Helluntailaiset

homoja?

Helluntailaissa taitaa olla huomattavasti enemmän homoja suhteessa homojen osuuteen muussa väestössä.

Näin voi päätellä ainakin siitä, miten rakas tämä homoaihe on palstan kirjoittajille. Joka toinen keskustelu käsittelee homoja. Llen myöskin nähnyt, miten mielihyvin ja pitkään helluntailaiset kirjoittajat kuvailevat näitä akteja.

No, onhan se kiva että on olemassa tämä foorumi, missä piilohomot saavat purkaa sukupuolisia frustraatioitaan.

9

297

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Homo

On mukavaa olla kestopuheenaihe ja jatkuvan kiinnostuksen kohde. Lähinnä naureskelen näille ihmisten jutuille täällä. Mistä täälläkin puhuttaisin jos homoja ei olisi?

Suurin osa hellareista lienee sittenkin itse homoja? He ovat vain kieltäneet itseltänsä tosiasiat ja purkavat nyt ahdistustaan jatkuvalla kirjoittamisella. Siitähän sitä puhutaan, mikä on ajankohtaista. Jatkaa toki juttujanne rauhassa.

• eri nimimerkillä vaan

Yksi ja sama homo-tyyppi tai saatananpalvoja vain kirjoittelee näitä aloituksia,saa näyttämään että "USEAMPIKIN" ihminen on asialla ! HEH HEH ! Ettekö ole huomannut? Kun se yrittää saada nimenomaan HELLARIT huonoon valoon,tottakai.

Mut sepä ei tiedä että me rukoillaan sen puolesta,ja vielä se hupsahtaa uskoon,sit siitä tulee vielä VÄKEVÄ JEESUKSEN TODISTAJA! Ihankuin Saulus Tarsolainen,turhaa on potkia tutkainta vastaan...

Koska evankeliumi etenee yhä voimallisemmin,niin myös vastapuoli heräilee,niinse on! Ei nukkuvaa seurakuntaa tarvitse vastustaa.

Veljet ja sisaret,pidetään sydämemme puhtaina,ja ollaan kuuliaisia Pyhän Hengen kehoituksille,sillä HERRA TOIMII MEIDÄN KAUTTAMME PELASTAEN KALLIITA SIELUJA! Pannaan omaan arvoonsa (roskikseen) panettelijain puheet,sillä "ne kääntyvät heidän omaan nilkkaansa",sääli vaan.

• lopussa?
        eri nimimerkillä vaan kirjoitti:

Yksi ja sama homo-tyyppi tai saatananpalvoja vain kirjoittelee näitä aloituksia,saa näyttämään että "USEAMPIKIN" ihminen on asialla ! HEH HEH ! Ettekö ole huomannut? Kun se yrittää saada nimenomaan HELLARIT huonoon valoon,tottakai.

Mut sepä ei tiedä että me rukoillaan sen puolesta,ja vielä se hupsahtaa uskoon,sit siitä tulee vielä VÄKEVÄ JEESUKSEN TODISTAJA! Ihankuin Saulus Tarsolainen,turhaa on potkia tutkainta vastaan...

Koska evankeliumi etenee yhä voimallisemmin,niin myös vastapuoli heräilee,niinse on! Ei nukkuvaa seurakuntaa tarvitse vastustaa.

Veljet ja sisaret,pidetään sydämemme puhtaina,ja ollaan kuuliaisia Pyhän Hengen kehoituksille,sillä HERRA TOIMII MEIDÄN KAUTTAMME PELASTAEN KALLIITA SIELUJA! Pannaan omaan arvoonsa (roskikseen) panettelijain puheet,sillä "ne kääntyvät heidän omaan nilkkaansa",sääli vaan.

Väärin luulet. Minä olen kirjoittanut aloitustekstin tässä keskustelussa enkä tunne tai tiedä, kuka on järjestyksessään toisen jutun kirjoittaja.

Lukutaitoinen näkee sen muuten silmälläkin. Tekstimme ovat aivan eri lailla rakennetut emmekä edes kirjoita samasta näkökulmasta.

Minulla ei myöskään ole vakionimimerkkiä, koska en halua rekisteröityä millekään foorumille. Useat tekstini tällä ja muilla foorumeilla kuitenkin signeeraan nimimerkillä vbn.

Niin että taas meni ruokottomien nimitysten keksiminen ja henkilökohtaisuuksiin menemisesi hukkaan. Valitan. Tuo henkilökohtaisuuksiin menemisesi muuten paljastaa myös sen, että asia-argumentit ovat sinulta loppu. Valitan sitäkin.

