Adventistit ovat oikeita kristittyjä

näin on

He pyhittävät Jumalan tapaan Sapatin.
Tule katsomaan meitä onnellisia Sapatinviettäjiä kokouksiimme.
Näet siellä onnellisia ihmisiä.
Jeesus oli Sapatinviettäjä ja niin olivat muutkin alkukristityt.
Sapatin viettäminen on oikean kristityn merkki.

10

456

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .........

On niitä nähty telkkarista. Kivettyneen näköistä väkeä.

• säädökset

Kristityt viettävät "Herran päivää" eli Ylösnousemuspäivää sunnuntaita...se on kuin uuden ajan ja uudistettavan maan auringonnousu!

Valtakunta on jo perustettu...hengessä kulkeville lapsille. Toiset jäävät riitelemään päivistä ja ruoista...Vanhan liiton säädöksineen...?

• autuas

Sapatin vietolla pääsee Taivaaseen, on se usko yksinkertaista.

• kirjoitettu on

Jumala surmasi ja käski surmata kaikki jotka kumartavat aurinkoa auringon päivänä sunnuntaina vanhan liiton aikana. Ei Jumala hyväksy nykyisinkään kristittyjen sunnuntain pyhittämistä.

• dobhy rolandighius
        kirjoitettu on kirjoitti:

Jumala surmasi ja käski surmata kaikki jotka kumartavat aurinkoa auringon päivänä sunnuntaina vanhan liiton aikana. Ei Jumala hyväksy nykyisinkään kristittyjen sunnuntain pyhittämistä.

Voitko ystävällisesti kertoa ,missä kohdassa Raamatussa sanotaan ,että Sapativiettäminen kuuluu muillekin kuin juutalaisille?
        Juutalaisille annettu Sapatinviettohan on täysin selkeää tekstiä.
        2.Mooseksen kirja:
        34:28 Ja hän oli siellä Herran tykönä neljäkymmentä päivää ja neljäkymmentä yötä syömättä ja juomatta. Ja hän kirjoitti tauluihin liiton sanat, ne kymmenen sanaa."
        Mooseshan kirjoitti kiviin ne kymmenen käskyä jotka olivat lakiliiton tunnus.
        Paavali kertoo sen selkeästi että niitä ei ollut aikaisemmin annettu kenellekään.
        Galatalaiskirje:
        3:19 Mitä varten sitten on laki? Se on rikkomusten tähden jäljestäpäin lisätty olemaan siihen asti, kunnes oli tuleva se siemen, jolle lupaus oli annettu; ja se säädettiin enkelien kautta, välimiehen kädellä.

Aabrahamin aikaan tuota lakiliittoa ei vielä ollut tehty.
        Galatalaiskirje:
        3:17 Minä tarkoitan tätä: Jumalan ennen vahvistamaa testamenttia ei neljänsadan kolmenkymmenen vuoden perästä tullut laki voi kumota, niin että se tekisi lupauksen mitättömäksi.

Joten täysin vedenpitävästi teidän kertomanne opetus ei ole edes Vanhan Testamentin mukaista oppia. Ja Uudessa Testamentissa ei puhuta teidän opetuksen mukaan yhtään mitään.
        Teidän oppinne on teidän ikiomaa tulkintaanne joka ei ole tullut hyväksytyksi koska sille ei löydy mitään Raamatullista perustetta.
        Tehän tietenkin Jehovan todistajien ja Mormoonien tapaan pitäydytte opissanne ,sehän on selvää.
        Mutta meille muille teidän oppinne on yhtä väärää kuin heidänkin.
        Uskovathan maailman muutkin uskontojen noudattajat omiinsa yhtä kovin kuin tekin.

Room.3:21 Mutta nyt Jumalan vanhurskaus, josta laki ja profeetat todistavat, on ilmoitettu ilman lakia,
        1.Kor.9:20. ja olen ollut juutalaisille ikäänkuin juutalainen, voittaakseni juutalaisia; lain alaisille ikäänkuin lain alainen, vaikka itse en ole lain alainen, voittaakseni lain alaiset;

Tuossa Paavalikin sanoo ettei hänkään enää ole sen lain alainen niinkuin juutalaiset ovat.

1.Korinttolaiskirje:
        9:21 ilman lakia oleville ikäänkuin olisin ilman lakia - vaikka en ole ilman Jumalan lakia, vaan olen Kristuksen laissa - voittaakseni ne, jotka ovat ilman lakia;

Näin tulee selväksi että Paavalin tarkoittama Jumalan laki on muuta kuin se kymmenen käskysanan laki jonka Mooses kirjoitti kiviin.

• lahkoilua

sellainen meininki.

• Hävettää

Lopetetaan tuo itsekehu.
      Adventistit ovat tavallisia
      ihmisiä,koevat iloja ja suruja
      siinä missä muutkin.
      Ei mikään erikois-onnellisten seura.
      Jos et ole tekemisissä adv.tistien
      kanssa kuin sapattina,
      saa väärän kuvan.
      Minä olen ollut työelämässä
      adventistien kanssa,tässä 30 vuoden
      aikana satojen kanssa.
      Sieltä löytyy porukkaa moneen junaan.
      Toiset on jääny asemalle.
      Sanotaan että oma kehu haisee.
      Itse olen Jumalalle kiitollinen että olen löytänyt adventtisanoman,
      Mutta se HÄVETTÄÄ Että menemme kehumaan
      itseämme.Raamatussa sanotaan ,että
      kehukoon sinua toisen suu ei omasi.
      Siis meitä ei kannata tulla katsomaan
      kirkkoon ,vaan Kohtaamaan Vapahtajaa.

• saturday

>>>> Näet siellä onnellisia ihmisiä

• kulkija123
      • Seraja-m55

Kyseiset linkit edustavat lähteitä, joilla ei ole tarkoitustakaan ymmärtää adventismia myönteisesti ja totuudenmukaisesti.

Pitkän kokemukseni mukaan minä taas tunnen kirkkokuntani erittäin Kristusta korottavana ja sellaisena, joka perustaa uskonsa yksin Raamattuun.
        Ja joka ennenkaikkea uskoo että yksin Jeesus on meidän vanhurskautemme ja pelastuksemme!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3809
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2944
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      64
      724
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe