttumaan ihan vanhanajan keinoihin siivoukses, kun ohjekirjan hukkasit.Joudut huonoon valoon ja vie loitsiivat sinut.
kellekkään...en kehtaa olla noita,jos ei kirjaa löyvy....Se on dementia,ku vaivaa...
- lonewolf1
NoitaNainen kirjoitti:
kellekkään...en kehtaa olla noita,jos ei kirjaa löyvy....Se on dementia,ku vaivaa...
:)
Sulle ei saa dementiewaa asentamallakaan!
Laita Blues soimaan, niin että naapuritkin kuulee ja akkunat auki, a'vot pölyt singahtaa sen siliän veegen!
-D- - NoitaNainen
lonewolf1 kirjoitti:
:)
Sulle ei saa dementiewaa asentamallakaan!
Laita Blues soimaan, niin että naapuritkin kuulee ja akkunat auki, a'vot pölyt singahtaa sen siliän veegen!
-D-Tein työtä käskettyä ja nyt kylillä soi Blues.. ja pölyt on pitkin maita ja mantuja...Silti on kirja hukassa..:(
- kaunis
NoitaNainen kirjoitti:
Tein työtä käskettyä ja nyt kylillä soi Blues.. ja pölyt on pitkin maita ja mantuja...Silti on kirja hukassa..:(
noidaksi
- NoitaNainen
kaunis kirjoitti:
noidaksi
mutta kiitos!Oikeasti olen ruma noita-akka.
- ulkomuotosi
NoitaNainen kirjoitti:
mutta kiitos!Oikeasti olen ruma noita-akka.
vain hämää ihmistä. Ovelaa, no ulkomuotosi on silti kaunis. Sisäinenkin on aika kiinostava salaperäinen.
- NoitaNainen
ulkomuotosi kirjoitti:
vain hämää ihmistä. Ovelaa, no ulkomuotosi on silti kaunis. Sisäinenkin on aika kiinostava salaperäinen.
ja siksi salaperäinen..mutta kohteliaisuudestasi *SmaCk* :)
- ihana,
NoitaNainen kirjoitti:
ja siksi salaperäinen..mutta kohteliaisuudestasi *SmaCk* :)
oikee noidanpusu, mitä se sisältää? Tuli ihmeellinen olo, ihan kuin sisässäni olisi tapahtunut jotain. Kyllä sinä olet sellanen hurmuri tyttö kumminkin;)
- NoitaNainen
ihana, kirjoitti:
oikee noidanpusu, mitä se sisältää? Tuli ihmeellinen olo, ihan kuin sisässäni olisi tapahtunut jotain. Kyllä sinä olet sellanen hurmuri tyttö kumminkin;)
ja käärmeenkieliuutetta. Kjiäääh!
Oletkin noiduttu loppuiäksesi ja pauloissani :) - ihan loppu
NoitaNainen kirjoitti:
ja käärmeenkieliuutetta. Kjiäääh!
Oletkin noiduttu loppuiäksesi ja pauloissani :)iäksi, no jos tarkkaan ajattelen niin, hmmm miksi ei? Noidan huumassa loppuikä, mikä siinä olis ollessaan. Onko sinulla mustakissaki?
- NoitaNainen
ihan loppu kirjoitti:
iäksi, no jos tarkkaan ajattelen niin, hmmm miksi ei? Noidan huumassa loppuikä, mikä siinä olis ollessaan. Onko sinulla mustakissaki?
olen hyvin allerginen kissoille, mutta ei saa kertoa kellekkään.
Pääset pois pauloistani, jos löydät oikeat taikasanat. - en viitsi sanoa niitä!
NoitaNainen kirjoitti:
olen hyvin allerginen kissoille, mutta ei saa kertoa kellekkään.
Pääset pois pauloistani, jos löydät oikeat taikasanat.Pidän sinusta noitanainen, en tietenkään lausu sitä loitsua vielä tässä tilanteessa.
Ei tulis meileenkään kertoa muille ettet siedä kissoja alergian vuoksi. - NoitaNainen
en viitsi sanoa niitä! kirjoitti:
Pidän sinusta noitanainen, en tietenkään lausu sitä loitsua vielä tässä tilanteessa.
Ei tulis meileenkään kertoa muille ettet siedä kissoja alergian vuoksi.mahassa siitä asijasta. Ja loitsutkin vielä.. kunnes kuu kyöpelin kolmesti kiertää....
- noita hurmuri!
NoitaNainen kirjoitti:
mahassa siitä asijasta. Ja loitsutkin vielä.. kunnes kuu kyöpelin kolmesti kiertää....
Minä pidän pulinat ja ajattelen että kerran elmässäni sain noidalta kunnon pusun. Sillä nyt pärjää ne kolmevuorokautta hymyhuulilla.
Minkäs loitsun nyt lykkäsit, mitä tapahtuu? Odottelen innolla!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi534360Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal824049- 703518
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963450Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1072465- 352318
- 242199
- 362189
- 382179
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232064