• ReijoR

Tuo on aivan totta, että todennäköisyyden valossa uskonnollisista ryhmistä, hyvinkin helluntain piirissä saataa olla eniten taipumusta homouteen. Onhan meitä helluntailais-karismaattisia 10 kertaa enemän kuin luterilaisia 600 mlij. / 64 milj.

Eri asia sitten missä uskonnollisessa ryhmässä homoutta harjoitetaan eniten.

Myös uskoville parannus on elämäksi.

ReijoR
      www.netmission.fi

• päässä?

" Tuo on aivan totta, että todennäköisyyden valossa uskonnollisista ryhmistä, hyvinkin helluntain piirissä saataa olla eniten taipumusta homouteen."

Eli sinä ymmärrät, että homous ei ole mikään itse hankittu ominaisuus. Hienoa!

Myöskään ei ole olemassa homodemoneja tai homokaasua tai muita syitä, joira jotkut uskovaiset ovat keksineet sukupuolisesti poikkeaville ihmisille. Myös on syntymästä saakka sellaisia ihmisiä, joilla on molempien sukupuolten elimet, eikä näitäkään vauvoja ole joku demonisamaani käynyt noitumassa.

• ReijoR
        päässä? kirjoitti:

" Tuo on aivan totta, että todennäköisyyden valossa uskonnollisista ryhmistä, hyvinkin helluntain piirissä saataa olla eniten taipumusta homouteen."

Eli sinä ymmärrät, että homous ei ole mikään itse hankittu ominaisuus. Hienoa!

Myöskään ei ole olemassa homodemoneja tai homokaasua tai muita syitä, joira jotkut uskovaiset ovat keksineet sukupuolisesti poikkeaville ihmisille. Myös on syntymästä saakka sellaisia ihmisiä, joilla on molempien sukupuolten elimet, eikä näitäkään vauvoja ole joku demonisamaani käynyt noitumassa.

...syntiinlangenneessa maailmassa. On tää kovaa. Ei ois pitänyt sitä hedelmää haukata...

ReijoR
        www.netmission.fi

• mrx

varmaan suurimmalti osin parista hyvin aktiivista homosta tällä palstalla. Välillä tuntuu et nämä pari hinttiä kirjoittelee 90 prosenttia kaikesta..se tietty antaa sen kuvan että kaikkia aihe mielettömästi kiinnostais..muut lähinnä topuuttelevat. Mut tässäkin asiassa jotkut haluavat nähdä sen niin kuin haluavat..eli että muka helluntailaisia niin paljon homous nappais..ei todellakaan. Helluntailaisten aloitteesta näille homoille luotiin oma palsta kristillisille sivuille, mutta heitä taitaa liikaa kiinnostaa helluntailaisuus jotta siellä pysyisivät. Mun puolesta vois ottaa siis ihan tiukan linjan et siirrettis kaikki homoutta käsittelevä sinne.

• itse hetero

Joo tietysti homoja/homoseksuaaleja on helluntailaisissa siinä missä muissakin ihmisryhmissä. Ei me helluntailaiset sen ihmeellisempiä/parempia olla kuin muutkaa, vaikka monet helluntailaiset niin valitettavasti luuleekin. Itse tiedän ainakin 2 helluntaihomoa, eikä minulla ole mitään heitä vastaan. Jumala rakastaa heitä siinä missä minuakin MUISTAKAA: ei ole meidän tehtävämme tuomita ketään.

• armon aika on

Mutta Jumala kaikki syntiset lopulta tuomitsee,homot,SAMOIN KUIN monenlaiset muut jotka eivät parannusta tee,kunhan vaan pilkkaavat.

Se on hyvä,että näitäkin homoja (samoin kuin alkoholisteja,vankeja ym) tulee seurakuntien piiriin,ja varsinkin parannuksen kautta sisälle,koska juuri rikkinäisiä vartenhan seurakunnat on?

En tiedä tuntevatko he sitten juuri esim. helluntaisrknt sellaisiksi turvallisiksi paikoiksi,joista tuntevat saavansa avun?kaiketi näin on. Kun kirkkohan vaan hyssyttelee heidän asiaansa,jopa jossain ``siunaileekin``,eivät tarjoa eheytymistä Jeesuksen Kristuksen veren kautta,toimivat ristiriidassa Sanan kanssa,jonka palvelijoita heidän pitäisi olla?

Parempi,ja rehellisempi tapa olisi sanoa,että helluntailaisissa on ENTISIÄ homoja,kiitos Herralle!

Eheytymistä jokaiselle,oli sinun vammasi sitten mitä laatua tahansa,me olemme itse kukin vielä matkalla,ja edessä häämöttää jo Taivaan portit,Jeesus tulee pian!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      52
      4207
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      69
      3871
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3378
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3290
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      102
      2299
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2188
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      36
      2049
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      2049
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      2029
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1924
    Aihe